Autor Subiect: PROBLEME PORNIRE  (Citit de 33394 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 582
  • Thanked: 18 times
  • Auto: Touareg V10 TDI
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #101 : Decembrie 27, 2017, 09:51:46 p.m. »
Curata MAP-ul si injectoarele.
Pastila din interiorul MAP, cu alcool izopropilic.
 

Offline zoli_ludus

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2015
  • Locaţia: Ludus
  • Mesaje postate: 1
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Fabia 1.4 MPI
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #100 : Decembrie 27, 2017, 02:25:25 p.m. »
Salut. Detin o skoda fabia din 2000, 1.4, 8 valve, benzina, 50 KW, cod motor ATZ. Problema este urmatoarea: 1. La pornirea la rece (dupa ce sta motorul cateva ore, sau de pe o zi pe alta), de obicei daca este mai racoare, daca pornesc motorul si dau sa plec de pe loc imediat de la pornirea motorului, moare motoul. Daca turez mult (peste 3000) si "ma joc" cu ambreiajul pot sa-l pacalesc sa nu moara, dar "da in nas", trage sacadat cateva secunde, dupa care isi revine. 2. Daca, dupa pornirea motorului, raman pe loc 2-3 min, la ralanti, pot pleca de pe loc fara probleme (mentionez ca turometrul nu oscileaza la ralanti). 3. Daca pornesc motorul la rece, si la cateva secunde dupa pornirea motorului, stand pe loc, turez undeva pana la 3000 ture, daca ridic piciorul de pe acceleratie, turometrul coboara pana moare motorul. Imediat, la a doua pornire nu se mai intampla asta. A fost testata masina fara sa dea teserul nici o eroare. Am schimbat bujii, am verificat bobina de inductie, am verificat conductele pe traseul aerului de admisie, am schimbat filtrul de aer si de benzina, totul ok. Clapeta de acceleratie a fost curatata si adaptata cu testerul. Ce poate fi ? Multumesc.
« Ultima Modificare: Decembrie 27, 2017, 03:12:26 p.m. de M i c u t z u »
 

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 582
  • Thanked: 18 times
  • Auto: Touareg V10 TDI
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #99 : Mai 27, 2017, 12:43:31 p.m. »
Posteaza te rog, eroarea asa cum apare ea pe vcds.

 

Offline Tikonak

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: Bac?u
  • Mesaje postate: 1
  • Doar Inscris
  • Auto: Fabia 2002 1,4 101 cai
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #98 : Mai 24, 2017, 06:53:34 p.m. »
Salutare...sunt nou pe forum iar dacă am postat unde nu trebuie nu ma înjurați  :015: .Am achiziționat de curând o Fabia din 2002 1,4 101 cai toate bune și frumoase pana azi când am ieșit de la servici pornesc motorul turometrul fluctua destul de urat,mașina trepida,in bord s-au aprins martorii check engine+EPC+controlul tracțiunii,pedala de acceleratie nu funcționa(era apăsată la maxim și nu făcea nimic) după vreo 3,4 reporniri mașina își revine dar rămâne aprins check...am mers imediat la un prieten care deține un tester și a zis ca era o eroare ceva de debit(am șters-o)nu am înțeles eu bine și cred-ca nici el :-w ...a mai avut cineva problema asta?
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #97 : Noiembrie 14, 2016, 10:37:02 p.m. »
Si noi multumim pentru ca ai prezentat deznodamantul la problema ce te-a chinuit o vreme...de bun augur pentru alti posibili viitori ghinionisti.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #96 : Noiembrie 14, 2016, 03:08:10 p.m. »
Salut,

Ca urmare a erorilor mentionate in posturile anterioare m-am gandit la urmatoarea idee: tot timpul are eroare pe ultimul cilindru, cilindru care este cel mai indepartat de intrarea benzinei in rampa, iar cea de-a doua eroare este legata de amestec prea sarac. In acest fel m-am gandit ca masina la pornire are doua cazuri: trage aer fals pe undeva sau pompa nu face suficienta presiune. Am verificat vizual conductele tur si retur din compartimentul motor in privinta aerului fals, nicio problema. Am zis sa ma risc si sa ma duc sa cumpar un motoras de pompa de benzina sa vedem ce se intampla. Pe internet este un clip in care un strain explica pe limba lui cum se schimba motorasul din pompa de benzina, clip pe care l-am urmarit cu interes si am procedat intocmai.  Acum masina porneste la fel ca atunci cand ne-am cunoscut -  la sfert de cheie si 1000rpm stabil.  :O) #:-S <:-P

Singur minus care a aparut in urma schimbarii: noul motoras parca e mai galacios fata de cel vechi, dar isi face treaba foarte bine si asta este cel mai important.

Va multumesc pentru parerile si sugestiile postate la problemele legate de pornire anterior.
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #95 : Octombrie 30, 2016, 06:24:37 p.m. »
Salut,

Nicio idee pentru problemele pe care le am cu masina? Se pare ca odata cu inrautatirea vremii uneori sta mai mult timp subturata.
In seara asta am avut timp sa fac si o noua diagnoza dar am aceleasi erori care mi-au mai aparut in trecut:
Faults Found:
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit
P1361 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 35-00 - System Too Lean
Readiness: 0000 0000

Nu pot sa inteleg eroarea de system too lean: odata este eroare certa si alta data este eroare intermitenta. Poate fi pompa de benzina? Poate sa ma ajute cineva sau sa ma indrume catre cineva unde pot testa pompa de benzina?
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #94 : Septembrie 07, 2016, 08:57:24 a.m. »
Salutare,

In dimineata asta am zis sa fac o incercare.... am cumparat o bobina noua si am montat-o pe cilindrul 3 unde aveam problema mentionata in diagnoza. Am dat la cheie si rezultatul a fost acelasi -> porneste la sfert dar sta subturata la 500rpm si dupa 2 secunde urca la 1200rpm.

Daca era presiunea din pompa nu trebuia sa am eroare si pe alti cilindri?

Cum pot verifica clapeta de admisie si de acceleratie?

Nu se poate sa fie o problema de lipitura rece undeva astfel incat atunci cand sta masina mai mult timp oprita sa faca greu contact si pe masura ce diferenta de potential de pe lipitura solicita zona cu problema, aceasta usor usor sa se incalzeasca si sa lucreze corect?

Intreb asta deoarece nu stiu ce sa mai fac: motorul merge rotund, trage foarte bine chiar si pana la 5500rpm, compresia e buna...nu mai am nicio idee.
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #93 : Septembrie 05, 2016, 11:06:47 a.m. »
Beru ca marca este peste Bosch sau Valeo...nu am vazut inca toastere Beru si nici centuri de siguranta Beru ;)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #92 : Septembrie 05, 2016, 10:53:02 a.m. »
Se pare ca problema era de la ulei (era la nivel minim). Acum am completat si motorul toarce in continuare frumos. In continuare am problema cu pornirea (porneste subturat) si am vazut ca dupa ceva timp am avut o eroare stocata in bord. Aceasta eroare se referea doar la bobina in sine (17769/P1361 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit), nu a stocat si eroare de missfire.

O sa cumpar o bobina noua si o sa o montez pe cilindrul 3 sa vad daca se schimba situatia (oricum e bine ca sa am o bobina cu mine oricand avand in vedere surprizele de pana acum)  si daca nu se rezolva, ma poate ajuta cineva cu o schema sau cum pot verific circuitele de la bobina la etajul de comanda?

L.E: Apropo: pana acum ma comandat numai bobine beru. Sa incerc cu altceva gen Bosch sau Valeo? Intreb asta deoarece in manualul de service era specificat sa se verifice rezistenta bobinelor intre pinii 2 si 3 si ca valoare ar trebui sa fie undeva la 370...410ohmi. Eu am masurat la doua bobine din 3 si la ambele aveam aproape aceeasi valoare de aproximativ 3kohmi. Sa fie stricate oare bobinele? Dar cum de functioneaza foarte bine motorul in rest (motorul merge rotund si trage bine).

Multumesc!
« Ultima Modificare: Septembrie 05, 2016, 10:58:27 a.m. de ghighistar »
 

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 582
  • Thanked: 18 times
  • Auto: Touareg V10 TDI
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #91 : Septembrie 03, 2016, 06:57:13 p.m. »
Cred ca sunetul provine de la lantul de distributie.
http://autonapoca.ro/motoare-de-evitat-de-la-grupul-vag/


 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #90 : Septembrie 01, 2016, 10:49:22 p.m. »
- Pompa de benzina nu face presiunea necesara
- Filtrul de benzina nu are specifiicatiile corecte (bari)
- Clapeta de acceleratie cu probleme
- Clapeta admisie de aer blocata pe inchis
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #89 : Septembrie 01, 2016, 03:04:30 p.m. »
Am verificat, nivelul este la jumatate. O sa mai monitorizez sunetul de pornire.

Intrebarea mea ramane in continuare: de la ce pot probleme doar la prima pornire, daca pana si compresia este ok?
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #88 : August 30, 2016, 10:22:39 p.m. »
Verifica nivelul de ulei. Posibil ca ungerea tachetilor sa nu fie accordingly... Nu cred sa fie de la lant.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline ghighistar

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: DB
  • Mesaje postate: 75
  • Auto: Fabia 6Y 1.2 12v
Re: PROBLEME PORNIRE
« Răspuns #87 : August 29, 2016, 11:47:17 p.m. »
Salutare!

Am observat de la o vreme ca sunetul motorului nu mai este ca inainte si are un mic tacanit la relanti. Asta am observat de cateva zile de cand circul un pic mai des cu ea. Masina are pe bord 176000. Acum intrebarea este: tachetii sau lantul de distributie? Se poate ca sa fie lantul si tot din cauza lui subturarea la pornire,  mai ales ca are compresia buna?
 

 

* Subiecte recente

Kodiaq vs Passat de james kilowatt
[Azi la 04:32:07 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Azi la 01:55:24 p.m.]


Linda - Skoda Superb 3 / 2.0 TSI de Andrei1980
[Mai 19, 2018, 09:01:27 p.m.]


Dimensiuni difuzoare Fabia de Leonard
[Mai 19, 2018, 02:50:02 p.m.]


Interfata VAG COM - VCDS de marius_f
[Mai 19, 2018, 09:11:52 a.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de M i c u t z u
[Mai 18, 2018, 11:18:27 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Mai 18, 2018, 07:15:08 p.m.]


Drive test Skoda Karoq 2.0 TDI 150 CP DSG 4x4 de Givacom
[Mai 18, 2018, 05:33:48 p.m.]


Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP de vizitator
[Mai 18, 2018, 11:29:23 a.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de TLGTLC
[Mai 16, 2018, 03:41:48 p.m.]


Skoda Rapid Style 1.2TSI de averescuradu
[Mai 16, 2018, 01:45:57 p.m.]


Diverse probleme cu A/C sau climatronic de vizitator
[Mai 16, 2018, 09:35:28 a.m.]


Probleme ventilatoare de cristibcr
[Mai 16, 2018, 12:23:27 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Mai 15, 2018, 02:50:47 p.m.]


Demontare caseta - Reglare directie de vizitator
[Mai 15, 2018, 09:26:20 a.m.]


Curea distributie de thrall_24
[Mai 14, 2018, 09:28:05 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de james kilowatt
[Mai 14, 2018, 11:09:49 a.m.]


Ce ulei de motor folosim? de marius_f
[Mai 14, 2018, 09:26:06 a.m.]


Upgrade de la lumini de zi bec normal la lumini de zi cu led de al bundy
[Mai 13, 2018, 06:29:35 p.m.]


volan octavia 3 pe octavia 2 de al bundy
[Mai 13, 2018, 06:28:28 p.m.]


Recomandare rulment roata fata de HitmaN1
[Mai 13, 2018, 02:39:48 p.m.]


Ridicare masina noua de la dealer de A V A T A R
[Mai 11, 2018, 08:24:51 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de bogdanpiatra
[Mai 11, 2018, 06:38:07 p.m.]


explozie pornire 1.6 mpi de MadalinVirdol
[Mai 09, 2018, 02:00:32 p.m.]


Impresii despre service de spawm
[Mai 09, 2018, 12:28:49 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de vizitator
[Mai 08, 2018, 12:56:47 p.m.]