Autor Subiect: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP  (Citit de 458 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #25 : Mai 18, 2018, 11:29:23 a.m. »
BMW are 318i, motor in 3 cilindri de 136 CP. Nu exceleaza, dar iti faci treaba cu el. >:D<
Din ce am condus eu, principalul atuu al motoarelor in 3 cilindri este faptul ca urca senzational de repede in ture (forte de frecare mult mai mici). Adica abia ai apasat acceleratia si ai ajuns la 3500 turatii, lucru care nu l-am constatat la niciun motor in 4 cilindri.  :x . Tot din cauza fortelor de frecare mai mici, motorul are o elasticitate f buna.
Pe de alta parte motoarele in 3 cilindrii sunt mai greu de echilibrat, poti sa simti vibratii in schimbator. Ma rog, sunt de acord: Ford face motoare in 3 cilindrii mai bune decat Vag: 1.0 ecoboost e mult mai reusit decat 1.0 TSI (dupa parerea mea)
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1988
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #24 : Mai 18, 2018, 11:15:23 a.m. »
Nici mie nu-mi sunt clare motivele insa toti o fac (inclusiv BMW anuntau asta).  Pe de alta parte insa Ford face motoare reusite in 3 cilindri. Eu am mers cu 1L ametit de 65CP si mi s-a parut dat dracu' de silentios si de "rotund". De exemplu 1.4 de pe Auris vibreaza mai tare.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #23 : Mai 18, 2018, 09:29:15 a.m. »
Mare pacat. Dezamagit de Octavia 3 (dar nu si de motorul 1.5 TSI), eu astept sa apara noul Ford Focus 1.5 TSI....dar daca este in 3 cilindri, s-ar putea sa imi revizuiesc (din nou) parerea.
Stie cineva care e motivul ptr care au trecut de la 4 la 3 cilindri? urca mai repede in ture? Consuma mai putin?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2612
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #22 : Mai 18, 2018, 03:56:19 a.m. »
Macar 1.5TSI are 4 cilindri.


Noul Ford Focus si Ford Fiesta ST vin cu 1.5l turbo in 3 cilindri.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #21 : Mai 17, 2018, 12:03:33 p.m. »
Da, asa este. Si aceasta este o explicatie pentru faptul ca masini cu 5 stele la testele de siguranta americane iau doar 3 stele la testele euroNCAP (adica cat un Logan). Faptul ca nu au avertizor lipsa centura pasager le depuncteaza foarte mult (ca si pe Skoda 2, dealtfel).
« Ultima Modificare: Mai 17, 2018, 01:11:21 p.m. de M i c u t z u »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #20 : Mai 17, 2018, 10:39:07 a.m. »
Mai mare rasul pentru ce ce se dau stele NCAP :))
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 
The following users thanked this post: Andrei1980

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #19 : Mai 17, 2018, 09:37:29 a.m. »
la plecarea de pe loc si in vit I este intr-adevar cu zgomot de diesel, motiv ptr care l-am si intrebat pe dealer daca nu cumva din greseala mi-a dat 2.0 TDI in loc de 1.5 tsi. ;)  Apoi, la viteze de croaziera, e mai silentioasa. Din pacate nu am trecut peste denivelari sau capace de canal sa testez suspensia.
Sub 2000 turatii lagul este evident si motorul este cam anemic...dar are si meritul ca urca repede in ture (mult mai repede decat 1.2 TSI) si, odata trecuta bariera de 2500 turatii, nu mai ai probleme cu el.
legat de Skoda 2, da, are mai putine stele la siguranta, dar sa nu uitam ca are si mai putine airbaguri standard si nici avertizor lipsa centura pentru scaunul pasagerului nu are; a pierdut mult din acest motiv.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 973
  • Thanked: 11 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #18 : Mai 16, 2018, 10:57:11 p.m. »
Vizitator, legat de observatiile tale,vis-a-vis de 1.5 tsi , ele se confirma in ceea ce am citit pe internet in comparatii cu 1,4 tsi si anume :
- motor mai zgomotos (unii spuneau ca suna ca un diesel)
- turbo-lag sub 2000de ture sesizabil mai mult fata de 1.4 tsi
- consumuri asemanatoare cu 1.4 tsi
Sincer nu prea vad unde e evolutia cu acest motor. (As a aparut si 1.6 tdi in loc de 1.9 tdi)
Legat de ceea ce ai spus ca o2 este mai masina ca si o3, partial de acord cu tine, clar se vad reduceri de costuri, in schim masina e ceva mai tehnologizata si are o stea in plus la euroncap, dar de acord o2 a avut un raport pret calitate mai bun ca o3. Ramane in schimb campioana la spatiu si la motorizari
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1988
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #17 : Mai 16, 2018, 10:48:58 p.m. »
De obicei motoare mari au masini mai rasarite care au si insonorizare buna. Plus alea cu putere/l mai scazuta care au turatii ai scazute, compresie mai joasa etc, chestii care contribuie la zgomot.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15921
  • Thanked: 32 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #16 : Mai 16, 2018, 08:19:01 p.m. »
Se aude Dorule, se aude. 

Nu contest in cazul de fata, insa in genere vorbind, in special la Otto, cilindreea mare e ff silentioasa.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #15 : Mai 16, 2018, 04:58:51 p.m. »
Mi-am amintit, consumul a fost de 9.1%. Mult, daca tinem cont de faptul ca era weekend si am mers pe traseu neaglomerat, putin daca tinem cont de faptul ca masina avea doar 250 km la bord.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #14 : Mai 16, 2018, 01:48:16 p.m. »
am avut consum peste 8%, la un test drive de 25km in care nu a fost deloc aglomerat . Nu mi s-a parut deloc mic consumul, mai ales ca, exceptand cateva reprize, nu m-am dat la masina.
Insa, masina avand doar 250 km  la bord, este irelevant.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1988
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #13 : Mai 16, 2018, 01:30:27 p.m. »
Se lăudau că-l fac cu ciclu Miller, ceea ce înseamnă că ar trebui și sa consume mai bine decât cele vechi, cel puțin în regimuri se mers întins 
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4432
  • Thanked: 20 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #12 : Mai 16, 2018, 12:57:57 p.m. »
cand am spus turbina ma refeream la turbosuflanta (adica ansamblul turbina-compresor). In rest  asa este, turbina invarte compresorul care arunca aerul in camera de ardere.
Ma rog, ne pierdem in discutii tehnice, eu vroiam sa accentuez faptul ca Octavia 3 mi s-a parut mai putin  masina decat Octavia 2, insa motorul 1.5 TSI este mai bun fata de vechile TSI-uri.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1988
  • Thanked: 41 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP
« Răspuns #11 : Mai 16, 2018, 12:51:31 p.m. »
Oricum, tehnic vorbind și definiția asta e "jargon" curat pentru simbolul motiv ca nu turbina alimentează motorul  ci compresorul. Turbina învârte compresorul...
Corect e "atmosferic" sau "aspirat" vs supraalimentat sau alimentare forțată. (indiferent dava compresorul e învârtit de o turbina sau mecanic de motor de exemplu sau de pedale :D) .
« Ultima Modificare: Mai 16, 2018, 12:53:30 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

 

* Subiecte recente

NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Mai 21, 2018, 09:14:07 p.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de marius_f
[Mai 21, 2018, 08:57:32 a.m.]


Interfata VAG COM - VCDS de marius_f
[Mai 21, 2018, 08:04:19 a.m.]


Kodiaq vs Passat de james kilowatt
[Mai 20, 2018, 04:32:07 p.m.]


Linda - Skoda Superb 3 / 2.0 TSI de Andrei1980
[Mai 19, 2018, 09:01:27 p.m.]


Dimensiuni difuzoare Fabia de Leonard
[Mai 19, 2018, 02:50:02 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Mai 18, 2018, 07:15:08 p.m.]


Drive test Skoda Karoq 2.0 TDI 150 CP DSG 4x4 de Givacom
[Mai 18, 2018, 05:33:48 p.m.]


Skoda Octavia 3 1.5 TSI 150 CP de vizitator
[Mai 18, 2018, 11:29:23 a.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de TLGTLC
[Mai 16, 2018, 03:41:48 p.m.]


Skoda Rapid Style 1.2TSI de averescuradu
[Mai 16, 2018, 01:45:57 p.m.]


Diverse probleme cu A/C sau climatronic de vizitator
[Mai 16, 2018, 09:35:28 a.m.]


Probleme ventilatoare de cristibcr
[Mai 16, 2018, 12:23:27 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Mai 15, 2018, 02:50:47 p.m.]


Demontare caseta - Reglare directie de vizitator
[Mai 15, 2018, 09:26:20 a.m.]


Curea distributie de thrall_24
[Mai 14, 2018, 09:28:05 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de james kilowatt
[Mai 14, 2018, 11:09:49 a.m.]


Ce ulei de motor folosim? de marius_f
[Mai 14, 2018, 09:26:06 a.m.]


Upgrade de la lumini de zi bec normal la lumini de zi cu led de al bundy
[Mai 13, 2018, 06:29:35 p.m.]


volan octavia 3 pe octavia 2 de al bundy
[Mai 13, 2018, 06:28:28 p.m.]


Recomandare rulment roata fata de HitmaN1
[Mai 13, 2018, 02:39:48 p.m.]


Ridicare masina noua de la dealer de A V A T A R
[Mai 11, 2018, 08:24:51 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de bogdanpiatra
[Mai 11, 2018, 06:38:07 p.m.]


explozie pornire 1.6 mpi de MadalinVirdol
[Mai 09, 2018, 02:00:32 p.m.]


Impresii despre service de spawm
[Mai 09, 2018, 12:28:49 p.m.]