Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216847 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #509 : Iunie 08, 2012, 12:26:36 p.m. »
off topic, cum atasez un pdf de 904 kB???

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #508 : Iunie 08, 2012, 11:58:01 a.m. »
Si totusi, ca sa inteleg si eu care sunt mai greu de cap si nu ma tine ram-ul sa citesc 34 de pagini, care sunt problemele mai exact? Incerc sa le recapitulez asa cum le-am inteles eu: pe sarite

- zornaie distributia. A si crapat pana acum cuiva, sau doar zornaie? si nici n-am inteles exact daca zornaie non-stop sau doar la pornire.
- are esapamentul ca la dizal. Asta nu e bug ci feature.
- se tureaza imediat dupa pornire. nu bug, ci stiti voi ce e.

Mai sunt si altele? Si intrebarea nu e retorica
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #507 : Iunie 08, 2012, 11:52:43 a.m. »
Bre, hai sa nu incurajam atitudinile romanesti. Cei nemultumiti sunt (duh!!!) cei mai asertivi. Da' mai suntem si astia care suntem foarte multumiti de droagele noastre si nu stam cu ura proletara in vine.

Eu sincer sper ca Bogdan sa isi vanda cat mai repede masina. Imi pare rau pentru problemele lui (sau pentru faptul ca el crede ca are probleme), dar sincer am obosit sa tot citesc aceleasi idei.

Mi-as fi dorit si eu ca 2.0-ul meu sa mearga mai bine decat V-ul de pe un Nissan GT-R, dar realitatea dura e alta.
Problema e judge ca nu trebuie sa iei o masina noua , sa faci 500 de km, o numesti skodi si vii sa spui ca trebuie sa te bucuri de masina sa nu asculti motorul care zornaie si etc, etc! Asta credeam si eu primii 10000 de km!Asta credea si Andrei pana a intervenit  o urma de indoiala! sau geocos care duce skoda noua de 1,4 tsi in service  sa o lase o saptamana pentru teste!
Problemele mele sunt chiar reale, problema este ca eu le sesizez inaintea altora, probabil cu deficienta de auz pe care o am! :))  Si daca imi spune cineva ca nu am avut dreptate( si vorbesc in dreptul 1,2 tsi) sa imi demonstreze!( nu stiu cum cand forumurile si revistele de specialitate sunt pline cu probleme la acest motor si consecintele acestor probleme!)
Atitudinea mea este de consumator care AR TREBUI SA AIBA SI DREPTURI NU doar oblgatii( a se vedea banutii dati). Parerea mea ca o atitudine gen "vinde-o, ce daca pierzi 5-6000 de Euro in doi ani" este tipic romaneasca, sa bagi gunoiul sub pres, capul in pamant sa muncesti inca ceva timp sa recuperezi banii pierduti si sa iei eventual 1,4 tsi constatand dupa 6000 de km(cazul lui fixpixu) ca zgomotul de lant reapare!
Atitudini de genul asta incerc eu sa combat, adica atitudinea de om invins!
Si sa nu ai pretentii ca 2.0 al tau sa mearga ca un Nissan gtr, ca doar 2.0 ai luat! eu nu aqm pretentii ca skoda mea sa mearga ca un nisan gtr dar macar sa mearga ca o skoda!
Inchei lalaiala si eu, e un forum, ne expunem parerile! dar se pare ca doar parerile negative sunt deranjante, a discuta despre o masina la 500 de km poozitiv e laudabil!!!
Scuze de postul lung, de ideile traznite care le-am scris si scuze de off topic! Topicul se vrea a fi unul de 1,4 tsi in care posesorii isi spun parerile si necazurile! Dar se pare ca necazurilor lor incep asemenea celor ale mele sa nu fie luate in seama! Andrei, cred ca ar trebui sa lasi micile nemultumiri deoparte , lasa camera video (doar ai dat 16000 de E) si nu incerca sa preintampini nimic! Dumnezeu e sus!
Rog moderatorii sa-mi sterga postul daca am sarit iarasi calul!

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #506 : Iunie 08, 2012, 10:01:57 a.m. »
Si eu zic, degeaba o lalaim: intotdeauna vor fi unii care nu au probleme si sunt megamultumiti, si sunt care au sau au avut probleme sin sunt dezamagiti intr-un fel sau altul. In alta ordine de idei, puncte si puncte de vedere, tipuri si tipuri de proprietari...de fapt este reflectata idea ca suntem oameni si nu suntem toti la fel. Cu aceasta eu am incheiat vorbaria, ce stiu stiu, altii ce cred sau atiu deasemenea. O zi buna va doresc!
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #505 : Iunie 08, 2012, 09:41:24 a.m. »
Bre, hai sa nu incurajam atitudinile romanesti. Cei nemultumiti sunt (duh!!!) cei mai asertivi. Da' mai suntem si astia care suntem foarte multumiti de droagele noastre si nu stam cu ura proletara in vine.

Eu sincer sper ca Bogdan sa isi vanda cat mai repede masina. Imi pare rau pentru problemele lui (sau pentru faptul ca el crede ca are probleme), dar sincer am obosit sa tot citesc aceleasi idei.

Mi-as fi dorit si eu ca 2.0-ul meu sa mearga mai bine decat V-ul de pe un Nissan GT-R, dar realitatea dura e alta.

Offline satlantis

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Nov 2008
  • Locaţia: constanta
  • Mesaje postate: 1084
  • Karma: +0/-0
  • Auto: yeti 1.4 tsi
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #504 : Iunie 08, 2012, 07:25:10 a.m. »
Bogdan si Andrei, felicitari pentru reply-uri!!!  :082:
1.4 tsi... de la 1.8T

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #503 : Iunie 08, 2012, 12:45:57 a.m. »
Ce nu inteleg multi de pe aceste forumuri este ca de fapt eu sau Andrei sau altii ne dorim o masina noua de peste 16000 de euro care SA NU ITI PROVOACE NICI O EMOTIE LA PLECAREA INTR-O CALATORIE!
Asa cum spunea Andrei , ca niciodata nu a plecat undeva stiind ca masina are o defectiune, asa as vrea si eu!
10500 de km am fost extrem de multumit de masina!A se vedea ca masina e in Iunie achizitionata si eu am inceput sa scriu prin Decembrie! si nu stateam cu urechea ciulita! dar se auzea frate lantul si nu poti trata cu vederea asta! Mi s-a facut schimb de distributie! OK! Mi s-a facut operatiunea saiba! Ok! Aproape imi revenise multumirea! Masina pornea normal, tragea binisor, ziceam ca va fi ok! Si hop, intr-o zi reincepe lantul sa zornaie! Putin, dar aproape zilnic la pornirile la semicald, daca anumiti factori sunt atinsi! Bun, in urma unor convorbiri ba cu tehnicianul de service, ba cu Radu Petrica etc a reiesit ca in afara de zornait nu are ce sa se intample! si brusc, pe un alt forum, un lant se "relaxeaza" total la un VW 1.2 tsi si face praf motorul(inca in garantie-se schimba motorul cu totul)!. si sa fii multumit!??? Idem pe alte forumuri la alte 1.4 tsi!( a se vedea autobild, 6200 e, etc, etc).
de asta ne luam masini noi, sa nu reparam ce au stricat altii!Cu 10000 de E azi iti iei masina buna, buna si dotata, dar e ca femeia inceputa! :69: Dupa primul, toti is al doilea! adica nu stii cati au incins-o pe autostrazile vestice, cati km are, etc!
Eu am dat 15100 E(acum aceeasi config e 16500) ca tocmai aceste neajunsuri sa nu existe! Sa pot pleca la orice ora din zi si noapte fara frica! Dar se pare ca la skoda acum e cam greu! Am facut 10000 de km in vest in 2007, 2008 cu mult hulitul logan de 1.4 mpi, l-am stors de vlaga-130-150 si ultima mea grija a fost masina! anul asta am de facut 5000 de km cu skoda si sincer  singura si marea grija e masina: o0are EPC,, oare lantul rezista la forja pe autostrada, oare, oare...
Garanteaza cineva ca aceste masini nu iti vor face probleme??? nici macar VW( care in autobild spunea ca va acorda kulanz timp de 6 ani pentru lant)! E oare OK!??
Si, Cristivis, spuneai de nemultumirile ca masina se incalzeste greu?? Comparabil cu loganul?? Na, eu o compar cu Ford Fiesta 2007, fata de care se incalzeste infinit mai greu!!!! Nu e vorba de marimea habitaclului, ci de timpul cat iti apare aer cald la grilele de ventilatie! Si daca tsi-urile se incalzesc mai greu decat mpi-uri, ce a impiedicat skoda sa monteze o rezistenta suplimentara ca la diesel??? la scara larga, nu cred ca ar fi depasit 100 E! E jenant sa frec geamurile cu carpa cand vecinul cu loganul a ajuns deja la serviciu!E vorba de comfort totusi!
Si ai grija de skodi!Vorbesti cu ea??? face bine la lant!!! eu nu am vorbit, am tratat-o cu benzina buna, ulei f bun si revizii la 12000 de km! si iata ca am 28000 de km si ma mai tradeaza din cand in cand! poate am sa ii pun o paturica! Zic eu totusi ca e cam devreme sa vorbesti dupa 500 km! Sa dea  Dumnezeu sa vorbesti la fel si la 500000 de km! daca o tii pana atunci! Noapte buna! scuze de off topic!
« Ultima Modificare: Iunie 08, 2012, 12:55:53 a.m. de bogdanpiatra »

Offline geocos

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 314
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #502 : Iunie 07, 2012, 11:45:41 p.m. »
Eu deja miercuri o duc in service pt verificarea zgomotului acela de la pornire
o tin cam o sapt pt verificari si dupa asta informeaza fabrica si vom vedea...ce zice fabrica
nu vreau sa mai aman pt ca am inteles ca acest carait se va amplifica
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #501 : Iunie 07, 2012, 11:26:44 p.m. »
Nu aruncam de data asta, ca esti deja lovit :)


Eu voi porni masina abia luni.... si o sa se faca 8 zile atunci de cand sta nepornita; voi ciuli si eu urechile.

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #500 : Iunie 07, 2012, 11:18:36 p.m. »
OK, ti-am citit postul si imi pare bine de altfel, ca ai scris, si in general ai dreptate. Nici nu ma leg de cele scrise mai jos.
Insa noi ne-am legat de motorizare sau incalzire la aceste masini raportate la pretul pe care am dat pe aceste masini, la incadrarea unde se vrea a fi Skoda ca si marca, si de fapt vorbim de cea mai noua supertehnologie VW, de care firma mama este foarte mandra. Si la aceste capitole(fiabilitate) sau incalzire primim niste produse mai slabe(la anumite termene - in cazul de fata timpul de incalzire) ca la o firma mult mai slab cotata(comparatiile fara de sfarsit cu logan), multi dintre noi venind de pe loganuri...(bineinteles la vremea respectiva visam cu ochii deschisi ca o sa avem niste masini mult mai bune din gama VW etc) iar cand le luam cu chiu cu vai(cel putin unii dintre noi) ne lovim de aceste probleme la masini care costa cat 2 loganuri...La fiabilitate iarasi, desi spui ca nu trebuie sa ne punem botul la niste zgomote, dar nici sa le ignori nu se poate , mai ales ca acestea reprezinta niste probleme reale, nu unele inchipuite de catre unii dintre noi. In primul rand incercam sa ne minimalizam daunele care se pot produce pe termen lung daca nu luam seama de aceste probleme. In al doilea rand (mai ales la 1.2TSI, dar mai nou si la 1.4TSI) au aparut relativ repede aceste probleme cu caraituri reale la pornirea pe rece. Ceva este este clar. Spui ca ai 500km pe masina....crezi ca la mine suna ceva cand masina avea atatia km? Sau la Bogdanpiatra...? Si cum vezi desi in ultima vreme am auzit sunete suspecte am umblat destul cu masina, 35 600km in aproape 2 ani...dar totusi acesti km reprezinta foarte putin...nu ar trebui sa ne gandim deja la lanturi distributie etc.
Legat de benzina probabil ai dreptate, eu am fifilica mea, nu tin sa faca si altii asa ca mine, dar eu sunt mai linistit daca folosesc benzina mai de buna calitate, pe langa faptul ca chiar se simte ca trage mai binemotorul, iar acest lucru este important pentru mine.
Scuze de la toti ca iarasi am produs un post kilometric. Puteti sa aruncati cu pietre!
Numai bine colega si sedere usoara in Franta...
« Ultima Modificare: Iunie 07, 2012, 11:25:07 p.m. de Andrei1980 »
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline CristiVis

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2012
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 193
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia IV 1.5 TSI Ambition
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #499 : Iunie 07, 2012, 08:09:14 p.m. »

Tu ar fi trebuit sa iti alegi 1.2 tsi ; sa ignori zgomotele, apoi sa treaca perioada de garantie si sa se deterioreze atat de tare lantul incat sa fii musai nevoit sa il schimbi si sa scoti cateva zeci de milioane din buzunarul tau. ... etc.

Repet, nu vreau sa supar pe nimeni si chiar m-am gandit un pic daca scriu sau nu ceea ce am scris. Banuind ca am de a face in general cu oameni inteligenti care accepta linistiti sa citeasca si alte opinii am decis sa scriu. Atentie, eu scriu pe topicul 1.4 TSI nu pe cel 1.2 TSI deci de tipul asta de motor vorbim.

Am avut patru masini pana acum: Dacia 1410, Cielo GLE AC (motor 1.5 MPI SOHC) si Nubira II SX/DAB (motor 1.6 DOHC) toate tinute 6-7 ani si vandute cam la 50 -55.000 km (atat merg eu). Din 20.04.2012 am Octavia 1.4 TSI. N-am decat 500 km cu ea ptr. ca  sunt plecat din tara ptr. vreo doua luni si ceva iar seara, la hotel, ma delectez si cu internetul. Apropo, pe la servici mai merg si cu o Octavia II 2.0 TDI (fara FL) iar pe aici, prin Franta, conduc un Opel (noul) Astra 1.7 CDTI inchiriat de la Hertz. Motorina de la TOTAL e ca in tara, va asigur. Eu cel putin nu sesizez diferente.

In legatura cu alt subiect intens discutat: turatia la pornire. Eu stiu ca la punerea contactului "creierul electronic" al masinii moderne isi ia datele de la diversii senzori si calculeaza un regim potrivit momentului. La Nubira aveam la start vero 1600 rot/min si abia dupa ce se incalzea se stabiliza la vreo 750 rot/min. In SUA nici nu prea au turometru. Au in schimb, mai toti, ceva foarte util: busola! :D

Apropo si de incalzirea greoaie a habitaclului (motoare pe benzina). Cielo se incalzea imediat, Nubira mai greu. Nu e vorba numai de temperatura lichidului de racire si temperatura exterioara ci de tot sistemul de incalzire si marimea masinii. Oricum, am citit pe undeva, recent, ca timpul asta poate fi, la diverse masini,  undeva intre 15 si 25 de minute (nu conteaza km). Deci nu va faceti probleme. Andrei1980, Loganul se incalzeste mai repede dar asta nu inseamna ca Skoda e defecta. Si tot pentru tine, dragul meu coleg de forum, eu n-am zis sa pui benzina de oriunde ci de la statiile producatorilor bine cunsocuti (Petrom, OMV, MOL, etc.). Problema e ca daca 95 nu are 95 atunci s-ar putea ca vreodata - Doamne fereste - nici 99 sa nu aiba nici macar 95 si atunci ce faci?!

Funingine?! Ai trecut ITP-ul? Totul e OK! La orice masina am avut pana acum, esapamentul era cam negru dupa mersul in oras si gri dupa mersul in afara. Conform standardului european in vigoare, emisiile de particule (particulate matter) pentru auto pana la euro IV sunt exceptate dar pentru euro V si euro VI limita este de 0.005 g/km insa se palica numai pentru auto cu injectie directa (asta e cazul nostru?).

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

Hai ca v-am plictisit destul! Va urez numai bine si va citesc in continuare cu foarte mult interes pentru ca trebuie sa va spun ceva: si eu sunt indragostit de noua masinuta (noi, in familie, ii spunem SKODI)!
« Ultima Modificare: Iunie 07, 2012, 08:54:56 p.m. de CristiVis »
Octavia IV 1.5 TSI 150 CP Ambition
Octavia II FL 1.4 TSI 122 CP Drive

Offline DragosM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2012
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 768
  • Karma: +0/-0
  • B-41-TSN
  • Auto: Octavia Tour II 1.4
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #498 : Iunie 07, 2012, 03:48:48 p.m. »
asta cu forjatul in garantie ca sa cada ce este de cazut eu nu o agreez.
pai daca eu forjez masina 2 ani ca poate poate cade dar se strica chiar a doua zi cand a iesit din garantie?
Nu cred ca sunt singurul care a patit sa se strice un lucru care tocmai a iesit din garantie.
 parca asa sunt concepute, gandite, testate etc. :)

Mai nou se spune garantie pe fitil.....dupa ce se arde fitilul parca totul se strica.... :))
Skoda Octavia Tour II 1.4MPI 80cp
Kia Rio 1.5crdi 110cp 235Nm

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #497 : Iunie 07, 2012, 03:24:51 p.m. »


 Nu mi se pare normal sa-ti filmezi pornirile si sa faci urechea palnie pentru orice zgomot sau sa crezi ca benzina de 98 e "mai calitativa" decat cea de 95, ca in RO marii furnizori de combustibili nu respecta specificatiile sau sa observi nu mai stiu ce funingine pe teava de esapament.


Tu ar fi trebuit sa iti alegi 1.2 tsi ; sa ignori zgomotele, apoi sa treaca perioada de garantie si sa se deterioreze atat de tare lantul incat sa fii musai nevoit sa il schimbi si sa scoti cateva zeci de milioane din buzunarul tau.


Cu funinginea de pe esapament iarasi poti trage un semn de intrebare; e in cantitati normale sau nu? Nu crezi ca daca e vreun defect sa il remediezi din timp ? si mai important: pe garantie??


Intr-adevar, daca tii masina 3 ani de zile, rationamentul tau e perfect, dar nu toata lumea isi permite acest lux.


Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #496 : Iunie 07, 2012, 10:00:41 a.m. »
Subscriu si eu la parerea lui CristiVis.
Eu chiar nu stau sa-i caut in coarne la masina ci incerc sa ma bucur cat mai mult de ea per total. Mai ascult si motorul din cand in cand ca tare-mi place cum suna pe la 3000 de ture, dar nu ca sa-i caut nu stiu ce zornaieli sau alte hibe. Nu am deschis capota decat de vreo 2 ori pana acum, ca sa torn parbrizol. Si masina merge f bine si imi place.
Nu aud zgomote ciudate, o las cam 20 secunde inainte sa plec de pe loc dimineata si totul ok. Bine, nici nu ma infig in ea ca Pacala din primele 4 minute.
Imi pare rau de cei care au probleme, iar celorlalti care nu au le recomand sa se bucure de drumuri bune si de masina in general, fara s-o descoasa pe toate partile ca-si pierde farmecul.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7

Offline RaVeN_BA

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2011
  • Locaţia: Brasov / Galati
  • Mesaje postate: 81
  • Karma: +0/-0
  • since 30.06.2011 :)
  • Auto: SO II FL 1.4 TSI M6
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #495 : Iunie 07, 2012, 09:50:07 a.m. »
Am folosit cumva cuvantul "forjat"? Faptul ca merg cu masina multi km in conditii de exploatare normala se cheama forjat? Ideea e ca nu stau sa-i caut in coarne (aka rezervor) ci o exploatez  exact cum mi-a spus producatorul prin intermediul manualului de utilizare.
Skoda Octavia II Facelift 1.4 TSI Business + White Candy (MY2012)

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31