Nu am luat cornering pentru ca eu merg cu proiectoarele aprinse si ziua. Nu va grabiti sa ma injurati cei care ati fost orbiti de proiectoare. Ele sunt facute sa nu orbeasca. Cei care v-au orbit au umblat la ele (au pus, probabil, becuri mai puternice).Eu te critic pentru ca ele deranjeaza. SI ZIUA, SI NOAPTEA. Ziua mai putin, noaptea mai mult. Deranjeaza chiar si (dar nu numai) prin simplul fapt ca sunt 4 faruri in loc de 2.
In plus, sunt multumit de activarea luminilor de avarie la franare de urgenta (inca nu stiu la ce nivel de urgenta se activeaza).
Daniel, care este pretul cu TVA pe care il platesti pentru ce ai comandat acum ?
Oricum ce discutam acum nu mai are importanta dar de curiozitate. Am ma specificat la intalnire, cand am participat, ca am sa fac cel mai mare discount posibil pentru membrii forumului care doresc o masina noua.
Felicitari pentru noua achizitie si mai ales pt motorul de 1.8TFSI.Kitul de aprindere al luminilor de avarie la franarea de urgenta este standard, cel putin la mine nu a fost comandat separat.
Era 20.000 fara taxa de prima inmatriculare. Deci cu tot cu vopseaua metalizata mai aveai la dispozitie 700 de euro sa iti ramana in buzunar...sau sa pui optionale in plus.
Eu cred ca este standard pe toate Octaviile 2, probabil pe Octavia 1 nu este implementat.
Daniel, poti incerca un mail in engleza si la: info@skoda-info.cz
Doru, ce se intampla cu turbina dupa 4200 de turatii, nu mai sufla?
Pun pariu pe ce vrei tu ca de la Satu Mare la Bucuresti un "dardaitor" de 2 litri te astepata la o cafea pana ajungi tu cu a ta. Asta e relevant.Bineeee !!!!
Daca ne intrecem pe o asa distanta pur si simplu benzinarul se va opri sa alimenteze, dardaitorul nu. Asta daca fac intrecere.
... Deci la un mers pe autostrada la viteza de top, vei iesi in frunte.... daca ajungi la destinatie.
Nu Daniel, am subliniat ca daca se ia considerare viteza de top este o diferenta sensibila in favoarea 1.8Tfsi fata de 1.8T. Dardaitorul e foarte aproape de 1.8T, dar TSI le depaseste simtitor.
...ce ne poti spune de 1.8 TFSI care l-a luat Tero ieri. Are curea de distributie? Si doua tevi de esapament reale sau doar de design?
Sper ca te-ai pregatit facand un imprumut la banca sa-ti alimentezi noua masina! :067: :046:
Interesant film de prezentare pacat ca nu era macar in engleza. Este prezentata o masina de vis: LK+1.8TSI+culoare gri satin.
Florineeee vezi ce ti-am oferit si nu ai vrut :063:
Pana va voi putea pune poze personale, va dau un link la un filmulet. Ascultati si voi cum face motorul de 1.8 T(F)SI, chiar daca e in ceha.
http://news.auto.cz/roadlook/skoda-octavia-1-8-tsi-turbo-hratky.html
Becurile le cumperi de la ASPAD Romania - Bucuresti. (www.aspad.ro)
Referitor la faza lunga si eu imi mentin parerea ca e mai bine sa o ai la indemana, puternica, cand ai nevoie, decat sa iti zici "ce bine era daca o aveam si pe asta".
Acolo se pot activa si beep-urile daca ai alarma, functia mirror-down la parcare cu spatele, etc.
Multi nu citesc manualul sau o fac superficial si apoi platesc ca popandaii la deleri aceste "mici" reglaje :063:
Aspda-shop iti trimite acasa produsele cu curier, chiar si in Bucuresti.
Nu ma intrebati de consum, pentru ca este nerelevant. Daca vreti va pot spune: 25-30 l %, dar am tinut-o pornita si pe loc. Prin oras, 13. Pe loc, instant 1, dar pe ora
Totusi, acest nou motor 1,8turbo al celor de la VAG cred ca merita un mic ajutor electronic si abia atunci isi arata adevarata valoare. Parerea mea.
Mi-as dori sa vad acest motor pe rs ca o alternativa la cel de 200 cp.
Un motor bun nu inseamna insa automat numai o masina RS.
(Cred ca tu esti unul care nu se omoara dupa sunetul motorului sau esapamantului, dar in schimb iti place sa scartii rotile. 063)
Phantom, just for the record: "masina aia este facuta sa alerge, are suspensii sport, jantele de 17" respectiv 18" urla ca vor sa fuga si nu sa stea". Nu suna a admiratie cu un pic de invidie in ea?... OK.
Daca vrei sa infloresti pe marginea motorului asta, uite aici un subiect deschis deja
Spre 3000 si peste, incepe sa toarca si sunetul e plin.
Nu am spus absolut niciodata ca imi place un motor cum urla
Pentru ca, dupa "bunul tau simt", eu cred ca te gandesti la o masina sport, cu o toba care uruie si o suspensie mica si tare.
phantom, Daniel, eu, nu are rost sa ne suparam
Nu ai sa ma auzi ca ma plang ca fac plinul de patru ori pe luna
CitatNu ai sa ma auzi ca ma plang ca fac plinul de patru ori pe luna
Deci te deranjeaza! :) :082: :046: :046: :046:
Dar tot nu mai lamurit cu evacuarea si amortizoarele. Acu' daca tot ai ridicat steagul, onoreaza-l!
Floriane, ai uitat sa spui cui i-ai dat MP. Dar cred ca era vorba, totusi, de Cristi, ca doar nu imi vorbeai mie cu persoana a 3-a.
Am vrut sa pun peste ele niste tevi nichelate, dar nu s-au facut inca pentru acest model!Vezi ca diametrul tevilor de esapament, daca nu ma insel, este acelasi ca diametrul tevilor de pe Scout. Eu le-am imbracat cu doua ornamente mai mari si nichelate, fara a dori sa ies in evidenta ci pur si simplu din considerente estetice. Doru stie despre ce vorbesc caci le-am comandat la ei(ornamentele nichelate pentru toba).
eu si Daniel avem benzinare
Bebe, ko fi puterea de 160 sau 200 de cai nu se simte diferenta asa de tare ca intre 75 si 115 CP. Io personal nu vreau mai multi. Tu, insa daca vrei, fa-ti.
Adevarul este ca trebuie sa-ti iei masina care sa ti-o si permiti, nu sa faci foamea ani de zile dar sa ai RS. Nu vreau sa jignesc pe nimeni.
La a mea, media consumului de cand am luat-o e 12,8 l%.
Dar tu ce masina ai? Ca nu scrie nimic la semnatura. Oricum, enjoy it.
Merci, merci. Apreciez, mai ales dupa cat m-ai balacarit pentru motorul asta...
Nu numai Bitulica are ginion: acu' vreo doua zile mergeam dimineata linistit la birou cu Octavia si la o intrare in Bd. Expozitiei, ma opresc sa cedez trecerea si ma loveste din spate stanga un VW Golf. Nu tare, dar suficient cat sa imi sifoneze bara si sa-mi rupa senzorul de parcare din stanga. Incepea baletul...
Am fost la Politie, care la sectorul 1 e in curte cu Omniasig, care amandoua sunt la poalele turnului GRIRO de pe Calea Grivitei. Acolo totul incepe (si se termina) de la Omniasig de unde iei formularul de declaratie imnanat de o fata imbracata in rosu. Am ajuns si la politai care, dupa ce a vazut masinile, ne-a facut procesul verbal si ne-a eliberat autorizatiile de reparatii.
Pentru ca omul meu cu Golful (politicos, dealtfel) avea RCA-ul la Omniasig, a zis sa stea cu mine si sa deschidem si dosarul de daune, ca tot erau acolo. Zis si facut. Nici nu ma intorc bine la birou si primesc un e-mail de la o colega care imi zicea sa ma feresc de Omniasig ca, uite, ce magarii au facut la altii. Si imi dadea niste exemple nasoale, cu avocati, procese. Am inceput bine...
A doua zi ma duc la Brady sa incerc o abordare a porblemei. Incep cu domnisoara care se ocupa de asigurari (ne cunosteam inca de anul trecut, de cand cu accidentul cu Fabia) si care imi spune ca daca fac reparatia pe Omniasig dureaza pana la inca o saptamana peste termenul de reparatie, pana vine acceptul de plata. Pentru ca Brady nu are incredere in Omniasig, care e rau platnic. Atunci, sa o fac pe casco, zic eu, ca e la Allianz si stiu ca merge mai repede cu Brady. Da, zice ea, numai ca nu mai avem voie noi sa facem constatarea la dosare cu regres. !?! Adica Alliantz se regreseaza asupra lui Omniasig si ii ia banii ulterior. Aha!, fac eu. Dar de ce? Noi reglementari. Doar daca era din vina Dv. sau va cadea vreun copac pe masina in mod independent. Asa, megeti in Bd Timisoara, nr. 179, la Toplac. Ei o fac.
Dar va trebuie procesul verbal si autorizatia de reparatie in original, mai adauga ea. Pai, le-am lasat la Omniasig. Daca ma duc la ei sa le cer inapoi o sa-mi spuna ca dosarul a plecat de la ei (spre arhiva, eventual) si sa revin eu cu o cerere a doua zi. Apoi sa ma duc in Timisoara si abia apoi sa aterizez iar la Brady. Scenariu perfect plauzibil. Si dupa ce l-am vazut cu ochii si nervii mintii, am hotarat ca raman pe loc, cu Omniasig.
Cobor la receptie tinichigerie. Buna dimineata. In conditiile povestite anterior cand imi bagati si mie masina la reparat? Prin iunie. Dar daca sunteti prieten cu Doru, pe la sfarsitul lui mai, ca sa nu fie tocmai in vara. Dar cu inca o saptamana chiar doua de asteptat plata de la Omniasig ajunge tot in vara. Si Omniasig nu va schimba bara. Doar o vopseste tot pe aia veche si sifonata. N-o sa iasa bine. :042:
Dar pe banii mei? Aaa! Saptamana viitoare. Eu comand bara, o vopsesc si cand e gata va dau un telefon si veniti cand vreti, imi spune partenerul meu de discutie. In patru ore e gata. :D
Asa, mai baieti! Acu' spuneti-mi si cat face? Pai, bara noua 600, vopsitul vreo 500, senzorul, ca il comand nou, 200 lei. Am batut palma si am plecat.
De ce v-am povestit toate astea? Ca sa deschideti bine ochii in oglinda retrovizoare cand apasati frana, ca altfel ajungeti ca mine, la Omniasig si o sa vedeti si voi numai rosu in fata ochilor:
http://www.omniasig.ro/new/page.php?id=68 =))
sa va mai spun si eu ceva :P
Si la mine face scartz cu a 3 a. :D
p.s. ma termina vopsitul masinii si partea ca nu iese la fel culoarea, ce vopsea folosesc aia in fabrica ?? am platit 3 milioane in plus ca sa nu se vada diferente la usa
daniel nu te supara pe mine dar eu nu prea te cred :015:
Daca pui acolo CD-uri vei avea greierasi permanent in masina. Acolo merge sa pui carpe servetele sau alte lucruri moi.
Ieri am avut o surpriza placuta:
Asteptand-o pe sotie, vine fica-mea in fata si se tot juca apasand pe diverse butoane. Si la un moment dat, stand cu capul in jos, ma intreaba la ce foloseste capacul de sub scaun si il deschide.
Ei, da, era sertarul de CD-uri de sub scaun de care eu uitasem. Aveam cutie de CD si eu le tineam in bord. Trebuie sa recunosc ca asta mi-a placut tare mult... :D
Din cate am inteles de la posesor motorul are vreo 150CP iar cuplul maxim este valabil de la turatii joase..incepand cu 1400rpm. Masina are approx 40 000km si echipata cu pachet drumuri grele. Ca impresie nu pot avea decat cuvinte de lauda pt. comportamentul rutier motorul facand toti banii in opinia mea.
Ca fapt divers prietenul meu mi-a spus ca este o masina la care nu a reusit sa ajunga la limita de viteza (respectiva taiere de carburant de catre calculator), viteza maxima atinsa de el fiind 235km/h
Acum merge sotia mea cu Octavia, cat sunt eu in "post" .
, ca ii place si ei cum trage motorul asta...
o prefera pe cea mica. [...]si aia stie sa traga!...
PS:imi place foarte mult sa ma iau cu passaturi si A4-uri >:)(70% din aceste masini au 2tdi-140cp) mai ales ca nimeni nu isi da seama ce motor am si cred ca nu au ce discuta cu mine.
Cam atata deocamdata,bafta la toata lumea.
...iar de intrecut nu m-am intrecut in viteza ci in demaraj pe distante mici(de obicei pe serpentine),le arat cine-i seful si dupa aia gata.
Dar din cate stiam (nu ma injurati) cu cat pui benzina mai buna cu atat papa mai mult...
N-am adus Ouzo.
In octombrie am sa plec in germania si atunci am sa vad limitele masinii/motorului (mai ales ca acolo si este unde).Si acolo max. legal 130 km/h pe autostrada
o lasati, toate sunt la fel de precise. Pe vitezometru avea 209. :PSe referea la Horatiu, nu la Daniel.
Inca nu are GPS, doar scria ca "o sa imi iau un GPS".
Horatiu daca pe gps aveai 208,pe vitezometru cat arata?Asa sa vedem o diferenta.nu stiu pe vitezomentru la viteza aia, la GPS a fost mai usor de privit, pentru ca era pe bord nu trebuiau luati ochii prea mult de la drum, avand in vedere de ceilalti participanti, nu prea era timp de a verifica si vitezomentru. Dar la viteze mai mici am observat ca erau diferente de 1-2-3 km/h fatza de vitezometru (adica fluctua cand in sus, cand in jos:) )
Eu stiu pe cineva cu O1-1.8T care mi-a zis ca a prins maxim 240,pe vitezometru. S-ar putea sa aibe eroare mai mare pe vitezometru O1 decat O2?
...briliantul uleiurilor pt turbo benzinare: Mobil 1 0W40 503.01Dar pt. TDI PD care este "briliantul" ?
Dar pt. TDI PD care este "briliantul" ?
Dar pt. TDI PD care este "briliantul" ?
Recomand Mobil 5w40 made in USA sau Castrol Edge 507.00 / 506.01 5W40
5W30 este si el bun, dor ca la noi verile sunt f calde, 40 mi se pare mai aproape de realitate.
Poti s-o mai spui odata ! :))That goes for me too :005:
Am s-o scot pe a mare pe autostrada pe afara la iarna, pana in Austria, si o sa va pot spune atunci.
Astazi, cu ajutorul unui coleg de pe alt forum, Stefan, am facut in 10 minute ce nu au resusit altii intr-un an de zile: sa se aprinda farurile cand rasucesc cheia in contact! Mi-a mai confirmat ca se poate activa si functia de cornering la modelul meu.
Eu sustineam ca se pot aprinde farurile inca din ziua in care mi-am luat masina. Si de curand am fost si la revizia de 1 an, ocazie cu care am primit acelasi raspuns la solicitarea mea si anume ca nu se potriveste softul.
Mai mult, am gasit si 3 erori care s-au tot repetat de cateva zeci de ori incepand cu 8.000 Km. Deci, la revizia de 10.000 Km erau acolo si nimeni nu mi-a spus nimic!
Nu ma plang la rubrica "Ati fost client..." pentru ca Stefan mi-a spus ca a discutat cu cineva de la Porsche si recunostea si acea persoana ca face la fel, adica nu spune tot clientului, pentru ca trag de timp pana iesi din garantie. Si apoi, amabili, te rezolva ei, dar pe banii tai.
Nici nu stiu daca sa ma bucur de surpriza de astazi sau sa ma sperii de ce mi se mai poate ascunde in viitor. Oricum am fost socat si nu am cuvinte ce sfat sa va dau.
Modulul e cel bun, am facut si salvarea noului byte, dar la proba nimic...este o chestie ciudata ... desi folosesc interfata originala, nu-mi apare la salvarea noului sir de biti butonul de Transfer Code (care lui Stefan pe o interfata fake ii apare :042: ) si dsi il copiez manual...nu aduce modificarea mult dorita la lumini.
Nu inteleg de ce, sincer. In Central Electronics am codul Aj sau AH, deci se preteaza modificarii. :039:
Ei bine, in judetul OT s-a aplicat...mi-a povestit un prieten ca saptamana trecuta l-a oprit un echipaj si l-a amendat pt treaba asta...mi s-a parut o porcarie totala si nu stiam ca e ilegal :-w ..acum incep sa am indoieli.stie cineva unde pot citi si eu negru pe alb treaba asta? adica se aplica si ziua si noaptea? sau cum?
...Doar in politie mai am speranta...Care sta la colt cu radaru' sau te intreaba de folia autorizata. :047:
inseamna ca as putea spune si eu ca tocmai am adaugat 98 euro la valoarea masinii mele :D Am ramas indatorat lui Stefan caruia ii multumesc inca o data pentru amabilitate. Multumesc si tie, Daniel :082:Daniel, functia cornering de ce nu ai activat-o?Pentru ca m-am grabit, zicand ca oricum merg cu proiectoarele aprinse si ziua. Dar pe urma mi-am dat seama ca voi pleca cu masina pana in Austria, unde nu am voie cu proiectoarele de ceata aprinse si atunci voi avea nevoie de cornering. O voi remedia curand. Am vorbit deja cu Stefan. Oricum, optionala asta la carte costa 98 de Euro, asa ca ii voi creste valoarea masinii mele la 21.600 Euro. :D
Ce varianta de Vag-Com (VCDS) folosesti? Si eu am observat lipsa butonului de transfer a codului, ba mai mult, la ultimele variante ale VCDS, nici Long Coding-ul nu mai este chiar atat de "stufos". Ca atare, au fost dati in care am folosit varianta 704 pentru diverse recodari. ;)
Am citit pe undeva si am constatat cu surprindere ca, acum iarna cand nu merge compresorul de aer conditionat ca e sub 7 grade, daca apas pe Econ (adica opresc compresorul) scade consumul instant pe loc de la 0,9 la 0,8 l/h.
Ma mai gandesc daca o sa vreau si volan cu comenzile pe el.
Apropos de UK, sau GB in auto, am aflat abia acum ca si pedalele sunt inversate, nu numai schimbatorul cu mana stanga. Adica accelerezi si franezi cu piciorul stang si apesi ambreiajul cu dreptul.maestre sa fim seriosi
Mi-a spus-o un englez... :D
Wales, bre. In Scotia si eu vreau sa ajung odata...
E intr-adevar ciudat acolo, tre' sa te uiti mai intai in dreapta cand treci strada. Chiar si scrie jos pe zebra, "LOOK RIGHT".
Opel-ul lor se numeste Vauxhall.
Am condus ieri un Freelander cu volan pe dreapta si sunt absolut sigur ca pedalele sunt in ordinea normala :D , e mai ciudatel un pic cu schimbatorul dar merge pana la urma. Cursa a fost un pic si offroad iar acolo nu prea conta unde e volanul. ;)
Apropos de UK, sau GB in auto, am aflat abia acum ca si pedalele sunt inversate, nu numai schimbatorul cu mana stanga. Adica accelerezi si franezi cu piciorul stang si apesi ambreiajul cu dreptul.
Sa inteleg de aici, cu cat mai mare bateria, cu atat mai bine?Da , fiindca din cauza spatiului nu poti pune una enorm de mare care sa aiba curentul de incarcare peste 30-40 A cit da alternatorul ( adica baterii de peste 400Ah ... ( nu e vorba de amperajul maxim ci de capacitatea nominala )). Deci o baterie mai mare este o rezerva in plus pentru conditii dificile de pornire ... si nu strica nimic pe masina ...
Am implinit 21.500 Km si totul e la fel. Adica, merge bine si papa multa benzina, extrafina, de 99 - 100 CO.
Cum naiba tata? Eu, pe tempomat, la 90 km/h pe A2, aveam 5,1-5,8% . La 80 km/h aveam sub 5%. 8-}
Iar pe afara, pana in 80-90 Km/h e cel mai economic (8-9 l%).
Azi am facut o pana de cauciuc. Inainte toti se repezeau sa bage ca dop un sarpe de cauciuc. Acum, nu: petic, ca mai inainte. E drept ca dopul e mai rapid si un pic mai ieftin (8 lei). Peticul e 9 lei, dar dureaza manopera cu dat jos cauciucul, lipit, pus la loc, plus, eventual, echilibratul (11 lei). Eu am ales peticul, cu 21 lei (1 leu presiunea :D )eu n-as pune porcaria aia de snur nici mort
Am facut revizia la Octavia, de 3 ani si 26.000 Km, la Avia din Militari.
Eu pana si in ziua de astazi ma felicit pe mine ca am optat (ascultand de cineva care pe un alt forum spunea acest lucru despre Golf 1.4TSI) pentru incalzirea scaune. In 1.2-1.4TSI este un MUST HAVE, dat fiind faptul ca primele semne de aer dezmortit incep sa apara peste 6 km de mers in continuu si dupa 10-12 km de mers in continu atinge apa 90gr C. cand nu mai sunt probleme cu caldura data. Iar intr-un oras mai mic ca si Bucuresti (Cluj) dar aproape la fel de aglomerat acest lucru este aproape imposibil de facut( mersul in continuu 10-12 km). Ma gandesc ca la 1.8TSI apare caldura un pic mai repede, fiind motorul mai mare...dar cine stie. Oricum iarna nu mai este o optiune de fite - incalzirea scaune - la aceste motoare moderne care produc tot mai putina caldura prin functionarea lor tot mai eficienta.
... un Ford Doblo ...
Dar nu imi va creste rata, pentru ca Allianz se va regresa asupra RCA-ului lui.
Dubioase masinile astea, eu pana acum n-am vazut niciuna :)) Sa stiu sa ma feresc de ele, dac-or sa apara vreodata prin Timisoara :)
Intentionez sa schimb maneta de semnalizare care costa vreo 600 lei ...
Nu inteleg cum trec de revizia tehnica anuala sau de ITP. Pe ei nu-i intreaba nimeni de ce au masinile lovite au zgaraiate? :042:
Atunci, din pacate, gumele nu-si vor mai face treaba la iarna pe polei sau zapada. Chiar daca nu par tocite, anvelopele isi pierd din proprietati si vor fi sensibil mai slabe in sezonul rece. Sa ai grija sa le verifici limitele la venirea frigului ca sa nu ai surprize neplacute.Cu tot respectul, fiti mai precisi cand dati unele indicatii, ca suntem cativa pe aici care suntem receptivi si vrem sa invatam cat mai multe, ca suntem siguri, ca in scolile urmate, nu am auzit unele lucruri sau nu le-am insusit.
Cand am plecat, acasa benzina era 6 lei/l. Cat mai e acum?Carburantii s-au ieftinit si apoi de la 1 august s-au scumpit din nou (9 bani/benzina si 6 bani/motorina). Acum preturile sunt tot aprox. 6 RON/litru :D
In Luxembourg benzina de 98 era 1,4 Euro/l, pe cand in Belgia e 1,7 Euro/l si parca in Franta la fel, 1,7 Euro/l.Cat mai e motorina in Luxemburg ? Voi fi acolo peste 2 sapt. si site-urile dau preturi de 1,25 euro.
A venit iarna si se apropie si gerul, asa ca mi-am pus paturica electrica pe scaun.
Nu mai stiu marca la paturica electrica, pentru ca am luat-o acum cativa ani de pe net si destul de ieftin imi amintesc. Priza face fata la una singura, dar la doua (cu triplu stecher) simultam, se incalzeste si priza.
...................................... Numai pompa m-a costat 1160 lei...........................
... Chiar si intre 195/65 R15 si 205/55 R16 care de fapt sunt marimile care vin exact unul dupa celalt, la marimi cauciuri la masinile din gama compacta, preturile la 205 sunt fara rusine mai mari fata de 195. Chiar alaltaieri m-am uitat la preturi la Continental TS 850 marimile mai sus amintite si in timp ce se poate gasi 195 la pret de 269 lei bucata... la 205 nu gasesti nimic sub 410 lei bucata. Mie sa nu imi spuna nimeni ca costurile de fabricatie sunt cu atat mai mari. Mai mult cererea este mai mare...deci se pot vinde la un extrapret. ...
se presupune ca, daca ai avut bani sa iti iei o masina cu anvelope de 205/55 R16 (care deobicei sunt mai scumpe) iti permiti si sa dai 410 RON pe o anvelopa. ;)Aici va contrazic putin, nu e vorba doar de marketing si marje, costurile de productie sunt mai mari si volumele de vanzari sunt mai mici cu cat cresc dimensiunile (pentru ca se produc din ce in ce mai putine de dimensiuni din ce in ce mai mari). Pe scurt, e costisitor sa treci de la productia de 195/65/R15 la 205/55/R16 pe aceeasi "linie" si daca volumele pe care le produci pe o anumita dimensiune nu sunt mari, costul de productie creste.
Aceste dimensiuni le au si cei cu Laguna, Kia Ceed si Hyundai I30, si tare nemultumiti sunt si ei...
...
Pai totusi rotile pe 16-17 sunt probabil cele mai raspandite acum. Daca te uiti in topurile de vanzari pe primele locuri sunt Golf, Megane, 308... si toate vin cu roti pe 16 standard si 16-18 optional.Preturile nu au crescut, diferentele astea de pret sunt de multi ani asa. Clar ca a scazut costul de productie, dar de ce sa scada preturile? Nu am spus ca nu ar putea fi mai ieftine, ci ca diferentele de costuri de productie intre cele doua dimensiuni mentionate sunt partial justificate.
Si cum exista cerere, de ce sa nu creasca preturile, daca se poate.
...
Da, dar mai exista si o regula de bun simt, care la casele mai mari se cheama Corporate Social Responsibility, adica raspunderea sociala a firmei, sau, mai pe romaneste, sa nu faci o afacere care sa semene cu un tun si sa-ti aduca bogatia peste noapte, ci trebuie sa cladesti o afacere in timp, care sa iti aduca venituri rezonabile pe temen lung, fara insa sa parjoleasca totul in jur. Asa ar trebui sa fie filozofia afacerilor si a profitului...Lasand la o parte idealismul, ai putina dreptate. :)
...sotia mea este adepta pieselor originale si a lucrarilor garantate...
La mine dealerul de original ce este mi-a pus la revizie un ulei total care nici nu se mai gaseste (se vinde doar unul identic insa sub denumirea de elf) desi constructorul recomanda castrol (scrie si pe motor si am intrebat si eu pe emailul oficial de pe siteul cehesc).
Am cumparat-o! Adica am incheiat leasingul. Cu toate aprecierile peiorative despre masinile actuale, se pare ca am facut o afacere buna.
Dar chiar in ziua cand ma duceam la Politie ca sa imi iau talonul pe numele meu, mi-a tras un bum cu tiuit in difuzoare de am crezut ca a facut scurt circuit toata masina si ma asteptam sa se opreasca si motorul. Era doar radioul, care dupa o secunda si-a revenit la muzica preferata. E cam a treia oara cand mi se intampla...
Pentru ca nu exista si topingul cu ce va place la masina vostra si atunci fiecare o lauda la masina lui...
Eu nu-l am si astept de mai bine de 2 ani sa ii simt lipsa. :D
Eu nu-l am si astept de mai bine de 2 ani sa ii simt lipsa. :DDaca nu-l ai, sigur nu-ti poti da seama de avantajele lui. Te asigur ca este foarte folositor, daca vrei sa folosesti retrovizoarea din interior in conditii de iarna, daca ploua, mizerie, etc.
Iar a doua fraza din postul tau e cel putin deplasata si cel mult hilara, stergatorul de luneta nu e o evolutie spectaculoasa in industria auto.
asa ca daca dezaburirea luneta functioneaza, nu se prea murdareste geamul ;)zau mai Doru.. ce treaba are dezaburirea cu murdaria :)
Voi le-ati echilibrat de fiecare data? Chiar a fost necesar? Eu nu..Da.le-am echilibrat de data asta.Anul trecut nu le-am echilibrat
Azi dimineata am avut o surpriza: mi s-a aprins martorul de ulei. Am verificat nivelul si asa era: scazuse sub nivelul minim. Este pentru prima oara in 7 ani cand mi se termina uleiul inainte de revizie (si nici atunci). Acum, la 7 luni doar de la revizie (15 martie), nu mai am ulei. Pe jos nu las urme de ulei. Sa-l fi mancat motorul? Am completat cu aproape 1 l de ulei. Dar pentru toate e un inceput!... :(In tot acest timp nu ai avut curiozitatea sa vezi nivelul uleiului?
...De cate ori ai patit si in cat timp? Daca mai tii minte. :)
A, si iar mi-a busit radioul (ca n-o mai facuse de mult). Stateam oprit, dar cu motorul pornit si ploua, cand a bubuit, de am crezut ca m-a traznit. Apoi, dupa cateva secunde de pauza, si-a revenit si canta ca si cum nimic nu se intamplase...
A, si iar mi-a busit radioul (ca n-o mai facuse de mult). Stateam oprit, dar cu motorul pornit si ploua, cand a bubuit, de am crezut ca m-a traznit. Apoi, dupa cateva secunde de pauza, si-a revenit si canta ca si cum nimic nu se intamplase...
Daca tot mergi la AVIA, cere-le si update-ul de soft pt Stream ;)Sunt tare curios ce spun bucurestenii, dar la Sibiu nu fac asa ceva, nici macar nu au verificat daca exista update de soft. In anii anteriori, dupa cum am mai scris, mi-a bubuit si mie de cateva ori.
De cate ori ai patit si in cat timp? Daca mai tii minte. :)
O data a bubuit la mine in masina de am sarit afara sa vad daca s-a aruncat vreunul de la etajul 9.:))
Interesanta chestie.
Ma programez, astept o ora dupa programare si apoi intru la lucru. Costa 230 lei, dupa toate reducerile legale (ca masina nu mai e in garantie, 1 leu din factura anterioara). Dar, pentru ca m-au uitat la poarta o ora, mi-au mai facut oreducere de 10 lei, asa ca in final m-a costat 220 lei.
Si pentru ca am petrecut o ora prin showroom, m-am uitat la noul Superb. Am remarcat ca are doar doua faruri, cu lupa, iar in locul farului de faza lunga e un dreptunghi de plastic decorativ, cam aiurea. Nu am vazut-o aprinsa, dar ma intreb: are cand faza scurta, cand faza lunga? Nasol.
Si la fel are si Octavia cu faruri cu lupa (doar doua), dar in locul fazei lungi, macar are un plastic ce aduce cu oglinda de far.
Pentru mine Goodyear nu au fost ok. Initial am ajuns sa am 4 anvelope Goodyear Eff grip perf, Destul de zgomotoase, pe suprefete din astfalt lucios zici ca ai rulmentii dusi. La franare, au un ruliu ciudat.
Se lipeste? Eu cred ca are niste locase in care trebuiesc reintroduse. Sau nu e asa?
La Autosoft in Buc costa cam 100 ron pentru Skoda Octavia, dar sunt si vulcanizari unde se schimba mai ieftin. Sincer, la 90 RON mi se pare scump in Piatra.
Acolo unde schimb eu rotile in Piatra e 90 lei/set montajul si echilibratul.
Mie mi le usuca. Nu la fel de tare ca la alte masini mai prost cotate, insa le usuca in proportie de 80% (pe de alta parte am observat si eu ca oglinzile la octavia se incalzesc mai putin decat la alte marci).
S-ar putea sa aiba si cd,magazie de cd in torpedou...Desi daca exista usb..
Cu oglinfa la tine cred ca e cave dubios. Sticlele cu rezistenta sunt originale? Teoretic ele se deconecteaza la o anumita temperatura exterioara, ca sa nu mearga permanent daca le uiti. Poate aici o fi vreo neregula, vrei setare prin calculatorul masinii.
Oricum, dau loganul ca exemplu, acolo dezaburirea, dezghetarea oglinzii era aproape instantanee, erau legate impreuna cu luneta si functionau maxim 15 minute. Daca nu se termina dezaburirea lunetei, sau a aoglinzilor mai apasai o data.
Apropo,Daniel avea 2(cred) revizii facute la Brady,restul la Avia!La Avia nu.i vedeau in sistem reviziile facute la Brady.Or fi certati sau n.or face parte din acelasi concern?Iar la Brady nu se vedeau cele facute la Avia!
LA MULTI ANI SI MULTA SANATATE!Multumesc mult pentru urari. Si voua va doresc numai bine.
Problema care a aparut, insa, este pierderea de ulei pe la capace (sus, la tacheti si jos, la baie).
Voi vorbiti strict de inmatriculari ca masini noi, nu?Bineinteles ca da. Daca ai apucat sa inmatriculezi masina pana pe 1 sept 2018, nu mai ai treaba cu noile norme.
Eu cu TDi-ul Euro 3 inca mai pot circula.
Maxim 195 a vazut si ea de doua trei ori in viata, tot prin Germania si Polonia(acolo manat de trafic, ca merg ca nebunii)Nu exista asa ceva. Mergi cu cat vrei, nu te impinge nimeni :)
Zau?! Pai, si Avia si Brady recomanda tot Castrol. Chiar sa nu stie?...
:039:Asadar, aceasta asistenta de 24/7 este doar pe hartie sau la telefon :) caci in caz de nevoie nu te poti baza pe ea.
Dar in seara cu pricina am sunat la asistenta 24/24 la doua service-uri (Avia si Brady). E valabil pentru amandoua: a raspuns cate un domn de la fiecare, dar care nu ma putea ajuta cu nimic, decat sa ma consoleze la telefon. Era ora 7 seara si nu aveau platforma sau masina de serviciu ca sa vina si sa imi dea curent, sau sa imi aduca o baterie noua. Totul se rezolva incepand cu a doua zi.
Ai vandut octavia?
La revizie mi s-a recomandat sa schimb bieletele anti-ruliu fata st-dr si pivot stanga fata.Geometria se schimba daca umbli la bieletele de directie si capetele de bara.
Intrebare: la schimbarea unui pivot trebuie apoi (re)facuta geometria rotilor?
Nu ma pricep si intreb mecanicii, cine are dreptate?
totul pare in regula, dar am adaugat 200g freon. Poftiiiiim?! La o capacitate de aproximativ 500 si ceva de grame pe total, eu pierd mai mult de o treime intr-un an si e in regula?, cand inainte am stat peste 10 ani fara sa adaug freon.
Va intreb si pe voi: chiar este normal sa pierd 200g de freon intr-un an, daca totul e in regula? (Eu zic ca nu).
Am senzatia ca la Brady in interior departamentele au o miscare browniana (adica se misca haotic), iar clientrul trebuie sa alerge dupa ele, ca la un joc video de vanat rate. Daca ai noroc sa impusti doua in aceeasi zi, e sarbatoare si o treci cu rosu in calendar.
Iar pe factura scrie ca: "Brady Auto Center iti ofera servicii performante si CALITATE DE 5 STELE!" Abia astept sa ma sune domnisoara de la "Satisfactia clientului"!
Nu rade, ca nu-i de ras. L-) Sunt nemultumirile mele ca nu pot sa gasesc o Skoda Octavia cu motor pe benzina mai mult de 150 CP (1.5 l), cu cutie manuala si cu suspensie spate independenta. Oferta este clar subdimensionata. Si, cautand si pe altii, dau peste minuni pe care le fac producatorii, dar pe banii nostri.
... 1.0 tsi. Bun, dar dealul de la Turturesti, singur in masina si cu ac pornit greu il urcam.Uită, vezi, și mersi ca n-are roata de rezerva, ca dacă mai trebuia s-o cari și pe aia trebuia sa te dai jos s-o împingi. :))
...