Autor Subiect: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic  (Citit de 17269 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #205 : Iunie 10, 2019, 02:35:18 p.m. »
Putin bling-bling.
Prima cheie e de la un Leon Mk3, a doua este a mea.
Metalele le-am luat de pe aliexpress.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #204 : Mai 16, 2019, 10:39:57 a.m. »
Update 28.000 km.
Mi-am pus parasolar, poze atasate.
Mi-am pus leduri peste tot la interior: plafoniere fata spate, footwell fata spate (functioneaza inclusiv dimming), torpedou, portbagaj. In portbagaj am pus si niste benzi cu leduri, pe stanga si pe dreapta stalpilor, am lumina ca pe stadion. Ledurile sunt luate de pe aliexpress.
Am schimbat bateria de la cheie, de dimineata am intrat in masina si am pornit-o, dar la servici cand am vrut sa incui masina, nu s-a intamplat nimic. Am luat o Varta de la Mega Image si aia a fost.
Am facut ambele revizii, nimic special.
Drumuri bune sa fie!
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #203 : Iunie 26, 2018, 03:50:03 p.m. »
Dupa vreo 1500 km de autostrada unde am mers cu viteze de la 120 la 180 kmph, astazi am constatat ca uleiul este in jumatatea superioara a marcajului de pe joja. Ma si pregatisem cu bidonul langa mine si tot bagam si scoteam joja, poate nu "citea" bine. Placut surprins  :67: . In schimb, antigelul se vrea completat, este la dunga de la limita de jos.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3328
  • Thanked: 17 times
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #202 : Iunie 06, 2018, 06:54:07 p.m. »
Intre limita maxima si cea minima pe joja sunt intre 1 si 1.5 litri, in functie de motor.

Pe joja era urma fix la limita inferioara.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2736
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #201 : Iunie 06, 2018, 06:09:47 p.m. »
300ml in 14.000km? Asta nu-i nimic.


Consum de ulei la 1.8TSI ar fi 1l de ulei la 1000-1500km.
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #200 : Iunie 06, 2018, 04:56:43 p.m. »
14.000 km cu ceva maruntis si o completare mica la ulei, cred ca vreo 250-300 ml. Pe joja era urma fix la limita inferioara. In rest toate bune. Urmeaza un schimb de lamele stergatoare, filtre si ulei. Nivelul de antigel este in intervalul recomandat, pe la jumatate. Il las in pace.
Drumuri bune!
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #199 : Decembrie 18, 2017, 10:09:18 a.m. »
Eu la 1.8 TSI am ajuns din cauza multilink. Daca 1.4 TSI de 150cp avea multilink, luam 1.4.
Si nu mi-e frica sa-i dau talpa si sa o turez. Consider ca un motor pe benzina se conduce ca atare, chiar si turbo. In oras da, nu prea sunt diferente intre 120-150-180 cp, La drum lung, pe autostrada, pe serpentine si in depasiri, discutam altfel.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3031
  • Thanked: 46 times
  • Auto: EX Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #198 : Decembrie 16, 2017, 11:35:07 p.m. »
Multilink-ul e util intr-o situatie limita.
Confortul il dam deoparte. Poti renunta la el. In schimb cand intr-o curba ai sa simti ca pierzi aderenta din cauza ca roata stanga spate se ridica...........? Si ca daca aveai multilink roata era pe sol?
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 992
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #197 : Decembrie 16, 2017, 10:49:23 p.m. »
Iulian , sincer fosta octavia avea suspensie multilink si conducand acuma cu punte spate cateodata mi se pare mai rigida masina, dar nu o diferenta substantiala. Nu sunt convins ca ma facea mai fericit un multilink la o masina cu putere de 150 de cai, poate cea de 180.
Legat de 1.4 tsi 150 momentan sunt incantat de cum trage, turbolag mi se pare neglijabil plus scot consumuri de 8 in oras , ceea ce mi se pare ireal pentru conceptiile mele din trecut legat de motoarele pe benzina.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2736
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #196 : Decembrie 16, 2017, 10:19:19 p.m. »
De la 4000RPM incep placerile la un motor pe benzina.

M-am uitat pe diagrama de cuplu/putere la 1.4TSI 150CP si 1.8TSI 180CP.

1.4TSI atinge 150CP pe la 5000RPM iar 1.8TSI pe la 4300RPM.

La 1.4TSI cuplul incepe sa scada de pe la 3000RPM iar la 1.8TSI de la 5000RPM.

Din diagrama de putere/cuplu, motoarele intr-adevar par destul de asemanatoare pana in 3500-4000RPM. Mai conteaza aici si cum sunt rapoartele din cutie.

Cu un stage 1 la ambele motoare, ajungi as faci vreo 75CP diferenta intre ele. 1.8TSI are mult mai mult potential.

Graficele astea in schimb nu zic nimic de turbo-lag. Ma astept ca un motor mai mare ca 1.8TSI, sa aiba o turbina mai mica fata de 1.4TSI ca sa obtina acelasi cuplu si turbo-lag-ul sa fie mai redus.

Pe la intalnirile Skoda Club, eu am condus atat 1.2TSI cat si 1.4TSI cand am avut 1.8TSI-ul de 160CP. Diferenta mare intre ele la mers cat de cat normal nu am observat. Vezi diferenta cand iti cunosti masina la limita si o duci la limita. (dar am vazut ca multi pe aici pe forum nu vor sa treaca de 3500RPM)

Marele avantaj pe care il vad pe 1.8 TSI este suspensia multi-link pe spate. E clar ca nu e apreciata de multa lume. Ford a declarat ca Focus 4 va avea punte pe spate, la fel si Mazda pe noua Mazda 3. Pacat. Banii de suspensie multi-link o sa ii faca pe unii fericiti cu touch-screen de sute de inchi, procesor octa-core si o sa mearga bine Facebook in masina.

« Ultima Modificare: Decembrie 16, 2017, 10:33:46 p.m. de Iulian M »
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 992
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #195 : Decembrie 16, 2017, 10:03:27 p.m. »
Cred ca, comparatia era cu 1.4 tsi de 150 cp nu cel de 122cp, stiu ca erau voci care spuneau ca nu e diferenta asa mare sub 4000 de ture ( cred ca 1,4 tsi e si ceva mai usoara)
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #194 : Decembrie 16, 2017, 08:46:51 p.m. »
Desigur ca am mers. Am si la semnatura... am mers "doar" 5 ani cu 1.4 TSI. Diferenta este evidenta, simtitoare si semnificativa. Masina parca zboara cand ma dau la ea. Evident ajuta si DSG.
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4554
  • Thanked: 37 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #193 : Decembrie 14, 2017, 04:46:42 p.m. »
daca tot esti aici, cu 1.4 TSI ai mers? Ti se pare o diferenta semnificativa de putere la 1,8 TSI fata de 1,4 TSI?
sunt curios sa stiu parerea ta, ca si posesor de 1,8 TSI.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline ovidescu

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 224
  • Thanked: 6 times
  • Rabdare si drum bun!
  • Auto: Octavia 3 FL 1,8TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #192 : Decembrie 07, 2017, 02:25:20 p.m. »
10.000 km, un brat stergator spate rupt de o mana criminala, ulei inca in parametrii cantitativi acceptati (fara sa completez) si i-am dat talpa...
ex: Astra H Cosmo HB, 2008, 1.6 MPI M5 * Rapid Style, MY2015, 1.2 TSI M6 * Octavia 2 FL Business, MY2012, 1.4 TSI M6
actuala: Octavia 3 FL Style, MY2017, 1.8 TSI DSG7
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4554
  • Thanked: 37 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic
« Răspuns #191 : Noiembrie 13, 2017, 09:24:54 a.m. »
Sincer, e posibil sa ramai cu greieri.  :(
Mie mi-au schimbat portiera pe casco (desi dupa parerea mea nu era nevoie, putea fi revopsita) si, dupa ce mi s-a montat-demontat fateta interioara a usii, am ramas cu greieri. Ii aud la denivelari, gropi, smuceli, plus ca parca se si misca cand pun cotul pe ea. :042: :042:
Din pacate nu stim dinainte daca vei ramane sau nu cu greieri.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

Diverse probleme cu A/C sau climatronic de bud
[Azi la 01:03:46 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Azi la 12:47:51 p.m.]


Skoda Fabia 1.2 Benzina, simptom fals de bobine defecte de janitor
[Azi la 11:39:15 a.m.]


Ingatuire motor de mr.franta
[Azi la 07:25:31 a.m.]


Ce ulei de motor folosim? de james kilowatt
[Iunie 24, 2019, 01:41:35 p.m.]


Scurgere ulei planetara de piticul76
[Iunie 23, 2019, 11:07:14 p.m.]


Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala de alexxb
[Iunie 23, 2019, 01:42:20 p.m.]


Comportament normal DSG de ovidescu
[Iunie 20, 2019, 10:52:05 a.m.]


Unde sa ne facem asigurarile CASCO & RCA ! de bogdanpiatra
[Iunie 20, 2019, 10:09:23 a.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Iunie 20, 2019, 08:39:46 a.m.]


Senzori aprinsi la pornire de LuluN
[Iunie 18, 2019, 11:18:35 p.m.]


"Silver Surfer" Octavia 2 Combi 1.6 TDI 2012 de vizitator
[Iunie 18, 2019, 01:18:34 p.m.]


Consum Octavia 3 din 2014 2.0 diesel DSG de rt25
[Iunie 18, 2019, 10:37:56 a.m.]


Partea stanga a portbagajului se incinge de LNT
[Iunie 17, 2019, 03:06:58 p.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de cirsteammm
[Iunie 17, 2019, 01:23:37 p.m.]


Drivetest: Seat Leon Cupra ST AWD (290CP, DSG7) de Iulian M
[Iunie 15, 2019, 11:57:38 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de mad.hatter
[Iunie 15, 2019, 03:11:58 p.m.]


Activari diverse functii! de Liviu-tsi
[Iunie 14, 2019, 02:28:50 p.m.]


Motorizari ale membrilor Skoda-club de adiza
[Iunie 13, 2019, 01:36:28 p.m.]


Probleme motor Skoda Fabia 1.2 12v HTP 47kw de andrei.murgu
[Iunie 13, 2019, 08:08:27 a.m.]


Problema alternator de Liviu-tsi
[Iunie 12, 2019, 11:06:28 a.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic de ovidescu
[Iunie 10, 2019, 02:35:18 p.m.]


Noutati Skoda de vizitator
[Iunie 10, 2019, 12:52:45 p.m.]


Inchidere geamuri din cheie de vizitator
[Iunie 10, 2019, 10:32:24 a.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Iunie 09, 2019, 09:14:54 a.m.]


Manuale Skoda pe site-ul oficial ! de Black
[Iunie 08, 2019, 02:35:43 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Iunie 04, 2019, 05:06:48 p.m.]


Anvelope de iarna de safari hunter
[Iunie 04, 2019, 02:34:40 p.m.]


Diverse probleme legate de bateriile auto de sunshine
[Iunie 03, 2019, 01:50:22 p.m.]