Autor Subiect: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break  (Citit de 251 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4405
  • Thanked: 19 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #9 : Aprilie 19, 2018, 10:32:27 a.m. »
la masinile cu clima pe 3 zone sau 4 zone poate avea sens: eu imi dau pe 20 grade ca sunt mai calduros, cei din spate isi dau pe 24 grade ptr ca sunt mai frigurosi.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2723
  • Thanked: 31 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #8 : Aprilie 18, 2018, 10:42:36 p.m. »
Dual, bizonic, etc, o mica prostioara. Parerea mea.
Adica la mine fac 20 de grade, la nevasta sau amanta, la 20 de cm fata de mine, fac  26 grade sau maxim hot. In cateva minute se egalizeaza tot. Vrajeli comuniste.
Nu am vazut eficienta.
 
The following users thanked this post: A V A T A R, Andrei1980

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1960
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #7 : Aprilie 18, 2018, 12:57:40 p.m. »
Nici la superb 2 nu am problema asta. Butonul se cheamă "dual" însă își tine minte poziția.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1886
  • Thanked: 4 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #6 : Aprilie 18, 2018, 09:28:19 a.m. »
Trebuia sa ramana sincronizata, avea ceva BUG atunci consola climatronic...  :039: Dupa 2013, toate consolele de climatronic sunt identice pe Golf 7-O3-Leon 5F-Superb 3 etc.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1960
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #5 : Aprilie 16, 2018, 08:56:56 p.m. »
Am văzut treaba cu sync, însă am impresia ca uita ca a fost apăsat la fiecare repornire. Și tu învârti rotita  îți dai seama ca nu e sincronizata, și iar apeși. Mai bine rămânea by default sincronizat și făceai apăsări simultane dacă voiai reglaj separat (care mi se pare cam inutil ...). Bizonica de la skoda e mai buna :D
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 
The following users thanked this post: Andrei1980

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1886
  • Thanked: 4 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #4 : Aprilie 16, 2018, 06:43:40 p.m. »
Salut!
Legat de sistemul de clima bizonal. Nu ai avut apasat butonul Sync din dreapta butonului rotativ din mijloc, si atunci nu trebuia sa invarti amandoua selectoare de temperatura, era de ajuns doar rotirea celui din partea soferului, sau celalat pentru folosire separata. E drept ca daca pasagerul din dreapta a modificat ceva la temperatura din partea sa, iese din Syncronization si pana ce nu apesi iarasi butonul Sync, trebuiesc ajustate separat temperaturile.  Plus ca acest nou sistem mi se pare mai reusit ca si cel vechi (stiu am avut si eu sistemul vechi pe O2 FL) fiindca pe acesta daca apesi pe butonul Auto, ramane la acea temperatura la care a fost selctat si nu sare cu forta la 22 Gr. , deci pe auto poate sa ramana pe orice temperatura selectata.
Legat de motorizare, sunt de acord, am testat si eu 1.6TDI si observatii la fel, si chiar si la motorul mai mare de 2 litri si 150CP , la fel dupa 2000 rpm incepe sa traiasca motorul, nu mai sunt motoare de cuplu la turatii joase cum erau vechile 1.9TDI ALH si restul... Dupa mine un motor TSI modern fie ea si un 1.4TSI, sunt motoare mult mai elastice ca un TDI EU6 cu filtru de particule.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 971
  • Thanked: 11 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #3 : Aprilie 14, 2018, 07:18:33 p.m. »
James kilowatt ma bucur ca experientele tale sunt similare cu ale mele de pe 1.6 tdi-ul meu de pe octavia 2....aceeasi senzatie nu atat ca nu ajung caii cat ca la turatii mici nu are putere si ajungi sa tot schimbi viteze si incetul cu incetul iti omoara placerea de a conduce.
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 168
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #2 : Aprilie 14, 2018, 03:11:32 p.m. »
Ai talent de review-er! Foarte frumos din partea ta că ne împărtășești astfel de experiențe!
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1960
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break
« Răspuns #1 : Aprilie 14, 2018, 12:04:13 p.m. »
Acest VW Golf se numeste in limbaj de asigurator "Reno Megane or similar". Testul a durat o saptamana, pe o insula de 50x20km vulcanica unde nu exista drum drept, urci in patru labe si cobori in nas.  Am facut aproape 500km, majoritatea cu 4 adulti + copil.

Nu am idee care e nivelul de echipare. Masina are faruri cu halogen, are start&stop si hill hold assist (cea mai utila optiune tinand cont de zona), frana de mana electrica, are navi, clima bizonica, insa nu are regulator de viteze (oricum inutil) si nici chestii de condus semi-autonom. Are aproape 2 ani si 40000km.

Nu e o masina rea, insa ar merita clar un motor mai potent. E destul de placuta, te obisnuiesti imediat cu ea si nu are defecte evidente insa nici nu te da pe spate cu ceva.

Lucruri bune:

+ insonorizare aerodinamica si de rulaj bune, si mediu spre OK si la motor.

+ Pozitia la volan foarte buna, reglaje bune ale scaunului, vizibilitate foarte buna

+ Consum super bun. Overall mi-a iesit 5.8, insa mergand pe pante foarte abrupte. _Insa poate consuma mult mai putin. Cand am facut drumuri cu doar 2 persoane si cu pante mai putin abrupte de nivel am reusit sa scot si in jur de 4.0.

+ are ventilatie in spate, lucru care la noul superb de exemplu a disparut.

+ imi plac franele, pedala scurta insa progresiva si foarte usor de dozat.

+ tinuta de drum in viraje foarte buna.

+ calitatea plasticelor e buna.

Asa si asa:

0 ansamblul motor + cutie de viteze e "minimalist". Motorul e slabut pentru masina asta, iar cutia de viteze in 5 trepte e un compromis acceptabil, insa clar compromis. In tr5 are 100km/h real la 2000rpm. Insa  eutanasiaza motorul, accelereaza in timpi geologici in treapta 5.  In tr4 e ceva mai bine. Insa au existat cazuri in care ca sa urc pante pe "autostrada" cu 90km/h a trebuit sa stau in tr3.  Sub 1800rpm motorul e inexistent, trage relativ bine intre 2000 si 3000, continua sa traga si peste 3000 insa deja pare ca incepe sa ramana fara aer (posibil sa existe un palier de putere).  Subiectiv as fi dat un "minus" insa asta e, cu 110CP nu se pot face minuni.  Un chiptuning ar putea poate sa-i schimbe comportamentul si perceptia mai ales daca ar elimina (posibilul) palier de putere la peste 3000rpm.

0 nu-mi prea place clima bizonica, ca sa schimbi temperatura trebuie sa invarti ambele rotite. Si e inutila intr-o masina atat de mica. Trebuie deconectata... sau dezinstalata :D

0 desi nu sta rau pe drum, volanul e genul "elastic" care reduce feedbackul.

Meh:

- nu-mi plac farurile cu halogen (recunosc ca farurile incep sa devina o obsesie pentru mine). Nu-s foarte proaste insa sunt banale.

- are... greieri. Destul de multi, cel putin din trei surse identificate (bord in stanga, usa din dreapta si undeva dreapta spate). Ciudat la o masina data de toti drept referinta la soliditatea asamblarii. Posibil sa fi fost maltratata, e masina "publica".

- in viraje scartaie una din rotile din spate (posibil rulment... 40.000km).

- n-are regulator de viteza

- sunetul la radio e mai slab decat la superbul meu (posibil sa fie versiunea de baza insa la sunet si eu am mers pe versiunea de baza).



Daca imi mai amintesc ceva mai scriu. Desi lista de defecte pare lunga, in realitate sunt rahatisuri, nu lucruri importante. Cel mai important pentru mine ar fi mai degraba motorul, probabil ar trebui ceva de la 1.4 TSI in sus ar fi altceva.

Si poze:















« Ultima Modificare: Aprilie 14, 2018, 12:06:35 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

 

* Subiecte recente

Ce ulei de motor folosim? de MrFox
[Aprilie 24, 2018, 11:16:26 p.m.]


Upgrade de la lumini de zi bec normal la lumini de zi cu led de safari hunter
[Aprilie 24, 2018, 10:43:35 p.m.]


gps / monitor retractabil de marius_f
[Aprilie 24, 2018, 08:55:53 p.m.]


Skoda Octavia II Tour 1.4MPI 80cp de DragosM
[Aprilie 24, 2018, 08:30:14 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de Sorinn
[Aprilie 24, 2018, 07:45:57 p.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de TLGTLC
[Aprilie 24, 2018, 02:46:14 p.m.]


Anvelope de iarna de TLGTLC
[Aprilie 24, 2018, 10:47:58 a.m.]


Probleme tehnice 1.4 16v de vizitator
[Aprilie 24, 2018, 09:31:28 a.m.]


Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ? de james kilowatt
[Aprilie 22, 2018, 07:43:23 p.m.]


Turbina de marius_f
[Aprilie 20, 2018, 04:25:09 p.m.]


Probleme clima/ac de Alunakis
[Aprilie 19, 2018, 06:38:34 p.m.]


Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break de vizitator
[Aprilie 19, 2018, 10:32:27 a.m.]


schimbare placute frane si disc frana de Avenger
[Aprilie 17, 2018, 08:26:57 p.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Aprilie 17, 2018, 06:10:21 p.m.]


Schimbare parbriz Skoda de M i c u t z u
[Aprilie 17, 2018, 04:08:37 a.m.]


instalare camera foto spate de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 08:58:59 p.m.]


Mica si incapatoare! Skoda Roomster 1.6 tdi de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 06:27:40 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Aprilie 16, 2018, 02:42:48 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Aprilie 16, 2018, 02:06:36 p.m.]


Problema Keyless de SkSp99
[Aprilie 16, 2018, 09:32:16 a.m.]


MOTORIZARE 1,4 MPi 80 CP de nicudica
[Aprilie 16, 2018, 12:58:53 a.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Aprilie 15, 2018, 05:33:43 p.m.]


Handsfree Octavia 3 A7?!? de Jeanne
[Aprilie 15, 2018, 11:30:47 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Aprilie 15, 2018, 09:08:19 a.m.]


coduri erori vag de bombuka
[Aprilie 13, 2018, 10:43:02 p.m.]


Vand navigatie Android Skoda/VW de asterix
[Aprilie 13, 2018, 03:15:54 p.m.]


Octavia II Facelift 1.6 TDI CR Black Magic de LNT
[Aprilie 12, 2018, 04:14:30 p.m.]