Autor Subiect: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart  (Citit de 2761 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15961
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #38 : August 26, 2018, 05:44:39 p.m. »
Nici ca puteai sa speri un raspuns mai bun, Radu. Eu nu am talentul si nici studiile atat de detaliate ca si Liviu, caruia ii multumesc.
Insa nu am prejudecati si de aici...vin multe beneficii :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 
The following users thanked this post: _R_A_D_U

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 219
  • Thanked: 31 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #37 : August 26, 2018, 11:28:23 a.m. »
Subiectul care este cel mai bun ulei de motor este foarte vast și presupune multă lectură de specialitate nicidecum dezbateri pe forumuri cu persoane fără nici un fel de pregătire. Concurența în domeniu este acerbă și producătorii îmbunătățesc constant produsele lor. Din păcate Castrol nu face asta și au rămas cel puțin cu produsele care respectă norma 504.00-507.00 la nivelul anului 2012. Ceva se întâmplă cu firma asta.
Total Quartz Ineo LL este actualizat în aprilie 2018, Mobil Esp a actualizat în august 2018, Ravenol VMP septembrie 2017, Rowe Multi Synt Dpf mai 2017 câteva exemple care îmi vin acum în minte. Cel mai important aspect pe care l-au reușit cei care și-au actualizat produsele este că au crescut TBN-ul de la 6 (specific până acum uleiurilor cu norma amintită) la peste 8. Asta înseamnă că au reușit să crească rezervele uleiului de rezistență la contaminanți. Au reușit să integreze alături de 30-40 procente de polialfaolefine procente mari de GTL și să scadă astfel cantitatea de uleiuri hidrocracate astfel încât mare parte din produs este sintetic fapt care aduce beneficii nenumărate. Un alt beneficiu este faptul că se poate integra o cantitate mai mare de aditivi antiuzura moderni și se poate renunța la cei clasici solizi (fosfor, zinc, bor) fapt care reduce extrem de mult depunerile.
Am încercat să explic în câteva rânduri de ce trebuie evitate produsele unui producător care nu este capabil să își aducă la zi ceea ce vinde, își externalizeaza producția către terți și se mulțumește să plătească producători de automobile pentru a face vânzare.
 
The following users thanked this post: _R_A_D_U

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #36 : August 26, 2018, 08:20:50 a.m. »
M-am uitat la 2 videoclipuri: cel cu total si cel cu edge tinanium... 0.02 vs 0.06
Orice prost stie ca valoarea mai mica e mai buna insa eu nefiind de meserie, nu stiu cum sa interpretez aceste rezultate si nici nu stiu daca aceste teste se apropie in vreun fel de stresul componentelor din motor in timpul functionarii acestuia. Pentru mine e irelevant... Daca vrei sa faci lumina in vreun fel, te rog!
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15961
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #35 : August 25, 2018, 09:51:44 p.m. »
Reprezentantele recomanda ceea ce produce bani pt retea si producator auto.
Castrol este un brand puternic contrafacut si care se bazeaza pe miturile pietei, precum ”masinile germane sunt cele mai bune”
Apropo, Total face uleiuri bune.

In loc sa naram, sugerez sa vizionati pt inceput, asa - fara idei preconcepute - testele lui Piotr de pe youtube. Daca aceasta nu va va infuria prea tare, trecem la phase 2 :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #34 : August 25, 2018, 08:33:10 p.m. »
Întreb pentru ca de vreo 6 ani la mine vag au renunțat la castrol și merg pe total.
Nu stim ce contracte au anumite reprezentante, posibil sa fi luat hotarirea de cind cu lotul ala falsificat. Oricum, computerul masinii "simte" daca uleiul nu e ok si cere schimbul. Eu chiar sunt curios sa vad cum se comporta Castrolul asta pus ieri.
 

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #33 : August 25, 2018, 08:30:16 p.m. »
Ok, haideti sa dezvoltam subiectul... Deci, avem asa:
- pe o parte niste ingineri de la VW ce recomanda uleiul asta;
- pe partea cealalta oameni (nu stiu ce pregatire au) care spun ca acest ulei nu e bun.
Eu sunt dispus sa ascult pe toata lumea si sa invat de la fiecare. Care sunt argumentele celor care sustin ca nu-i bun Castrol? In afara de acele loturi contrafacute, vorbim de ulei original. Daca ar fi asa de catastrofal, ma gindesc ca in reprezentante nu puneau Castrol, mai ales ca ei trebuie sa asigure apoi, in caz de ceva, garantia.
Va rog, narati...
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2093
  • Thanked: 49 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #32 : August 25, 2018, 08:25:48 p.m. »
Întreb pentru ca de vreo 6 ani la mine vag au renunțat la castrol și merg pe total.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15961
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #31 : August 25, 2018, 07:49:03 p.m. »
"Skoda recomanda Castrol" (aud multi ca se feresc de el).
...si pe buna dreptate.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #30 : August 25, 2018, 09:48:22 a.m. »
N-am cerut nimic, eu doar am dus masina la revizie iar ei au pus ce aveau pe stoc [probabil]... Oricum, peste tot in reprezentanta era scris destul de mare: "Skoda recomanda Castrol" (aud multi ca se feresc de el).
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2093
  • Thanked: 49 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #29 : August 25, 2018, 09:35:13 a.m. »
Ulei castrol ți-au recomandat ei sau ai cerut tu?

Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #28 : August 25, 2018, 08:45:31 a.m. »
 Facut ieri prima revizie (aia de 30k) la Autec Craiova. Masina avea in bord 29.363 km iar  Bolero zicea ca "mai are 700km". Schimbat:
 1. Ulei Castrol EDGE  3.5L x 41.65 = 145.78 lei
 2. Filtru ulei 37,24 lei
 3. Filtru polen 82.55 lei
 4. Manopera inlocuit cele 2 filtre 11.31 lei
 5. Surub evacuare ulei 12.20 lei
 6. Saiba buson ulei 9.76 lei
 7. Fond mediu ulei uzat 0.31 x 3.5 = 1.09 lei
 8. Materiale mici 8.48 lei
 9. Inspectie 101.75 lei
 10. Corectie -0.03 lei
 Cost total: 410.13 lei
« Ultima Modificare: August 25, 2018, 08:52:14 a.m. de _R_A_D_U »
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15961
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #27 : August 10, 2018, 07:08:52 p.m. »
Dupa felul in care ai povestit, chiar ti-a placut mini-vacanta, ma bucur !
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #26 : August 10, 2018, 05:14:26 p.m. »
 Oooochei… Am venit din concediu cu masinuta. Traseul a fost impartit pe zile dupa cum urmeaza:
1. Calafat-Craiova -Obarsia Lotrului (Transalpina). Am ajuns, dupa 249 km rulati, la ora 12.20 cu un consum de 4.9% si media de 51km/h. Aici ne-am cazat 1 noapte iar dimineata am continuat traseul Transalpina catre Sebes.
2. Am predat cheile la receptie si am pornit la drum. Dupa mai multe opriri pentru a admira peisaje, hidratare cu suc/cafea si a culege alune si alte fructe de padure, am ajuns, surprinzator zic eu, la 11.43 la Sebes cu un consum de 3.1%. Aici, o mica pauza si… pe cai! La 12.10 eram la Cetatea Alba Carolina cu un consum de 3.4%. Locatia fiind super,  am zabovit peste 2 ore iar statisticile s-au resetat.  Satui de muzeu, haleala si bere rece (fara alcool) am plecat catre pensiune iar in jurul orei  17 eram deja acolo (Pensiunea Floare de Colt, Poiana Galdei).
3. Poiana Galdei- Turda-Cheile Turzii (pe autostrada) si apoi o racoreala in salina.  Am reusit sa parcurgem Cheile Turzii dus-intors in 2 ore (cu o pauza de ½ ora pentru hidratare la crisma de la capatul cheilor). Initial am dorit sa ne dam cu tiroliana insa cind am vazut privelistea de jos, m-a luat ameteala si am renuntat.  La Salina Turda, intrarea veche este inchisa iar la noua intrare este o parcare cu plata, destul de goala (masinile erau lasate pe interzis, pe strada, iar politia desi era acolo nu le zicea nimic). Am coborit /urcat toate cele 26 etaje pe jos iar intre cele 2 nivele (sunt cite 13 etaje pe nivel) am dat “o roata” cu acel carusel.  Jos, la barcute, era imposibil sa prinzi  barca libera, se statea la rind ca la paine pe vremea lui Ceausescu.  A fost o zi plina, insa intoarcerea foarte aglomerata.
4. Voiam sa vizitam Clujului insa am renuntat din cauza Untold  (ni s-a spus ca e fff aglomerat) asa ca in aceasta zi am facut citeva trasee montane din apropierea pensiunii , destul de solicitante.
5.  Back in Alba Iulia sa vizitam toata Cetatea. A fost super, prinzind chiar “schimbarea garzii”. 
Am mancat, ne-am hidratat si am plecat sa vedem si orasul Alba Iulia. Foarte frumos, aerisit nu ca-n aglomeratia din Craiova…
6. Dimineata, am luat micul dejun la pensiune, am predat cheile, ne-am luat ramas bun de la proprietari (au fost minunati)  si am plecat catre Transfagarasean (via autostrada Sebes-Sibiu apoi catre Curtisoara).  De la Oiejdea (DN E81) si pina la Sebes drumul a fost oribil, politie, lucrari de intretinere, alea-alea, s-a mers bara la bara. Intrat pe autostrada, am pus-o pe pilot la 130km/h si pina la terminarea acesteia aveam o medie de 73km/h in 124 km si consum de 5.5%. De la Cartisoara pina la Balea Cascada traficul a fost destul de ok, iar consumul de 4.9%.  Ajunsi aici, am luat o apa si-o cafea apoi am urcat sus, la cascada. Dup ace am coborat de la Cascada Balea, am degustat din produsele traditionale de la tarabele de acolo si ne-am indreptat catre Balea lac. Pe bucata cascada-lac am facut muuuulte opriri sa admiram peisajul sis a facem ceva poze. Ajunsi la Balea Lac, cu greu am gasit loc in parcarea (cu plata). Dupa ce ne-am hidratat cu o apa mineral am pornit catre Cetatea Poenari , la poalele careia ne-am si cazat (Pensiunea La Cetate, vedeam din balcon cetatea).  Am ajuns cu un consum de 4.8% si media de 36km/h. Obositi fiind, am luat cina si ne-am culcat deoarece a doua zi voiam sa urcam, cele 1480 de trepte pina sus.
7. Am luat micul dejun, cafeaua de dimineata , am predat cheile la receptie si,dup-o juma de ora, eram sus, la Maria-Sa Vlad Tepes.  Dupa ce am vizitat cetatea, am coborat deoarece se facea timpul. La Cetate se urca doar dimineata intre 9-10 si dupa amiaza 15-16. Traseul se face doar insotiti de jandarmi din cauza atacurilor ursilor ce vin dupa mancarea aruncata de turisti  aiurea.

 Ajunsi jos, ne-am urcat in masina si, imediat ce am pornit motorul, mi-a aparut frumos pe maxidot si Bolero: “service si schimb ulei in 1600 km” (masina avea in bord 28450 km). Deci urmeaza cit de curind prima revizie si primul schimb de ulei. Am urcat catre barajul Vidraru (in ziua precedenta cind am trecut pe acolo eram obositi si n-am oprit). Aici, o bere, o atentie, o maslina si ne-am intors inapoi pe ruta Vidraru-Cetatea Poenari-Curtea de Arges. Am vizitat ce era de vizitat, am luat prinzul si ne-am urcat in masina cu destinatia HOME. Numai traversarea Balsului mi-a luat mai bine de 35 minute, iar de la Pielesti la intrarea in Craiova (7km) am facut mai bine de o ora deoarece au fost 2 accidente foarte grave cu ambulante, smurd, descarcerare, politie. Dupa  5 ore si 38 minute cu un consum de 4.2%, media de 50km/h eram acasa. Termen lung, 2601 km parcursi in 52 ore cu media de 50km/h si consum de 4.9%.
 



 
 
« Ultima Modificare: August 10, 2018, 05:17:51 p.m. de _R_A_D_U »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2093
  • Thanked: 49 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #25 : Iulie 12, 2018, 09:39:03 p.m. »
Eu l-am luat din Romania... Be-loud.ro
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 
The following users thanked this post: _R_A_D_U

Offline _R_A_D_U

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2017
  • Mesaje postate: 153
  • Thanked: 9 times
  • Incepator
  • Auto: Fabia III 1.0MPI 55 Kw / 75 CP
Re: Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart
« Răspuns #24 : Iulie 12, 2018, 05:55:25 p.m. »
Cred ca am gasit... Vad ca e plin olx-ul de anunturi de genul. Multumesc de pont.
 

 

* Subiecte recente

Becuri luminozitate sporita de Avenger
[Azi la 08:21:19 p.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de mntrzvn
[Azi la 07:47:10 p.m.]


Activari diverse functii! de CyborgSky11
[Azi la 07:31:24 p.m.]


Anvelope de iarna de CyborgSky11
[Azi la 07:27:12 p.m.]


sistem start stop de scarlatescu
[Azi la 04:08:47 p.m.]


Fabia I hatchback, 1,9TDI, 2000 de bogdanpiatra
[Azi la 01:10:50 p.m.]


Inlocuire Sigle Logo de CyborgSky11
[Azi la 12:14:36 p.m.]


Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de CyborgSky11
[Azi la 08:32:43 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Azi la 08:30:20 a.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Noiembrie 19, 2018, 02:33:16 p.m.]


octavia 2 1.6 bse consum ulei de CyborgSky11
[Noiembrie 19, 2018, 08:42:28 a.m.]


coduri erori vag de T. Carmen
[Noiembrie 18, 2018, 09:59:57 p.m.]


bloc lumini -compatibilitate de al bundy
[Noiembrie 18, 2018, 06:57:00 p.m.]


Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc de IonOa
[Noiembrie 17, 2018, 08:43:30 p.m.]


Fluctuatii iluminat bord de T. Carmen
[Noiembrie 17, 2018, 07:26:52 p.m.]


Prea fericit.....:) de VFA 2007
[Noiembrie 16, 2018, 10:22:12 p.m.]


Noul proprietar Skoda Octava 3 Fl 1.5 TSI de Iulian M
[Noiembrie 16, 2018, 08:42:05 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de Sorinn
[Noiembrie 16, 2018, 01:13:30 p.m.]


Inlocuire scaune octavia 2 de CyborgSky11
[Noiembrie 15, 2018, 11:43:21 a.m.]


Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP de FerraryTm
[Noiembrie 14, 2018, 10:58:38 p.m.]


skoda favorit de STELU55
[Noiembrie 11, 2018, 01:33:28 p.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Noiembrie 10, 2018, 04:35:17 p.m.]


VOLANTA de marius_f
[Noiembrie 09, 2018, 06:16:14 p.m.]