Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda
Club Skoda Forum | Discutii Modele Skoda => Skoda Octavia 2 pre-FL / FL => Skoda Octavia cu motor pe benzina => Subiect creat de: MadalinVirdol din Iunie 23, 2017, 10:25:55 a.m.
-
Salutare,
De cand au crescut temperaturile, atunci cand pornesc masina si a stat mai mult timp in soare la prima incercare de pornire se produce un fel de explozie, fum de benzina arsa si nu porneste. Abia la a 2 a cheie porneste normal. Am observat ca se intampla asta atunci cand deschid usa soferului (porneste pompa de benzina) si nu pornesc motorul imediat. Cred ca se intampla ceva cu vaporii de benzina din rezervor, ajung cumva in motor, iar la pornire se produce explzozia descrisa.
Pentru a evita problema dau direct la automat cand urc in masina, fara sa mai astept stingerea becurilor din bord.
I s-a mai intamplat cuiva acest caz ciudat?
Oare este ok daca pornesc direct, fara sa mai astept stingerea becurilor.
Multumesc,
-
Verifica canistra de carbon. Se afla in partea stanga a mașinii. Daca funcționează ar trebuii sa faca un zgomot de tachet uzat( tacanit). E langa bazinul spalator parbriz
Trimis de pe al meu SM-G386F folosind Tapatalk
-
Salut,
Mersi mult pentru raspuns!
Se pare ca nu functioneaza, nu se aude nici un sunet.
Am vazut ca are un senzor sau o valva deasupra. Este posibil sa fie acel senzor defectat?
Ma poate ajuta cineva de pe forum sa o testez, sau sa identific problema aceasta?
-
Salut,
Canistra de benzina este la parametrii normali.
Odata cu incalzirea vremii a inceput sa imi apara iarasi acest fenomen ciudat.
Este cineva care s-a mai intalnit cu acest gen de problema si ma poate ajuta?
-
Salut,
Mersi mult pentru raspuns!
Se pare ca nu functioneaza, nu se aude nici un sunet.
Am vazut ca are un senzor sau o valva deasupra. Este posibil sa fie acel senzor defectat?
Ma poate ajuta cineva de pe forum sa o testez, sau sa identific problema aceasta?
Salut.
Canistra nu are senzor. Aceea este o valva, o cheama N80, actionata doar de ECU motor. +12V isi ia de la releul pompei benzina iar masa o ia prin ECU motor.
E straniu ca atunci cand deschizi usa sofer si se activeaza releul pompei de benzina, pare ca se activeaza si N80. M-ar face sa ma gandesc ca este un scurt la masa deja stabilit pe cablul ce vine spre N80, fie pe traseu fie in ECU motor.
Poti masura rezistenta bobinei valvei, direct pe valva, ar trebui sa fie intre 22ohm si 30ohm.
-
Mersi frumos pentru raspuns.
Am schimbat aceasta valva N80 cu una noua cumparata de la Avia Motors toamna trecuta.
O sa merg sa masor rezistenta, dar tind sa cred ca nu s-a defectat atat de repede.
-
Ai rezolvat?
-
Salut,
Nu inca. Nu am avut timp sa merg cu ea in service.
-
Am dus masina la tester si se pare ca nu este nimic in neregula, DAR totusi astazi mi s-a intamplat iarasi acelasi lucru.
Masina a stat 2-3 zile parcata iar cand am urcat sa pornesc la prima cheia nu a pornit si a iesit ceva fum cauzat de benzina arsa. Apoi a pornit si mers normal.
Eu totusi tind sa cred ca problema este cauzata de gazele benzinei din rezervor care ajung cumva in motor (sau unde se produce aprinderea) pt ca iarna cand benzina nu evapora atat de multi vapori nu este nici o problema.
Ma poate ajuta cineva cu experienta de pe acest forum cu o testare mai amanuntita?
Este destul de ciudatica situatia.
Va multumesc anticipat..
-
Poate Al Bundy te poate ajuta sau iti recomanda un alt baiat priceput..
-
Multumesc frumos. Incerc sa il contactez.
-
Salutare,
Cred ca am reusit intr-un final sa rezolv problema!
Am fost la un mecanic care mi-a curatat CLAPETA DE ACCELERATIE, iar un ultimele zile nu a mai aparut fenomenul ciudat.
Ciudat este ca masina nu avea nici un fel de simptom ciudat in rulare sau la relantiu si nici un mecanic nu s-a gandit ca ar putea fi asta problema :047:
-
Saltuare!
Similar comportament si la mine cu 1.4 MPI, am chimbat valva N80 si sensor lichid racire + completare lichid racire.
Problema nu a mai aparut.
Pe tester nu apare absolut nimic, am facut cateva teste la intervale de timp mai mult, am testat chiar dupa ce a stat in soare, erorile faceau referire la un releu contact.
Sper sa te ajute.
Spor!
-
Salutare tuturor,
Confirm rezolvarea problemei dupa curatarea clapetei de aceleratie.
Multumesc frumos!