Autor Subiect: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic  (Citit de 15305 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 223
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #206 : Iunie 26, 2018, 03:50:03 p.m. »
Dupa vreo 1500 km de autostrada unde am mers cu viteze de la 120 la 180 kmph, astazi am constatat ca uleiul este in jumatatea superioara a marcajului de pe joja. Ma si pregatisem cu bidonul langa mine si tot bagam si scoteam joja, poate nu "citea" bine. Placut surprins  :67: . In schimb, antigelul se vrea completat, este la dunga de la limita de jos.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline Stef13

Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #205 : Iunie 06, 2018, 06:54:07 p.m. »
Intre limita maxima si cea minima pe joja sunt intre 1 si 1.5 litri, in functie de motor.

Pe joja era urma fix la limita inferioara.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2629
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #204 : Iunie 06, 2018, 06:09:47 p.m. »
300ml in 14.000km? Asta nu-i nimic.


Consum de ulei la 1.8TSI ar fi 1l de ulei la 1000-1500km.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4458
  • Thanked: 22 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #203 : Iunie 06, 2018, 05:09:27 p.m. »
mda...se pare ca  1.8 TSI inca e predispus sa piarda ulei. Dar sa nu ne hazardam in afirmatii.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 223
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #202 : Iunie 06, 2018, 04:56:43 p.m. »
14.000 km cu ceva maruntis si o completare mica la ulei, cred ca vreo 250-300 ml. Pe joja era urma fix la limita inferioara. In rest toate bune. Urmeaza un schimb de lamele stergatoare, filtre si ulei. Nivelul de antigel este in intervalul recomandat, pe la jumatate. Il las in pace.
Drumuri bune!
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4458
  • Thanked: 22 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #201 : Decembrie 29, 2017, 06:45:59 p.m. »
Desigur ca am mers. Am si la semnatura... am mers "doar" 5 ani cu 1.4 TSI. Diferenta este evidenta, simtitoare si semnificativa. Masina parca zboara cand ma dau la ea. Evident ajuta si DSG.
Da, nici nu ma indoiesc de acest lucru. Insa ma refeream la comparatia intre actualul 1.4 Tsi 148 CP si 1.8 Tsi.

Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 223
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #200 : Decembrie 18, 2017, 10:09:18 a.m. »
Eu la 1.8 TSI am ajuns din cauza multilink. Daca 1.4 TSI de 150cp avea multilink, luam 1.4.
Si nu mi-e frica sa-i dau talpa si sa o turez. Consider ca un motor pe benzina se conduce ca atare, chiar si turbo. In oras da, nu prea sunt diferente intre 120-150-180 cp, La drum lung, pe autostrada, pe serpentine si in depasiri, discutam altfel.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2819
  • Thanked: 34 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #199 : Decembrie 16, 2017, 11:35:07 p.m. »
Multilink-ul e util intr-o situatie limita.
Confortul il dam deoparte. Poti renunta la el. In schimb cand intr-o curba ai sa simti ca pierzi aderenta din cauza ca roata stanga spate se ridica...........? Si ca daca aveai multilink roata era pe sol?
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 969
  • Thanked: 13 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #198 : Decembrie 16, 2017, 10:49:23 p.m. »
Iulian , sincer fosta octavia avea suspensie multilink si conducand acuma cu punte spate cateodata mi se pare mai rigida masina, dar nu o diferenta substantiala. Nu sunt convins ca ma facea mai fericit un multilink la o masina cu putere de 150 de cai, poate cea de 180.
Legat de 1.4 tsi 150 momentan sunt incantat de cum trage, turbolag mi se pare neglijabil plus scot consumuri de 8 in oras , ceea ce mi se pare ireal pentru conceptiile mele din trecut legat de motoarele pe benzina.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2629
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #197 : Decembrie 16, 2017, 10:19:19 p.m. »
De la 4000RPM incep placerile la un motor pe benzina.

M-am uitat pe diagrama de cuplu/putere la 1.4TSI 150CP si 1.8TSI 180CP.

1.4TSI atinge 150CP pe la 5000RPM iar 1.8TSI pe la 4300RPM.

La 1.4TSI cuplul incepe sa scada de pe la 3000RPM iar la 1.8TSI de la 5000RPM.

Din diagrama de putere/cuplu, motoarele intr-adevar par destul de asemanatoare pana in 3500-4000RPM. Mai conteaza aici si cum sunt rapoartele din cutie.

Cu un stage 1 la ambele motoare, ajungi as faci vreo 75CP diferenta intre ele. 1.8TSI are mult mai mult potential.

Graficele astea in schimb nu zic nimic de turbo-lag. Ma astept ca un motor mai mare ca 1.8TSI, sa aiba o turbina mai mica fata de 1.4TSI ca sa obtina acelasi cuplu si turbo-lag-ul sa fie mai redus.

Pe la intalnirile Skoda Club, eu am condus atat 1.2TSI cat si 1.4TSI cand am avut 1.8TSI-ul de 160CP. Diferenta mare intre ele la mers cat de cat normal nu am observat. Vezi diferenta cand iti cunosti masina la limita si o duci la limita. (dar am vazut ca multi pe aici pe forum nu vor sa treaca de 3500RPM)

Marele avantaj pe care il vad pe 1.8 TSI este suspensia multi-link pe spate. E clar ca nu e apreciata de multa lume. Ford a declarat ca Focus 4 va avea punte pe spate, la fel si Mazda pe noua Mazda 3. Pacat. Banii de suspensie multi-link o sa ii faca pe unii fericiti cu touch-screen de sute de inchi, procesor octa-core si o sa mearga bine Facebook in masina.

« Ultima Modificare: Decembrie 16, 2017, 10:33:46 p.m. de Iulian M »
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 969
  • Thanked: 13 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #196 : Decembrie 16, 2017, 10:03:27 p.m. »
Cred ca, comparatia era cu 1.4 tsi de 150 cp nu cel de 122cp, stiu ca erau voci care spuneau ca nu e diferenta asa mare sub 4000 de ture ( cred ca 1,4 tsi e si ceva mai usoara)
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 223
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #195 : Decembrie 16, 2017, 08:46:51 p.m. »
Desigur ca am mers. Am si la semnatura... am mers "doar" 5 ani cu 1.4 TSI. Diferenta este evidenta, simtitoare si semnificativa. Masina parca zboara cand ma dau la ea. Evident ajuta si DSG.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4458
  • Thanked: 22 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #194 : Decembrie 14, 2017, 04:46:42 p.m. »
daca tot esti aici, cu 1.4 TSI ai mers? Ti se pare o diferenta semnificativa de putere la 1,8 TSI fata de 1,4 TSI?
sunt curios sa stiu parerea ta, ca si posesor de 1,8 TSI.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 223
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #193 : Decembrie 07, 2017, 02:25:20 p.m. »
10.000 km, un brat stergator spate rupt de o mana criminala, ulei inca in parametrii cantitativi acceptati (fara sa completez) si i-am dat talpa...
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4458
  • Thanked: 22 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #192 : Noiembrie 13, 2017, 09:24:54 a.m. »
Sincer, e posibil sa ramai cu greieri.  :(
Mie mi-au schimbat portiera pe casco (desi dupa parerea mea nu era nevoie, putea fi revopsita) si, dupa ce mi s-a montat-demontat fateta interioara a usii, am ramas cu greieri. Ii aud la denivelari, gropi, smuceli, plus ca parca se si misca cand pun cotul pe ea. :042: :042:
Din pacate nu stim dinainte daca vei ramane sau nu cu greieri.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

Totul despre DECARBONIZAREA motorului de james kilowatt
[Azi la 02:11:00 p.m.]


Probleme Ac fabia de HitmaN1
[Azi la 01:31:58 p.m.]


OCTAVIA 4x4 WHM de M i c u t z u
[Azi la 11:58:44 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de bogdanpiatra
[Iulie 20, 2018, 10:18:37 p.m.]


Drivetest: Nissan Pulsar 2016 1.2t benzina 115CP CVT de james kilowatt
[Iulie 20, 2018, 02:19:36 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de Avenger
[Iulie 19, 2018, 07:03:18 p.m.]


Skoda Octavia 3 Facelift 1,4 TSI 150 CP Manuala de Andrei1980
[Iulie 19, 2018, 02:20:34 p.m.]


Conexiune telefon de mad.hatter
[Iulie 18, 2018, 04:50:46 p.m.]


Probleme incarcare alternator de adytzul_ac
[Iulie 18, 2018, 11:56:24 a.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Iulie 18, 2018, 11:25:46 a.m.]


Waze si Android auto - calitate de ccosmin
[Iulie 18, 2018, 08:59:20 a.m.]


Octavia 3 Fl Combi 1.4 TSI de bogdanpiatra
[Iulie 17, 2018, 12:44:16 p.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de Tibaldi
[Iulie 16, 2018, 08:05:02 p.m.]


Skoda Octavia 2 1.6 mpi de cirsteammm
[Iulie 16, 2018, 07:52:36 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Iulie 16, 2018, 05:22:53 p.m.]


Zgomote puntea spate in mers pe drum accidentat/gropi etc de CyborgSky11
[Iulie 16, 2018, 09:24:51 a.m.]


Octavia 3 de CyborgSky11
[Iulie 16, 2018, 09:22:11 a.m.]


Roomsterica de simidan
[Iulie 14, 2018, 04:37:38 p.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Iulie 14, 2018, 10:16:09 a.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[Iulie 14, 2018, 12:33:20 a.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de Andrei1980
[Iulie 13, 2018, 11:15:30 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Iulie 13, 2018, 09:46:25 a.m.]


Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart de james kilowatt
[Iulie 12, 2018, 09:39:03 p.m.]


Octavia 3 FL Far ceata spate de ccosmin
[Iulie 11, 2018, 12:44:58 p.m.]


Skoda Octavia II Tour 1.4MPI 80cp de A V A T A R
[Iulie 10, 2018, 07:22:24 p.m.]


CD player de CyborgSky11
[Iulie 09, 2018, 10:14:07 a.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Iulie 08, 2018, 08:28:17 p.m.]


My Skoda Favorit 135L 1.3 carburatie de bogdanpiatra
[Iulie 07, 2018, 02:55:09 p.m.]


Vand Skoda Favorit 135L de ionut_sim
[Iulie 07, 2018, 11:51:50 a.m.]


Kodiaq vs Passat de vizitator
[Iulie 06, 2018, 11:48:00 a.m.]