Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp  (Citit de 216825 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #599 : Iunie 27, 2012, 05:28:35 p.m. »
Ce mai poti sa spui!? Au avut semnale ca ceva merge prost si au produs in continuare la fel! Cel putin modelelor 1,2 tsi produse in 2011 li se schimba distributia! Oare nu au putut face ceva sa impiedice astfel de anomalii? Si oare la 1.4 tsi pana la ce ani de productie apar aceste defecte? sau se produc in continuare identic?

Offline fixpixu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 375
  • Karma: +0/-0
  • __
  • Auto: Kia Proceed 2019,1.4 T-GDI DCT
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #598 : Iunie 27, 2012, 04:19:33 p.m. »
Off-topic.
Legat de 1.8 TSI
http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=16&t=56230&start=120
Sumar:
1.8 TSI engine damage - chain drive / chain tensioner faulty.
Erstzulassen the Octavia, and when the chain tensioner defects occurred
07/2008 (Cdfcool)
09/2009 34.750km (Newoctaviadriver)
09/2009 43.000km (Cibomato)
10/2009 24.00km (darthvader007's Vater )
10/2009 42.500km (Luna)
xx/2009 30.000km (HariboGold)
02/2009 39.000km (Maexx84)
xx/2009 60.000km (Impulse)
xx/2009 68.000km (TorLie85)
xx/2009 80.000km (Strubbel)
xx/2009 42.000km (Raven74)

La VW era vorba de o actiune 15D6 - ceva la variatorul ax cu came

Si on-topic:
Un 1.4 desfacut pentru schimbare distributie, variator ax came, intinzator:
http://www.motor-talk.de/bilder/1-4-tsi-zerlegt-wegen-kaltstartrasseln-erfahrungsbericht-g33592379/cimg1791-i203727280.html
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2012, 04:26:13 p.m. de fixpixu »

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #597 : Iunie 27, 2012, 04:00:49 p.m. »
Dupa mine problema ar fi la intinzator. Cei de la reprezentanta ar trebui sa il schimbe macar pe asta pe banii lor si daca tot asa ar face, atunci schimbata distributia.

La 1.8TFSI exista deja informare de fabrica cu privire la anumite serii VIN unde intinzatorul se schimba pe garantie ;)
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #596 : Iunie 27, 2012, 01:54:20 p.m. »
Te-ai insurat cu skoda!
Am fost insurat, am avut o casnicie fericita timp de cativa ani, dupa care ne-am despartit. Dar am ramas in continuare prieteni.

Imi pare rau, n-o sa citesc Autobild pentru ca nu vreau sa ma panichez. In mod sigur, daca incerci sa vezi pe internet "probleme despre X", vei gasi indiferent ce este acel X, de la linguri de lemn la submarine nucleare.
Eu eram curios de impartasirea unor experiente proprii sau hai sa zicem ale unor cunoscuti directi, din folosirea motorului asta.
bicicleta

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #595 : Iunie 27, 2012, 12:58:17 p.m. »
Am inteles f.bine! Te-ai insurat cu skoda! :046:
Vrei problemele lui 1,4 tsi? Citeste autobild! Am articolul dar e un pdf mai mare dacat pot posta aici pe forum! Si problemele prezentate de autobild erau zic eu mai grave la 1,4 tsi. Andrei poate sa iti povesteasca !

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2694
  • Karma: +6/-10
  • Auto: Galaxy 2 2.0 TDCI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #594 : Iunie 27, 2012, 12:53:12 p.m. »
Aici e topicul de 1.4.
Am inteles ca motorul de 1.2 are probleme, cred ca toata planeta a inteles. Hai sa mai nu umplem si topicul asta de fraze care se termina in !!!!!!! si ???!!??!!!??? intercalate cu ............... si apoi iar !!!!!!!!!!!!! si mai ???!!!???!!
(adica MAH PROSTILOR, NU PRICEPETI!)

Ar fi bine sa fie prezentate problemele lui. Care, din cate inteleg, nu prea sunt. Adica e chestia cu carait-ul lantului la pornire, uneori, la unii ... si cam atat?
Deci ar putea fi o alternativa la MPI. Ar putea fi racheta care functioneaza mai bine decat omul din Neanderthal?

LE: Bogdan, n-ai inteles
bicicleta

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #593 : Iunie 27, 2012, 12:42:44 p.m. »
iwolffy, corect, dar asta nu inseamna ca e si normal, sau ca se gasesc scuze! Vei vedea acolo ce a continut si investigarea cauzelor si ce a platit producatorul daune, etc, etc! nimeni nu le-a acordat circumstante atenuante! Scuze de off!
 
judge, ceea ce sustii tu e adevarat, o complexitate sporita creste riscul defectarii, dar ceea ce vreau sa spun si sustin si voi negati, ca NU E NORMAL SA SE INTAMPLE ASTA! atunci la ce bun tehnologia noua, cercetarea, etc!
Adica tu, cand cumperi un motor nou esti de acord ca el sa fie mai putin fiabil sau te astepti la fiabilitatea cu care firma respectiva te-a obisnuit!
de acord dar nu sunt cazuri izolate! E strict o componenta! care nu se duce din cauza utilizarii ci a proastei conceptii!
Inchei spunand ca poate am gandire diferita! Mi-am inlocuit acum desktopul cu ceva mai bun de pe piata(procesor, sursa, memorie, etc) ACUM CE ZICI, TREBUIE SA FIU INDULGENT CA SE VA STRICA ???
 
Iar cutii de cola ar cam fi 3,6! :))  La 1,4 cam 4,2, etc! Tu ai 6 cutii de cola! Daca motorul a fost proiectat asa asa trebuie sa mearga!
Pai ford a scos la un litru in 3 cilindri! Renault va scoate cam tot asa!! Crezi ca cineva se asteapta la fiabilitate scazuta???
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2012, 12:46:39 p.m. de bogdanpiatra »

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #592 : Iunie 27, 2012, 12:14:25 p.m. »


In gandirea ta, alextm e normal sa ma prabusesc ci ultimul airbus, caci are tehnologie de ultima ora! sau e normal sa fiu diagnosticat gresit dupa citirea rmn, desi batranul doctor mi-a pus diagnosticul doar la palpare!


Au fost cateva accidente cu airbus ce s-au intamplat fix datorita tehnologiei  (unul dintre ele a fost chiar prezentat pe NationalGeographic cand pilotul a efectuat o manevra de a cobora botul avionului si in acelasi timp a avut parte de o rafala de vant si sistemul a comandat o coborare de urgenta; pilotul nu a fost atent la altitudine si la viteza de coborare si pac)

Sau cazurile cu Boeing 777  care fix inainte de a ateriza ramanea fara motoare: mergand la viteza de croaziera motoarele sunt turate la 60-65% si cand incepe coborare sunt aproape de idle, odata ce deschide flapsurile acestea opun rezistenta si motoarele trebuiesc turate din nou si atunci se opreau ; dupa cativa ani de investigatii au gasit problema: se acumula gheata pe conductele de alimentare cand fluxul de carburant era mai redus, si odata ce tura motoarele gheata se aduna si obtura alimentarea cu , carburant.


Eu la primul zbor cu avionul am avut aterizare de urgenta la Iasi; a aparut mult fum inauntru :) Care sunt sansele ???? Avionul era un Bombardier Dash 8 apartinand companiei Austrian Airlines.

Deci se intampla si la case mai mari :)   

Titlurile in ziare erau ceva de genu: "ALERTA. Avionul de la Viena a luat foc in zbor inainte de aterizarea la Iasi.  Cursa Austrian Airlines, de la Viena la Iasi, a aterizat cu emotii miercuri la amiaza. Cu putin timp inaintea aterizarii, in cabina pilotilor a izbucnit un incendiu. Acestia au avut nevoie de masti pentru a reusi sa aduca avionul in siguranta la sol. Cei 27 de pasageri si cei 4 membri ai echipajului nu au fost raniti, au declarat reprezentantii Aeroportului Iasi" ) ; cam asta e presa :)


Acesta este un post totaaal pe langa subiect, dar nu m-am putut abtine  #-o
« Ultima Modificare: Iunie 27, 2012, 12:21:25 p.m. de iwolffy »

Offline SKosmin

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 169
  • Karma: +0/-0
  • 1.4 TSiii
  • Auto: Sk Octavia
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #591 : Iunie 27, 2012, 11:52:25 a.m. »
Pentru intinderea lantului de distributie, as zice ca e posibil ca de la 2000rpm in sus presiunea intinzatorului sa fie prea mare si asta ar putea duce la uzarea mecanismelor.
Poate cei ce au vazut componentele distributiei pe lant la schimbare isi amintesc daca sunt urme de uzura pe componentele in alunecare/miscare.
In rest ulei bun si drumuri intinse, merge f bine motorul asta. Chiar si cu masina plina nu am simtit lipsa de putere(pe gustul meu), dar s-a simtit la consum(inca 1Lbenzina in +).
Cine are peste 100k km?...................
Sk Octavia Capucino 1.4 TSiii

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1192
  • Karma: +3/-0
  • Auto: Utilaje agricole
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #590 : Iunie 27, 2012, 11:35:19 a.m. »
Bogdan, te rog sa nu mi-o iei in nume de rau, dar trebuie sa o spun: nu mai reactiona asa. Just drop it.

Esti la fel de nociv ca cei care spun ca 1.2 este perfect si fara greseala. Sau, daca vrei o analogie, daca ei sunt fascisti, tu esti comunist. Doua extreme irelevante care nu aduc nimic bun.

Asta si pentru ca intr-un alt topic de declarai obiectiv. Crede-ma ca nu esti. In plus, iesirile tale nu aduc nimic constructiv. NIMIC.

Alex, ca si iwolffy, ca si mine, si ca si altii, spune doar ca, odata cu o complexitate sporita, cresc riscurile. Revenind la exemplul tau cu Airbus-ul, ai vazut navete spatiale care explodeaza?

Nu spunem neaparat ca e normal, ci doar ca se intampla. Si da-o dracului, ti-ai luat un motor cat 3 cutii de cola si vrei sa urnesti 1.500 kg cu el. Asuma-ti alegerea.

Eu nu mi-as lua 1.2 nici la periuta de dinti. Asta e alegerea mea. Dar cum ar fi sa fac alegerea asta, apoi sa ma plang ca el consuma mult? Nu as fi ipocrit?

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #589 : Iunie 27, 2012, 11:23:44 a.m. »
Daca e mai complicat se va strica mai usor, e valabil la orice nu numai la comparatia TSI-MPI.
Si nu "Toti facem aici mari confuzii!", era o constatare la rece. Nu e vorba de a gasi justificari TSI-ului ca e nefiabil, ci pur si simplu constatarea ca ... este.
Deci, daca te intereseaza chiar asa de mult sa nu umbli prin service, alegi omul din neanderthal. Ca ar trebui sa functioneze si racheta ... treaba lor.

Si totusi, care-s hibele (dovedite) ale 1.4-lui?

imi place gandirea ta! Deci eu cand mi-am luat 1.2 tsi l-am luat acceptand intrari in service ca de, doar e full de tehnica!!!!!!!!!1
orice producator cand face ceva nou va dori si chiar va garanta pastrarea fiabilitatii cel putin de la modelele dinainte! Sau tu crezi ca ar fi cam asa: D-le, vrei ceva fiabil, cumpara mpi, desi consuma cu un litru mai mult! Vrei tehnologie, lanturi(distributie pe viata)i, injectie directa, etc ia tsi, dar sa nu te plangi daca intri in service, asta-i tehnologia!
 
In gandirea ta, alextm e normal sa ma prabusesc ci ultimul airbus, caci are tehnologie de ultima ora! sau e normal sa fiu diagnosticat gresit dupa citirea rmn, desi batranul doctor mi-a pus diagnosticul doar la palpare!
e ultima interventie pe motiv de fiabilitate, dar lasati-o balta! Fiabilitatea unui tsi trebuie sa fie mai mare sau cel putin la fel cu a unui mpi, desi e mai complicat! evolutia pe scara omenirii e in sus, nu in jos! Cel putin asta ne dorim toti! Ca vw nu a reusit si baga gunoiul sub pres asta-i viata intr-adevar!dar nu are absolut nici o scuza!
 
Si stii ce mi s-a spus cand am luat tsi! "domnule, are distributie pe lant, scapati de corvoada schimbarii distributiei la 4-5 ani". Si probabil ca am sa schimb lantul la 2 ani!
Dragos a aratat bine problema, dar de sunt posesori de tsi care fac confuzie intre fiabilitate, modernism, tehnologie, etc.
dar in final aveti dreptate, vw au tot dreptul! Doar sunt nemti! daca erau Dacia sau renault in situatia asta ii umpleati de maroniu!

Offline hawkeye

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2012
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 379
  • Karma: +0/-0
  • forumist in toata regula
  • Auto: Skoda O2 FL 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #588 : Iunie 27, 2012, 10:29:10 a.m. »
Da, nasoala treaba. Nici nu vreau sa ma gandesc cate pistoane si supape a trebuit sa schimbe. Inseamna ca trebuie sa insisti la ei sa faca ceva daca vezi ca persista zgomotul.
mandru si proaspat posesor de Skoda

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #587 : Iunie 27, 2012, 10:18:06 a.m. »
Din pacate in Ungaria nu am incercat si in 3 zile am iesit din garantie...asa ca ramane kulanza, daca este ceva de schimbat la distributie sau variator...
Ce este ingrijorator ca la o cunostinta care are Fabia din 2007 cu motorizarea 1.2HTP si are circa 95 000 km, la o pornire dimineata i-a sarit lantul si tot motorul i s-a busit. Si cu kulanza a trebuit sa scoata din buzunar 1700 lei...Da si 1.2HTP are tot distributie pe lant. In service i-au masurat lantul si avea lungita cu 2 cm... Stiu ca este total alta motorizare, dar se pare ca lanturile de distributie de la skode efectiv nu tin!!!! Se lungesc si dupa un timp care este mai scurta ca la o curea de distributie trebuie sa le schimbi cu niste preturi exorbitante(asta daca nu te lasa pe drum undeva)
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

Offline hawkeye

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2012
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 379
  • Karma: +0/-0
  • forumist in toata regula
  • Auto: Skoda O2 FL 1.4TSI
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #586 : Iunie 27, 2012, 10:06:21 a.m. »
Dupa mine problema ar fi la intinzator. Cei de la reprezentanta ar trebui sa il schimbe macar pe asta pe banii lor si daca tot asa ar face, atunci schimbata distributia. Eu unul nu am intalnit foarte frecvent cazuri in care sa se rupa lantul de distributie. Ca se slabeste sau intinzatorul nu il mai intinde suficient , da se intampla dar dupa 300.000 de km. Si atunci se schimba lant, intinzator si patine.
Intrebare : in Ungaria nu ai incercat sa mergi sa vezi ce se poate face ? Multa lume spune ca acolo sunt mai profesionisti decat la noi iar garantia ar fi valabila in toata Europa.
Astept in continuare concluziile tale. Sincer dupa ce citisem postarile tale parca am avut un sentiment de ingrijorare ca mi-am comandat si eu motorul 1.4 tsi. Dar la mine a fost si influenta ca totusi a fost 2 ani motorul anului , care nu este un lucru nesemnificativ. Acum vom vedea. Bafta multa.
mandru si proaspat posesor de Skoda

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1888
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp
« Răspuns #585 : Iunie 27, 2012, 09:46:02 a.m. »
Momentan chiar asta testez....sa vad cand face si cand nu...vreau sa vad daca are un tipar anume sau o face haotic , caraielile de lant la pornire. In ultima vreme nu a mai facut, dar iarna cand intotdeauna porneam motorul lasand sa se stinga martorii din bord mi-a facut cateodata destul de urat. La pornirile la cald niciodata....
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31