Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP  (Citit de 5513 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #22 : Aprilie 26, 2019, 03:21:56 p.m. »
UPDATE
Azi am testat versiunea PLUG-IN, nivel de echipare maxim. De fapt testat e un fel de a spune, eu am fost pe post de balast. Testul l-a facut un amic care vrea sa cumpere una iar eu doar am stat cu gura inchisa si o privire inteligenta pe fata. 
 
Fata de ce povesteam acum 1 ani si 3 luni, am observat cateva chestii:
De bine:
+ nu trage mai rau decat hibridul clasic desi pe hartie e ceva mai lenta. Insa azi cu 4 omuleti in masina mi s-a parut ca se misca comparabil cu hibridul clasic. O fi poate mai lenta insa diferentele sunt de nuanta. Ajunge fara efort la viteze de autostrada si practic daca nu te uiti la vitezometru nu prea iti dai seama de viteza, e f stabila si zgomotul nu o da de gol.
+ cand o bagi in mod "sport" se schimba "skinul" de la panoul de bord si devine unul mai putin strain pentru un petrolhead. Nu stiu daca "feature-ul" asta exista si la versiunea hibrida, acum un an nu am observat-o.
+ cand am luat-o avea consum 3.7 pe BC. Dupa ~20 minute de test in care mai mult din timp a fost pe autostrada si in mod "S" avea...3.6.  In continuare nu am idee cat consuma pe bune. Hahalera de dealer spunea ca cineva care face 150km/zi are consum mediu 2.ceva (insa cine sa-i creada pe dealeri).
 
De rau
- Portbagajul e mititel. Dealerul zicea ceva de +400l insa cred ca litrii astia coreeni sunt mai mici, sau dealerul fumase (ca de obicei) ceva tare. Sau poate o fi masurat si pana in tavan, nu pana la cortina care acopera portbagajul.
- Cum am stat in spate, am observat ceva zgomot de fond in spate pe care nu l-am observat prima oara.  Parea sa vina de la pneuri si poate a contat si faptul ca nu era acoperit portbagajul cu cortina.  Nu e f deranjant si nici nu se amplifica sensibil cu viteza, insa nici nu e un un cruiser premium.
 
In continuare mie mi se pare mai OK decat toyotele (Corolla, Prius) datorita in special cutiei de viteze, insa sunt de acord ca asta e o chestie absolut subiectiva care tine de obisnuinta.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #21 : Mai 20, 2017, 11:11:52 a.m. »
https://www.   4tuning.ro/green-cars/se-vor-umple-strazile-de-ea-masina-care-consuma-1-1-la-suta-mai-aproape-de-lansarea-europeana-34824.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsletter_377171
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #20 : Ianuarie 24, 2017, 09:20:21 p.m. »
M-am uitat pe forumuri la Toyota Prius si indivizii aia fix asta fac: presuri mai groase la masina, material insonorizant prin usi si efectiv fac frigul :)


La varianta plug-in hybrid, daca ai cum sa o incarci acasa probabil o sa aiba incalzire cum ai zis tu: programezi din smartphone la ce ora vrei masina calda.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #19 : Ianuarie 24, 2017, 08:59:08 p.m. »
Pui și  tu o haina mai groasa,  o flanea,  ceva... Un mic efort pentru mediu și generațiile viitoare,  ce naiba :))
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #18 : Ianuarie 24, 2017, 07:46:20 p.m. »
Aici Toyota Prius cea mai ieftina e 24.000$ si cea mai scumpa e 30.000$.


Mai au un Prius cu numele de Prius Prime (care mi se pare ca arata ceva mai bine) si ala e 27.000-33.000$


Acum daca Hyundai Ioniq eu cred ca o sa fie undeva la 27.000$ in varianta de top la pret de lista. (comparativ, Ford Mondeo Titanium = 31.000$ si Mazda 6 echiparea de top  = 32.000$)


La interior imi place acest Hyundai Ioniq cum arata si daca in US o sa vina cu aceleasi dotari ca in EU (gen guri de ventilatie pe spate, etc) atunci o sa imi fie greu sa justific o Mazda 6 pentru ceea ce as avea eu nevoie pe aici.


Sunt tare curios cum se incalzeste. La 5-6 grade afara daca opreste motorul termic cand cobor o panta (si practic taie caldura putin), e no-no. (am sa caut ceva pe forum cum se incalzeste Prius)

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #17 : Ianuarie 24, 2017, 07:26:13 p.m. »
La bmw i3 de exemplu - care e full electrica ii spui la ce ora vrei sa pleci și ți-o preîncălzește cât e încă conectata la charger,  ca sa nu pape din baterie. 


La hibrid e interesant întrebarea,  mai ales ca un motor cu randament atât de ridicat probabil se încălzește mai greu decât unul chior...


În us of a probabil sunt cu mult mai ieftine,  cel puțin pana nu face Trump zidul și nu baga taxe vamale cât China pentru produsele ne (sau chiar anti) americane :))
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #16 : Ianuarie 24, 2017, 05:40:54 p.m. »
Waw, pai o sa vad si la mine cand se lanseaza ce pret o sa aiba. Ei zic ca pana la sfarsitul lui februarie o sa fie iesita masina.


O sa ma duc sa fac si eu un drive test ca pare o masina foarte faina.

Cand e rece afara oare astea hibride cum dau caldura? Au ceva electric extra sau sta motorul pe benzina pornit tot timpul?
« Ultima Modificare: Ianuarie 24, 2017, 05:45:28 p.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #15 : Ianuarie 24, 2017, 09:43:13 a.m. »
Oficial 10.6 vs 10.8s.... Oricum,  nu cred ca cineva le cumpăra pentru liniuțe :))
Prius are motor electric de 71cp, și cutia aia care e interesanta și performanta însă nu prea e "fun", da senzația de scuter. 
Problema la Prius însă e ca modelele 2017 la mine încep de la 41ke, adică cu 10k în plus fata de ionica.
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #14 : Ianuarie 23, 2017, 10:52:58 p.m. »
Varianta plug in hybrid o sa aibă sigur o autonomie electrica mai mare.  Greu de spus daca motorul electric va fi mai puternic.  Poate aia vine cu o baterie de 10-20kwh, gen pentru un drum dus întors de birou zilnic în mod pur electric.


Vine cu motor de 45kW (60CP) si baterie de 8.9kwh conform cu http://www.hyundainews.com/us/en/models/ioniq-plug-in-hybrid/2017/specifications


Din ce am vazut pe youtube si specificatii, Hyundai Ioniq accelereaza chiar putin mai slab ca Toyota Prius.
« Ultima Modificare: Ianuarie 23, 2017, 10:54:59 p.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #13 : Ianuarie 23, 2017, 09:55:43 p.m. »
PS


De fapt stati ca m-a lovit iluminarea:
Problema cu bateriile astea nu e capacitatea, ci puterea pe care o pot debita. Care e pe la 200w/kil. Adica pentru un motor de 30kw (rotunjit) bateriile tre' sa aiba vreo 150kile. Grosso modo.
Insa daca tot au 150kile, de ce au capacitatea atat de mica? 
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #12 : Ianuarie 23, 2017, 09:35:25 p.m. »
Varianta plug in hybrid o sa aibă sigur o autonomie electrica mai mare.  Greu de spus daca motorul electric va fi mai puternic.  Poate aia vine cu o baterie de 10-20kwh, gen pentru un drum dus întors de birou zilnic în mod pur electric.
Însă în mod cert va pierde la spațiul din portbagaj, asta mi-a confirmat-o si dealerul.

Eu de asta nu zic de o baterie chiar atât de mare,  ci doar ceva mai mare.  O baterie serioasa are peste  200wh/kil.  Haï s-a luam in calcul doar 100wh/kil, ca sa zicem ca o sa dureze mai mult.  S-o fi făcut la 3kwh în loc de 1.5 ar fi adăugat 15 kile în plus,  adică nimic.  Și cu un motor / generator mai puternic frânarea cu regenerare ar fi fost altceva. 

Eu sunt convins ca inginerii aia ai lor au avut ceva în cap,  însă sunt curios ce.

Și cum ziceam sper ca parametrul  principal pentru dimensionarea părții electrice sa nu fi fost ndec-ul...  Pentru ca dacă ma gândesc cum arata ciclul ala gen accelerării 0-50km/h in doua ore pare sa favorizeze o instalație electrica subdimensionata.


Mai demult făcusem un calcul aproximativ pentru mașina mea și am ajuns la concluzia ca pentru ciclul ndec n-ar avea nevoie de mai mult de 40cp. Ionica are 36cp electrici.  Poate e doar o coincidenta.


Asta e pura speculație,  însă cât cât timp n-am alte informații bat și eu câmpii cu gratie... :)
« Ultima Modificare: Ianuarie 23, 2017, 09:57:23 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #11 : Ianuarie 23, 2017, 07:27:32 p.m. »
Iulian, dai Mondeo pe Mazda6? ;)
Sunt curios sa iti aflu motivele, eventual pe topicul de ,,test-drive all brands''.


Pai n-ar fi prea multe de zis. La Mondeo pozitia la volan e prea inalta pentru mine si la Mazda 6 imi place mai mult. Interiorul de la Mazda 6 iarasi imi place mai mult iar modelul 2017 e mult mai silentios ca cel precedent.


In US, Mondeo sub numele de Fusion are niste ceasuri de bord ciudate care nu-s pe gustul meu. (gen n-au turometru si daca il vrei poti seta prin ecrane sa iti arata o prostie digitala).


Ce e si mai ciudat e ca Mondeo 2l EcoBoost de vreo 245CP in acceleratii cu pedala la podea pana la 150km/h e mai lent ca Mazda 6 2.5l aspirat 184CP. Undeva au gresit la Mondeo si probabil e la masa masinii sau/si rapoartele cutiei de viteze.


Singurul meu semn de intrebare la Mazda 6 2.5l aspirat era motorul. Dupa ce am facut drive test am realizat ca e grozav de bun pentru mine si ce as vrea eu.


Varianta de top e 30.000$ si e fix limita superioara a bugetului meu. Dar cum au zis, socotelile de acasa nu prea se pupa cu alea din targ si iarasi n-am nevoie de masina si mi-e oarecum sa dau 600-700$ pe luna ca sa o folosesc in weekend eventual si poate seara in anumite zile. (si asta daca ma chinui neaparat sa ii gasesc o utilizare masinii (gen sa bat 20km ca sa ajung la un supermarket in loc sa ma duc la cel de la 500m))


Momentan merg pe www.zipcar.com pentru ca am o statie fix in fata blocului unde tot timpul sunt cel putin doua masini: Ford Focus si Honda CR-V. La 8$ pe ora (inclusiv asigurare si benzina) e varianta cea mai potritiva pentru mine.


M-am inscris si eu aici in lista la Hyundai cand o sa lanseze Ioniq. Imi place mult masina si la cate dealuri abrupte sunt pe aici, dupa ce am mers cu autobuzele hibride, e chiar interesant sa le vezi pe coborare cum li se opreste motorul si se aude ala electric cum probabil incarca bateriile. Iarasi cuplul e destul de bunicel la electric pentru ca e imediat de la relanti si ajunta la plecari mult.


@James, varianta plug in hybrid cred ca are o baterie si un motor electric mai mare.
« Ultima Modificare: Ianuarie 23, 2017, 07:59:58 p.m. de Iulian M »

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #10 : Ianuarie 23, 2017, 07:06:56 p.m. »
La ioniqa asta nu înțeleg o chestie: în broșură scrie ca bateria are 1.5kwh. Mie mi se par foarte puțin,  e cam dublul unei baterii clasice cu plumb.  Ținând cont ca e o baterie sofisticata cu li po,  nu ce n-au făcut-o dubla de ex?  Nu cred ca ar fi fost semnificativ mai mare /grea.   Si a fi mărit și puterea motorului electric,  ar fi scăpat de senzația de motorizare cam la limita, și am fi putut dubla poate și frânarea regenerativa, cu impact pozitiv la consumul real,  nu la ala în ciclul teoretic care știm toți ce realist e.  Sper ca dimensionarea părții electrice n-au făcut-o pentru optimizarea ciclului ndec...

 Chiar sunt curios câte kile și litri suplimentari ar fi însemnat asta.  La bani cel puțin bateria ar fi costat poate 300e în plus,  nu e gaura în cer.
« Ultima Modificare: Ianuarie 23, 2017, 07:09:22 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2315
  • Karma: +0/-0
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #9 : Ianuarie 23, 2017, 04:08:36 p.m. »
Ferrari ar fi extrema cealalta. :)
Asta cu SUV-urile e un trend, eu astept sa treaca, bine ca nu au disparut tot in afara de SUV-uri.  :))
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Drivest: Hyundai Ioniq Hybrid 141CP
« Răspuns #8 : Ianuarie 23, 2017, 03:51:18 p.m. »
ce placere a condusului sa ai cand stai cocotat pe "tron"? Sau poate imi scapa mie ceva.

Eu nu stiu ce nu va place la pozitia inalta de condus. Mie imi place si o prefer oricand celei din Ferrari, cu fundul taraind pe pamant.
Desigue, nu poti sa iei curbele in acelasi stil ca in Ferrari, dar nu asta e neaparat telul tuturor :)
bicicleta

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 [28]
29 30