Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

Discutii generale => Drive-test all brands => Subiect creat de: mad.hatter din Septembrie 11, 2018, 12:41:34 p.m.

Titlu: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Septembrie 11, 2018, 12:41:34 p.m.
masinuta asta am inceput s-o conduc in aprilie; cumparata din germania cand avea 2500 km, fabricatie noiembrie 2017; recomand junge sterne oricui cauta o masina premium.
are cam toate optionalele, mai putin oglinzi rabatile si piele. scaunele sunt sport si sunt un deliciu, pentru cocoasa mea; au nu stiu ce spuma activa, care functioneaza pe principiul dormeo ninja3
ce-mi place la masinuta asta:
-scaunele
-detaliile - praguri luminate, bordul clasic cu butoane
-pozitionarea si marimea infotainment
-bordul analogic, pe cale de disparitie
-volanul imbracat in piele, cu padele (folosite o singura data), cu marimea excelenta (nici prea prea, nici foarte foarte) cu comenzi intuitive si foarte responsive
-habitaclul, care da senzatia de masina placuta si prietenoasa
-conectivitatea
-meniul masinii
-modul sport si padelele, foarte responsiv, per total motorizarea
-consumul: mixt, pentru 3000 Km 7.5%; urban cam mare 10%
-jantele de 18''
-sistemul start stop, fluid si deloc violent
-grafica calculatorului de bord, full color
-rotita de navigare prin meniu, care-mi aduce aminte de primul bmw xd condus vreodata
-culoarea un maron nu stiu
-performance led-urile si stopurile cu praf de stele  :))
ce nu-mi place:
-rotita de navigare, ramasa la nivelul anilor 2004-2005
-calitatea vopselei - cam aceleasi probleme ca la o3 fl; de la mizeriile pasarilor si o perioada in acre a stat prafuita, am gasit o portiune de aproximativ 1cm2 in care vopseaua este corodata. da, intra unghia, da e concentrica.
-calitatea plasticelor - cam de logan, cel putin la usi
-cutie dct 7 viteze si ambreiajul uscat - este posibil sa ma insel si va rog sa ma lamuriti.
-mizeria de frana electronica !!!
-abia m-am obisnuit cu schimbatorul de trabant  :))
aviz cunoscatorilor care zic domne, de ce nu e 4x4: in primul NU este suv, in al doilea rand, cu jantele de 18'', garda la sol iti permite sa mergi cam pe orice teren, fara probleme.
nu am facut testdrive, este a mea.
astept sa vina zapada pentru ca sunt tare curios cum se descurca.

Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: james kilowatt din Septembrie 11, 2018, 12:47:29 p.m.
Eu m-am urcat in ea la salon, fara s-o conduc, insa mi se pare mai inghesuita in interior decat A-Klasse, si calitatea materialelor cel putin in zona portierelor mai naspa decat la A-uri.  Nici de porcbagaj nu-s sigur ca e mai mare decat la A. Da senzatia ca nu e utilizat eficient spatiul.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Septembrie 11, 2018, 02:15:36 p.m.
stiu ca este fix aceeasi platforma cu a, cu garda la sol modificata. imi place masinuta si e frumoasa, dar plasticele alea de cacao si tablaraia (inclusiv vopseaua) ar trebui sa-i scada mult din valoare. si cand ma gandesc ca fix cu aceeasi suma era un c 4matic, tot benzinar, parca regret alegerea. . . tata e multumit de ea. eu o ingrijesc  :))
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: vizitator din Septembrie 11, 2018, 05:04:21 p.m.
Nu am inteles de ce nu ti-a placut cutia automata cu 7 viteze de la Mercedes. Mie mi-a placut f mult, mototul 2.2 cdi nu are lag la acceleratie iar masina accelereaza liniar, fara smucituri si fara scuturaturi.
In comparatie cu DSG7 de pe Passat, cea de pe Mercedes mi s-a parut parfum. E mult mai buna pentru mersul in oras.

Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Octombrie 03, 2018, 04:58:35 p.m.
Omu' are dreptate cu cutia de viteze. E un gunoi grav. Se potriveste mai bine pe motoarele diesel, pe benzinare cam smuceste.

Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.

Grupul VAG e vreo 5-10 ani inainte la cutii automate.

Nu prea inteleg treaba cu plasticele - sunt spectaculoase. Depinde si ce naiba de optiuni are cazanul, dar in mod normal ar trebui sa fie mult peste medie.

Iar la siguranta, Steluta e mult peste altele. Franele sunt ireale - stresul e sa nu te ia cineva din spate.


Ah, si are dreptate si cu vopseaua - a mea arata ca un dalmatian. Prima fost alba si a fost super ok, a doua neagra si am facut un scurt calcul - bag in ea mai mult in spalat decat in combustibil.


Asta noua va fi iar alba, nu mai stau la discutii.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: Iulian M din Octombrie 03, 2018, 06:03:11 p.m.
Bine ai revenit @judge : un topic nou de la tine pe https://www.skoda-club.ro/index.php?board=80.0 ar fi perfect.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: ff_2004_06 din Octombrie 03, 2018, 09:04:15 p.m.
Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.
De ce?  :039:
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Octombrie 04, 2018, 09:04:49 a.m.
@judge ma bucur ca si alti possori imi impartasesc parerea. alba mi-ar fi placut si mie, sa fie 2 tente diferite in curte  :))  n-am inteles ce-ai vrut sa spui cu borderline, dar e cam tulburata cutia :))
@vizitator aceeasi cutie se comporta diferit pe diesel si benzina; ar trebui sa stii, cunoscator fin fiind, ca un motor mic nu are nevoie de 7 viteze din multiple motive, din care nu expun nici macar unul. cand iti iei un alt motor mic, cu 7 viteze, sa-mi spui si mie cum te simti la volan.


Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: james kilowatt din Octombrie 04, 2018, 10:55:35 a.m.
Eu am avut inchiriat un motor mic, de 1.2 cu o infinitate de viteze si n-am avut probleme cu el :D
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: AlexTM din Octombrie 04, 2018, 10:58:43 a.m.
Cu cat e mai mic motorul (in sensul ca are putere mai mica), cu atat mai binevenite sunt treptele de viteze multe. Sa nu se opinteasca saracul.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Octombrie 04, 2018, 11:51:49 a.m.
@Iulian M: multumesc. cand vine troaca noua (ar trebuie sa fie ianuarie), incerc sa fac un review pe A (fosta, alba), CLA (actuala, neagra) si GLA (viitoare). Toate sunt la fel, iar un singur review ar trebui sa dea o parere corecta cuiva care e interesat. Scriu si mai jos putin de motor si cutie.


@ff_2004_06: la VAG aveam siguranta faptului ca daca apas acceleratia, masina nu da 2 bani pe faptul ca nu e in sport, si ca schimba toti parametrii (cutie + motor) ca sa ma scoata din rahat. La MB nu prea e asa. Daca nu e in sport, masina e cam lesinata. La VAG retrogradeaza 4 trepte fara sa clipeasca - aici nu am senzatia asta, dar nici nu am putut fi deranjat sa testez.


Ideea este ca mi-am schimbat si eu stilul de condus, acum nu mai sunt interesat sa merg tare pe sosea. Nu mai ai unde, si e cam periculos. Ma duc pe circuit si rup cazanul acolo. Deci nici nu le-am fortat pe astea 2 de pana acum (A si CLA), dar sincer nu am simtit in vreun fel ca pot.


Sa mergi tot timpul in sport e ciudat - schimba prea din scurt, iar in traficul de Bucuresti din ultimii ani ar fi chiar neplacut.


@mad.hatter: A-ul era cu un motor aproape decent - A220. Asta inseamna insa motor pe benzina de 2.000. Si astia fac ca distrusii de la BMW si schimba designatia in functie de putere, nu de capacitate, si in plus le variaza de la model la model. De exemplu, A220 egal cu C200. Te doare mintea, dar asta e.


Lasand la o parte ca atunci cand mi-a venit (ianuarie 2017) am fost uimit sa aflu ca MB reuseste sa scoata dintr-un motor de 2.0 doar 184 cai, ceea ce e ridicol (VAG scoate fara efort de la 200 in sus si ajung si la 270, daca nu ma insel), masina nu se comporta nici macar de 184 de cai. Era mult mai lesinata.


N-a durat mult pana sa ma dumiresc ca de vina e mai mult cutia (nu ca ar straluci motorul, dar cutia e horror).


Eh, de acolo am luat-o in jos. CLA-ul este CLA200d. Din nou (pentru ca MB), motorul nu este diesel de 2.000, ci de 2.200. Iar din el au reusit performanta absoluta de a scoate 136 de cai.


Si aici se intampla paradoxul. Cutia e mai fina pe diesel (nu smuceste asa cum smucea pe A), dar datorita modului in care schimba e aproape periculoasa (asta am vrut sa spun cu borderline, scuze). Dupa ce motorul ala imens abia se misca, vine cutia si ii da sfarsitul. Daca vrei sa pleci mai tare de pe loc, e relativ decenta, dar nu de acolo vin pericolele - daca esti in deplasare - 50-60 kmh si trebuie sa decolezi ca vine vreun boland si da sa intre in tine, esti victima. Degeaba apesi acceleratia, masina sta calma acolo, da telefon in Germania si intreaba daca e ok sa retrogradeze, sta on-hold, fumeaza o tigara si apoi se hotaraste sa te miste puuuuuuuutin mai repede.


Nu e o senzatie placuta.


INSA, e si o chestie interesanta in toata treaba asta. E motorul lesinat, dar consuma pe masura. In trafic de Bucuresti, consumul e 7, 7 si ceva, ceea ce e ireal. Eu cred in continuare ca cine isi ia diesel e cu capul (mai ales in prezent), dar pot intelege de ce cineva ar fi interesat si de consum. Deci MB a jucat inteligent aici, si spre deosebire de ceilalti a mers pe motare sub-tunate, ceea ce foarte probabil le face si foarte fiabile.


Scuze pentru highjack si sa o stapanesti sanatos. Ai pachetele de siguranta pe ea? Franeaza singura? Te sugruma cu centura?

Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Octombrie 06, 2018, 12:24:46 a.m.
am centura in 3 puncte si brake assist, attention assist si inca o chestie, care nu stiu ce este. as fi mers pe un c 4matic, tot benzina. modelul 2018 are bordul cockpitul de pe noul A ,nu? poate faci un video cu fetele :D
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Octombrie 15, 2018, 10:02:42 a.m.
Nu, nici CLA si nici GLA 2018 nu au bordul de A care mi se pare absolut demential.


Daca ai brake assist inseamna ca iti franeaza singura - sau nu ai ajuns in situatia asta? Nu iti piuie cand nu franezi si i se pare ei ca intri in ala din fata?


Am avut asta si pe A, si pe CLA si chiar e o treaba desteapta. Doar in niste situatii extreme te-ar putea incurca, dar altfel evita accidente si poate salveaza si vieti.


La A am avut si PRE-SAFE (la CLA nu, dar vreau sa il pun iar pe GLA) - nu doar ca franeaza singura, dar trage si centurile si te tranteste in scaun. Genial!


Zilele astea astept ok-ul pe configuratia GLA-ului - daca nu te deranjeaza o pot posta aici dupa ce se confirma.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Noiembrie 29, 2018, 02:39:08 p.m.
Am uitat sa pun configuratia - o atasez acum. Daca are cineva vreo intrebare si pot raspunde, cu mare placere.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Noiembrie 30, 2018, 09:38:54 p.m.
frumoooos !!! cam and apare noua duamna in viata ta?

Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Decembrie 08, 2018, 07:37:38 p.m.
Undeva la sfarsit de ianuarie. Probabil ca ea va veni din decembrie, dar mai intai trebuie sa inchidem contractul curent si sa predam CLA-ul.


Am condus w/e-ul trecut GLA-ul unui prieten. Tot nenorocire de diesel, dar de 174 sau 177 de cai. Si asta imi pare lesinata, desi clar e putin mai ok decat motorul asta de 136 de cai pe care il am poe CLA si il voi avea si pe GLA
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Decembrie 08, 2018, 08:03:52 p.m.
tot incerc sa ma obisnuiesc cu dna., dar nu reusesc. este total pe alt stil, incepand cu pozitia de condus si trecand prin vizibilitate (laterala, frontala), acceleratie si frana. e frumoasa, e eleganta, dar si eu as fi ales un c sau un cla peste asta, clar.
in prima saptamana din ianuarie o sa am pe mana gla amg. >:) >:) >:)

Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: Iulian M din Decembrie 08, 2018, 08:54:43 p.m.
Mie GLA250 mi se pare slab tare ca si masina raportat la pret.
L-am condus la Car2Go de cateva ori.

Spatiul in spate e mai mic decat la Golf, masina e mai zgomotoasa si suspensia mai dura. Sincer nu ma astepam la asa ceva de la un crossover de oras si eu obisnuit cu GTI.

GLA250 cred ca e una din masinile alea la care platesti doar badge-ul; obiectiv mi s-a parut o masina slaba.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Decembrie 12, 2018, 09:42:45 a.m.
si mie si nu as da banii pe ea.
ramane sa ma lamuresc cat de fiabila este, in timp. din aprilie pana acum, 9000 km (11000 total) in regim mixt, probleme 0, consum ~ 11%. as conduce-o numai in caz de forta majora.
exista vreun forum dedicat mb? unul respectabil.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Decembrie 14, 2018, 01:58:39 p.m.
Daca le raportezi la pret, toate MB-urile nu stau bine. Steluta insa chiar valoreaza ceva, credeti-ma. Sunt facute chiar ok, dar desigur ca la aceiasi bani ai multe alte optiuni.


Referitor la 250, ala e un alt gunoi de motor. De fapt e tot de 2 litri, iar puterea e cam la 210 cai. WTF?!?!?!?!


Daaaaaaaar... eu chiar ma simt bine in steluta. Doar sa nu vrei performanta, dar in rest loveste poponet (kicks ass).


PS Acum cateva luni m-au vazut cu CLA-ul astia de la service-ul unde imi fac celalalt cazan. Am vrut sa le arat ce zgomot horror face motorul. S-au lamurit in 2 secunde - injectoarele erau niste nenoriciri (Delphi, parca) de generatie mai veche. Probabil ca MB aveau o gramada nefolosite si le-au pus pe troacele astea :)) ))
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Decembrie 14, 2018, 04:20:47 p.m.
vai, nu cred...delphi  :))  e ok.
in curand, familia se va mari cu inca o masinuta: gla 200 cdi. abia astept s-o conduc, sa compar cu 1.6 benzia; e posibil sa-mi placa mai mult dizalul?
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Decembrie 20, 2018, 09:22:25 a.m.
Sper totusi ca va fi 200d, nu 200 cdi. MB nu mai folosesc de ceva ani buni designatia cdi, iar daca iti vine intr-adevcar una cdi ar insemna ca are ceva anisori.


Referitor la motor, e acelasi pe care il conduc eu acum. O mortaciune de 136 CP, care (ca orice dizal, presupun) se plafoneaza imediat in ture. Dar vei avea niste consumuri incredibile cu el.


Si dat fiind ca de fapt e de 2.200 cmc (nu 2.000, cum ii sugereaza numele), cel mai probabil motorul asta nu va avea moarte. Bine, va omori plante, oameni, animale, dar el in sine cel mai probabil nu va crapa.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: james kilowatt din Decembrie 20, 2018, 11:53:40 a.m.
Offtopic
2200cm3 si 136CP, doar Mercedes pot vinde asa ceva :) La primul model de A-Klasse aveau si unul de 86CP, cat 1.5DCI-ul de la Renault cu care era contemporan.  Un fel de "nene, noi avem clientii nostri care cumpara orice le vindem". Un Apple al masinilor :D Si apple reusesc sa vanda telefonul care face mai putine decat ala de anul trecut (ca i-au scos jack-ul) cu 20% mai scump si sa stea pitzipoancele la coada sa-l cumpere de la lansare.....


E drept insa ca au si modele care merita :)
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Decembrie 20, 2018, 12:08:52 p.m.
Comparatia cu Apple e gresita, dar in rest sunt de acord. Problema e nu doar ca motorul asta e lesinat, si alea pe benzina sunt la fel. Daca nu iti iei de la 300 in sus, nu prea simti mare lucru.


Stiu insa ei ceva, daca te uiti la preturi cazanele astea isi cam pastreaza valoarea. In plus, arata bine si pe dinauntru, si pe dinafara.


Nu stiu cum e cu fiabilitatea, noi le dam la maxim 10.000 km inapoi. Dar pana acum, sunt chiar ok.


Insa: ce preferi 1,5 l si 140 de cai sau 2,2 l si 136? Ca sa nu mai vorbim de sticle de cola de 1,2l sau 1l.


Filosofia MB e inversa, dar eu simt ca au dreptate. Ala e un motor sub-tunat care merge in gluma - nu e stresat deloc. Rezultat? Consum mic si probabil fiablitate ridicata.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: james kilowatt din Decembrie 20, 2018, 12:45:59 p.m.
Hai ca prima serie de A-Klasse nu a fost rupta din soare nici ca frumusete, nici ca durabilitate si nici ca nimic altceva....  Eu unul o vad ca cea mai naspa masina din ultimii 25 ani.

Cu valoarea te contrazic, cel putin pe la mine se masinile scumpe isi pierd valoarea mult mai repede decat alea ieftine. Probabil cel care vinde Mercedes il vinde ca sa elibereze locul din garaj, si nu prea il intereseaza foarte tare cu cat il vinde.  sau poate cine stie, s-a dus bitcoinul la vale si dintr-o data nu-si mai permite asigurarea si taxele la un motor de 2.2 :D 
Ceea ce e f diferit fata de ala care vinde un Clio sau o Fabia, astia mai ...stramtorati... nu prea fac pomeni la vanzare.


Cu fiabilitatea doar timpul o va spune. Nu conteaza cati cm si cati cai are si cate costuri au decis sa taie. Probabil ca la fiabilitatea (sau la usurinta reparatiilor) a unui W124 n-o sa ne intoarcem usor.


PS
Mie mi-a placut C250 suficient de tare cat sa ma gandesc ca poate va deveni urmatoarea masina. Se poate trai si cu cele sub "300".... cel putin la benzina. Dieselul nu m-a prea interesat, nu prea e justificat in cazul meu.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Ianuarie 17, 2019, 04:32:06 p.m.
Hai ca prima serie de A-Klasse nu a fost rupta din soare nici ca frumusete, nici ca durabilitate si nici ca nimic altceva....  Eu unul o vad ca cea mai naspa masina din ultimii 25 ani.


Sef, cum naiba am ajuns sa vorbim de o masina lansata acum douaj' si ceva de ani?!?!? Da, e oribila, dar nu la ea ma refeream - daca vrei sa te sperii, uita-te la ce faceau producatorii high-end la vremea aia. De aia mainstream, nu mai zic.


Anyway, am predat cazanul ieri. Inteleg ca saptamana vitoare vine cel nou.



Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Ianuarie 17, 2019, 05:33:58 p.m.
uratica aia de a-klasse a redefenit compacta si a salvat mercedes-benz din mai multe puncte de vedere.
imi place foarte tare cum arata cla :D
asteptam poze cu oua gagica si un review simpatic ninja3
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Ianuarie 24, 2019, 01:00:03 p.m.
#newkazan

Nush ce za zic - troaca e la fel ca celelalte la interior. Motorul e lesinat cum il stiam, dar pare ca tine turele mai bine cand iei viraje (suspectez ca au manarit putin cutia). Optiunile sunt chiar ok, inclusiv iluminatul ambiental. Cred ca are o problema pe memoria de la scaune - nu pune oglinda dreapta chiar unde trebuie.

Bordul in piele arata si el ok (dar e piele Artico, deci facatura de-a lor, dar mai bine decat sa mai omoare niste animale ca sa se simta niste loaze bine in cap). Cu o singura optiune am dat buleala - am pus lemn pe bord, si e mult mai negru decat in configuratorul online. E de fapt incredibil de negru, am crezut initial ca au gresit si au pus ceva plastic.

Sigur au gresit insa lasand modelul si motorizarea pe portbagaj - a ramas ca ma duc pe la ei sa le dea jos. Probabil ca atunci ii rog sa se uita si la functie de memorie daca nu incepe sa coopereze.

Suspensia e comoda - gumele sunt standard, pe 17. Au imbunatatit si conexiunea online a masinii. Toate optiunile sunt acum gratuite - localizarea troacei, inchidere usi, telediagnoza, de-astea pentru geeks.

Cam atat, deocamdata. Daca are cineva intrebari, raspund cu mare placere.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Ianuarie 24, 2019, 08:15:34 p.m.
s-o conduci cu placere, fara probleme :)
cu oglinda dreapta am si eu probleme, oricum as seta-o, revine cumva intr-o pozitie dubioasa.
are digital cockpit de pe noul A?
mai am o intrebare legata de revizie: e interval fix? unde o faci?
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Ianuarie 30, 2019, 04:09:21 p.m.
Nope, GLA nu a primit facelift și prin urmare are bordul clasic. Intervalul de revizie pare fix (1 an), dar nu voi prinde revizia pentru că o voi da înapoi după un an.


Ca scurt update, îmi place rău cazanul - e o mașină veselă în care te simți bine. Foarte manevrabilă pentru oraș. Mulți mi-au spus că arată mai bine CLA-ul meu, dar era puțin inutilă. Arată bine, dar atât - se dădea lumea la o parte fără sa fac flash-uri inclusiv prin oraș, tocmai pentru că părea supărată tot timpul mașina aia.


GLA-ul e genul prietenos. Btw, chiar dacă motorul e nou, pare că va consuma mult mai mult decât cealaltă - aia era pe la 7,5 medie în oraș, asta pe la 10%. Bine, are doar 220 kmacum, dar nu simt că va scădea mult consumul.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: mad.hatter din Ianuarie 31, 2019, 10:42:42 a.m.
da-mi un sfat pentru revizie, te rog. a trecut de 10000km, nu am cunostinte cu mb si nici incredere in reviewuri  <:-P
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Ianuarie 31, 2019, 05:35:57 p.m.
Dupa cum spuneam, am 0 experienta cu ei la revizii si reparatii. Si sper sa ramana asa.


Insa am intrebat la MB, si mi s-a raspuns ca toti au aceeasi standarde. Ideea e sa alegi unul care iti e mai convenabil.


Mi s-a spus si ca e posibil sa dureze 2 saptamani programarea. Nu stiu ce sa zic, pare mult. Vezi si tu ce iti raspund.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: bogdanpiatra din Februarie 01, 2019, 10:46:25 p.m.
De ce o schimbi in mai putin de un an?
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Februarie 03, 2019, 12:38:51 p.m.
E un program de beneficii - poti lua o masina in leasing operational si o dai inapoi dupa un an.


Dupa ce treci de bariera psihica data de faptul ca dai niste bani si nu ramai cu masina, programul e chiar ok. Suntem deja la a treia masina - daca stau sa ma gandesc ca mi-as fi luat o masina acum 3 ani, as fi dat o groaza de bani pe ea, iar acum nu doar ca m-as fi plictisit de ea, dar poate chiar ar fi inceput sa aiba anumite probleme, programul asta are sens, cel putin pentru mine.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: bogdanpiatra din Februarie 03, 2019, 06:59:24 p.m.
Si cat e pentru un an? Daca se poate spune.............
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: Iulian M din Februarie 03, 2019, 08:42:22 p.m.
Daca masina e vreo 40.000Euro si dupa un an valoreaza cam 32.000-34.000Euro (15-20% depreciere), atunci rata ar fi minim 500Euro pe luna fara niciun fel de profit pentru cei care ofera leasingul.
Realist cred ca ajunge undeva la minim 550-600Euro/luna in functie si de rulajul pe care il faci la care mai adaugi asigurarea oblicatorie cam 100Euro/luna.

Sunt curios cat de departe fata de realitate sunt cu calculul meu.
Titlu: Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
Scris de: judge din Februarie 04, 2019, 09:33:05 p.m.
Cazanul a fost 46.330 EUR. Noi platim cam 400 EUR cu tot cu CASCO. Inca o data, e un beneficiu. Leasingul operational e foarte scump ca regula, si nu prea se merita pentru persoane fizice. In mod normal, la valoarea masinii de mai sus o rata ar fi cam 800-1.000 EUR.