Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Discutii generale Skoda si nu numai => Drive-test cu Skoda => Subiect creat de: mad.hatter din Februarie 08, 2018, 10:37:17 a.m.
-
Salut,
pentru ca n-a mai postat nimeni de atat vreme, haideti sa va povestesc repejor despre karoq.
am zis sa incerc 1.5 tsi dsg, eram foarte curios; m-a surpins placut, din mai multe puncte de vedere. daca frumusetea e-n ochiul privitorului, performantele le simte orice sofer, chiar si ala de duminica, de-l injuram toti.
mi-a placut cum urca in ture, este silentioasa si hotarata; in modul sport directia mi-a placut mai mult ca la octavia si superb. pozitia la volan este inalta (scaunele sport sunt dementiale), dar foarte comoda, cu toate comenzile la indemana. arata (si merge) foarte bine cu jante de 17'' si sunt convins ca incaltata cu gume de iarna (spre) premium n-ar avea probleme iarna.
interiorul este neasteptat de spatios si familiar. portbagajul indeajuns de mare pentru un carucior si o valiza mare, categoric destul de incapator pentru utilizare zilnica.
nu mi-a placut camera de marsarier: rezolutie ok-ish (daca nu ploua/ninge !), se murdareste foarte repede, nu este cea mai exacta.
nu discut despre design, dotari si lalala, pentru ca ma intereseaza motorizarea si doar cateva optiuni.
pentru 1.5 tsi dsg (cu padele), driving mode selection, bolero si alte cateva utile (dotarile standard sunt muuuulte !), pretul e 24k. perioada de asteptare- atentie : 20 saptamani !
salutare!
-
Karoq este fratele mai frumos al lui Yeti, nu-i asa?
-
bravo mad.hatter,
Ma bucu sincer ca ti-a placut motorizarea. Din pacate despre 1,5 TSI am auzit si pareri negative, cum ca ar avea lag la acceleratie si nu ar avea cuplu de la turatii joase, cum are 1,4 TSI 148 CP.
Tu ai condus doar varianta cu DSG, nu? De cea manuala ai vreo parere?
-
@FL da, e varul indepartat dependent de tratamente cosmetice :))
@vizitator ai dreptate si nu incercam sa evidentiez doar plusurile. lag are si este...sesizabil. totusi, apreciaza talpa si reactioneaza bine la sprinturi. nu am condus manuala, m-am axat pe dsg. offtopic - imi place manuala de pe rs, este dementiala !!!! :x
-
si un pret de peste 30.000 euro :D
-
@mad, multumim pentru impresii.
Poti face te rog o comparatie cu masina ta, exact pe punctele forte prezentate pentru Karoq?
Ce mase au fiecare dintre ele?
Odata demult, iarna lui 2005-2006 cand mi-am configurat/ales Octavia 1 pe care o mai am si azi si-s foarte multumit de ea, un prieten ceh care a avut aceeasi masina ca si mine mi-a spus sa nu aleg 1.4 benzina, pentru ca e prea "mic" zicea el raportat la masa masinii (eu am vreo 1400Kg), dar atunci erau alte motoare si parca nu era nici Turbo... ma rog... in final mi-am luat 1.9 TurboDI ALH si nu regret absolut nimic de 12 ani/ 156k Km!!! :) Stiu ca Diesel-ul nu mai are viata lunga (de nou) pentru ca va fi inclocuit de Hibrid pe benzina si pur electric, dar inca se cere/vinde si sper sa moara frumos cand i-o fi sorocul.
Merci frumos!
PS: vedeti ca si Skoda pregateste Hibrid pentru productia de serie, probabil va fi cu 1.4 TSI ala de 150 cai la fel ca Golful GTE existent mai mult pe la nemti pentru ca actualmente costa o gramada de bani si, sincer, nu prea merita nici pentru cei ce n-au ce face cu ei! :)
-
Eu mi-am dorit ca dieselul sa moara cat mai repede, pana nu murim noi inaintea lui :D Daca eram dictatoul mondial acum 15 ani (sau chiar 10) ii puneam perna pe fata.
N-a fost sa fie, si or sa-l puna altii perna pe fata abia acum, cand a a devenit curatel si in schimb incep benzinarele usurel usurel sa polueze...
-
mai bine 10, e rotund.conspirativ rationament, dar sunt acord :)) treaba involueaza, cam pe toate planurile. sa fim sanatosi si tot inainte, ca urmeaza petrolgate.