Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Turbina  (Citit de 56513 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0

Offline Dic84

  • Doar inscris
  • Joined: Dec 2010
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 18
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia II 2.0 TDI
Re: Turbina
« Răspuns #226 : Aprilie 30, 2018, 10:47:44 a.m. »
Salutare. Am o Octavia 2 din 2007, BKD 140 CP si am ceva probleme cu turbina. Intra in LIMP cand o accelerez brusc si o tin turata mai mult de 4 secunde si ii limiteaza puterea precum si numarul de turatii : nu mai mult de 3000. Dupa ce o opresc isi revine. Am fost cu ea la cineva si mi-a spus ca s-ar putea sa fie de vina geometria variabila. Acum eu am posibilitatea sa imi cumpar una noua dar din pacate nu am acces la codul ei de producator. Am folosit o camera dar nu vad clar. Ceea ce am vazut este un cod care incepe cu 724 si dupa urmeaza 880 sau 890 sau 980.
Ma poate ajuta cineva cu codul ei de producator (GARRET) sa mi-l dea si mie? Este un cod format din 6 cifre dupa care aore o liniuta "-" si mai urmeaza o cifra. Ma intereseaza doar primele 6 cifre.

Va multumesc.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Turbina
« Răspuns #225 : Aprilie 26, 2018, 08:16:08 a.m. »
Refacut turbina, merge foarte bine, ''ca unsa''

Cost total 2351 lei, din care :
- reconditionat turbina Tg Mures 1320 lei
- manopera demontare / montare turbina 320 lei
- curatare racitor gaze EGR 120 lei
- curatare racitor de ulei 60 lei
- curatare tubulatura si intercooler 60 lei
- set montaj turbo cu garnituri 140 lei
- filtru de aer 37 lei
- filtru de ulei 23 lei
- ulei Motul Xcess 5w40 8100 bidon de 5L 169 lei
- garnitura EGR 17 lei
- spray curatare 60 lei
- spray Kent 25 lei

Turbina a fost reconditionata de catre TurboLogic Tg Mures cu certificat de garantie de 1 an de zile
Mai jos am pus si niste poze cu niste teste facute de catre ei
(eu nu ma pricep ... poate voi)

Dar (exista un ''Dar)
Turbina merge ok, insa acum am becul galben cu volanul aprins in bord (asa am luat-o din service)
(am sa descriu problema in topicul dedicat acestui subiect)

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Turbina
« Răspuns #224 : Aprilie 20, 2018, 04:25:09 p.m. »
Si mie mi s-a parut cam scumpa reparatia, dar asta este
Informatii nu am cerut prea multe fiindca de demontare si trimitere prin curier s-a ocupat service-ul unde am lasat-o
Asa ca era inutil
Ei iti spun pretul abia dupa ce ajunge turbina la ei si o desfac
Initial am inteles de un pret intre 800-1200 lei pt ca apoi sa ma sune baietii de la aervice si sa imi spuna ca le-a fost transmis ca reparatia costa 1320 lei fiindca trebuie schimbat tot in ea
Doar nu era sa mai refuz si sa platesc aiurea transportul tur-retur ... o plimbare aiurea a turbinei
Mi-am dat seama ca este un fel de constrangere / strangere cu usa, dar asta este, nu prea aveam de ales

Referitor la intercooler dat jos
- In primul rand era destul de alambicata procedura pt ca mai mult ca sigur trebuia din nou demontat botul masinii, demontat radiator AC care sta prins doar de intercooler, scos freon, pus iar freon ...
- In al 2lea rand eu am fost cel care a sugerat sa nu mai dea jos intercooler-ul, fiindca zapacitii care mi-au schimbat anul trecut compresorul de AC, valva si radiatorul de AC, au uitat sa stranga foarte bine suruburile de la intercooler pe trager si timp de un an de zile radiatoarele au tot jucat ai batait in trager pana cand s-au cam stricat prinderile de plastic ale intercooler-ului in trager
Saptamana trecuta in we am observat lucrul asta si a fost nevoie sa demontez eu singur bara masinii, faruri, etc, pt a strange bine suruburile alea, iar o prindere din aia de plastic avea filetul interior foarte mancat si cu chiu cu vai am reusit sa il fixez foarte bine, asa cum trebuiau sa faca handicapatii aia de mecanici care s-au ocupat de AC
Noroc ca am fost la tara si am avut loc in batatura sa ma desfasor

Asa ca am preferat sa le sugerez sa nu il mai dea jos
Am sa ii zic sa bage aer sub presiune si vreo solutie ceva, in intercooler, poate ca in felul asta se va curata mai bine ...
Oricum, majoritatea care isi schimba / repara turbinele nici nu se sinchisesc de asa ceva, iar daca ii intrebi se uita talamb la tine
Furtunul ala din dreapta jos de la intercooler il aveam mereu plin de ulei si mazga, indiferent de nr de oringuri schimbate
Asa ca ma gandesc si sper ca nu o fi tocmai la a mea cu mot, iar la cat ulei o fi luat saraca pana acum pe admisie ... nu cred ca se va mai deranja ea de cativa ml de spuma ... o arunca pe evacuare

« Ultima Modificare: Aprilie 20, 2018, 04:29:33 p.m. de marius_f »

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Turbina
« Răspuns #223 : Aprilie 20, 2018, 03:35:15 p.m. »

Pret doar pt reconditionare : 1320 lei - trebuie schimbat tot in ea (garantie 1 an fara limita de km)
Ce parere aveti ? Este ok pretul ?

Cine e producatorul kitului de reparatie?
Cam scump kitul. Sa ai idee:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Fit+Seat+Audi+Skoda+VW+2.0L+138HP+BKD+GT1749V+724930+Turbo&_sacat=0

Nu stiu daca exista spray curatare intercooler, dar cred ca ar fi bine sa-l dea jos pentru curatare. Ok, dau cu spuma in intercooler, spuma va ajunge pe uleiul din intercooler, ce se evapora? Spuma? Ulei este in intercooler daca turbina are uzura. Cand vei porni motorula fi deranj mare, asa cred eu. Toata spuma, uleiul, in admisie, EGR, traseu, etc. Vor curata EGR si traseul degeaba.

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 353
  • Karma: +0/-0
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octavia 3 FL 1.8 tsi 4x4 DSG6
Re: Turbina
« Răspuns #222 : Aprilie 20, 2018, 03:18:44 p.m. »
pentru reconditionare, cu manopera,egr si intercooler, ar fi corect cam 1800 lei. dar da, tot in jurul sumei tale se invarte si preconizarea mea, pentru ca tepe si bucuresti....
a costat pentru un golf 4 1500 lei, acum 7 ani :78:
succes !
Love.Drive.Eat.Prey

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Turbina
« Răspuns #221 : Aprilie 20, 2018, 08:01:36 a.m. »
Salut
I-a venit timpul si la a mea turbina sa fie reconditionata
Am preferat sa o fac mai din timp, sa nu ajung sa se strice complet si sa mi-o ''arunce'' in motor
Incepuse sa aiba limp mode din ce in ce mai des, pe langa mieunatul caracteristic

Masina se afla in service in asteptarea turbinei trimisa deja la reconditionat
A fost trimisa la Tg Mures
Ieri am fost sunat de cei din service pt a-mi comunica pretul cerut de cei de la Tg Mures si pt a-mi da sau nu acordul
Pret doar pt reconditionare : 1320 lei - trebuie schimbat tot in ea (garantie 1 an fara limita de km)
Ce parere aveti ? Este ok pretul ?
La care se vor mai adauga :
- manopera demontare / montare
- cheltuieli de transport Craiova ->Tg Mures si retur
- curatare racitor gaze EGR
- curatare intercooler
(apropo, exista spray/solutie/spuma pt curatare intercooler fara a mai fi demontat de pe masina ? - cei de la service au zis ca nu este neaparat nevoie sa fie dat jos de pe masina, fiindca oricum solutia aia de curatare se va evapora in zilele cat masina va sta in asteptarea returului turbinei)
- ulei motor Motul xcess + filtru ulei + filtru aer
- + niste garnituri de schimbat pe acolo (turbina, racitor gaze ...)
Sper sa scap cu 500 de euro

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Turbina
« Răspuns #220 : Octombrie 29, 2017, 01:16:55 a.m. »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline catalin90

  • Doar inscris
  • Joined: Oct 2017
  • Locaţia: Roman
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 2
Re: Turbina
« Răspuns #219 : Octombrie 28, 2017, 07:17:44 p.m. »
Salut dragi colegi!Intampin si eu o problema careia nu-i dau de cap, de curand mi-a picat turbina, a fost reconditionata, din cauza ca fostul intercooler avea prea multa pilitura in el, am decis sa il schimb cu unul sh, s-a montat noua turbina pe masina si de atunci nu mai trage ca inainte, ma refer ca trage de abia dupa 2300 de ture in sus, nu imi dau seama care ar fi problema, am fost la mai multi mecanici care mi au zis ca nu am aer, dar care ar fi cauzele exacte nu mi-a raspuns nimeni . atasez si un log in mers , masina cand o calc la maxim scoate si fum negru .Nu stiu cu ce sa incep sa verific , suspectez a fi :Intercooler spart.Turbina prost reglataPoate imi puteti spune niste simptome la turbina prost reglata si intercooler spart , cu vacumul nu cred ca ar fi problema, ca am verificat si furtunul si totul pare ok , conductele de aer le-am verificat pe toate si schimbat cele care mi se pareau suspecte .
« Ultima Modificare: Octombrie 28, 2017, 07:29:57 p.m. de M i c u t z u »

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Turbina
« Răspuns #218 : Mai 06, 2017, 09:03:49 p.m. »
Asta am facut in jur de 400 km.
Am mers si cu 100mph ... turbo rezista !!!

Trimis de pe al meu HUAWEI P8max

Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline FerraryTm

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: Birmingham (Timisoara)
  • Mesaje postate: 160
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia2 L&K 2.0 140CP BKD
Re: Turbina
« Răspuns #217 : Mai 04, 2017, 08:54:00 p.m. »
https://youtu.be/wq401QqSgag

Asa arata turbosuflanta mea !!!

Pareri ??
Al meu este :  03G 103 308 C

« Ultima Modificare: Mai 05, 2017, 07:51:06 a.m. de M i c u t z u »
Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, 140CP, BKD, 2008, 174.000 Mile.

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Turbina
« Răspuns #216 : Martie 08, 2017, 08:28:21 a.m. »
Hai ca ''am scapat'' , sper ... - este cu <:-P
Ma gandesc si eu ca daca in cca 220000 km nu a pus probleme ...
Sau poate o fi fost schimbata (ceea ce ar fi un lucru ideal) sau asa a fost de la bun inceput si este printre cele care nu au pus probleme ...
In fine, multumesc mult !
« Ultima Modificare: Martie 08, 2017, 09:20:44 a.m. de M i c u t z u »

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Turbina
« Răspuns #215 : Martie 07, 2017, 08:32:30 p.m. »
https://www.youtube.com/watch?v=XRXMUv6Z8kI

Sa stii exact cum stau lucrurile:
03G 103 308 A years 2003 to 2005.55 allmost all cracked
 03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked
 03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked
« Ultima Modificare: Martie 07, 2017, 08:57:43 p.m. de T. Carmen »

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 620
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Turbina
« Răspuns #214 : Martie 07, 2017, 08:10:39 p.m. »
Cum pot afla ? - mesaj privat sau aici
Mersi

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 729
  • Karma: +0/-0
Re: Turbina
« Răspuns #213 : Martie 07, 2017, 07:31:24 p.m. »
Da.
Suna si vei afla exact cum stau lucrurile.
Fisuri. BKD.
Ba da, poti sa afli exact daca versiunea de pe masina ta a fost revizuita, este cea cu probleme, etc.
Deocamdata problema este la turbina.
Sa auzim numai de bine.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]


Zgomot pornire la rece de judge
[Aprilie 02, 2024, 07:40:39 a.m.]

* Mesaje recente

Re: Turcaletul de bogdanpiatra
[Aprilie 18, 2024, 04:42:58 p.m.]


Re: Turcaletul de Daniel
[Aprilie 18, 2024, 02:57:28 p.m.]


Re: Turcaletul de Alejinxique
[Aprilie 18, 2024, 12:31:53 p.m.]


Re: Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Re: Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 [19] 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30