Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216849 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline zsoltf

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2012
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 48
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2 FL 1.4 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #554 : Iunie 19, 2012, 04:26:58 p.m. »
@fixpixu mersi ptr link.
Din traducerea in engleza am inteles ca VW plateste reparatia 100% pentru masinile pina in 100.000 km sau 3 ani.
Peste 100.000 km sau peste 3 ani plateste cel putin 50% din reparatie dar daca costurile sunt mari poate plati pana la 90%.
Mi se pare destul de corect (sper ca am inteles bine)
Motoarele afectate sunt cele intre 2006-2010


(acum am observat ca s-a tradus deja pe topicul de 1.2 TSI)
« Ultima Modificare: Iunie 19, 2012, 04:28:48 p.m. de zsoltf »
Octavia 2 FL 1.4 TSI  an fab:2012

Offline fixpixu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 375
  • Karma: +0/-0
  • __
  • Auto: Kia Proceed 2019,1.4 T-GDI DCT

Offline geocos

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 314
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #552 : Iunie 13, 2012, 11:54:59 p.m. »
Dupa 30k apare acel zgomot daca apare

Offline mihai1983m

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 10
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 2 FL 1,4 TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #551 : Iunie 13, 2012, 11:07:53 p.m. »
Dupa mai bine de o saptamana de stat in parcare, motorul nu a pornit  zgomotos cum ma asteptam(chiar deloc).

Enervant a fost zgomotul la franare datorita ca faptului ca discurile de frana erau ruginite dupa o perioada cu ploi.
Se auzea ca o bataie puternica atunci cand franam. Dupa un timp in miscare si cateva franari mai energice, zgomotul a disparut treptat- treptat. Deocamdata nu observ zgomote de la lant.(6500 km la bord) .
Octavia 2 FL 1,4 TSI MY2012

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #550 : Iunie 13, 2012, 01:08:33 p.m. »
Si ca sa nu golim rafturile magazinelor de popcorn, reveniti la subiectul topicului de fata, multumesc.
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #549 : Iunie 13, 2012, 11:31:42 a.m. »
Putina pauza baieti sa-mi mai iau un castron de popcorn.
Chiar imi place episodul din seara asta  :D
Like la amandoi.
 
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #548 : Iunie 13, 2012, 11:15:58 a.m. »
Nu vreau sa te conving de nimic. Iti imaginezi cat de irelevant e pentru mine. Dar nici nu as vrea ca, dincolo de subiectivismul inerent, sa inducem in eroare pe simple considerente volitive. Mai citesc si altii forumul si nu as vrea sa ii inducem complet in eroare.

Una e ca esti subiectiv, alta e sa te pronunti chiar fara un fundament (vezi discutiile despre DSG). [aici ma simt nevoit sa iti subliniez ca, din nou, e o afirmatie impersonala]

Offline oaspetele

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 343
  • Karma: +0/-0
  • Auto: SUPERB 2.0TDI 125KW
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #547 : Iunie 13, 2012, 10:58:46 a.m. »

Citat
Daca m-ar fi intrebat cineva acum cativa ani daca imi voi lua o masina din grupul VAG, probabil ca as fi cautat un obiect contondent. Daca in aceeasi perioada m-ar fi intrebat cineva daca imi voi lua vreodata un motor turbo, as fi cautat un obiect chiar mai potrivit. Timpul le schimba insa pe toate, asa ca iata-ma aici.
<:-P

Am mai condus eu diferite masini, e drept ca nu S2000.
Partea proasta e ca m-am obisnuit cu dizaluri iar masina pe care am iubit-o cel mai tare a fost un Golf 4 de 101 cai remapat la 130-140 initial, fara limitari de cuplu (asta am aflat-o ulterior). Masina tragea la cel mai mic impuls dat acceleratiei.
Spune-i senzatie, minciuna, inselatorie, dar in zilele ei bune, Golfu parea ca trage mai tare decat Mazda in depasiri. E drept, pentru putin timp.

De felul meu, sunt mai taran, mai putin rafinat, asa ca apreciez mai mult faptul ca ma loveste scaunul in spate decat rafinamentul si plaja larga.

N-am zis niciodata ca x e mai bun decat y, ci doar faptul ca mie imi place mult mai mult x, comparativ cu y.
E aproape inutil sa incerci sa ma convingi de faptul ca y e mai bin ca x, nu ma intereseaza.
Vreau sa am un lucru care sa-mi placa mie, nu altora.
VW Golf VI 1.6MPI Trendline
Skoda Superb Combi Elegance 2.0TDI 125KW

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #546 : Iunie 13, 2012, 07:43:38 a.m. »
Referitor la pronuntare, ma refeream la masini aspirate. Nu-mi plac.

Pai fix asta incercam sa afirm: daca nu ai condus un motor aspirat performant, cum te poti pronunta ca nu iti plac?! Nu de alta, da' nu-s toate la fel. Un flat 6 ai condus?

Referitor la motivatiile pentru masina pe care o conduc, te invit sa te uiti la inceputul thread-ului dedicat droagei mele. Sau, ca sa fiu mai explicit, o masina sport scumpa nu da bine in vremurile astea, si oricum nu da bine daca stai la bloc. Probleme principiale, stiu, dar unii dintre noi le avem.

In plus, intrucat Legend-ul era cam phased-out in Europa, nu prea aveam ce sa-mi iau de la ei din clasa corespunzatoare.

P.S. Si am facut asta desi de la Honda pot obtine discount-uri groaznice.

Offline oaspetele

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 343
  • Karma: +0/-0
  • Auto: SUPERB 2.0TDI 125KW
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #545 : Iunie 13, 2012, 07:19:19 a.m. »
Tot n-am inteles treaba cu siguranta, dar nu insist.

Referitor la pronuntare, ma refeream la masini aspirate. Nu-mi plac.

Cat despre Mazda MPS, nu vad legatura cu Ford-ul. Este un 2.3litri cu turbo, de generatie mai veche, care se lauda cu 260 de cai si 380 Nm (daca nu ma insel). Eu am cautat mult caii aia, da nu prea i-am gasit. Si vorbim de un motor turbo.
In plus, masina avea si un fel de tractiune integrala. Ma rog.

In incheiere, as dori sa-mi aduci aminte ce masina sofezi. Cred ca am uitat.

 :>
VW Golf VI 1.6MPI Trendline
Skoda Superb Combi Elegance 2.0TDI 125KW

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #544 : Iunie 13, 2012, 07:01:28 a.m. »
Motorul de Accord taia gazul in treapta a 2-a la peste 105 kmh. Testat de nenumarate ori, caci acolo achimbam eu. Asa ca, vezi tu, placerea are de a face cu siguranta. Mai ales ca la S2000 redline-ul e la 8.000 sau 8.500, deci viteza e ceva mai mare.

Date fiind ineptiile despre schimbatul vitezelor vehiculate in topicul destinat motorului de 1.2, lucrurile astea chiar trebuie explicate, din pacate. Imi si imaginez cum s-ar plange cineva ca un VTEC de la Honda e facut de un Logan 1.5, pentru ca nu trage, dom'le, pana in 3,000 de ture.

Si cum pot aprecia ceva ce "n-am tinut in mana"?

Atunci poate nici n-ar trebui sa te pronunti, nu?!

Dar ca sa mai clarificam un lucru, nu orice parte din replica iti e destinata. De aici si impersonalul "cine nu apreciaza" in loc de "daca nu apreciezi".

Am reusit sa ma scap de ea si de atunci am renuntat (cel putin deocamdata) sa ma gandesc la gheise.

Pentru ca, desigur, toate masinile japoneze sunt la fel, nu?! Iti spun eu ca nu toate au motor de Ford. Din fericire.

Daca prin prima parte a afirmatiei te refereai la faptul ca e greu sa revinzi o japoneza, iti dau dreptate (mai ales daca nu e Toyota). In Germania Accord-ul avea valoare de revanzare mai mare decat marcile locale, iar noi ramanem ancorati in trecut.

Offline oaspetele

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2007
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 343
  • Karma: +0/-0
  • Auto: SUPERB 2.0TDI 125KW
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #543 : Iunie 13, 2012, 06:08:56 a.m. »


Cine nu apreciaza un motor de 2l aspirat care scoate 240 CP (cel de pe S2000), poate ca ar trebui sa mearga cu autobuzul. E mai sigur.
Ce are siguranta cu placerea ??
Si cum pot aprecia ceva ce "n-am tinut in mana"?

Am avut aproape un an o Mazda 6 MPS. Nu m-a convins. Am reusit sa ma scap de ea si de atunci am renuntat (cel putin deocamdata) sa ma gandesc la gheise.
:)
VW Golf VI 1.6MPI Trendline
Skoda Superb Combi Elegance 2.0TDI 125KW

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #542 : Iunie 12, 2012, 12:45:45 p.m. »
Subscriu la cele spuse de catre Judge! Probat, testat, si aprob(Honda Accord 2.0 VTEC)
Insa trebuie sa specific ca sunt soferi care desi conduc mult, nu conduc din placere, iar lor nu o sa-i placa niciodata o asemenea motorizare, in primul rand ca niciodata in viata lor nu ar tura asa un motor, si in acelasi timp cei care conduc de nevoie, -  masina fiind pentru ei ca o masina de spalat in casa, ceva util care te ajuta dar care nu iti produce nici cel mai mic bob de placere - nu vad nimic intersant sa acceseze rezervele acestor tipuri de motorizari(nici macar la depasiri - daca nu pot depasi o masina schimband vitezele maxim la 3000 rpm mai bine stau locului si nu depasesc).
De exemplu socrului nu as putea sa-i explic nici in 1000 de ani de ce este asa de bun un motor Honda, desi a condus in viata lui peste 6-700 000km , numai de cand il cunosc a condus peste 300 000km...dar imi si spune ca pe el nu-l intereseaza deloc masinile si abia asteapta sa nu mai trebuiasca sa conduca mult....
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Karma: +0/-0
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #541 : Iunie 12, 2012, 12:43:55 p.m. »
Avantaje si dezavantaje.
La TSI imi place ca am cuplu de la turatii mici si nu trebuie sa imping in pedala ca sa plec de pe loc asa cum vreau eu. La aspirata intradevar aveam unele senzatii cand saream de 3000 rpm, insa cel mai greu imi era vara, la 40 grade in oras, cu clima pornita, mergand din semafor in semafor.
Cred totusi ca poluam topicul  :D
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #540 : Iunie 12, 2012, 12:34:24 p.m. »
Nu, o sa zic doar ca cel mai probabil nu ai condus Honda (unii dintre cei mai buni motoristi din lume, de altfel). Nu spun ca un motor aspirat e mai bun, doar ca senzatia unui motor aspirat high-revving merita traita.

Iar un motor de Honda in mod constant il poti duce linistit pana unde ii taie gazul - la Accord 2.0 era 7.200 RPM. Se aude intr-un fel, crede-ma.

Cine nu apreciaza un motor de 2l aspirat care scoate 240 CP (cel de pe S2000), poate ca ar trebui sa mearga cu autobuzul. E mai sigur.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31