Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216831 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #254 : Iunie 20, 2011, 09:34:06 a.m. »
Foarte bine ai facut Andrei ca i-ai schimbat filtrele. Nu la fitre trebuie sa facem economie.
In rest vad ca nu s-a mai scris pe acest forum de ceva vreme, sa inteleg ca nimeni nu a mai avut nici o problema cu motorizarea 1,4 TSI?
Eu inca nu m-am hotarat pt ce motorizare sa optez, ma atrage consumul scazut de la 1,2 TSI, dar nu stiu cat e de fiabila. Oare sa fie mai fiabil si mai rezistent motorul de 1,4 TSI, pt ca este mai mare? Este o mare dilema pt mine.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #253 : Aprilie 27, 2011, 07:35:13 p.m. »
Ai absolut dreptate :082: . Eu la rece i-am masurat nivelul. 100% ca o sa-i schimb toate filtrele. Deja sunt programat pt. saptamana viitoare la revizie. Bine zici...nu de banii aia nu o sa pot intretine masina...multumesc de sfaturi! Numai bine
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline geocos

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 314
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #252 : Aprilie 27, 2011, 07:08:33 p.m. »
foarte important este filtru de aer daca tii la turbina
la service mi-au spus ca imi schimba filtru  de aer la 2 schimburi de ulei dar eudeja mi-am pus unul mann iar cand ma duc la ei il pun pala vechi
cel de polen il schimb de 2 ori pe an primavara si toamna
ai fost curios sa scoti filtru de polen sa vezi ce mizerie e acolo ? e fff simplu, INCEARCA !!!
CHIAR DACA fac scimbul de ulei la 10k pun numai castrol 5w30 adica norma 507 00
iar pt 56lei filtru de aer si 36lei filtru de polen eu cred ca se merita din plin
iar la ulei 202lei 4l de castrol plus filtru de ulei 45lei
si mie mi-a papat ulei 0.5l pe 12k dar l-am completat. Nu trebuie sa mergi cu el pe juma.E normal sa pape putin ulei ca doar e turbo
tu cum masori nivelul la ulei cu motor cald sau la rece ?

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #251 : Aprilie 27, 2011, 09:53:05 a.m. »
Si eu m-am gandit la aceasta varianta. Ce ulei ai bagat? Eu am zis ca bag Castrol Edge 5W-30 sau Mobil 5W-30 ESP Formula , uleiuri longlife cu norma de 504 00 si 507 00. Am zis, pe acestea pot sa o tin pana la 15 000  . Eu fac mai mult extraurban km cu  masina( nu ma duc la servici in fiecare zi cu ea, numai la cumparaturi sau la familie ma duc in oras cu ea). Dar niciodata nu face rau sa schimbi mai repede, poate ca turbina turbo o sa imi multumeasca pe termen lung. Ma mai interesez. Numai bine
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline geocos

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 314
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #250 : Aprilie 27, 2011, 09:29:05 a.m. »
Consum ulei ce pot sa spun, in momentul de fata este la mijlocul jojei nivelul , oricum in cateva sute de km fac revizia pana atunci nu o sa fie probleme
 
parerea mea este sa schimbi uleiul din 10k in 10k. eu asa am sa fac mai ales ca merg mult in oras
eu am 17500km si am facut schimbul la 12000
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #249 : Aprilie 26, 2011, 09:04:37 p.m. »
Salutare si Sarbatori fericite!
Vad ca nu s-a mai scris de o vreme aici.
Ce pot sa spun despre aceasta motorizare dupa 10 luni de folosinta si 14 200 km parcursi in mai toate situatiile posibile de drum.? Este zic eu, o motorizarea foarte placut utilizabila atat in oras cat si in afara, dar parerea mea este ca se simte in elementul ei pe afara si pe autostrazi!!! Se incalzeste un pic mai greu ca un mpi dar totusi parca mai usor ca un TDI CR de cilindree mai mica (ex. 1.6)
Cea mai noua observatie asupra motorului este ca de cand au venit caldurile moderate, consumul mi-a scazut cu 1-1.5% la suta de km. Chiar la sfarsit de saptamana am facut un drum de 550 km pana in zona Harghita si inapoi la Cluj folosind si la mers si la intoarcere autostrada A3 (adica 102 km de autostrada in total) unde pot sa zic ca am mers cat a permis bunul simt si traficul atingand si de cateva ori viteze destul de mari mult peste viteza legala. Masina incarcata full in portbagaj si 3 persoane adulte in masina. Totusi masina a consumat in acei 550 km 6.6% in timp ce in februarie in conditii de iarna si condus similar (chiar viteze considerabil mai mici pe autostrada) incarcatura la fel, consum 7.8% pe exact acelasi traseu. Aceasta motorizare trage nesperat de bine aceasta caroserie destul de mare, te poti baza pe ea in depasiri si daca esti incarcat destul de tare, are cuplu motor aproape constant intre 2000-4500 rpm (asa simt eu), cu specificatia ca trage cel mai bine intre 3000-4500 rpm, bine pana la 5000 rpm, peste nu prea am incercat. Pe autostrada merge cu o nonsalanta uluitoare pana la viteze de genul 180km/h unde are in viteza 6 exact 4000 rpm. Pana in momentul de fata nu imi pare rau o secunda ca am optat pt. aceasta motorizare, imi ofera exact acele lucruri pentru care am optat pt. aceasta motorizare!!!! Facut pe gustul meu. Consum ulei ce pot sa spun, in momentul de fata este la mijlocul jojei nivelul , oricum in cateva sute de km fac revizia pana atunci nu o sa fie probleme.
Recomand aceasta motorizare celor carora conteaza placerea condusului pe drumuri extraurbane, sau vor pur si simplu o masina destul de puternica fara sa fie nevoiti sa isi asume sume mari la achizitie sau sume pe intretinere ulterioara(, taxe, consum mare - 1.8-2.0TSI) sau nu le place feelingul unei masini dizel, sau pur si simplu nu vor sau nu au situatia materiala sa dea in plus circa 1100 euro pentru motorizare dizel de 1.6TDI care deasemenea este o motorizare foarte buna insa atuurile sale sunt altceva.
« Ultima Modificare: Aprilie 26, 2011, 09:07:43 p.m. de Andrei1980 »
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline n.cristian

  • Expert
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: HD/CJ
  • Mesaje postate: 1069
  • Karma: +0/-0
  • Lenea n-a ucis pe nimeni.
  • Auto: 1.6 MPI, BFQ
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #248 : Decembrie 10, 2010, 12:54:55 p.m. »
in cazul meu chiar nu mai folosisem masina de cateva zile....totusi era deja cald de 3 zile, dopul ala cat de inghetat sa fi fost ?  :D
Am sa trec pe rompetrol + ceva aditivi pentru benzina si sper sa nu mai patesc rusinea de astazi ! :-$

Nu e recomandat să bagi aditivi în benzină, mai bine ai lăsat benzinăriile lui Dinu Păturiciu în favoarea Petromului.  :082:
Octavia 1 2004, 1.6MPI (BFQ) 102 Forest Gumpi, Black Magic
Do women shake the petrol pump after filling up, or is it just a man thing?

Offline bibicel

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 112
  • Karma: +0/-0
  • Auto: OctaviaIIFL1.8TSIDSG
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #247 : Decembrie 10, 2010, 12:35:09 p.m. »
Ati stat langa ei la tester? Este in garantie? Cand este in garantie si nu este clientul langa, mai fac smecherii(sterg eroarea si zic ca nu a fost nimic)
Octavia II FL 1.8 TSI DSG7 Business, PDG,tempomat,senzori parcare fata-spate,scaune fata incalzite,jante Pyxis,maxi dot,volan 3 spite cu padele,sumar piele,gri antracit

Offline iskandere

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 168
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda Octavia 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #246 : Decembrie 09, 2010, 11:15:02 p.m. »
Totusi masina a fost pusa pe tester la service-ul skoda, nu a iesit nici o eroare. Sa fi fost bateria un pic mai descarcata in dimineata aceasta ? Eu la asta m-am gandit initial, cine stie ...poate si benzina a avut rolul ei, dar la vechiul 1.6 MPI nu m-am lovit de aceasta problema.
"Cuvintele unui om beat reprezinta gandurile unui om lucid.."

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #245 : Decembrie 09, 2010, 10:43:45 p.m. »
Pai daca la -5 grade s-a format dop de gheata , la -15 ce se formeaza? Bloc de gheata? Eu personal nu cred varianta dopului de gheata....Poate ceva impuritate din benzina, poate...sau altceva. Oricum sper sa nu mai ai parte de asa surprize neplacute. Numai bine si o seara placuta.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline geocos

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 314
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #244 : Decembrie 09, 2010, 10:35:15 p.m. »
de unde dop de gheata ? sa fim seriosi
ca zeama eu folosesc NUMAI de 95 MOL si nu am nici o problema din martie de cand am masina
dim eu dau o cheie scurta si nu pleaca dar la a doua pleaca la sfert
niciodata nu dau prima cheie lunga pana pleaca asa m-am obisnuit
totusi eu zic sa o verifici in service

Offline iskandere

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 168
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda Octavia 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #243 : Decembrie 09, 2010, 10:12:40 p.m. »
in cazul meu chiar nu mai folosisem masina de cateva zile....totusi era deja cald de 3 zile, dopul ala cat de inghetat sa fi fost ?  :D
Am sa trec pe rompetrol + ceva aditivi pentru benzina si sper sa nu mai patesc rusinea de astazi ! :-$
"Cuvintele unui om beat reprezinta gandurile unui om lucid.."

Offline leonard_c

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mai 2009
  • Locaţia: Iasi,Romania
  • Mesaje postate: 186
  • Karma: +0/-0
  • Auto: 1,6 MPI BSE
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #242 : Decembrie 09, 2010, 09:56:57 p.m. »
Daca are un dop de gheata pe traseu cum e? Nici mama benzinei de 99 nu te porneste!
Skoda Octavia 2 Trend 1.6 MPI/102 cp,PDG,2008

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #241 : Decembrie 09, 2010, 05:06:22 p.m. »
Stiu ca este scumpa benzina dar cu Petrom 99+ nu am avut probleme niciodata si motorul merge foarte frumos rotund, ca la carte sa folosesc aceasta expresie. Eu numai din ala folosesc...totusi , chiar sa nu porneasca???? Desi eu sunt de cuvinta ca la TSIuri trebuie o benzina de calitate  mai buna la noi...insa greu imi vine sa cred ca nici nu porneste dimineata masina....numai si numai din cauza benzinei.... :-/
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline iskandere

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 168
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda Octavia 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #240 : Decembrie 09, 2010, 03:28:52 p.m. »
asa este, am facut o confuzie....era vorba despre temperatura lichidului de racire, indicat in mod analogic sub turometru. Si eu am avut impresia ca cele doua temperaturi trebuie sa fie egale, dar astazi nu prea au fost ( diferente cuprinse intre 25* si 8 * ). Cei de la service au spus ca nu e nici o problema in legatura cu acest aspect.
In ceea ce priveste dificultatea de pornire a motorului de astazi dimineata, se pare ca e de la benzina si mi s-a recomandat Rompetrol, eu alimentam  la OMV.
....scuze din nou pentru confuzia de mai jos  :-S
"Cuvintele unui om beat reprezinta gandurile unui om lucid.."

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31