Autor Subiect: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8  (Citit de 377 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #16 : Mai 06, 2018, 07:15:58 a.m. »
Cred ca au pus acelasi motor si pe Audi RS4 B7 (pe asta l-am condus) si avea tot 4.2l V8 cu 420CP si cutie manuala.

Astazi am facut vreo 250km cu Golf-ul si diferenta de putere fata de Mustang e vizibila.

Peste doua saptamani mai am o rezervare la un Mustang. O sa fie unul decapotabil dar nu stiu ce motorizare. Defapt s-ar putea nici sa nu imi dea Mustang ca de fiecare data rezervarea a fost pe "Ford Mustang or similar".

O sa mai adaug aici impresii.

Diferenta intre cel mai ieftin Mustang cu motor de 2.3l si cel care ar trebui sa il ai (decapotabil cu V8):



Mai au astia pe aici o nebunie care e competitie pentru Mustang si anume Chevrolet Camaro: e cam pe acelasi pret dar are motor de 6.2l. Prin zona mea vad mult mai multe Mustanguri si multe din ele sunt conduse de asiatici.


Muscle car e "The American Way" din 1960. Acum the American way e Toyota Camry sau mai rau: Honda CR-V si alte CUV-uri de genul.
« Ultima Modificare: Mai 06, 2018, 07:23:57 a.m. de Iulian M »
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #15 : Mai 05, 2018, 07:28:41 p.m. »
Audi RS4 B7?

Audi A8 4.2FSI. Ma gandesc ca era aceeasi putere cu ce-au pus pe R8, nu...?

In fine, fugea sufrageria aia pe roti de nu mi-a venit a crede. Partieeee !!! (am si topic drive-test aici in aria dedicata, daca bine imi amintesc)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Online james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1990
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #14 : Mai 04, 2018, 10:09:46 p.m. »
Tesla e o schema ponzi deocamdată, si nu sunteți prea mulți producători amatori sa încerce. Ar fi interesant de aflat cât ar trebui sa coste ca să meargă în profit 
Tocmai am văzut în cartier un mustang... 5.0 v8. Se vinde deci și în Europa
Cea mai rapida pe care am condus-o până acum e Ferrari 430 (490 cp, pe circuit de karting :D ...distractiv :D 
« Ultima Modificare: Mai 04, 2018, 10:12:10 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #13 : Mai 04, 2018, 08:17:29 p.m. »
Audi RS4 B7?

Cea mai rapida masina condusa de mine dpdv al acceleratiei a fost Tesla P90D la un drive test scurt.

Varianta AWD cu doua motoare electrice dar fara ludicrous mode.

Foarte brutala si addictive la acceleratie pana in 120 km/h (n-am testat mai mult) si cel mai impresionant e raspunsul instant, lipsa sunetului si cat de puternic te baga in scaun.

Ma uimeste ca inca dupa atatia ani niciun alt producator nu a scos un competitor pentru Tesla.


Mustang ca si performante e un best buy daca asta vrei si pare ca au investit mai mult bani in motor, sasiu, cutia de viteze si mai putin in calitatea interiorului si asamblarii.


Masina e clar grea dar cu suspensie independenta pe spate si V8 e chiar ok pentru majoritatea drumurilor din SUA care au curbe line si benzi late.

« Ultima Modificare: Mai 04, 2018, 08:20:34 p.m. de Iulian M »
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #12 : Mai 04, 2018, 07:42:06 p.m. »
Cel mai puternic motor ce-am condus avea 420 CP. Prin 2008...
M-ai taiat :))
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #11 : Mai 04, 2018, 05:58:53 p.m. »
Motorul asta de 5l V8 are atat injectie directa cat si multi-punct pentru a preveni depunerile de carbon.

Un mini review specific americanesc despre treaba asta: https://youtu.be/g-c0YPpZYI4


Acum am aflat si ce putere are: 460CP
« Ultima Modificare: Mai 04, 2018, 06:01:29 p.m. de Iulian M »
 

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2226
  • Thanked: 9 times
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #10 : Mai 04, 2018, 05:26:56 p.m. »
Asta daca se vor mai vinde masini in SUA si nu SUV-uri.
Trist dar adevarat, din ce in ce mai mult si pe la noi...


Mustang 5l V8 nu e o masina pentru Europa ci probabil cel de 2.3l EcoBoost.
Cam asa e, dar cel de 2.3 litri a avut / are niste probleme, nu pare o alternativa buna. :D
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6
 

Online james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1990
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #9 : Mai 03, 2018, 09:28:05 p.m. »
Eu am mers cu peste 200 cu amtrack-ul, între ny și Boston. Media nu știu cât a ieșit 
În us din ce-am înțeles marfarele au prioritate, și asta contribuie la dificultatea legăturilor de mare viteza 
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #8 : Mai 03, 2018, 06:13:43 p.m. »
Trenurile sunt varza in state si e oarecum de inteles la cat de mare e continentul si distantele dintre orase.

Au incercat acum cateva luni un tren de "mare viteza" intre Seattle si Portland si a deraiat la viteza de croaziera de 130km/h la cursa de inaugurare si l-au oprit.
 

Online james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1990
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #7 : Mai 03, 2018, 06:04:37 p.m. »
La noi e popular trenul, merge mai repede decat mustangul vostru cu V8, neah, uite-asa, ca a noastra e mai mare  :))  Si poti sa stai si pe feisbuc in timpul asta.
Insa sa te dai pe stelvio sau pe transfagarasan cu asa ceva trebuie sa fie priceless.  Adica sa te dai cu V8-ul, nu cu trenul. Si mai da-i dracu' de ursi polari, n-au decat sa dispara la ce ifose au in ei...
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #6 : Mai 03, 2018, 05:54:43 p.m. »
Mustang 5l V8 nu e o masina pentru Europa ci probabil cel de 2.3l EcoBoost.

In SUA, strict din punct de vedere al taxelor si al asigurarii, Mustang V8 costa la fel de mult ca un Golf sau Civic (diferente minore).

Motorul de 5l V8 este destul de popular ca e pus pe Ford F-150 care se vand in numar de 900.000/an. 

Mie ideal mi se pare de inchiriat cu $60-80 pe zi atunci cand ai chef.


Eu mai am o rezervare la unul peste cateva saptamani.
« Ultima Modificare: Mai 03, 2018, 05:59:28 p.m. de Iulian M »
 

Offline Doc. RaA

  • Doar inscris
  • Joined: Apr 2018
  • Locaţia: Wien
  • Mesaje postate: 16
  • Thanked: 1 times
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 2.0 TDI 140cp
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #5 : Mai 03, 2018, 02:57:26 p.m. »
Eu personal nu m-as vedea niciodata intr-o masina americana cu V8"serioas", ca unul sunt foarte greu de intretinut financiar service, asigurari, impozite si taxe. Oricum la Trump sunt alte probleme, noi in Ro o avem pe Dracnea, iar in Eu te rup taxele.... dar nu o dam in politica.
 

Offline LNT

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2009
  • Locaţia: Cluj
  • Mesaje postate: 1303
  • Thanked: 2 times
  • Mester Strica-Tot
    • SayIT.ro
  • Auto: O2 FL 1.6 TDI Drive
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #4 : Mai 03, 2018, 10:29:58 a.m. »
Bai ce ma enervează preturile de la voi. La noi cu banii aia acum iei o skoda care n-are nici jumate dintr-un motor de mustang. La o mașină de genul aia dai pe aici 4900euroi doar taxa de înmatriculare. Chiar și dacă ar veni doar cu juma de motor
Eu le-as da skoda mea la schimb si probabil ar trebui sa mai pun ceva sa acopar banii de taxa.  :))
In the zone where normal things don't happen...very often.
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #3 : Mai 03, 2018, 10:06:09 a.m. »
Sunetul unui V8 aspirat de cilindree mare e PRICELESS.
Pacat ca in Europa asa ceva e clasificat ca fiind Forbidden pt cei care nu au cont substantial, sau e neplatitor de orice fel de taxe.
Mereu m-am gandit ca daca ai noroc de-o pana de motor in Texas sau Nevada, e bine sa ai cort la tine, la ce trafic e acolo si ce sanse exista sa mai treaca cineva, fie si un Ranger :))
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Online james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1990
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: 2018 Ford Mustang GT 5L V8
« Răspuns #2 : Mai 02, 2018, 09:44:58 p.m. »
Bai ce ma enervează preturile de la voi. La noi cu banii aia acum iei o skoda care n-are nici jumate dintr-un motor de mustang. La o mașină de genul aia dai pe aici 4900euroi doar taxa de înmatriculare. Chiar și dacă ar veni doar cu juma de motor 
Și Europa se suvizeaza, deși noi suntem eco și taxam benzina și carbonul și caii putere și centimetrii cubi și în curând și cele 10 dimensiuni presupuse ale spațiului calabi yau din teoria corzilor. Însă nu ne duce capul sa taxam masa sau amprenta,, adică fix elementul care chiar contează în materie de eficienta. Mai mult metoda de calcul a cotelor de co2 permise favorizează mașinile grele.... Deși scopul declarat e fix cel opus.


Revenind la mașini, mie 10 viteze mi se par la fel de utili ca megapixelii la sapiniere. Adică marketing în dauna calității și performantei.
« Ultima Modificare: Mai 02, 2018, 09:46:33 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 
The following users thanked this post: Andrei1980

 

* Subiecte recente

Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de bogdanpiatra
[Azi la 04:29:04 p.m.]


Interfata VAG COM - VCDS de marius_f
[Azi la 02:08:11 p.m.]


Probleme ventilatoare de marius_f
[Azi la 02:05:34 p.m.]


Octavia 3 FL Far ceata spate de ccosmin
[Azi la 09:59:52 a.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de CyborgSky11
[Mai 23, 2018, 07:32:29 p.m.]


problema cap planetara de Cosmin1234
[Mai 23, 2018, 02:08:35 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de Sorinn
[Mai 23, 2018, 01:13:31 p.m.]


Recomandare rulment roata fata de CyborgSky11
[Mai 23, 2018, 12:45:20 p.m.]


Reglare frana de mana Skoda Octavia de marius_f
[Mai 23, 2018, 11:28:25 a.m.]


Petrolierul si marele alb de mad.hatter
[Mai 22, 2018, 05:16:03 p.m.]


Timp livrare real ? de mad.hatter
[Mai 22, 2018, 05:04:22 p.m.]


Drive test Skoda Karoq 2.0 TDI 150 CP DSG 4x4 de mad.hatter
[Mai 22, 2018, 10:59:40 a.m.]


Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP de mad.hatter
[Mai 22, 2018, 10:55:23 a.m.]


Kodiaq vs Passat de james kilowatt
[Mai 20, 2018, 04:32:07 p.m.]


Linda - Skoda Superb 3 / 2.0 TSI de Andrei1980
[Mai 19, 2018, 09:01:27 p.m.]


Dimensiuni difuzoare Fabia de Leonard
[Mai 19, 2018, 02:50:02 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Mai 18, 2018, 07:15:08 p.m.]


Skoda Rapid Style 1.2TSI de averescuradu
[Mai 16, 2018, 01:45:57 p.m.]


Diverse probleme cu A/C sau climatronic de vizitator
[Mai 16, 2018, 09:35:28 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Mai 15, 2018, 02:50:47 p.m.]


Demontare caseta - Reglare directie de vizitator
[Mai 15, 2018, 09:26:20 a.m.]


Curea distributie de thrall_24
[Mai 14, 2018, 09:28:05 p.m.]