Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana  (Citit de 556 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #6 : Octombrie 16, 2023, 09:40:38 a.m. »
aveau, dar era cu 20 000 euro mai scumpa. Nu ma bag la ce nu am in calcul sa imi achizitionez.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Alejinxique

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Oradea/Cluj
  • Mesaje postate: 1341
  • Karma: +0/-0
  • Auto: BIA-FabiaSedan1.2HTP
Re: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #5 : Octombrie 13, 2023, 11:54:06 p.m. »
Stelvio nu aveau pt drivetest? Poate ti-ar fi placut mai mult.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #4 : Octombrie 12, 2023, 04:50:20 p.m. »
Ala s-ar putea sa fie nemulțumit de portbagaj...
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #3 : Octombrie 12, 2023, 09:29:43 a.m. »
Masina are si calitati: este stabila, directie extrem de precisa, foarte frumoasa pe exterior, bine construita, frane de exceptie. Insa si-au batut joc de ea cu aceste motorizari 1.5 hibrid. Daca nu am fost multumit de cum se misca cu motorul de 160 CP, ma gandesc cu o fi cu cel de 130 CP.. :042: Pe de alta parte, cand am preluat masina, era un domn cu motorizarea plug-in Hybrid de 280 CP si era super multumit de motor.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #2 : Octombrie 11, 2023, 06:54:12 p.m. »
Apoi cu atâtea norme restrictioniste Euro si cu abureala asta de motorizări electrice, hibride, etc numa auto clasic nu mai poate fi. Ce pretenții sa ai ? Caii îs pe hârtie la cele mai multe auto de după 2010 !

In continuare susțin ca Euro 4 ar fi fost îndeajuns, deja era gâtuit cumva. Daca vrei dinamica pe motorizări termice, uita de aburelile astea cu poluarea, e doar praf in ochii credulilor...
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Alfa Romeo Tonale 1.5 Turbo 160 CP 48V-hybrid: nereusita italiana
« Răspuns #1 : Octombrie 11, 2023, 10:09:27 a.m. »
Avand in vedere ca am vazut multe reclame cu SUV-ul Alfa Romeo Tonale in mediul on-line in ultima perioada, si ca  importatorul ofera o reducere de aprox 2500 euro, am zis sa incerc si eu masina si, daca imi place, chiar sa o achizitionez. Test-drivul a fost oferit prin amabilitatea celor de la DAB Autoserv, care mi-au lasat masina pe mana aproape o ora. Masina testata a fost Tonale cu motorul 1.5 turbo benzina 160 CP plus un motor electric de 20CP si aprox 50 Nm, cutie automata 7 trepte cu dublu ambreiaj. Motorul este mai mult full hybrid decat mild hibrid pentru ca masina pleaca de pe loc pe modul electric si poate merge mult asa, pana maresti viteza. In traficul bara la bara merge pe electric. Inca de la plecarea de pe loc am observat pozitia inalta la volan, desi Tonale nu este un SUV mare, stateam la fel de sus ca in Audi Q5. Sistemul de infotainment nu este grozav, rezolutia fiind cam ca la Civic si mi-a luat ceva timp sa ma conectez cu telefonul la masina. Avantajul este ca, conexiunea se face fara fir, atat la Apple Car Play cat si la  Android Auto. Odata iesit in trafic m-a agasat lentoarea motorului. Pe modul drive masina se misca incet, cutia este nehotarata si parca nu stie ce sa faca cand apesi acceleratia. Parca nici nu are 160 CP+motor electric de 20 CP. Pe modul economic, este mult mai rau, te rogi efectiv de masina sa inainteze. Asa ca mi-a ramas optiunea modului sport; pe sport, lucrurile se schimba, acceleratia devine normala, dar fara a excela. Nu te baga in scaun la plecare, insa am observat ce dupa 70km/h incepe sa se duca mai bine. Oricum, dinamica motorului este departe de pretentiile pe care le ai la o Alfa Romeo, este chiar dezamagitor as spune.  Practic masina este Alfa Romeo cu numele, nu si cu dinamica. Poate daca ar fi fost cu cutie manuala, s-ar fi descurcat mai bine; cutia asta cu 2 ambreiaje nu mi s-a parut potrivita ptr acest hibrid. In schimb are si calitati: franele sunt exemplare, doar apesi putin si masina se opreste. La fel si directia, este foarte foarte precisa, insa prea moale. Franele si precizia directiei o fac manevrabila, foarte manevrabila pentru un SUV. Ca si confort, masina nu sta prea bine: scaunele nu mi s-au parut confortabile (suportul lombar cu reglaj electric este prea mic) iar amortizoarele sunt cam tari, ma zgaltaiau bine la orice groapa sau trecere peste denivelari. Sa mergi mult timp cu suspensii tari devine deranjant, mai ales pe drumuri proaste. Ca si spatiu interior este OK, portbabajul este de 500l, adica mare ptr un hibrid (inteleg ca bateriile ar fi undeva pe la transmisie, nu sub clasicul portbagaj). Ca finisaje interioare nu e chiar premium, culorile sunt frumoase dar plastice aproape tari pe bord si foarte tari pe portierele spate. In concluzie sa il recomand sau sa nu il recomand? Sincer, nu mi s-a parut mai bun decat Hyundai Tucson sau Kia Sportage (in afara de directie si senzatia de soliditate care sunt in favoarea lui Tonale). Un Tucson cu motor hibrid de 230 CP este vizibil mai rapid, are amortizoare mai confortabile si spatiu mai mare la interior. Tonale l-as recomanda nu ca o masina de viteza, ci ca una de statut, pentru cei care vor sa aiba neaparat un SUV premium, care sa aiba spatiu interior decent si manevrabilitate buna pe spatii mici.
« Ultima Modificare: Octombrie 11, 2023, 10:20:15 a.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 [28]
29 30