Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216831 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline SKosmin

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 169
  • Karma: +0/-0
  • 1.4 TSiii
  • Auto: Sk Octavia
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #374 : Mai 03, 2012, 10:12:29 a.m. »
Momentan eu sunt in boala si urmaresc fiecare acceleratie. De multe ori imi pare normala.
Sk Octavia Capucino 1.4 TSiii

Offline SKosmin

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 169
  • Karma: +0/-0
  • 1.4 TSiii
  • Auto: Sk Octavia
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #373 : Mai 02, 2012, 11:18:26 p.m. »
La valve de reglaj ma gandesc si eu. Sper sa nu fie ceva la turbina, saptamana ce vine cer programare de urgenta la aceasta problema, mai mult ca sigur tehnicienii vor spune relaxati, "Poate e normal sa faca asa". Daca ajung sa schimb cele 2 valve la 1.4TSi 2010 bag in boala multi forumisti...................... =))
Sk Octavia Capucino 1.4 TSiii

Offline satlantis

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Nov 2008
  • Locaţia: constanta
  • Mesaje postate: 1084
  • Karma: +0/-0
  • Auto: yeti 1.4 tsi
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #372 : Mai 02, 2012, 02:39:24 p.m. »
Foarte bine!
Intotdeauna optimismul trebuie sa primeze!
Sa stii ca eu nu imi amintesc de vreun caz concret de tsi 122 cp... parca era totusi un caz singular... oricum este unul dintre cele mai reusite motoare turbo noi moderne...

Referitor la "bonnet insulation": uite ce scrie pe skodaparts, dar la Octavia, bine si la Yeti e la fel pentru ca este exact acelasi motor.
Description: SOUND ABSORBER FOR ENGINE LID OCTAVIA A5 (1Z) 2004-2012
 WILL FIT ANY MODEL AND ENGINE TYPE
 PETROL & DIESEL

Am uitat sa precizez... la fosta Octavia 1.8T, am avut aceasta bariera de izolare fonica (fostul proprietar a vrut s-o moteze dupa achizitie) si nu influenta cu nimic racirea motorului ...
« Ultima Modificare: Mai 02, 2012, 02:45:16 p.m. de satlantis »
1.4 tsi... de la 1.8T

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #371 : Mai 02, 2012, 02:37:22 p.m. »
si eu am ajuns atent ca un leopard, de cand am masina asta. Sunt atent la fiecare zgomot, fiecare tacanit. Apropos de tacanit, si eu aud un tacanit (in plus de cel de la climatronic) dinspre zona motorului, dar inca nu l-am depistat.
 
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #370 : Mai 02, 2012, 02:29:52 p.m. »
De altfel poate ca ati citit mai demult ca am observat ca cateodata imi pornea motorul cu o tacanitura mult mai puternica ca de obicei...unii ziceau ca este de lant sau intinzatorul de lant, altii ca de la ceva variator(acea cutie mai mare neagra pe partea stanga fata). Insa de o luna si jumatate am inceput sa fiu foarte atent, mi-am filmat pornirile de nu stiu cate ori, dar nu a facut o data acel sunet...deci legea lui Murphy iarasi lucreaza. In rest trage bine , merge bine , 33 700 km multumit de motor. Un pic sunt pe ganduri cu acel tacanit mai puternic la porniri(iarna mi-a facut de cateva ori) . Unii zic pe vwforum ca la acest motor este numai chestie de timp cand se lungeste lantul si trebuie schimbat...nu stiu ce sa zic. Din pacate in nici doua luni am iesit din garantie fara posibilitatea sa o lungesc(mare cacaciosi sunt acestia de la skoda....) Asta e, pana atunci bag km si ma bucur de ea! Sanatate sa avem :082:
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #369 : Mai 02, 2012, 02:12:58 p.m. »
Uite ce vreau sa cumpar eu: in atasament.
Tsi-ul este silentios, dar la aceelerari mai puternice, nu ar strica o izolatie fonica mai buna.
Ma gandeam... va influenta cumva aerisirea motorului sau va cauza o supraincalzire? Eu nu cred... aceasta izolatie va intra in "scobitura" capotei si practic o va imbraca. Nu voi astupa nimic...

Da...dar la 1.4TSI CAXA turbina este foarte sus...si cred ca din aceasta cauza nu au pus acel material fonoabsorbant acolo. Nu cumva sa-l arda fiind aproape.vedeti la motorizarile diesel turbinele sunt mai jos si mai in spate....
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline RaVeN_BA

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2011
  • Locaţia: Brasov / Galati
  • Mesaje postate: 81
  • Karma: +0/-0
  • since 30.06.2011 :)
  • Auto: SO II FL 1.4 TSI M6
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #368 : Mai 02, 2012, 12:01:51 p.m. »
Dupa ce rezolvi sa ne spui si noua care a fost problema sau la ce concluzie au ajuns mecanicii. :D
Skoda Octavia II Facelift 1.4 TSI Business + White Candy (MY2012)

Offline fixpixu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 375
  • Karma: +0/-0
  • __
  • Auto: Kia Proceed 2019,1.4 T-GDI DCT
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #367 : Mai 02, 2012, 11:49:20 a.m. »
..... la accelerare de la 2600rpm cu WOT in vit 4/5/6 pe la 2800-3000rpm apar oscilatii sesizabile de putere cand motorul e cald.......
Asta ar putea sa fie cauzata si de valva N75 sau N249 (astea oricum la o eventuala schimbare e recomandat sa fie schimbate amandoua).

Offline RaVeN_BA

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2011
  • Locaţia: Brasov / Galati
  • Mesaje postate: 81
  • Karma: +0/-0
  • since 30.06.2011 :)
  • Auto: SO II FL 1.4 TSI M6
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #366 : Mai 02, 2012, 11:19:51 a.m. »
Pot considera un defect (chiar soft) faptul ca la accelerare de la 2600rpm cu WOT in vit 4/5/6 pe la 2800-3000rpm apar oscilatii sesizabile de putere cand motorul e cald. Apogeul e la 2800rpm si se simt clar socuri de reglaj, probil se joaca cu boost-ul din turbina, asta daca nu cumva vreo componenta s-a slabit hard. Cred ca erori nu a inregistrat, dar sigur voi stresa specialistii.

Verifica actuatorului de la turbina. Du-te la service, raporteaza problema si mergi cu ei sa-ti faca un log in mers. E posibil ca la accelerari violente presiunea din turbina sa fie ok, dar la accelerari progresive sa simti o lipsa de putere si asta se vede in presiune din turbo. Daca se verifica stii ce urmeaza... turbina noua (sau actuator) pentru ca actuatorul nu "inchide" de tot sau e blocat.
Skoda Octavia II Facelift 1.4 TSI Business + White Candy (MY2012)

Offline satlantis

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Nov 2008
  • Locaţia: constanta
  • Mesaje postate: 1084
  • Karma: +0/-0
  • Auto: yeti 1.4 tsi
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #365 : Mai 02, 2012, 11:06:44 a.m. »
Uite ce vreau sa cumpar eu: in atasament.
Tsi-ul este silentios, dar la aceelerari mai puternice, nu ar strica o izolatie fonica mai buna.
Ma gandeam... va influenta cumva aerisirea motorului sau va cauza o supraincalzire? Eu nu cred... aceasta izolatie va intra in "scobitura" capotei si practic o va imbraca. Nu voi astupa nimic...
1.4 tsi... de la 1.8T

Offline SKosmin

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 169
  • Karma: +0/-0
  • 1.4 TSiii
  • Auto: Sk Octavia
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #364 : Mai 01, 2012, 09:19:07 p.m. »
Pot considera un defect (chiar soft) faptul ca la accelerare de la 2600rpm cu WOT in vit 4/5/6 pe la 2800-3000rpm apar oscilatii sesizabile de putere cand motorul e cald. Apogeul e la 2800rpm si se simt clar socuri de reglaj, probil se joaca cu boost-ul din turbina, asta daca nu cumva vreo componenta s-a slabit hard. Cred ca erori nu a inregistrat, dar sigur voi stresa specialistii.
Sk Octavia Capucino 1.4 TSiii

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #363 : Aprilie 27, 2012, 02:47:38 p.m. »
Chiar asa de napastuiti suntem noi astia fara maxi-dot?  :|

LE: ai dreptate. Mi-am dat raspunsul singur in citatul din manual. Dar din nou nu am citit tot si m-am grabit ca fata mare la maritat. Cred ca-s doar obosit. Abea astept weekend-ul prelungit  :080: I-| <:-P
« Ultima Modificare: Aprilie 27, 2012, 02:53:33 p.m. de ovidescu »
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #362 : Aprilie 27, 2012, 02:13:17 p.m. »
Se reseteaza dupa 100 ore sau 10.000 km, dar cum ai zis si tu, mai bine decat nimic.
Da la cele cu Maxi Dot...daca nu ai maxi dot atunci prima valoare...cel cu 19H sau 1999km (din pacate ):
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #361 : Aprilie 27, 2012, 01:48:24 p.m. »
Cu cea mai mare placere! Numai bine si un rodaj perfect iti doresc in minivacanta! :082:
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #360 : Aprilie 27, 2012, 01:43:51 p.m. »
Salut si multumesc!
Am incercat toate butoanele si combinatiile, mai putin butonul din dedesubtul batului pt. stergatoare, sau daca-l apasam nu-mi dadeam seama ce face :)
M-am uitat si in manual dar cred ca din cauza supra-incantarii (masina abea are 1400 km) am trecut cu vederea pasajul respectiv.

LE: am gasit si in manual
Single-trip memory (memory 1)
The single-trip memory collates the driving information from the moment the ignition is switched on until it is switched off. New data will also flow into the calculation of the current driving information if the trip is continued within 2 hours after switching off the ignition. The memory will be is automatically erased, on the other hand, if the trip is interrupted for more than 2 hours.
Total-trip memory (memory 2)
The total distance driven memory gathers data from any number of individual journeys up to a total of 19 hours and 59 minutes driving or 1.999 kilometres driven and on vehicles which are fitted with information display* up to a total of 99 hours and 59 minutes driving or 9.999 kilometres driven. The memory is deleted when either of these limits is reached and the calculation starts from anew. The total-trip memory will not, contrary to the single-trip memory, be deleted after a period of interruption of driving of 2 hours.

Se reseteaza dupa 100 ore sau 10.000 km, dar cum ai zis si tu, mai bine decat nimic.
« Ultima Modificare: Aprilie 27, 2012, 01:53:50 p.m. de ovidescu »
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31