Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: MOTORIZARE 1.6 MPI  (Citit de 143810 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline adytzul_ac

  • Expert
  • ***
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 461
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1, 1.6i, BFQ
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #450 : Decembrie 17, 2020, 04:09:16 p.m. »
Salut!


Ceva asemanator am avut de 2 ori la masina din semnatura: 1.6 MPI, BFQ, OCtavia 1.
Fluxul de aer era rece, indiferent de temperatura setata si de mod AUTO/ECON.

Cauza: clapeta de combinare aer cald/rece era desprinsa din imbinarea cu bratul de comanda actionat de un servomotor.


Am dat jos torpedoul, am scos servomotorul, am recuplat bratul la clapeta, am pus o bucata de burete tare in contra sensului de deconectare brat-clapeta si am rezolvat. Asa, mai ieftin...


Adrian
Do The Right Thing Right The First Time.

Offline CatalinStaicu

  • Junior
  • *
  • Joined: Mar 2019
  • Locaţia: Ilfov
  • Mesaje postate: 23
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 2 (2008)
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #449 : Decembrie 09, 2020, 07:52:07 p.m. »
Va salut. In ultima saptamana am intampinat doua probleme

1. Apa nu mai statea la 90 de grade, ci sub 70 grade, indiferent cat de mult mergeam cu masina. Am schimbat termostatul acum totul e ok, apa sta la 90 grade.

2. Dau drumul la caldura, apas pe Econ, si dau sa vina caldura prin fata apasand butonul respectiv. Gurile dinspre pasager (dreapta) cele doua, scot aer rece desi clima e setata pe aceeasi temperatura sa zicem 26 Grade. Pe partea soferului cele doua guri scot aer cald conform setarii. Daca apas si celalalt buton sa vina si pe la picioare aerul cald, partea pasagerului scoate un aer mai caldut prin gurile din fata, insa nu la fel de cald ca cele de pe partea pasagerului...aveti idee ce problema are?

Skoda octavia 2, 1.6 MPI an 2008.
Multumesc!

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 326
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O3 RS TSI
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #448 : Noiembrie 20, 2020, 07:14:49 p.m. »
dap la km aceia cam o sa inceapa sa consume cum incepe si a mea acum la ~188000(undeva la 1L intrebe schimburi, depinde de talpa), si, da incet se ajunge la segmentat. Ziceam de sonde, pt ca si eu recent am avut tot felul de erori pe sondele lambda, care au disparut dupa schimb.

Offline Radu Medelean

  • Doar inscris
  • Joined: Nov 2020
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2
  • Karma: +0/-0
  • Nou venit
  • Auto: Skoda Octavia II 1.6 BSE
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #447 : Noiembrie 20, 2020, 06:04:18 p.m. »
Masina are 194546 km eu o detin de la 146 de mii km, o sa schimba in prima faza sondele lambda cu 2 sonde NGK si vad atunci daca m-ai apare urmatoarea  eroare   19058 (O2 Sensor Pumping Current Trim Circuit/ Open Bank 1, Sensor 1 - Implausible signal)
Am facut un drum de Timisoara Cluj dus intors ieri si deja o ajuns nivelul de ulei la minim pe joja, precizez ca inca nu sa aprins becul in bord pentru nivel scazut de ulei si am aproape 3000 de km facuti de la ultimul schimb de ulei facut in septembrie.

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 326
  • Karma: +0/-0
  • Auto: O3 RS TSI
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #446 : Noiembrie 17, 2020, 08:48:48 p.m. »
Eu as fi incercat prima data cu schimbarea sondelor, mai ales daca sunt originalele si atat, de vazut dupa cum se comporta, mai ales ca sondele sunt responsabile cu dozarea aer/benzina. Cati km are masina?
« Ultima Modificare: Noiembrie 17, 2020, 09:01:39 p.m. de Avenger »

Offline Radu Medelean

  • Doar inscris
  • Joined: Nov 2020
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2
  • Karma: +0/-0
  • Nou venit
  • Auto: Skoda Octavia II 1.6 BSE
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #445 : Noiembrie 17, 2020, 05:53:02 p.m. »
Buna ziua, detin o Skoda Octavia II anul este 2006 motorul 1.6 75kw benzinar si tipul motor este BSE.

Astazi am schimbat catalizatorul deoarece am primit mai multe erori de la sonda lambda, iar motorul mergea gatuit de cand a aparut cea de a doua eraore de la sonda lambda, din pacate numai am codurile dar stiu ca: unu din ele spunea ca nu am destul oxigen la motor (am condus asa fara probleme cateva zeci de mii de km), a doua care a aparut cel mai recent a fost faptul ca sonda detecta o temp de 650 de grade si limita motorul la 118 km, alte erori nu am avut, la sugestia unui mecanic am schimbat catalizatorul si acuma merge masina fara erori si fara probelme.

Foarte important aveam un consum enorm de ulei de cand am lua masina si anume 3l de ulei completam la 10k de km.
In vara anul trecut am schimbat  de la Castrol 5W40 C3 la Castrol GTX ULRACLEAN 10W-40 A3/B4(prima oara folosesc acest ulei) si gata dupa anii de consum in care am incercat de la castrol,aral,lqmoli cu 10w40 si cu 5w40 asta e primul care nu consuma atata momentan nu a trebuit completat nimic.
Eu banuiesc ca catalizatorul sa stricat de la consumul excesiv de ulei,  acuma mi sa sugerat schimbare semering, segmenti, sondele lamnda,planare chiuloasa,cuzineti,garnitura de chiuloasa, pentru a evita sa consume iara ulei si sa strice catalizatorul.
A patit cineva  asa?Cum ati rezolvat voi problema asta?
« Ultima Modificare: Noiembrie 17, 2020, 08:11:42 p.m. de M i c u t z u »

Offline N_k

  • Doar inscris
  • Joined: Nov 2019
  • Locaţia: Targoviste
  • Mesaje postate: 11
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda octavia 2 1.6Mpi. B.G.U
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #444 : Iunie 13, 2020, 09:33:12 p.m. »
salutare  tuturor  ...nu stiu  daca a  mai intampinat  careva problema mea...detin o  skoda  octavia 2  an 2005  motorizare 1.6 mpi   motor  BGU  ...Acum cINEvA vreme  m-am confruntat cu urmatoarea  problema : masina  nu mai tragea ..pur si  simplu   se  plafona  in  2000 ture si nu  m-ai  tragea  deloc.  asta   cand  eram in treptele  1,2,3,  sub 2000 ture, ce era  peste  masina tragea,in momentul cand  tineam apasat putin pedalA de  ambreiaj  masina tragea  normal   ..surprinzator dupa ce  am  fost  la mai  multi  mecanici  ..service-uri .diagnoze  etc ,pareri  peste  pareri AM FOST ,sfatuit sa cumpar pompa benzina ...schimbata  nici-o iMbunatatire ,dupa alte  multe  investigatii  se descopera ca ar fi   pompa centrala de  ambreiaj  aceasta este  prevazuta  cu  swich pentru cruise control,masina  nu are cruise control,am scos acea  mufa si masina  tragea  normal ,toti au  ramas  surprinsi  ... am   hotarat  sa refac  motorul( semeringuri supape, segmenti.garnituri..etc) masina avea 260000km si  papa ulei ca  la  balamuc, in 2500km  am  pus  2litri de  ulei  castrol  edge  5w30 ,acum mecanicul care a refacut  motorul a  pus  ulei  10w40 Liqui Moly, cu ocazia asta  am  schimbat  si  pompa centrala de   ambreiaj (SACHS) ,cumparata de  noua prevazuta cu  swich,dupa ce  am conectat  mufa  masina   se comporta la fel ca  inainte  ,masina  nu tragea deloc  ,diagnoze peste diagnoze  ,si nu s.a  gasit  nimic  la  motor ,am scos  mufa  de la pompa centrala de   ambreiaj si masina tragea  normal,au mai intampinat careva aceasta  problema .... binenteles  la diagnoza acum Îmi  apare ca  swich  defect .Eu as  banui  ca ar fi  vreun scurt  undeva,sau  releu .. Astept sfaturi  si pareri  .astazi la  intoarcerea  de  la serviciu am observat  ca masina pur si simplu s.a  poticnit (ori contact imperfect   sau scurt,sau bobina  de inductie  imediat s.a aprins  martorul check engine....
« Ultima Modificare: Iunie 13, 2020, 10:05:26 p.m. de M i c u t z u »

Offline Dra905

  • Doar inscris
  • Joined: Oct 2019
  • Locaţia: Prahova
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia II FL 1.6 MPI
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #443 : Octombrie 08, 2019, 11:09:18 p.m. »
Va salut!
Ma puteti ajuta va rog cu codul de piesa sau o imagine cu scutul de protectie al motorului pentru Skoda Octavia 2 facelift 1.6 MPI, fabricatie 2011?


Multumesc,
D.

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 628
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #442 : Aprilie 27, 2019, 03:32:38 p.m. »
Pe spate da, fata nu, poti compara si tu văzând in 2 foto.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !

Offline AppleStore

  • Doar inscris
  • Joined: Nov 2017
  • Locaţia: Dragasani
  • Mesaje postate: 7
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2 1.6MPI
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #441 : Aprilie 27, 2019, 09:41:41 a.m. »
Salut, stiti cumva daca bara de pe Facelift se potriveste pe O2 simplu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline marius11

  • Doar inscris
  • Joined: Ian 2019
  • Locaţia: Baia Mare
  • Mesaje postate: 7
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: O Tour 1.6 mpi
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #440 : Martie 19, 2019, 08:37:02 p.m. »
   Buna seara


După investigații de vreo 3 luni.venim cu rezolvarea.
Bobina de inducție fisurata in 2 locuri.
La cald fisurile se dilatau și dădea curent aiurea.
De aceea nu apărea eroarea...pt că ea dădea curent la bujii.dar nu când trebe sau nu dădea deloc.
Sper sa ajute pe cineva....pt că eu am avut multe bătăi de cap.


Merci tuturor.










Buna ziua


Aceeași problema a apărut și la mine.
Am bătut toate service din oraș și nici un răspuns.
Vă rog o sugestie cat de mica ar fi bine venita.


MulturiMu

Offline marius11

  • Doar inscris
  • Joined: Ian 2019
  • Locaţia: Baia Mare
  • Mesaje postate: 7
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: O Tour 1.6 mpi
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #439 : Ianuarie 17, 2019, 12:52:43 p.m. »
Ție îți făcea tot timpul.
Mie îmi face numai la cald.
La rece pornește de fiecare data fara nici o problema.


Offline marius11

  • Doar inscris
  • Joined: Ian 2019
  • Locaţia: Baia Mare
  • Mesaje postate: 7
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: O Tour 1.6 mpi
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #438 : Ianuarie 17, 2019, 12:50:56 p.m. »
Îs aproape convins că nu este contactul.
Dar dacă rezolv problema cu siguranță dau lada de bere

Offline adi.borhan

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 152
  • Karma: +0/-0
  • Auto: octavia II 1.6 MPI
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #437 : Ianuarie 17, 2019, 12:48:36 p.m. »
Eu 5 ani am avut probleme cu pornirea masinii in sensul ca pornea cand vroia ea. Nu conta de rece, cald, ger. Era o mufa oxidata, si niciodata nu dadea nici o eroare pe tester. am schimbat si pompa de benzina si alte prostii si se ajunsese la ECU ca e stricat. Ti-am zis ca le e lene sa verifice partea electrica, odata ca nu se pricep si apoi nu e rentabil pt service. Pun pariu pe o lada de bere ca nu vei rezolva nimic cu contactul.

Offline marius11

  • Doar inscris
  • Joined: Ian 2019
  • Locaţia: Baia Mare
  • Mesaje postate: 7
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: O Tour 1.6 mpi
Re: MOTORIZARE 1.6 MPI
« Răspuns #436 : Ianuarie 17, 2019, 12:42:29 p.m. »
Cu partea electrica a contactului  sa mers deoarece în momentul când nu pornea când lasai cheia dădea simptome că ar pornii.
Am discutat și partea de verificare a cablurilor mufelor dar au zis că nu are legătură pentru ar face tot timpul și la rece și la cald ..motor.
Și sar oprii și în mers nu numai în relații.
Oricum nici contactul nu prea are logica....dar na....mergem pe mana lor deoarece nu ii f scump.
Eu sincer am i bănuiala că ar fi bușite injectoarele....cred că o să ajungem și acolo.


Merci

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Azi la 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Azi la 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Azi la 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Azi la 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 [18] 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30