Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G  (Citit de 17832 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #132 : August 13, 2016, 02:00:24 p.m. »
Pai eu am luat si ce mi-a placut si ...." fiabila"(credeam, dee,,, skoda) :)) .
N-am nimerit-o, m-as fi bucurat in cele din urma, macar trenul de rulare sa fie fiabil, ca vorba aceea, nimic nu mai era nou, ce era de modificat au avut timp sa o faca. Dar nici aici n-am nimerit-o, dupa 74000 de km , incet, incet se schimba multe. Si nu-s deloc ieftine. Noi sa fim sanatosi.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #131 : August 13, 2016, 10:32:13 a.m. »
Eu zic ca trebuie luat si ceva ce ne place, nu doar ce da bine in niste statistici.


Eu n-am luat mazda 2 pentru ca teoretic e mai fiabila ci pentru ca i-a placut atat sotiei cat si mie.


Ca fapt divers, mazda a stat mai mult in service intr-un an de zile decat octavia in 4 ani. (am avut accidentul ala si a trebuit reparata).


Ce vreau sa zic e ca unii factori nu pot fi controlati.


Sa-ti iei o masina care nu te incanta dar crezi ca e fiabila si sa incepi sa ai probleme cu ea, nu-i bun.




Legat de Superb 1.8 TSI vs Mazda 6 2.5 aspirat, e posibil ca feelingul sa fie mai bun la TSI. Motoarele alea au acelasi cuplu ca si valoare absoluta, doar ca la TSI e mult mai jos in ture si pe o plaja mai mare. Duse la limita, Mazda 6 e mai rapida dar la acceleratiile de zi cu zi, raspunsul pedalei e posibil sa fie mai bun la TSI.



« Ultima Modificare: August 13, 2016, 10:34:23 a.m. de Iulian M »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #130 : August 13, 2016, 08:31:39 a.m. »
Indiferent cati bani as avea, m-as orienta pentru trei secunde mai mult la 0-100 sau la reprize si as cauta fiabilitatea. Garantie sau nu timpul pierdut in service nu se mai intoarce. De bani nu mai zic............

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3369
  • Karma: +3/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #129 : August 13, 2016, 08:23:23 a.m. »
Autorul fiind german, nu? In halul asta au ajuns, sa apeleze la feeling atunci cand cifrele ii contrazic?!
« Ultima Modificare: August 13, 2016, 08:25:05 a.m. de Stef13 »

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #128 : August 12, 2016, 11:05:42 p.m. »
Dupa spusele autorului, feelingul la pedala era mai bun si la Superb 1, 8 tsi, desi pe hartie Mazda statea putin mai bine la demaraj.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #127 : August 12, 2016, 09:28:47 p.m. »
Pai nu poti compara 2.0 TSI cu 2.5 SkyActiv-G de la Mazda. TSI-ul este net net net superior.


Passat 2.0 TSI face 0 - 100 km/h in 6.7 secunde. (adica aproape de nivel de Golf GTI).


0 - 100 km/h in sine nu zice prea mare lucru pentru ca nu e ceva ce faci zilnic. Pe mine ma intereseaza mai mult si cum se misca pe reprize o masina, caz in care 2.0 TSI este net superior.


Mazda are un 2.5 SkyActiv turbo pe noul Mazda CX-9 care se vinde doar in US. Compania din varii motive refuza sa puna acel motor si pe Mazda 6 / 3.


2.0 TSI ar putea fi comparat doar cu ceva aspirat in vreo 6 cilindri si vreo 3000cmc.


Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #126 : August 12, 2016, 03:32:50 p.m. »
Mazda 6 diesel e turbo...dar probabil nu vrei diesel.
Cel mai puternic motor pe benzina de pe mazda 6 este 2, 5 litri aspirat. Pe hartie sta bine in cifre, are demaraj 0-100km/h in 7, 8 sec (daca nu ma inseala memoria), usor superior lui Passat 2,0 tsi si lui Supeb 1, 8 tsi. Dar am vazut niste review-uri la nemti, in care se facea comparatie intre acestea 3, si feelingul la pedala era total diferit: cel mai rapid parea Passatul, urmat de Superb si pe locul trei era Mazda 6 motor 2,5i. Intr-adevar, turbina face diferenta.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #125 : August 11, 2016, 11:59:29 p.m. »

Eu vreau ceva turbo, minim 2l.

Mazda 6 / Passat nu ma intereseaza ca n-am nevoie de spatiu. O Mazda 3 2.5 turbo ar fi ideala, dar nu exista.


Referitor la Mazda 3 si 6, vor avea ceva imbunatiri de pe la sfarsitul toamnei asteia.


Din pacate, pe benzina tot n-au pus turbo.


http://www.autoblog.com/2016/08/09/2017-mazda-3-6-g-vectoring-control-official/#slide-4015564

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 5102
  • Karma: +0/-1
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #124 : August 11, 2016, 11:53:43 p.m. »
Eu m-as uita foarte serios la Mazda 6, nivel de echipare Revolution. Ca e diesel sau benzina, depinde de cati km faci. Daca Mazda 2 iti place, Mazda 6 te va incanta. Daca mergi pe drumuri bune, o sa vezi ca are o prestanta de drum  superioarai Passatului.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #123 : August 11, 2016, 11:06:40 p.m. »
Viitorul e cu google cars,  bzzzzz....
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #122 : August 11, 2016, 10:44:12 p.m. »
N-am buget decat de un ST :(

Poate pe viitor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #121 : August 11, 2016, 10:37:04 p.m. »
Toate mașinile sunt ieftine acolo.
Eu as profita și as lua minim un v6,  poate chiar un v8 pana când nu-i lovește și pe ei cu downsizingul,  cu hibrizii și alte alea.  4 cilindri ai tot condus și ai sa mai conduci.

Sau sari direct la tesla,  sa știi o socoteala.  Ruptura tehnologica :D
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #120 : August 11, 2016, 10:31:25 p.m. »
Yup.

Focus ST will be my next one!

E ieftina tare acolo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2709
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Mazda CX30 SkyX AT AWD
Re: Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #119 : August 11, 2016, 10:30:08 p.m. »
US of A?  Pe acolo au alte motoare,  nu ascuțitori din astea de un kil jumate..
Mazda CX-30 Rosie 2020
Skoda Superb 1.8 TSI 2010 - in Ilfov

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Mesaje postate: 2828
  • Karma: +0/-0
Mazda 2 GT 1.5 SKYACTIV-G
« Răspuns #118 : August 11, 2016, 04:58:39 p.m. »
Facut revizia. 160E si au schimbat uleiul+filtru de ulei.

Au zis ceva de stergatoare ca ar trebui schimbate si toate 3 sunt la un pret de 50E cu tot cu manopera. Am zis pas.

Motorul la relanti e clar mai silentios. Nu stiu daca 20k e sanatos ca si interval, chiar daca majoritatea sunt pe autostrada la viteze mici (80-90 km/h) si mers constant.

Revizia apare si in aplicatia MyMazda in digital service history.




Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Aprilie 16, 2024, 07:38:05 p.m.]


infiltratii apa prin stanga pedalei de ambreiaj de costel34
[Aprilie 12, 2024, 04:29:07 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Aprilie 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
[29] 30