Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216850 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #464 : Iunie 01, 2012, 05:27:00 p.m. »
Sunt si exceptii, sunt sigur. Dar cunosc si situatii care s-au solutionat corect, motiv pt care destui romani merg sa-si face interventiile in service in Austria desi pierd 2 zile numa pe drum. Cred ca nu se duc daor ca sunt masochisti ;)
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #463 : Iunie 01, 2012, 05:20:31 p.m. »
Ce se intampla daca mergi intr-un service din Germania cu aceasta problema?

O relatare de pe alt forum:
"Pe scurt:
Sunt in Franta si masina (toyota avensis benzina 1.8 3 ani si 4 luni + 107000 km ) scoate un huruit cand cutia de viteze este in sarcina. Daca apas ambeiajul nu mai huruie. daca scot din viteza nu mai huruie, le ralanti nu huruie.
Am fost la un service toyota de pe aici si mormaiau ceva despre un rulment de la cutia de viteze. Dar astia de la service toyota cred ca sunt mai bolnavi decat masina mea. Spuneau ca trebuie schimbata toata cutia.
Aici nu pot face nimic pe garantie Garantia internationala este de 3 ani si 100000 km iar restul pana la 5 ani si 150000 km o acopera toyota romania... dar in ROMANIA...

Intrebarea mea este urmatoarea:
Pot sa vin cu ea in tara? Am de mers cam 2300 km ma mai tine? Huruiala respectiva mai duce pana in RO ?
Ce se poate intampla in cel mai rau caz? (In cel mai bun caz ajung in RO si huruiala dispare)....
"
Urmeaza sfatul unui forumist:
"Am plecat la drum spre Franta prin 2005 si prin Hungaria a inceput sa se auda un huruit la Laguna 2.
Ajuns cu bine in Franta am fost la un service unde s-a constatat tot asa "pe genunchi" ca este un rulment din cutie si trebuie schimbata toata cutia cu vreo 2000 E.
Am preferat sa ma intorc in Romania(dupa cateva luni de circulat asa) si aici s-a schimbat rulmentul roata fata...si huruitul a incetat"
Si urmarea patitului:
"Multumesc pentru sfaturi si pentru invitatie skija dar datele problemei s-au schimbat acum o jumatate de ora.
Am fost la un Norauto (service) am dat de el din intamplare la 2 pasi de hotelul unde stau.
M-am dus la ei cu gandul sa-mi verifice macar uleiul de la cutia de viteze si le-am explicat dind din maini si facand zgomote cam cum face masina .. cand colo ce sa vezi au invartit de rotile din fata si la roata dreapta fata huruie rulmentul. Ma pus sa tin cu mana de arc la roata respectiva si se simtea vibratia in arc atunci cand invartea de roata. La roata stanga nimic... Asa ca vineri a midi ma duc la ei sa-mi schimbe rulmentul".
Se mai poate spune ceva??? Toyota Franta??? profesionalism?!
Din pacate asta suntem, carne de tun!Zambete pana la urechi inainte de a o cumpara, ochi hulpavi care privesc atent cand semnezi contractul si verifica OP-urile, si indiferenta in rest!
Am incercat sa schimb pe garantie acea bucata de plastic care vine la haion, deasupra tapiteriei, partea mai lunga care se suprapune pe doua mai mici! S-a cascat acolo , e un gol de bagi lama cutitului! motivul-cam de noi sunt toate la fel, matrita fiind mai scurta, si in timp se cracaneaza de tot uitati-va si la voi, am vazut si in showroom la fel! Mi-au ras in nas! dar o firma care se respecta facea foto si trimitea la skoda !skoda putea penaliza furnizorul! furnizorul putea reface matrita si consumatorul era multumit!
la fel si cu lantul: le-am sesizat problema in decembrie 2010 si imi radeau in nas!Schimbul de lant l-am efectuat in octombrie 2011! Zornaie si al doilea! Si abia acum au schimbat furnizorul!
Lipsa de interes!
Andrei, scuze de poluare! Maine daca nu ploua am sa incerc sa fac eu acea fixare a conductelor sub masina! Mi-a explicat Irinel cam cum se face! El a facut, si la a lui nu se auzea acel sunet dat de rezonanta conductelor! daca pot sa fac asta scriu pe forum!
 


 
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #462 : Iunie 01, 2012, 05:04:38 p.m. »
Cu cartea service si masina in garantie vei fi primit in orice service din Vest pt orice operatie necesara. Daca esti in concediu si iti pica capsula turbo, fiind in garantie, nu crezi ca vei pleca dupa cateva zile cu alta noua pe masina, spre destinatie ? ;)
Dar sa revenim usor la subiectul topicului de fata...putem continua discutia despre garantii pe topicul dedicat, multumesc.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Tytel

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2012
  • Locaţia: Marghita, Bihor
  • Mesaje postate: 258
  • Karma: +0/-0
  • Seat enjoyneering®
  • Auto: Seat Exeo 1.8 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #461 : Iunie 01, 2012, 05:00:03 p.m. »
Cauti pe forumurile din strainatate un dealer/service care s-a lovit de aceasta problema si a rezolvat-o, dupa care aduni dovezi cat mai multe si te deplasezi la ei.Sau nu e chiar asa roz aceasta rezolvare?
Daca garantia e valabila si in strainatate nu vad de sa nu rezolve problema.
« Ultima Modificare: Iunie 01, 2012, 05:00:30 p.m. de M i c u t z u »
Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
             enjoyneering

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #460 : Iunie 01, 2012, 04:48:46 p.m. »
Corect, iar cand isi exercita drepturile, se lovesc de o nonsalanta si de o nesimtire crasa a celor care ar trebui sa le apere drepturile. Recititi topicul Sticky despre mitul garantiilor la PoRo, deschis de mine acum nici 2luni...cu dovezi clare in acest sens. Deci ori rabdare si perseverenta in sustinerea cauzei, ori alt brand - acestea va sunt optiunile !
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #459 : Iunie 01, 2012, 04:45:59 p.m. »
minimizarea cheltuielilor si maximizarea profitului este politica oricarei firme, nu numai din Romania. Dar in Germania exista un OPC care functioneaza, exista institutii ale statului care iau masuri, si mai ales exista clienti bine informati care isi stiu drepturile. Reclama negativa aproape ar omori o companie care activeaza in vest, pt ca acolo concurenta intre producatori este acerba, si firmele nu isi permit sa piarda clienti.
Romanul sau nu isi cunoaste drepturile, sau tace si indura, fiind (inca) obisnuit cu brutalitatea si mentalitatea comunista ca omul de rand nu poate face nimic, si puterea e in mana altora. Cat timp va dura aceasta mentalitate, nu se va schimba nimic, nici la distribuitorii auto, nici in alta parte.
 
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #458 : Iunie 01, 2012, 04:44:39 p.m. »
Daca se stie ca este o problema tehnica, se schimba fara nici un fel de discutii puerile si jenante pt tine, CLIENT.
De curiozitate, cauta pe mobile.de sa vezi la cate masini se precizeaza ca s-au schimbat si motoare intregi in garantie...
Daca nu vei avea rabdare sau nu stapanesti destul de bine germana, iti spun eu: e ceva firesc si vanzatorii o amintesc fara retineri in anuntul de vanzare.

P.S. Exista masini Skoda sosite in RO unde istoricul service dovedeste ca s-au schimbat destule componente pe garantie.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Tytel

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2012
  • Locaţia: Marghita, Bihor
  • Mesaje postate: 258
  • Karma: +0/-0
  • Seat enjoyneering®
  • Auto: Seat Exeo 1.8 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #457 : Iunie 01, 2012, 04:38:53 p.m. »
Ce se intampla daca mergi intr-un service din Germania cu aceasta problema?
Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
             enjoyneering

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #456 : Iunie 01, 2012, 04:36:48 p.m. »
Din pacate nici firma Skoda nu pare interesata in mod deosebit ca reprezentantul ei in RO, recte PoRo, sa fie mai cordial si mai corect cu clientii sai. Acum important este sa intelegeti ca statutul de roman este bariera de trecut in orice situatie intervine... si in care depindeti de ei. PoRo va trebui sa treaca prin mari umilinte date de vanzari din ce in ce mai slabe pt a-si revedea politica dezastruoasa pe care o promoveaza fata de clientii sai: toti sunt vinovati inainte de orice posibil defect al masinii (de fabricatie sau nu). Inadmisibil !
Spor in toate, va tin pumnii !
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #455 : Iunie 01, 2012, 04:29:08 p.m. »
Am inteles, sunt de acord si raman cu speranta desarta, dar de fapt cu realitatea, crunta, candva o sa scot o suma de bani pentru reparatiile necesare, care s-ar fi putut face si mai repede si din timp....Degeaba ar dori sa faca ei ceva daca importatorul le tine scurt din lesa si le aproba numai lucrarile unde amanarea nu mai este o optiune! Asta e, firma nemteasca/ceha dar abordarea problemei tot romaneasca, axat pe minimalizarea pierderilor si maximalizarea castigurilor.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #454 : Iunie 01, 2012, 04:13:54 p.m. »
Problema nu este la service-urile de reprezentanta in general, ci la importator, ce reprezinta fabrica Skoda in RO.
Daca ar fi fost aceeasi masina si acelasi proprietar in Germania, va asigur ca nu s-ar fi comentat nimic, ci s-ar fi schimbat pe garantie tot ce ar fi fost necesar. Pana si-o da seama romanul de realitatea asta trista, multe sperante vor mai fi desarte.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #453 : Iunie 01, 2012, 03:31:44 p.m. »
Salutare!

Cum am postat acum o saptamana, astazi am fost programat la Compexit Cluj pentru analiza sunetului, caraitul la porniri al acestui motor, plus problema exfolierii partii cromate de pe maciulia schimbatoruli si tacanitul tevilor de combustibil.
Probleme rezolvate 1:2 din trei. Acea placa cromata a fost comandata fara comentarii si o sa fiu sunat saptamana viitoare pentru schimb.
La problema tevilor, ei au spus ca intradevar in compartimentul motor am avut tevile si furtunasele care trec pe langa vasul de expansiune deplasate un pic de la locul lor si mi-au aratat ca acolo este un canal din plastic care vine dinspre partea de jos al masinii in care zdrangane conductele in asemenea cazuri. S-a vazut ca au repozinionat acolo un pic tevile/furtunasele. Insa cand sa pornesc motorul...sunetul tot era prezent. L-am chemat pe inginer sa vada si sa auda...am stat o jumatate de ora pe langa masina, am tot ascultat, dar degeaba, el o tinea a pe a lui: ca este un sunet normal, ca nu este nimic, nu poate fi de sub masina ca n-are cum sa sune de acolo, ca deasemenea nu are cum sa fie de la filtrul de banzina colmatat (cum mi-a povestit Geocos - e adevarat am ascultat si eu, si de la filtru nu vine nici un sunet) Si pana la urma dupa mai mult de 30 minute investigatii si discutii fara de sfarsit nu am ajuns la nimica...Deci inca una din: "asa face toate"

Legat de lantul de distributie. Le-am dus acea filmare pe care i-am facut acum o saptamana si pe care si voi l-ati auzit.
Concluzia: si ei au auzit ceva, dar mi-au aratat un fel de TPI de al lor in care scria ca daca acel carait la pornire nu este repetitiva( adica se reproduce numai dupa o stationare mai lunga de 3 zile), suna mai putin decat 3-5secunde atunci este un sunet normal si dupa ei nu are nimica. Intr-adevar mi-au confirmat ca la masinile la care face rar si numai dupa stationari mai lungi se dezamorseaza un pic acea parte hidraulica al intinzatorului, dar daca zgomotul dispare de la pornire sub 5 secunde inseamna ca lantul este in ordine si se produce numai pana se reface presiunea in sistemul hidraulic, oricum in ochii lor este ceva absolut normal.
Chiar mi-au zis ca daca este sa bage ceva la garantie, o baga cu placere ca ei oricum sunt platiti si ei numai de castigat au din aceste tipuri de reparatii, insa au zis ca este pacat de desfacerea unui motor asamblat in fabrica...va spun sincer am ramas masca, adica asta inseamna intr-un fel ca ei nu ar mai reasambla-o la fel de bine si profesionist?
Deci cum am zis: daca nu aveam problema exfolierii la schimbator era pacat de benzina consumata pana la ei...cum am mai zis, bani pusi deoparte si speranta in tot ce poate fi mai bun in viitor ne ramane noua TSI-lor.
Un weekend placut va doresc.
« Ultima Modificare: Iunie 01, 2012, 03:52:35 p.m. de M i c u t z u »
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #452 : Mai 31, 2012, 06:00:53 p.m. »
Si asta e normal... atunci se scot noxele cele mai picante.
CO de exemplu la greu, catalizatorul fiind rece... si rece nu catalizeaza nimica :)
 
E mai safe sa stai inauntru decat afara :D
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #451 : Mai 31, 2012, 05:12:09 p.m. »
Sa vezi ce feature fain e cand stai in spatele masinii si o pornesti :) Nu prea trebuie sa respiri adanc  :-~

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #450 : Mai 31, 2012, 04:57:08 p.m. »
Consumurile alea mari imediat dupa pornire sunt normale. La marea majoritate a masinilor e la fel, si la mine imediat dupa pornire sunt pe la 4.5l/h si apoi scade la 0.7l/100.
 
Imediat dupa pornire ECU-ul este in "open loop", adica nu regleaza injectia functie de amestec, ci baga o cantitate de zeama si o pozitie a clapetei de acceleratie pre-definita ca sa fie "sigur" ca masina porneste si tine relentiul. O mai ajusteaza insa nu functie de imbogatire, ci dupa alti parametri (pe care habar nu-i am).
Dupa cateva (zeci de) secunde insa sonda lambda ajunge la temperatura de functionare si intra in "closed loop",  adica functionare normala in care merge cu ameste ideal si asa mai departe, cand cantitatea de zeama e reglata functie de parametrii cititi in timp real.
 
Cosumul ala imediat dupa pornire si turatia ceva mai ridicat nu e deci bug ci feature.  :)
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31