Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Octavia I / Skoda Octavia Tour => Service Skoda Octavia 1 / Skoda Octavia Tour => Subiect creat de: rodutcin din Aprilie 27, 2013, 09:57:50 p.m.
-
va salut, skoda octavia tour 1,9 tdi/74kw/2007, nu raceste clima, am mers la service,a incarcat cu freon si mi s-a spus ca nu vine curent la mufa care intra in compresor,s-a verificat sigurantele din tablou si cele de pe baterie toate sunt ok. cunoaste cineva despre aceasta problema unde poate fi hiba? :042:
-
Salutare. Odata cu temperaturile ridicate a aparut o noua problema la Octavia mea. Nu mai sufla aer rece cand pornesc AC. Vara trecuta nu au fost probleme. Am observat ca acum cand pornesc AC se creste turatia ca si cum ar porni compresorul dar apoi oscileaza(cam 200-300 rpm) intre 900-1200 rpm. Oscilatia se produce la un interval de 2-3 secunde. Nu stiu daca merg ventilatoarele cand pornesc AC. Azi voi verifica si revin cu informatia respectiva.
Stiu ca trebuie inlocuit freonul, dar credeti ca ar putea fi si o alta problema la care sa ma astept?
Multumesc tuturor pentru ajutor. :040:
-
La mine a facut la fel. Am comple
ctat freonul la o statie de service care are instalatie de complectare cu freon si totul a revenit normal.
-
Speram sa fie si la mine tot atat de simplu. #:-S
Intrebare: Unde as putea sa completez freonul in Bucuresti si cam cat costa?
Multumesc.
-
Pai sunt destule locuri unde se poate face reincarcarea ... pe net gasesti orice, in functie de locatia ta. Eu, de ex, pe Margeanului-Rahova (ca zona) am incarcat acum de curand cu 80 roni. Beleaua este ca acum iar nu imi mai baga rece, ma tem de ce este mai rau - ca am radiatorul spart ... a pierdut freonul foarte repede; alti bani, alta distractie, tocmai acum, cand vin caldurile (deja nu mai este de stat fara AC) si nici bani nu sunt ...
-
Imi pare rau pentru tine si sper sa rezolvi problema fara prea multe cheltuieli. Eu stau undeva in Militari. Azi dimineata am observat ca dupa 10 min de mers, timp in care temperatura motor a ajuns la 90 grade, desi am pornit AC nu se invartea ventilatorul mic ci doar cel mare si evident nu baga sufla aer rece. Sa fie si vreo alta problema? Asta vara mergeau ambele ventilatoare si nu au fost probleme.
-
Salut !
Octavian iti recomand un service pe Uverturii , vis-a-vis de cimitir , la Costel . Acolo mi-am incarcat si eu instalatia cu 80 ron . Suntem vecini . Duminica daca vii la intalniri , il avem si pe colegul Andrei cu un service pe blv. Timisoara si poate iti face un pret .
Shyamano daca iti pierde in cateva zile , cum am patit si eu , iti recomand sa il schimbi . Anul trecut am patit-o si eu si dupa toate verificarile afacerea m-a costat 1200 ron . Am avut fisurat dopul de la radiatorul de freon . "Meseriasii" mi-au testat freonul , completari , solutii de lipit , iar completari , teste , ....... . Radiatorul m-a costat vreo 400 ron plus 180 ron montaj-freon = 580 ron . Verificari 1200 - radiator 580 .
-
Multumesc. Te referi la cimitirul care este pe partea stanga cum mergi spre Chiajna? Nu reusesc sa vin duminica la intalniri.
Dar ma tot gandesc la ventilatorul cel mic! De ce sa nu functioneze?
-
Exact , pe partea dreapta este service-ul . Intrarea este prin strada cu sens unic , nu prin Uverturii .
Ventilatorul cel mic l-am dat jos , impreuna cu cel mare , si m-i l-a suflat un prieten cu un compresor , mult , mult , pana nu a mai iesit pic de praf de carbune . Se blocase de la praful de carbune .
-
Ok. Merci. Este greu de dat ventilatorul jos? Sa fie si al meu blocat? Vara trecuta au mers amandoua ventilatoarele in permanenta din cauza senzorului defect de la termostatul de lichid racire. Poate a obosit sau s-a stricat.
-
Octavian, iti spun din experienta mea la O1 din semnatura:
1. La mine facea la fel ventilatorul din dreapta cum te uiti de sus, ba mergea, ba nu, ALEATOR (deci doua observatii aici, una ca gti_mars ar putea avea dreptate cu praful de carbune, alta ca functionarea normala cu AC este ca ambele ventilatoare sa functioneze).
2. Daca nu functioneaza ambele cu AC-ul pornit, atunci senzorul de temperatura exterioara va arata, in loc de, sa zicem, 30grdC cat e normal afara, va arata zic, 40-50grdC - de la caldura degajata de radiatorul AC-ului NE-ventilat de acest ventiulator din dreapta (nu stiu daca e mic sau mare, nu-mi mai amintesc).
3. Eu am rezolvat problema prin schimbarea acestui ventilator, se schimba in 20min. (un electrician priceput o face usor) si apoi nu s-a mai oprit cu AC-ul pus si da rece bine in masina).
4. Deci vezi daca in timp ce mergi (tragi pe dreapta si nu opresti motorul, deschizi capota) - acest ventilator se invarte sau nu. Daca NU si ai ac-ul pus cu motorul pornit, ia o coada de matura si loveste energic in zona metalica cilindrica a ventilatorului si vezi daca porneste, asta in timp ce observi si ce temperatura exterioara arata pe BC. Vezi daca e aberanta valoarea. Daca a pornit la lovitura de coada de matura sau levier (atentie insa la chestiile metalice!) inseamna ca e chestia cu praful de carbune si decizi daca il schimbi sau sufli.
5. Eu l-am schimbat ca nu stiam chestia cu suflatul prafului de carbune.
Astea de mai sus ti le zic din experienta mea de acum 1 an.
BAFTA!
-
Salut !
Crede-ma ca am perfecta dreptate , pt ca de 2 ani ventilatoarele merg ca unse . Am incercat varianta cea mai simpla cu suflatul . Daca nu mergea , trebuia schimbat . Din cate am inteles carbunii sunt capsulati si nu se pot schimba .
-
Multumesc pentru idei. La mine merge ventilatorul cel mare(cel din dreapta cum te uiti de sus la motor). Spuneam ca nu merge cel mic(cel din stanga cum te uiti de sus la motor). Din cate stiu ventilatorul cel mare trebuie sa mearga continuu cand masina este pornita, iar ventilatorul cel mic trebuie sa porneasca atunci cand pornesti AC sau cand este supraincalzit motorul(cu privire la ultima situatie nu sunt sigur). Cum spuneam, vara trecuta au mers ambele ventilatoare din cauza unei defectiuni la senzorul din interiorul termostatului lichid racire. Senzorul a fost dezactivat si ventilatoarele primeau comanda sa functioneze permanent. Totusi apa ramanea la 90grade. In tot acest timp aveam AC. Voi incerca sa fac mai intai o reumplere cu freon si apoi voi reveni cu detalii. Se poate face o verificare a sistemului AC inainte de a face reumplerea cu freon?
PS: Anul trecut, in toamna, am avut un accident mai urat care mi-a strambat lonjeroanele. Am fost lovit de un individ care a trecut pe rosu si m-a lovit in roata din stanga. Mi-a strambat si telescopul si port fuzeta si mi-a rupt suportul cutiei de viteze din motor. Nu mi-a dat in gand sa verific daca mi-a afectat si radiatorul sau sistemul AC. Credeti ca la un asa impact sa fi avut de suferit AC-ul?
-
Salut !
Doamne fereste ! Categoric DA ! Sunt pagube colaterale care le vezi ulterior . Acum cred ca este cam tarziu sa te duci la CASCO sa le spui problema . DAR , parerea mea , daca ai un cunoscut la un service , iti face un deviz si te duci cu tupeu la CASCO si le spui problema .
PS : Spune toate ...... problemele ca sa stim cum te indrumam !!! :082:
Bafta !
Cu respect , Marius .
-
Multumesc de intentie dar am terminat cu asiguratorul. Nu era CASCO si nici eu nu am deoarece masina este din 2001. Am reusit si am luat dauna totala. Deci, daca e vreo problema o rezolv pe cheltuiala proprie. Ce problema ar putea fi in cazul meu cu instalatia AC?
-
1. Prima data ventilatorul dat jos si suflat . Daca porneste si aerul ai scapat usor .
2. Baga freon . Daca iti pierde in cateva zile , schimba radiatorul , nu te chinui cu alte verificari si solutii de lipit ca nu tin . Informatiile astea au costat o gramada buzunarul meu !
3. Bafta multa !
Succes , Marius .
-
Marius, multumesc pentru sfaturi. Nu prea ma pricep sa-l dau jos. Poate ca ma duc la un mecanic, dar sincer ma cam feresc ca nu stii peste cine dai sau incearca sa-si scoata profitul pe o luna pe buzunarul tau.
Inca o intrebare: daca fac un test vag-com poate sa-mi arate eroare la sistemul AC sau la ventilator? Multumesc
-
o sa iti indice cel mai probabil lipsa de ac. nimic altceva.
-
Da , Luci are dreptate , dar din VAG-com poate sa-ti forteze si ventilatorul si daca nu iti porneste , cel mai simplu , ca nu il doare gura , iti recomanda sa il schimbi ca e stricat !
-
Da, postez aici pentru ca are legatura cu subiectul si nici n-am mai gasit problema pe care o am acum la Octavia Tour 1.9TDI ALH din 2006 cu AC manual:
- Sunt la 2400Km de service Masterkraft deci destul de greu sa ajung sa rezolv problema la Tavi;
- Masina furnizeaza caldura la MAXIM indiferent de reglajul facut rece-cald, deci pare ca o clapeta s-a blocat pe inchis si nu mai introduce aer de afara, doar prin caloriferul dinauntru.
- Am intrebat doar la Skoda in Franta si mi-au spus ca trebuie demontat tot bordul (ciudat) si ca dureaza 5 ore!!!! demontat-montat (iar ciudat de mult) pentru ca apoi sa-si dea seama care e problema.
- M-am uitat ingrozit pe NET si am gasit niste filmulete cu VW parca 3 (deci modelul meu) unde se scoteau doar 6 suruburi si se demonta doar torpedoul, in nici un caz tot bordul, ma rog ziceau ceva de un V68, nu intru in detalii, dar in film se vedea clar o clapeta actionata de un sistem de roti dintate din plastic, etc, cred ca au legatura si cu motorasul care actioneaza recircularea aerului in interior si care la mine functioneaza, ca se aude bizitul cind cupleaza - decupleaza.
Ma rog, ma puteti ajuta cu un sfat?
Cite ore, ce e posibil sa fie defect, cit ar fi minim/maxim la bani de reparat?
Pot merge asa inca 2400 km inapoi spre casa? Evident, in tricou in masina, daca nu chiar in pielea goala de la briu in sus... :))
Multam, prieteni, si scuze ca uite scriu acum doar la necaz, am fost foarte prins cu multe chestii si n-am mai intrat de mult in minunatul nostru club.
-
LA Ac manual, nu ai acele clapete. Desfa unitatea unde sunt comenzile si vezi sa nu fi sarit un cablu care actioneaza clapetele,
-
Ma bag si eu in discutie, cu toate ca nu cunosc sistemul de la OT. La mine cand baga aer cald ca in sauna, a fost supapa de pe compresor. Dupa inlocuirea ei si completarea cu freon, totul a intrat in normal. La reprezentanta Skoda si VW au spus ca trebuie schimbat compresorul, radiatorul de clima si toaletata intreaga instalatie.
-
Pot merge asa inca 2400 km inapoi spre casa? Evident, in tricou in masina, daca nu chiar in pielea goala de la briu in sus... :))
Daca vei anula caloriferul din habitaclu...poti.
In compartimentul motor, gasesti cele 2 furtune tur/retur ale caloriferului. Tu vei achizitiona un cot de plastic sau orice doresti tu, sa poti uni cele 2 furtune...adica tur/returul sa nu mai intre prin calorifer. Costuri: undeva la maxim 10-12 euro, am calculat si 1l de antigel sa completezi, deoarece va curge pana vei uni cele 2 furtune.
Daca AC-ul este functional, dupa aceasta operatiune in habitaclu, va fi racoare ca in frigider... :71:
Sa nu uit: sa te imbraci un pic mai grosut.... :71:
Reparatia o vei face in tara, ma gandesc ca daca esti din Bucuresti, poate te ajuta Al Bundy.
-
Va multumesc mult, dragi prieteni Al Bundy, Liv Sibiu si T. Carmen!
Al Bundy, pot face singur operatia, unde umblu, cit dureaza si de ce scule am nevoie?
Te pot deranja cu constatare si rezolvare problema cind ma intorc la Bucuresti?
Merci mult!
PS: pe aici incep ploi torentiale, frig, e de bine pentru mine acum.. ;)
-
DA, te pot ajuta cu rezolvarea problemei.
-
Am si eu o urmatoarea "problema" daca pot sa-i zic asa. Vara cand dau drumul la clima, de ex numai in directia parbrizului, simt ca raceste si frontal, si la picioare. Catre piept n-ar fi problema, nu se simte tare, dar cand am dat drumul si imi vine la picioare aerul ala rece, simt ca-mi ingheata piciorul pe acceleratie. Oare ce se intampla? A ramas vreo clapeta blocata, ceva? Pentru reparatie trebuie desfacut tot bordul, sau e ceva mult mai simplu de atat?
-
Am si eu o problema la AC in sensul ca nu mai introduce deloc aer rece. Stiti vreun service serios prin zona Iancului, Morarilor? Banuiesc ca nu mai are freon, dar nici compresorul nu-l simt ca ar intra in functiune.
-
Salut. Stie cineva unde as putea face o reumplere a instalației cu freon in zona militari? Cam cat ar costa o astfel de operație? As dori sa serviciul complet: freon, ulei, etc.
Mulțumesc.
-
Salut, eu pana acum am incarcat numai la spalatorii auto unde aveau si AC. am fost multumit pana acum si merge f bine din cate am vazut preturi 10 lei curatare 10 verificare si 10 ron 100 ml freon..
-
Vezi ca e o intrega poveste si cu reincarcarea instalatiei pe phorumul marcii mama. Eu iti recomand sa gasesti un atelier care iti pune freon proaspat, iti videaza corect instalatia si totodata iti pune ulei adequat compresorului tau. Se spune ca nu e indicat sa faci amestecuri/completari. Nici eu nu am stiut si sincer nu as fi crezut ca e o asa mare filosofie cu acest feon, dar ...
-
bump la intrebari, mersi.
Am si eu o urmatoarea "problema" daca pot sa-i zic asa. Vara cand dau drumul la clima, de ex numai in directia parbrizului, simt ca raceste si frontal, si la picioare. Catre piept n-ar fi problema, nu se simte tare, dar cand am dat drumul si imi vine la picioare aerul ala rece, simt ca-mi ingheata piciorul pe acceleratie. Oare ce se intampla? A ramas vreo clapeta blocata, ceva? Pentru reparatie trebuie desfacut tot bordul, sau e ceva mult mai simplu de atat?
-
In Bucuresti mecanicul la care merg eu are un aparat Bosch care goleste reumple .... instalatia cu Freon ulei.
Eu am dat 110 ron pentru o golire si reumplere complete dupa care mi-a verificat daca baga bine rece.
-
Ce intreabă Avenger si ce raspunzi tu!
-
Cred ca aceasta este problema:
http://www.bujia.ro/piese-auto/unitate-actionare-clapeta-dirijare-aer-habitaclu/skoda/ (http://www.bujia.ro/piese-auto/unitate-actionare-clapeta-dirijare-aer-habitaclu/skoda/)
Va trebui facuta o diagnoza si vazut exact.
-
Scuze ca răspund așa târziu. Am fost plecat într- o zona fără semnal pentru internet.
Vezi ca e o intrega poveste si cu reincarcarea instalatiei pe phorumul marcii mama. Eu iti recomand sa gasesti un atelier care iti pune freon proaspat, iti videaza corect instalatia si totodata iti pune ulei adequat compresorului tau. Se spune ca nu e indicat sa faci amestecuri/completari. Nici eu nu am stiut si sincer nu as fi crezut ca e o asa mare filosofie cu acest feon, dar ...
Mulțumesc pentru răspunsuri. As dori totuși sa îmi indice un coleg de pe forum un service la care, poate, a făcut aceasta operațiune și a fost mulțumit. Dacă se poate în zona Militari...
Salut, eu pana acum am incarcat numai la spalatorii auto unde aveau si AC. am fost multumit pana acum si merge f bine din cate am vazut preturi 10 lei curatare 10 verificare si 10 ron 100 ml freon..
Nu prea m-as încumeta să las masina pe mâinile celor de la spălătorie. De fapt, este prima data când aud că la spălătorie se face așa ceva. Oricum, merci pentru sugestie.
-
Salut ,
Am si eu o Skoda Octavia Tour 1.9 TDI AXR 2008 , si am o problema , daca las masina in parcare si o bate soarele toata ziua , cand plec de la munca climatronicul baga aer rece initial si pe urma am impresia ca baga aer doar de afara , daca merg cu masina sa zicem vreo 10-15 minute isi revine si baga normal . Daca o las la umbra nu patesc asa ceva .Mentionez ca compresorul porneste , dar parca la un momentdat cand am dat sa ma uit ce are si cineva il pornea si oprea din masina, parca aveam impresia ca sta pornit doar ceva timp si se oprea .Poate e doar impresia mea . Stie cineva ce ar putea fi ?
Multumesc
-
Salutare! Am urmatoarea problema: baga doar aer cald - Skoda Octavia 1, 1.4 16v, AC. La o prima verificare, comutatorul de aer cald/rece functioneaza. Am verificat si cablul udeva sub bord, langa pedale, cand actionez comutatorul, sufa actioneaza si misca o clapeta. Deci clar sufa nu este rupta, clapeta se misca... A mai patit cineva asa? Multumesc!
-
Trebuie facuta o diagnoza pe Auto HVAC. Postezi eroarea asa cum apare pe vcds, si discutam.
Da.
-
PAi nu are clima.
-
Atunci problema este la ,,angrenajul" de plastic care actioneaza clapeta.
-
Salut!!! Am si eu o problema cu instalatia de clima. Acum 4 zile am pornit masina si am pornit dezaburirea. Dupa 1 minut a inceput sa scoata fum prin gurile de ventilatie. Am desfacut bordul si am aflat care este problema,un fir de alimentare pentru climatronic era ars pana s-a rupt,apoi la tabloul de sigurante,firul pentru clima era topit. Acum imi este greu sa urmaresc firul topit deoarece sunt o multime de alte fire si pierd urma. Mentionez faptul ca am conectat acel fir rupt si climatronicul acum se aprinde dar nu merge compresorul pentru clima,iar inainte sa se topeasca instalatia,cand porneam clima porneau si ventilatoarele de la radiator,acum numai pornesc. Ma poate ajuta cineva cu schema intreaga a instalatiei de AC? Banuiesc un releu sau o legatura topita si vreau sa urmaresc exact firul sau firele de AC.Va rog mult!!!!
Masina e o Skoda Octavia I 1.9 TDI AXR din 2006 :056:
-
In meniul "secret" al climatronicului , canalul 45 , am inteles ca ar afisa temperatura motorului. Mie imi arata -99 grade C.
La scanare cu vag-com imi apare in felul urmator http://i.imgur.com/ehE52jc.png (http://i.imgur.com/ehE52jc.png) .
Are vreo relevanta cu senzorul G62 ?
//Acul de la temperatura cand ajunge la 90 Grade intepeneste acolo.
-
e diferenta intre temperatura lichidului de racire, care intr-adevar intepeneste la 90 grade si temperatura uleiului din motor.
Uleiul din motor se incalzeste mai incet decat lichidul de racire (spre ex la mine, cand lichidul de racire a atins 90 grade, uleiul ajunge la 75 grade). Dar, dupa ce se incalzeste, uleiul poate urca in temperatura mai mult decat lichidul de racire: spre ex, dupa depasiri si drumuri in forja uleiul poate atinge putin peste 100 grade.
deci mie nu mi se pare anormal ca lichidul de racire sa ramana intepenit la temp de 90 grade.
-
Nu cred ca ai inteles. In climatronic , respectiv vcds imi arata ca temperatura lichidului de racire este la - 99 (minus) indiferent de condiitile in care fac scanarea(pe partea de climatronic).
Cand scanez in modul engine temperatura este normala.
-
Salut, am o octavia tour 1.9 pd 2008 cu control temperatura/ac manual cu urmatoarea problema:
comutatorul din stanga, cu care se regleaza temperatura nu mai functioneaza. Se invarte, actioneaza printr-un cablu, un levier sub bord, dar temperatura nu se modifica. Am atasat o poza cu levierul in cauza. Am observat ca era partial iesit din locasul lui si l-am impins la loc, dar nu s-a rezolvat problema. Banuiesc ca levierul nu mai actioneaza clapeta de aer cald/rece din cutia caloriferului.
A avut cineva problema asta? Multumesc!
-
Salut.Sunt posesor de octavia de doua saptamani si am probleme cu dezaburirea parbrizului.Indiferent de reglarea climatronicului(auto sau econ)motorul ventilatorului pleaca initial la turatie maxima,iar dupa ceva timp isi reduce turatia la 35-40%.Am demontat ventilatorul, l-am probat si totul este OK.In schimb am descoperit in carcasa ventilatorului urme de lichid uleios inainte de vaporizatorul AC.Temperatura apei din bord ,la motorul incalzit, nu indica mai mult de 65-70 grade.Debitul de aer cand este reglat numai parbriz se simte si in celelalte guri de ventilatie.Nu la aceeiasi putere dar se simte.Mentionez ca filtrul de polen a fost prima piesa schimbata de la achizitie.Va multumesc anticipat. Sunt nou pe forum si aceasta este prima postare asa ca va rog sa fiti ingaduitori.
-
din cate stiu climatronicul asa porneste, sau cel putin asa e si la mine. Porneste cu o anumita viteza si ajunge la maxim pana cand nu intervin eu si dau mai jos. Referitor la temp apei... poate fi termostatul/carcasa termostat/ceva senzor, furtune, si multe altele. Eu parca am avut niste furtune de schimbat langa carcasa termostat pentru ca era crapata de la batranete si pierdea incet antigel. Nu lua tot ce am zis eu de buna, asteapta si alte pareri, ce am raspuns a fost din amintiri si patanii cu masinuta mea. ;)
-
Daca dai pe dezaburire parbriz sufla cu viteza maxima. Iar la viteza aia e normal sa se simta usor si pe la alte guri pentru ca nu e o inchidere foarte etansa.
Legat de temperatura apei, e o problema, posibil termostatul. Chiar dupa o functionare indelungata (20-30 min) nu urca la 90 de grade?
-
Termostatul deschide circuitul de racire prin radiator cand temperatura ajunge la 87-90 grade.Daca termostatul este defect ( blocat pe deschis )ar trebui ca ambele furtune de la radiator sa se incalzeasca. Ceea ce nu este cazul la mine.In plus nici radiatorul nu este cald.Mai fac o incercare si schimb senzorul de temperatura de pe motor,poate el este cauza.Cativa prieteni printre care si un mecanic au spus ce asa se intampla la motorul ASZ, nu ajunge temperatura la 90 grade.rog pe cei care au acelasi tip de motor, respectiv 1.9 tdi 96kw ASZ, daca au intampinat aceiasi problema.Am uitat sa mentionez ca ventilatorul de pe radiator(cel mare) nu l-am vazut pornit niciodata.Va mutumesc anticipat si astept cateva sugestii poate ii dau de cap. Nu de alta dar nu as vrea sa schimb piese aiurea.
-
Referitor la problema intalnita de mine (dezaburire defectuoasa),rezolvarea a fost simpla.Schimbare ventilator habitaclu.Cel vechi probleme cu carbuni si colectorul de pe rotor.La cealalta problema (temperatura antigel),am schimbat senzorul de temperatura de pe motor ( atentie cumparat dupa cod si nepotrivire oring de etansare) si am schimbat si ventilatorul mare de pe radiator.Intradevar,dupa o functionare in sarcina,am observat ridicarea temperaturi in bord undeva la 75-80 grade.Cred ca este OK deocamdata,acand in vedere temperaturile din perioada aceasta,mai ales ca ventilatoarele de pe radiator ,la pornirea motorului ,pornesc si ele.La ventilatorul mare de pe raditor demontat i-am facut o diagnostiCare si surpriza.Desi nu avea o vechime mai mare de 8 luni de cand a fost montat( cine, de unde si mai ales codul sau)am descoperit desprinderea magnetului de pe carcasa interioara a motorului si iMplicit dezechilibrare inductiva.Plus ca solutia folosita la lipirea magnetului de catre fabricant s-a transformat in mici granule care au intrat intre rotor si stator.Concluzia este ca daca te zgarcesti la pret intampini probleme pe care nici o dignosticare nu o poate rezolva.Va multumesc pentru sfaturile primite.
-
Va salut! Am si eu o problema si sper ca ma poate ajuta cineva cu niste răspunsuri. Am o skoda O1 2001 1.6 avu, când pornesc clima imi pornesc amândouă ventilatoarele blana si nu se opresc până nu opresc clima. Este normal? Cred ca din cauza asta mi se infirbanta si firul de la alternator care duce la baterie(+). Am fost la un "electrician" mi-a schimbat firul, la pus direct la vorba de + a bateriei, nu se mai încinge dar se încinge siguranța din cutia de pe baterie. Va multumesc anticipat!