Autor Subiect: Petrolierul si marele alb  (Citit de 12785 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #158 : August 15, 2018, 12:08:51 a.m. »
A fost o non problema și între 2000 și 2013, pentru ca se poate.
PSA cică au și ei probleme, unii zic chiar mai repede. Mini și bmw la fel.


Pe de alta parte eu încă n-am nicio problema ... A mea încă merge bine 
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2638
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #157 : August 14, 2018, 05:31:56 p.m. »
Pacat ca jegosii astia de la VAG n-au pus una din fabrica, daca tot stiau ca motoarele FSI/TFSI au problema asta cu carbonul.


Este vreun producator din aceiasi clasa de pret care a pus asa ceva?


VAG a facut o non problema cu 1.8TSI/2.0TSI din 2013 pentru ca au adaugat injectie multipunct pe langa cea directa.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2828
  • Thanked: 34 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #156 : August 14, 2018, 05:09:09 p.m. »
Asteptam rezultatele.Banuiesc ca sunt valabile si la 1,2 tsi......Am inteles ca la reprezentante se face o curatare a supapelor contra unei sume de 800 lei.Catch can-ul acela e pentru vaporii de ulei?
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #155 : August 14, 2018, 11:59:33 a.m. »
Dupa ce am citit discutiile de pe topicul cu decarbonizarea motorului, m-ar bate un gand sa fac si eu sportul asta la petrolier, ca am motor susceptibil sa aiba probleme cu carbonul si multa lume spune ca problemele incep cam la kilometrajul meu (am 95kkm).
Insa vreau sa fac si niste masuratori. Etapele ar fi cam asa, provizoriu:

1. Fac o pornire la rece si numar misfires in primele sa zicem 3 minute cu vag-comul (misfires e simptom de supape jegoase).


2. Masor si pozitia clapetei de acceleratie, maf si turatia la relenti (la cald), in ideea ca daca are carbon pe supape care blocheaza fluxul de aer,  clapeta va fi mai deschisa la aceeasi turatie.

3. La cald fac un test de accelerare la blana (sa zicem tr3 - de la 40 la 120km/h) si masor turatie/boost/maf. Acelasi rationament, sa vad daca intra aer mai mult sau mai putin la turatie similara.

4. Am comandat de pe amazon si o porcarioara de endoscop (are 8mm) cu care ma bate gandul sa ma uit in unul dintre cilindri, ca e simplu, incape prin gaura bujiei. O sa vad daca pot ajunge cumva cu el prin admisie sa ma uit si la supape fara sa demontez tot motorul.

Pe urma fac o decalaminare cu HHO si repet testele. Si masor din nou, sa vad daca a scazut numarul de misfires / daca a crescut aerul care intra in motor / daca arata diferit ce vad in motor cu endoscopul.

Daca nu-s multumit de rezultat ma bate gandul sa-mi caut un mecanic serios unde sa fac o curatare "traditionala" a supapelor, mecanica. Si sa-mi instalez si un catch can ca sa incerc sa prelungesc momentul pana cand trebuie facuta urmatoarea decarbonare.  Pacat ca jegosii astia de la VAG n-au pus una din fabrica, daca tot stiau ca motoarele FSI/TFSI au problema asta cu carbonul.

Si daca tot umblu poate schimb si garnitura de la capacul de la culbutori.
« Ultima Modificare: August 14, 2018, 12:06:47 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #154 : Iulie 14, 2018, 12:33:20 a.m. »
La electric au scos de ex lg chem niște celule noi mai performante, și potențial mai ieftine (conțin mai puțin cobalt) însă nu le-a comandat încă nimeni  Vag merge pare pană in 2022-2022 pe bateriile vechi.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2638
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #153 : Iulie 13, 2018, 06:04:36 p.m. »
Atunci cea mai buna varianta e sa pastrezi Superb inca vreo doi ani daca merge bine si singura problema sa fie ITP-ul ala anual.


Daca tot vrei sa faci o schimbare pe electric, cred ca inca doi ani de asteptare ar fi mai buni pana ce lanseaza si VAG produsele lor de consum, apare un Nissan Leaf 3, un Zoe 2 si poate Tesla Model 3 la 35.000$.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #152 : Iulie 13, 2018, 12:03:47 p.m. »
PS


E mare boierie si lux sa poti locui intr-un oras marisor fara sa depinzi de masina. Cred ca as lua-o razna sa trebuiasca sa iau zilnic in bot traficul de la ora 8:30 sau 17:30.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #151 : Iulie 13, 2018, 12:02:14 p.m. »
Am tot stat si am calculat. Kilometrii. Citronelul a facut 3000km in 18 luni, aka 2000km/an. Petrolierul a facut cam 7000km in ultimul an. Si am o problema cu ele, cum ambele au peste 6 ani, trebuie sa le fac ITP anual la amandoua. Aka 2 itp-uri, doua revizii, doua asigurari etc pentru doua masini care mai mult stau.
Mai mult, incepand de anul asta citronelul va incepe sa mearga chiar mai putin. Aproximativ 400km/an care pana acum erau "obligatorii" si care erau facuti de sotie dispar. Prin urmare cu Citronelul voi incepe sa merg intre 0 si 1500km/anual. Iar cu petrolierul aproximativ la fel, sa zicem in mare intre 7500 km/an.


Cea mai inteligenta miscare din partea mea ar parea sa vand Citronelul.


Si apoi sa astept. Daca descopar ca sotia are musai nevoie de masina, atunci marit si petrolierul si iau o compacta automata. Sau Tesla, sau starship enterprise cu warp drive, nu conteaza. Daca nu, pot tine petrolierul fie pana ii cad rotile, fie pana cand apare motorul cu dilitiu si suspensia antigravitationala care s-o trimita la muzeu.  Sau pana cand  se modifica ceva in rutina zilnica si incepe sotia iar sa aiba nevoie de masina, caz in care trebuie ceva automata.


Si am vazut o chestie interesanta. Cautand o asigurare "la kilometru" am vazut ca unii (de exemplu Allianz) dau 20% daca masina are noile gadgeturi de siguranta (parcare automata, franare automata, mentinerea benzii, etc). Tinand cont ca o asigurare full e 1500-2000€ nu e neglijabil. Si parcarea automata oricum ar trebui (pt dumneaei)
« Ultima Modificare: Iulie 13, 2018, 12:04:49 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #150 : Iulie 08, 2018, 10:56:44 p.m. »
Si Hyundai-kia sunt de luat în calcul  Totul depinde însă de ce va fi disponibil cand ma hotărăsc eu sa fac pasul. Ca dacă încep cu din alea ca stai sa vezi ca nu poți lua motorul ala cu cutia aia și opțiunea ailaltă nu e disponibila decât daca iei culoarea roz bombon s-ar putea sa pice la alegere. Uneori ăștia au un talent deosebit să-și dea cu stângul în dreptul în materie de oferta.
Deocamdată n-au băgat faruri cu matrice led (au faruri cu led însă clasice) și n-am văzut parca nici parcare autonoma. Le primele mi le dorește pentru mine și pe a doua pentru consoarta, ca s-o conving sa conduca o mașină mai mare decât citronelul.


Însă dacă vreau sa fiu foarte pragmatic probabil cea mai buna oferta pentru mine ar fi drive now (bmw și mini la 0.33e/min) si zipcar (Peugeot 208, 0.25e/min), tinand cont ca stau în zona de acoperire pentru amândouă. Si rentalcars când am nevoie de timp mai îndelungat.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2638
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #149 : Iulie 08, 2018, 07:28:55 p.m. »
Ori cutia AT cu convertizor mai ia ceva din cuplu.

Sunt curios de impresii cand apuci sa testezi noul 1.5 EcoBoost in 3 cilindri.

Eu am mers atat cu 1l EcoBoost cat si cu un motor in 3 cilindri de la VAG si ambele aveau vibratii si sunetul motorului identic cu cel de pe Matiz.

Motorul in 3 cilindri mie nu mi s-a parut deloc rafinat si pe buna dreptate. Un motor in 3 cilindri are impuls de putere la fiecare 240 grade de rotire de arbore pentru a termina ciclul (720/3) iar unul in 4 cilindri la 180 grade (720/4).

Noul Kia Ceed nu iti place? ca tu oricum esti fan Hyundai/Kia. Mie mi se par foarte asemanatoare Kia Ceed si noul Ford Focus.

Ceed are atat motor in 4 cilindri, cutie DCT, garantie mai buna, istoric de fiabilitate mai bun, un interior mai placut (cel putin ochiului meu) si are si guri de ventilatie in spate.


Sau fa o treaba buna si ia un Golf R Break.








 


P.S. Coeficient aerodinamic de 0.26 are si Mazda 3 sedan si e una din cele mai zgomotoase compacte.
« Ultima Modificare: Iulie 08, 2018, 08:06:32 p.m. de Iulian M »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #148 : Iulie 08, 2018, 06:10:25 p.m. »
Făcut în weekend Bruxelles - Mullerthal (Luxemburg) și retur, 520km cu 36l măsurat de la plin la plin, cu clima non stop. Mers "la toleranta" - restricție + 9km/h pe gps. Onorabil pentru un camion vechi și damblagit, zic eu.


Ma tot mănâncă undeva sa schimb mașinile (amândouă) și sa iau doar o compacta automata pe care s-o conducem amândoi, ca să nu mai țin doua mașini care nici adunat nu trec de 7-8000km/an, însă cred că mi-ar părea rau. Mai bine mai aștept. Citesc pe forumuri cum scot unii pe autostrada cu mașini hybride gen golf gte sau série 2 hybrid consumuri cu 1-1.5l/100km mai mari decât scot cu cu epava și-mi trece. Cel puțin plug in hibridele la stilul meu de utilizare nu-s decât niște benzinare mai grele și mai proaste, utile doar pentru cei care merg zilnic însă pe distante relativ scurte.


În teorie noul Ford Focus bifează cam tot ce m-ar interesa. Are spațiu suficient pentru mine, motorizări acceptabile, are cutie automata decenta și parcare automata (pentru ea) si leji cu lumina după colt. Declara o aerodinamica de excepție ceea ce ar însemna economie și zgomot redus însă am dubii ca e reala. Adică cu 24cp in plus pe hârtie fata de petrolierul meu de fapt are aceeași viteza maxima. Ori caii sunt din pix, ori aerodinamica.
« Ultima Modificare: Iulie 08, 2018, 06:20:17 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #147 : Iunie 04, 2018, 12:36:17 p.m. »
Hypermilling urban de duminica....
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 142
  • Thanked: 4 times
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #146 : Mai 22, 2018, 05:16:03 p.m. »
petrolierul tau este foarte prietenos  :))
la mai mare !!!!
Eat, pray, love, drive.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2047
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #145 : Mai 22, 2018, 11:24:06 a.m. »

Ni consum de autostrada. Si nu, nu eram pe etnobotanice, chiar daca veneam din Olanda. Si nici la vale, pentru ca atunci cand pleci din Olanda in orice directie (chiar si spre mare)  mergi o iei in sus (indiferent ca esti sau nu pe etnobotanice).
Doar ca era plin de olandezi si de radare.
3 persoane, AC, trei biciclete pliante in portbagaj si bajage pentru un weekend mai lung.
« Ultima Modificare: Mai 22, 2018, 11:27:38 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2828
  • Thanked: 34 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Petrolierul si marele alb
« Răspuns #144 : Aprilie 09, 2018, 10:18:13 p.m. »
Esti inconjurat! Noxele sus!
 

 

* Subiecte recente

Zgomot la pornire dimieata 2.0 tdi dsg 4x4 de Bogdanstoica
[Azi la 07:00:30 a.m.]


Consum ulei de HitmaN1
[August 15, 2018, 10:07:51 p.m.]


Led portbagaj de sebi1791
[August 15, 2018, 04:01:28 p.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[August 15, 2018, 12:08:51 a.m.]


Octavia 3 Fl Combi 1.4 TSI de Andrei1980
[August 14, 2018, 09:27:59 a.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de ccosmin
[August 13, 2018, 11:23:05 p.m.]


Totul despre cutia DSG de rvn
[August 13, 2018, 05:07:12 p.m.]


Golf 7 GTI de james kilowatt
[August 13, 2018, 04:36:50 p.m.]


Lipsa senzori uzura placute frana Octavia 3 de Sorinn
[August 13, 2018, 11:21:47 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de cirsteammm
[August 13, 2018, 09:59:36 a.m.]


Martor presiune ulei aprins de CyborgSky11
[August 13, 2018, 09:05:48 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[August 10, 2018, 08:15:54 p.m.]


Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart de A V A T A R
[August 10, 2018, 07:08:52 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de CyborgSky11
[August 10, 2018, 08:47:44 a.m.]


Ulei motor Valvoline 10w40 MaxLife - sigilat ! de A V A T A R
[August 09, 2018, 07:27:36 p.m.]


Impresii despre service de sorinenciu
[August 09, 2018, 06:43:36 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de Sorinn
[August 09, 2018, 11:36:47 a.m.]


Motorizari ale membrilor Skoda-club de Bogdanstoica
[August 09, 2018, 07:51:49 a.m.]


placute de frana de sunshine
[August 09, 2018, 01:08:55 a.m.]


Pornire grea la rece Skoda Octavia 3 1.6 TDI de B y t e m a n
[August 08, 2018, 06:24:23 p.m.]


MOTORIZARE 1.6 102 CP - OCTAVIA 2 de sunshine
[August 08, 2018, 05:57:02 p.m.]


coduri erori vag de alexxutzu
[August 08, 2018, 03:34:44 p.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de argesel
[August 08, 2018, 01:36:38 p.m.]


Stiri, teste, recenzii, opinii de james kilowatt
[August 07, 2018, 03:22:30 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de bogdanpiatra
[August 07, 2018, 08:28:28 a.m.]


Drivetest: Nissan Pulsar 2016 1.2t benzina 115CP CVT de james kilowatt
[August 06, 2018, 07:31:35 p.m.]


OCTAVIA 4x4 WHM de M i c u t z u
[August 04, 2018, 05:52:25 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de M i c u t z u
[August 02, 2018, 05:05:28 p.m.]


Probleme cu AC de cryogent
[August 02, 2018, 10:35:31 a.m.]


Montare mufa USB Fabia de HitmaN1
[August 01, 2018, 08:23:03 p.m.]