:-? Ai luat masina? Pune si tu cateva poze! ;)
e superba masina, sa o stapanesti sanatos.multumesc!
1) cum ti se aprind luminile fara senzor de lunima (din lista optionalelor tale vad ca lipseste)? sigur nu le aveai aprinse dar nu ai vazut din cauza luminii puternice de afara?ma refeream la luminite care se aprind cand intru intr-o zona intunecata... luminitele din interior... alea verzi pe la climatronic... cd player... bordul... toate. Poate mi s-a parut, dar mie mi-a lasat impresia ca doar dupa ce-am intrat in zona intunecata s-au aprins alea. Faza scurta o pornesc tot timpul cand ma misc (daca nu uit) indiferent de localitate/tara.
2) iar problema cu difuzoarele :D . ai sound system pe ea? ca "4 difuzoare suplimentare" au toate bussines-urile.Nu stiam sigur de cele 4 difuzoare suplimentare daca sunt sau nu incluse in business. Am doar business-ul standard daca pot zice asa.
inca o data felicitari pt masinuta.inca o data, multumesc!
+ in curbe de abia se inclina (comparat cu Octavia Tour)
- am fost atentionat ca n-am pozitiile aprinse pe spate, desi faza scurta era aprinsa. Ma gandesc ca
Ca si intrebare: daca ramane in domeniul TDI - care e cea mai buna alegere: 1.6 TDI vs. 1.9 TDI vs. 2.0 TDI ?Depinde ce-ti doresti de la masina...
Aşa e la început, dar curând n-o să le mai observi. În sus apare la peste 1500rpm când motorul e cald iar în jos apare la sub 1000rpm. Asta cu săgeata în jos nici eu n-am observat-o, am făcut acum un test. :D
- ma deranjeaza un pic chestia cu treptele de viteza care imi apar pe Maxi-DOT... imi distrage atentia sageata aia in sus (in jos inca n-am vazut)
stopurile ar trebui sa se aprinda doar cand franezi..nu chiar stopurile... becurile alea rosii de pe lateralele masinii... pozitiile... la logan/O2 Tour stau aprinse tot timpul, la noua O2 am fost atentionat ca sunt stinse chiar daca erau aprinse farurile (faza scurta)... mai verific si revin
dar a ta a ajuns? vad ca tot "viitor posesor..." ai la profil
Revin cu niste nelamuriri si intrebari:
- extraoptiunea PE3 -> Airbag-uri pentru cap inseamna airbag-uri tip cortina? Unde ar trebui sa le vad, daca exista? (banuiesc ca este un loc unde scrie, la fel ca pe volan sau bord dreapta cuvantul AIRBAG)
- la farurile de ceata am observat ca am 2 becuri, din care doar alea mari se aprind cand pornesc ceata, cele mici de pe laterala nu le pot porni... sau n-am gasit eu inca butonul. (ca in reclama aia cu bebe... mama nu se supara) De ce oare?
Scrie langa parbriz ARIBAG, cam pe la jumatatea stalpului. Alea sunt airbagurile pt cap, adica cortina.
Airbag sofer si airbag pasager [/t][/t]
|
Revin cu niste nelamuriri si intrebari:Același sunet l-am observat și eu la frânarea mai puternică, indiferent dacă e sau nu în viteză. Nu știu exact ce se aude dar sper să nu dispară, mie îmi place sunetul ăla. :D
- cand franez puternic pe drum drept (n-am incercat inca in curbe) aud un sunet ca de motor de avion care se opreste, venind de la roti (de la toate rotile). Poate e din cauza ca sunt noi placutele de frana sau cauciucurile... nu stiu.
- la farurile de ceata am observat ca am 2 becuri, din care doar alea mari se aprind cand pornesc ceata, cele mici de pe laterala nu le pot porni... sau n-am gasit eu inca butonul. (ca in reclama aia cu bebe... mama nu se supara) De ce oare?
n-au decât să mă amendeze dacă nu vor să priceapă explicația.
Același sunet l-am observat și eu la frânarea mai puternică, indiferent dacă e sau nu în viteză. Nu știu exact ce se aude dar sper să nu dispară, mie îmi place sunetul ăla. :D
Referitor la DRL ți-au explicat colegii, toți le au chiar dacă nu au ales opțiunea suplimentară DRL doar că nu se aprind. Și eu vreau să le activez când merg la revizie și n-au decât să mă amendeze dacă nu vor să priceapă explicația. Atât timp cât mașina e venită așa și statul român oferă dreptul Skoda să vândă mașinile la noi înseamnă că sistemul DRL e permis. Altfel Skoda nu oferea opțiunea asta pe mașinile vândute aici.
Trebuie sa te contrazic la ultima idee... fiecare tara cu regulile ei, producatorul se conformeaza... in cazul de fata a fost mai usor si mai ieftin pentru Skoda (apropo e Shkoda) sa opreasca becurile din computerul de bord...N-ai înțeles. Dacă voiam opțiunea DRL mai plăteam ceva euroi și o aveam. Deci Skoda o dă și la noi, doar că n-am cumpărat-o eu. Dar dacă Skoda o poate vinde înseamnă că are acordul statului român să facă asta, deci DRL-urile sunt legale chiar dacă unele capete de cretă nu vor să priceapă asta. Sau nu știu ce-s alea dar nici nu se informează.
nu inteleg asta...ai avea o pasiune sa cotizezi regulat la bugetu' de stat? doar pentru a dovedi...ce? ca organu' se inseala? si pentru ce? ca sa protejezi niste becuri care se schimba in doi pasi si trei miscari?Nu am așa pasiuni. Și nu mă interesează ce erecție encefală are organul. Dacă unii sunt atât de reduși mintal cu ce sunt eu de vină?
Eu stiu din carte ca a mea are... 10 airbag-uri. Dar inca nu mi-am batut capul sa aflu unde sunt pozitionate...Eu am si la genunchi (doar la sofer) si parca nu-i optional, trebuie sa fie numar fara sot.
Sper din tot sufletul sa nu avem niciodata nevoie de ele!!!
Eu am si la genunchi (doar la sofer) si parca nu-i optional, trebuie sa fie numar fara sot.la octavia tour sau la superb?
Am inteles ca motoarele de pe Skoda papa ceva ulei, daca puteti sa-mi recomanda-ti un anumit tip de ulei pt. motorul de 1.6 TDI. Masina ar treui sa vina in tara pe 18.06.2010, sper ca o sa se tina de cuvant.
Pentru ce să ţii ulei la tine? Dacă pierzi baia de ulei n-ai ce să faci cu el iar de completat chiar nu cred că va fi nevoie. Martorul ăla de la ulei se aprinde puţin înainte ca motorul să rămână uscat. Aşa că vă sugerez să vă comportaţi ca nişte posesori de maşini din mileniul actual şi nu precum posesorii de dacii din mileniul trecut. Ar fi utilă chestia asta doar dacă pleci în deşert sau spre vreun pol, acolo într-adevăr e mai greu de găsit un magazin ce vinde ulei auto. /:)
Si eu am un feeling ciudat cand prind cate un sant din asta cu apa..simt ca ma trage de roata respectiva...Totusi nu am ESP. Posibil ca ASR-ul sa creeze aceasta senzatie si in cazul meu- se mai aprinde becul cateodata la frana si la acceleratie. Oricum nu esti singurul cu aceasta problema. Si nu cred ca numai la Skoda se intampla. Eu zic ca sa nuti faci griji. Cu climatronicul..nu am idee. Poate e nevoie sa-l lasi un pic mai mult sa-si faca treaba. Cu toate ca la 22 grade si mie mi se pare ca nu lucreaza. Soarele daca bate prin geam incalzeste direct hainele cu care suntem in masina si de aici iar e bai. Dar eu sunt de parere ca masina e OK si sa mergi fara griji. O idee: stergi cu ceva solutii senzorii temperaturii din bord...poate sunt influentati din cauza asta..
Am observat o chestie ciudata... mergeam pe autostrada 120-140, dupa ce s-a oprit ploaia... erau mici denivelari in care s-a adunat apa. Sa le zicem "santuri", dar de dimensiuni foarte reduse. Eh, cand treceam prin "santurile" respective, imi lasa masina impresia ca se inclina mult pe roata/rotile care intrau in apa... ma gandesc eu ca pierdea aderenta si cumva incerca sa compenseze punand mai multa greutate... dar n-am auzit inca de un sistem de siguranta de genul asta... poate doar mi s-a parut... dar nu s-a intamplat numai odata... se poate sa fie asa ceva? :039:
Inca o chestie... la ~30 de grade cu soare puternic, climatronicul pus pe 18 grade... in masina ma topeam de cald... cred ca senzorul nu merge foarte bine. Evident pus pe manual a mers impecabil oferindu-mi temperatura de care aveam nevoie... In momentul in care a disparut soarele, toate bune si frumoase... fix 18 grade cum imi place...
Nu ai acoperit din greseala senzorul de la baza parbrizului cu ceva? Am auzit de la un prieten care isi tinea detectorul de radar acolo si nu ii mergea climatronicul bine.
@daywalk3r22: lol si mie mi-au spus la fel...ca e un fel de suport pt carnetel. =)) senzorul cica e "tumburusul" ala dintre panoul de control al climei si radio-cd...Amândouă sunt senzori :)
probabil ca sunt mai multi senzori
La un dealer din Timisoara nu stiau ca maxi-dot-ul are meniu, ca Octavia Facelift vine cu lumini de zi sau cum sa plieze oglinzile.dealer nu este egal cu profesionist intotdeauna
"tumburusul" ala dintre panoul de control al climei si radio-cd...
Aron,ai incercat tu ?
sunt mai multe arome cumva?
Sau nu, eu nu am alarma OEM. Se zice că ar fi senzor de temperatură pt Climatic.Nici eu nu am alarmă dar nici Climatic. Deci ce e chestia aia?
@7,500 km
- inca nici o problema
- climatronicul face toti banii la cele 30-31 de grade cate erau zilele astea afara
- inca n-am complectat ulei, nivelul e aproape de maxim...
- zeama cu care sterg parbrizul nu are nici un efect impotriva musculitelor kamikaze care vor sa ma omoare (recomanda cineva ceva mai bun?)
- farurile se vad perfect pe timp de ceata sau nu
- pe transfagarasanu inca este zapada de 2-3 metri pe drum (nu exagerez)
- masina sta superb in curbe (60-70 km/h in curbe de 180 de grade fara scartait de roti)
Revin saptamana viitoare dupa ce depasesc 10,000 km...
1. cred ca vroiam sa zic 360 de grade :)
(..)
1. cred ca vroiam sa zic 360 de grade :)
Adică o piruetă completă? :)iertare... era tarziu tare... 180 de grade am vrut sa zic :042:
E chiar la baza oglinzii retrovizoare. Eu nu inteleg de ce va tot plangeti de senzorul de ploaie :039: , isi face treaba foarte bine :015: .Daca vi se pare ca sterge prea repede sau prea incet... reglati sensibilitatea sensorului( are 4 trepte de sensibilitate daca nu ma insel):68: Nu e vorba ca sterge prea repede sau prea incet, e vorba ca nu sterge cand ar trebui sa stearga. De exemplu cand pleci cu masina din parcare (masina a stationat cu motorul oprit) si afara ploua sau ninge iar parbrizul e plin de picaturi, stergatoarele nu pornesc decat dupa mult timp (mult prea mult) sau din sens opus trece unul printr-o balta si iti arunca un tsunami pe parbriz, la fel trece un timp mult prea mare pana sa stearga. Mai exista si fenomenul invers cand e doar o ploicica iar stergatoarele merg la maxim. Dar poate e doar o chestie subiectiva, dupa doar un an si jumatate cu senzorul de ploaie si nu-i inca rodat. :71:
~14,000 kmAu pus colegii vas mai mare si cu senzor. http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=3663.165 (http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=3663.165)
- lichidul de spalat parbrizul se termina foarte repede si ma lasa cu ochii in soare cand imi e lumea mai draga...
(..)doar un defect: usa de la portbagaj e exagerat de inalta cand se deschide si atinge de cele mai multe ori tavanul parcarilor subterane... deja am cateva julituri pe colt...parcarile subterane-s defecte, nu hayonul. Din parcarea subterana a unui hotel din Praga am reusit sa ies cred ca din vreo 15 miscari.. dupa care mi-am schimbat tricoul.
Au pus colegii vas mai mare si cu senzor. [url=http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=3663.165]http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=3663.165 (http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=3663.165)[/url]
- cum se comporta acest motor? este ok? este fiabil?1. pare fiabil... acuma nu stiu ce sa-ti zic... am sub 20,000 km... eu sunt foarte multumit. Ca idee... cu un plin fac in jur de 1,000 km si apoi ma opresc la prima benzinarie.
- este suficient pentru greutatea unie O2?
- consuma ulei?
- la cat este recomandat sa se schimbe cureaua de distributie?
1. pare fiabil... acuma nu stiu ce sa-ti zic... am sub 20,000 km... eu sunt foarte multumit. Ca idee... cu un plin fac in jur de 1,000 km si apoi ma opresc la prima benzinarie.
2. este suficient pentru greutatea lui O2 + inca 2-300 km fara sa simti diferenta. Eram 5 in masina si nu mi s-a parut nimic schimbat...
3. mie nu mi-a consumat inca... mai verific din cand in cand... acum am si o cutie cu vre-o 2-300 ml in ea in portbagaj de la ultima revizie
4. habar n-am
mi-am zgariat geanta spate stanga... mama lor de borduri si cine le-o mai pus asa inalte... (Lyon - Franta)
ma gandesc sa schimb gentile... sa pun de 16... sau chiar 17 (dar am rezerve aici, ca motorul e doar 1.6 TDI si mi frica sa nu fie mai lenes dupa)... ar fi cineva interesat de un schimb? :D
eu am jante pe 16" la motorul de 1.6 TDI - Crateris - originale de la Skoda - si in cei 700 km facuti cu ele se comporta super ok!
Eu zic ca nu afecteaza performanta motorului cu nimic jantele pe 16"...bineinteles comparand mere cu mere...
pai da, dar tu nu stii cum merg astea pe 15"... corect? :P
Cauciucurile 205/55 R16 au aceiai dimensiune la exterior cu cele 195/65 R15 (inaltime nu latime). N-ai de ce sa iti faci griji. Doar ca va fi mai stabila masina cu cele de 16. Si asta e de bine.
Designere cat te-a costat prima revizie?
Designere cat te-a costat prima revizie?Vezi in istoria acestui topic... ca am scris detaliat tot ce am facut...
.. noi ne adunăm joia la ora 18 pe ultimul rând din parcarea subterană de la REAL.In Bucuresti iarna in sub-parcare la afi, in Brasov tot la subsol ...in curand ne schimbam numele in underground skoda club :)
...
Păi şi n-o aduci la o întălnire săptămânală s-o vadă şi alţii? Să ştii că noi ne adunăm joia la ora 18 pe ultimul rând din parcarea subterană de la REAL.
Eşti binevenit!
am descoperit o noua chestie care ma deranjeaza...
ce a fost inclus in astia 1050 RON ?
Jantele le-am luat de pe janta.ro. Maine imi ajung. Pretul a fost de 49 euro cu tot cu transportul pana in Timisoara.Mult... Pe anvelopejantepromotii.ro au jante O2 la 171 RON + 10 RON (cu transport), dar tot e mult pentru niste table :((
Am vorbit si cu aia si nu au jantele plus ca ala e pretul de anul trecut. Cele care le vor aduce (daca aduc) vor fi automat mai scumpe (crestere preturi si TVA). Si mie mi s-a parut destul de mult dar daca e noua masina m-am gandit ca merita un mic efort si pt jante.Eu am postat DUPA ce am vorbit cu ei la telefon si mi-au confirmat ca au jante de O2 (6Jx15") la pretul scris mai sus.
Am vazut in computerul de bord o optiune: "Winter tires ON/OFF"... is curios ce inseamna si ce face daca o activez... evident am activat-o ;;)
..................................................
Am vazut in computerul de bord o optiune: "Winter tires ON/OFF"... is curios ce inseamna si ce face daca o activez... evident am activat-o ;;)
erau la oferta de unde le-am luat eu... in Cehia... doar cu geanta + capace + cauciuc se dadeau... 250RON bucataSuper-oferta (fata de preturile din RO) ! ;)
cred ca fac la bani de nu-i adevarat...cine te pune sa nu-ti cumperi niste jante oteloase pt iarna ca sa nu mai faca bani dupa tine
Nu-ti incerca norocul cu vigilenta politistilor din Austria. Se uita intai la spalatoarele de faruri iar apoi te pune sa opresti si sa pornesti motorul, autoleavling-ul trebuie sa-si faca secventa de reglare a farurilor. Se lasa cu amenzi foarte mari si se merge pana la confiscarea masinii asa ca nu mai sta tu linistit pe baza faptului ca se fabrica Skoda cu xenon.
In Romania intr-adevar, poti s-o mai dai la vale cu politistii si cu RAR-ul desi pozitia RARom este urmatoarea:
"Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj). In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse. In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz".
La multi ani si tot ce va doriti de la noul an!
Colegu, cred ca esti printre putinii de aici(d p forum) cu O2FL de 1.6l TDI cu atatia km parcursi. Deja poti sa zici ca ai "recuperat" putin din investitie din diferenta de carburant, facand comparatie cu un motor pe benzina. Eu din August anu trecut, pana dupa Craciun, n-am facut decat 11.000 km. Iti urmarim cu totii, cred, micile observatii cu privire la comportamnetul masinii(implicit a consumabilelor). Evident, ca o mare parte din km acestia, i-ai parcurs doar pe autostrazile din Europa, asta reflectandu-se intr-un consum mai redus al multor componente, fata de mine, de exemplu, care conduc mai mult in mediu urban. Sau hai sa zic altfel, timpii de exploatare a masinii, urban-extraurban avand proportii egale. Chiar de curand am facut inspectia periodica de 15k(evident ca n-am avut inca 15k, dar a fost alegerea mea) si am fost surprins sa vad filtrele de aer so polen cu destul de multe urme de praf si alte chestii zburatoare, la numai 11k parcursi. De fapt, e un lucru cunoscut de multi dintre voi, faptul ca in Romania, durata multor consumabile se injumatatesc fata de alte tari din EU(de ex.).
Numai bine !
Nici macar revista AMS nu a facut un test de anduranta atat de amplu in asa scurt timp :))banuiesc ca te referi la xenoane...
Drumuri bune sa ai ! :)
- imi lipsesc unele chestii... altele le am in plus si le consider inutile acum...Dezvolta putin ideea.
- am pus xenoane... nu pot sa-mi imaginez cum am condus fara pana acum... diferenta e extraordinara...
Dezvolta putin ideea.am mai scris prin istoria acestui topic... mi-a lipsit de cateva ori pana acum stergatorul de pe spate... mi-au lipsit xenoanele, dar le-am rezolvat intre timp... mi-a lipsit un parbriz incalzit de cate ori... desi in 5-10 minute se rezolva cu incalzirea din standard... am avut de carat niste chestii... mai multe... mi-a lipsit si o remorca, dar asta e acuma... cam atat cred :)
merci
am mai scris prin istoria acestui topic... mi-a lipsit de cateva ori pana acum stergatorul de pe spate... am avut de carat niste chestii... mai multe... mi-a lipsit si o remorca, dar asta e acuma... cam atat cred :)Eu am ştergător pe spate, foarte util. Am şi remorcă dar n-am cârlig, cât de repede o să rezolv şi problema asta. :D
Din pct de vedere al sonorizarii /auditiei crezi ca e vre-o diferenta intre Swing si Bolero ?
... 55W (daca nu ma insel)
- am descoperit ca pe autostrada (poate mi se pare ca baietii din service au zis ca asa ce nu se poate) volanul intepeneste un pic daca nu-l misc cativa kilometrii... si e nasol cand ai un tir in dreapta, zid in stanga si 140-150 km/hdin cate stiu, avem directie asistata servo-mecanic si cu cat viteza este mai mare, directia se misca mai greu, tocmai in ideea de a nu face miscari bruste la viteza mare.
- inca sunt incantat de xenoane
Noroc!
din cate stiu, avem directie asistata servo-mecanic ......,
exact asta voiam sa zic si a iesit altceva, multumesc pentru corectia erorii!
Eronat , directia este asistata electro-mecanic,si intr-adevar e normal sa te asiste mai mult la viteza de 2 km/h de ex. cand rotesti volanul prin parcare, decat la 180 km/h...
Am si eu 2 intrebari:
Ce ulei folosesti la revizie?
Iti mananca ulei intre revizii - daca da, ce cantitate?
Gasesti antene de diverse lungimi - vezi sa fie de grosime 5mm ("fi" 5)
... habar nu am ce-i aia volanta.
cum imi dau seama daca e G12+ sau nu? Pe cutie nu scrie...
Culoarea nu e importanta?
Pai citeste valoarea pe ap masurat densitatea lichidului, nu ii crede implicit :)un tester bun unde gasim de cumparat in Romania?
spre exemplu mie mi-a spus ca punctul de inghet al solutiei de antigel din instalatie ar fi la -35 gr.C!!!! :^oeu am verificat cu un refractometru,parca asa ii spune, si am vazut ca antigelulu e la val. de -25gr
Nu cred!!!!!!!!!
nici nu cred ca e o diferenta mare intre tipurile de ulei... (...) poate singura diferenta ar fi pretul...
.................................................................
Pret: ~1,750 RON (din care ~600 au fost discurile de frana + 400 placutele)
........................................
Wrong Dr.Pierce, la mine sotia e seful. :))
Daca e ceea ce cred eu (si daca ar fi facut o diagnoza intre 110 si 115 mii km am fi aflat in mod cert), EGR-ul e pct slab la 1.6CR, este racit cu apa, corp dintr-o singura bucata. Insa este numai o presupunere, ca nu avem nici un cod eroare :(nu se pastreaza un istoric al erorilor in computerul de bord? nu as putea face aceasta diagnoza dupa ce iau masina inapoi?
...fabrica nu a fost de acord sa-mi plateasca EGR-ul. A mai ramas o sansa la Porsche romania.
Compexit mi-a facut o reducere de 50% la manopera (aprox 2-3 mil).
... indiferent de modul de exploatare.
Mircea cati km ai acum?
Mircea cati km ai acum?
ma deranjeaza faptul ca la capota motor nu au putut monta un telescop...ridici ca la dacie.....He he, da-i dacie cu tehnologie germana ca tragi invers de ea. :))
Intradevar sunt incantat pana acum, zi de zi descopar ceva nou. Ma apropii de 1000 Km de cand o am, o sa mai fac luni-marti inca vreo 600 KM.
Urmeaza sa ii pun in ordinea de mai jos:
- Huse auto;
- Senzori parcare spate;
- Folie omologata geamuri spate si luneta;
De fiecare data cand ma urc sau cobor din ea stau putin sa o privesc :D , este foarte frumoasa.
Frumos, felicitari !Multumesc!
Sigur verifica pe tester? Fiindca eu cand am fost la ei cu problemele de regenerare, adica recent dupa revizie, i-am intrebat cum de n-a iesit nimic la revizie si mi-au spus ca nu se pune pe tester decat daca sunt probleme. Deci sunt cam sceptic ca intr-adevar o pun pe tester la revizie, daca n-ai nici o eroare in bord. Doar verificarea aia costa la service vreo 160 de lei.
Pentru o inspectie de service (verificare mecanica, electrica, tester)
am prostul obicei sa ma mai prinda ploia pe drum(discurile se uda) si atunci se produce fenomenul
In alte ordine de idei la Octavia daca nu franezi cu oua sub pedala de frana...se deformeaza discurile fata repede, chiar si cele OEM. Nici cele ATE(Powerdisc pe deasupra in cazul meu) nu-s mai brave... dupa 20 000 km deja sunt ovalizate, dar inca se poate circula cu ele... Se pare ca numai cele foarte scumpe merita ceva...asta e, nu se mai face nimic calitativ.
...asa ca, daca as fi in locul vostru, as ramane la primul soft fara ezitare.
Rog moderatorii sa seara postul lui Micutzu. E atac la persoana.Chiar nu e,semnalam un troll.
Recent am cunoscut pe cineva care era uimit cat de avansate sunt masinile de la VAG, au pana si o chestie electronica ce le face sa nu alunece inapoi la plecarea din rampa.Mda, si Dacia 2017 are acesta optiune pe toate modelele, parca.
Chiar nu e,semnalam un troll.(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.png)
Folositor linkul,Bogdan!(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png)
@213700 Km
Acu:
Fiind caldurile astea mai pornii si eu AC-ul si baga rece dupa vreo 5 min de la pornire...ceea ce mi se pare cam mult...la voi cum sta treaba?