Autor Subiect: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG  (Citit de 686 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #33 : August 09, 2018, 11:36:47 a.m. »
@aureliandan ... da ... intr-un final apoteotic a venit ... dupa 4 luni si 3 saptamani. Pana mea ... parca mi-as fi luat Tesla Model 3  >:)
A-ha ... deci nu sunt eu singurul deranjat de spatiile de depozitare !!! Incepusem sa cred ca am eu eu "pitici pe creier"  :D
Ai dreptate ... m-am obisnuit deja cu ele ....
Referitor la PDG ... stiu ca sunt diferente .... intre O2FL cu PDG si O3FL fara PDG (cum aveti tu si colegul @mad.hatter). Culmea este ca sunt diferente intre O2FL si O3FL ... ambele cu PDG ... in favoarea lui O3FL. Printre primele chestii sesizate dupa ce m-am suit in asta noua ... a fost lipsa senzatiei de "barca" pe care o aveam (uneori) in cea veche. Am stat destul pe ganduri cand o configuram pe asta noua daca sa pun pdg sau nu ... pana la urma am pus. Mai tot mergem "pe cocaluri" (ca printre altele d'aia am si vrut 4x4 .. desi cu cea veche ne-am descurcat fara probleme ... recunosc) .... iarna pe stradutele cu sleauri de gheata din Buc. nu am dat ever cu burta de pamant, etc. Si pana la urma am pus.
Azi-dimineata aveam 1860 de km .... am zis ca sa o las pana pe la 3000 km .. si dupa ... sa incerc modul sport ...

 

Offline aureliandan

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 222
  • Thanked: 4 times
  • Auto: 1.8TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #32 : August 07, 2018, 07:55:21 p.m. »
@Sorinn ... in sfarsit a venit :) sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Aceleasi probleme cu spatiile de depozitare le-am avut si eu cand am trecut de la O2 la O3, dar te obisnuiesti in timp. Ref PDG, eu am optat de data asta sa nu-l mai iau iar diferenta de confort/rigiditate/tinuta este foarte evidenta intre O2 PDG si O3 fara PDG.
Poti sa "gusti" putin si din modul sport daca esti nerabdator dar sa nu depasesti 4000rpm.
Abia ce m-am intors din concediu unde am avut inchiriata o masina clasica + cutie manuala ... m-am obisnuit repede cu batul dar parca m-am intors in timp ... mi s-a parut asa de desuet ... sa stai sa tot schimbi la viteze :)
@mad.hatter ... ceva detalii pe privat pentru resoftare + downpipe ? Sunt hotarat pe Revo Stage1 + intake, va merge undeva la 245 CP si 380 Nm, nu ma grabesc, o sa mai astept cateva luni. Sunt curios ce ofera altii pentru motorizarea asta. Tnx!
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #31 : August 06, 2018, 11:28:41 a.m. »
@mad.hatter ... am vorbit cu el ... nu se baga la asa ceva !! Se face cu VAG Can Pro (VCP) sau OBD Eleven nu cu VCDS !! Oricum ... din cate am citit ... cu OBD Eleven se face "cu click" .... va trebui sa gasesc pe cineva cu asa ceva ... si sa-i platesc creditele (ma rog ... daca va fi si dispus sa faca asta) si cam asta e !!! Sau pe la jumatea lui august cand voi fi pe la munte sa dau o fuga la Brasov la baiatul ala pe care l-am gasit pe net ) !!! Oi vedea ... oricum ... de rezolvat vreau sa o rezolv ... ca in felul asta m-am "scos" cu navigatia ... am testat si merge brici cu vechiul meu HTC Desire 820 !!!
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 142
  • Thanked: 4 times
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #30 : August 06, 2018, 09:48:20 a.m. »
salutare,


vorbeste cu al bundy pentru codari :) tot la el o sa merg si eu ninja3 
Eat, pray, love, drive.
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #29 : August 04, 2018, 09:23:59 p.m. »
@mad.hatter .... ai dreptate .... e foarte adevarat ce spui .... SS e pus cu un rost acolo ... nu aiurea-n tramvai. Si butonul de dezactivare a lui SS e pus si el la randu lui cu un rost!! Eu am spus ca se poate dezactiva definitiv .... adica exista posibilitatea de a face asta (desi din ce am citit este cam o manarie ... daca am inteles eu bine ii setezi din soft ca tensiunea la baterie e prea mica si SS din motive de siguranta se dezactiveaza singur ... ma rog ... ceva de genul asta) ... nu ca as face asta. Oricum astept sa inceapa nebunia maxima-n oras ... si atunci ma voi lamuri clar cat "parale face" SS.
Offtopic .... m-am documentat cam ce se poate activa/dezactiva din soft ... si momentan singura care ma tenteaza/intereseaza este activarea VIM (Video In Motion) .... chestie pe care o voi face imediat ce voi gasi pe cineva (de incredere ... nu mai stiu eu ce agarici de la coltu' blocului) in Bucuresti !!! Ca de gasit ... am gasit .... dar in Brasov ...  :D
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 142
  • Thanked: 4 times
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #28 : August 03, 2018, 08:47:36 p.m. »
@stef asta nu-mi place la ss
@sorinn am intrebat fix pentru rasounsul dat de dl. stef. senzatia mea e ca o sa ai aceleasi sentimente ca mine. se poate dezactiva, intr-adevar, dar daca e acolo, e cu un scop si eu unul nu m-as baga sa-l dezactivez din soft. am primit o oferta de downpipe + resoftare+ reducere semnficiativa la kit de frana brembo: 1250 E cu tva :) daca eram holtei, deja era dusa in service  ninja3
Eat, pray, love, drive.
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #27 : August 03, 2018, 03:33:38 p.m. »
@Stef13 ..... pai poluarea este (mostly) cam ce iese pe teava de esapament .... iar pe acolo iese ce "arde" motorul ... adica tot la consum ajungem. "Arde" combustibil motorul .... iese pe teava .... nu "arde" ... nu iese pe teava ... ca doar standardele de poluare Euro sunt la ce iese (cat/cum/ce) pe teava .... nu la altceva. Iar start-stop eu asta stiu ca face: opreste si opreste motorul in functie de anumite chestii .... adica sa "arda" sau nu combustibilu' !!!  :046:
Da .. e foarte adevarat ce spui (asta o stiu din cititelea si povestitelea de la altii ... ca eu de aproape 4 saptamani de cand am masina nu l-am folosit; si nici nevasta-mea nu ... ca amandoi birjarim masina) ... fix cand ai nevoie si ti-e lumea mai draga ... ala opreste motoru' !!! Am citit ca se poate dezactiva definitv start-stop .... desi pana nu l-oi testa cat de cat atunci cand va incepe nebunia in oras .... n-as face asta !!!
 

Offline Stef13

Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #26 : August 02, 2018, 10:27:10 p.m. »
Stop-start e pentru reducerea poluarii, ceea ce nu-i rau. Mare economie nu faci la carburant si sigur nici la piese de schimb. Foarte deranjant la sistemul asta e atunci cand, la mersul piticului, iti opreste motorul exact cand vrei sa-i dai gaz si sa te bagi. Exista niste trucuri "eco" pentru dezactivare permanenta. Nimic ireversibil, scoti doar o mufa pe ici pe colo, in functie de marca.
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #25 : August 02, 2018, 09:01:36 p.m. »
@mad.hatter ... folosesc start-stop .... cum pornesc motorul prima chestie pe care o fac este sa apas butonul de dezactivare  >:)
Lasand gluma .... singura situatie in care mi se pare util este traficul bara-la-bara din Buc .... si de cand am masina orasul a fost mai liber. Dar dupa ce vor incepe scoli+gradi+licee+facultati si va fi jale-n oras .... cred ca-l voi incerca ... sa vad daca merita dpdv economie.
De suspensie ce sa zic ???!! Si pe vechea masina si pe asta am PDG ... deci teoretic suspensia ar trebui sa fie ceva mai tare. La vechea chiar era ... am mers si cu O2 fara pdg si clar mi s-a parut mai moale. La O3FL clar mi se pare mai moale decat la "vechea". Ca tinuta de drum, stabilitate .,.. etc de genul asta ... nu prea am avut ocazia sa testez. Dupa jumatea lui august plec la munte si voi avea ceva drumuri pe la Rasnov, satul Pestera de pe langa Moeciu ... deci acolo o sa vad ce poate. Oricum ... la prima vedere ... O2FL mi se pare mai "barca" decat O3FL .... repet ... amandoua cu PDG.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 142
  • Thanked: 4 times
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #24 : August 02, 2018, 06:59:43 p.m. »
Ce parere ai despre suspensie? Folosesti startstop?



Sent from my iPhone using Tapatalk
Eat, pray, love, drive.
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #23 : August 01, 2018, 09:14:52 p.m. »
@Iulian .... sunt convins ca este asa cum spui ... cu reducerea greutatii (care se pare ca in ultimii ani este una din caile de reducere a consumului ... ma rog mai sunt si alte cai de a realiza asta ... start-stop, imbunatatirea aerodinamicii, eficientizarea motorului, etc.).. etc. Iar analogia ta cu ecu si senzorul de detonatie se "muleaza" perfect pe situatia asta. Repet .. sunt niste maruntisuri toate chestiile alea de care am zis ..... stiu asta ... sunt multe alte chestii la masina care imi plac foarte mult (ca altfel nu ma convingeau sa o iau ...  :D )
E ca la matematica ... se face o suma algebrica a tuturor componentelor (fiecare cu semnul ei .... plus sau minus) ... si daca rezultatul este > 0 ... e ok ... daca e < 0 ... nu e OK. In cazul meu a fost > 0 ... deci am vrut/luat masina !!!
 

Online Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2638
  • Thanked: 15 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #22 : August 01, 2018, 08:22:42 p.m. »
Multe din chestiile astea de cost cutting cred ca au venit in principal cu redusul masei masinii.

Probabil inginerii care lucreaza la urmatorul model au un target sa reduca masa cu 10% care va atrage o acceleratie mai buna, consum mai bun si emisii mai mici.

In R&D auto, cam ca in orice domeniu, exista mai multe echipe care se ocupa de anumite componente si fiecare echipa probabil are un target sa reduca masa componentelor de care sunt ei raspunzatori fara sa creasca costul. Sa tai de unde clientul nu vede e cel mai usor de facut.

Ca exemplu, un rezervor de lichid de parbriz de 2kg acuma are 1.8kg si tot asa.

Defapt ei incearca sa reduca acel rezervor de la 2kg la 1.5kg ca apoi sa mai adauge 0.3kg de electronica (infotainment mai rapid, wireless charging, lane keep assist si altele de genul) si intr-un final masina sa aiba o masa mai redusa ca vechiul model.


Ei inainte au oferit tot ce ai zis tu ca ai observat acum (locuri de depozitare in bord) si de care esti nemultumit acum dar tot te-au convins sa cumperi noul model. Ei o sa taie pana cand lumea nu mai cumpara modelul nou ca au taiat prea mult si apoi o sa inceapa sa adauge inapoi.

Toata relatia asta producator/cumparator o vad cam ca reglajul avansului la injectia electronica in bucla inchisa: ECU creste avansul pana cand senzorul de detonatie se activeaza si apoi reduce si se reia bucla.
« Ultima Modificare: August 01, 2018, 08:29:12 p.m. de Iulian M »
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #21 : August 01, 2018, 07:55:36 p.m. »
@lucian.1950 ... multumesc pentru urari !!!

Apropos de cost savings si diferente de calitate intre generatiile 2 si 3 de Octavia. Azi am completat cu lichid de parbriz (cand am ridicat-o de la dealer avea "plinul" facut" ... cu lichid de parbriz ... nu benzina ... bineinteles) si ma uitam la capacelul ala bleu de la "gura" rezervorului ... un amarat de plastic subtire ... daca te opintesti cu degetele-n el din greseala cand il inchizi ...ajungi pe partea cealalta. Pai la O2FL era un plastic solid ... nici nu-l "clinteai". Am pipait (cat s-a putut) corpul rezervorului pentru lichid de parbriz ... tot asa o amaraciune de plastic ... vai de mama lui. La vechea masina era un plastic mult mai solid si k lumea. Pana si capacitatea rezervorului cu lichid de parbriz au micsorat-o: la O2FL are 3 litri daca nu ai spalator de faruri si 5.5 litri daca ai spalator de faruri; la O3FL are tot 3 litri daca nu ai spalator de faruri si 4.7 litri daca ai spalator de faruri. Ma miram eu de ce s-a golit rezervorul asa de repede !!!  :D
Ma uitam la baterie ... la vechea masina era pusa intr-o cutie cu capac ... bla-bla .... la asta noua ... ciu-ciu cutie ... e "la vedere". Nu zic ca astea inseamna ca e o masina proasta sau ca vine sfarsitu' lumii .... dar totusi .... lucrurile "mari" sunt de fapt o suma de detalii "mici". Mai sunt si alte detalii deranjante (pentru mine ... cel putin): cea veche avea un mic torpedo/compartiment foarte util ... in mijlocul bordului ... asta noua nema, cea veche avea la scaunele din fata doua mici "buzunare" pe laterale ... tot asa utile dupa parerea mea ... mai tineam acolo monezi pentru carucioarele de supermarket+diverse alte maruntisuri .... asta noua nu are. Iar de "buzunarele" de pe usi (si fata si spate) ... nici nu mai vorbesc .... clar sunt mai mici si chiar mai greu accesibile ... decat la vechea. Iar de suportul de sticla de pe usile din fata .... ce sa zic ... sticla vine inclinata catre botul masinii ...... nu catre interior unde stau soferul/pasagerul (cum cred ca ar fi fost firesc) .... ce-o fi fost in mintea aluia de le-a proiectat asa ... naiba stie !!! Ma rog .... stiam toate astea de dinainte sa o comand/iau ..... !!!
In rest ... alte "plangeri" n-am .... pana acum ...  :D

« Ultima Modificare: August 01, 2018, 08:14:33 p.m. de Sorinn »
 

Offline lucian.1950

  • Expert
  • ***
  • Joined: Oct 2009
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 547
  • Thanked: 3 times
  • Auto: OCTAVIA 2 - 1.9TDI
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #20 : Iulie 31, 2018, 08:46:10 a.m. »
Faina masina, sa o imbatrinesti sanatos si fara surprize !!!
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 75
  • Thanked: 2 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #19 : Iulie 30, 2018, 09:13:26 p.m. »
@Remi ... multumesc pentru urari !! Probabil ca este unghiul din care am facut pozele !!! Are pachet de drumuri grele si garda la sol este 154 mm. Cel putin asa zice in carte. Ma rog ... in ultimele versiuni ale manualelor sunt date unghiurile de atac si degajare!!! Vechea O2FL tot cu pachet de drumuri grele are 164 mm (tot asa ... conform cartii). Deci ar fi 1 cm in minus .... si cu "vechea" nu am avut nici probleme legate de "dat cu burta de pamant" (si am mers pe destule drumuri jalnice+coclauri+sleaurile de gheata made in Bucuresti ... de pe stradutze). Acum sper ca acel centimetru in minus sa nu conteze atat de mult ...  >:)  .. la garda la sol ma refer ... bineinteles !!!
@Micutzu ... pai oricum sunt numerele rosii .... Macar stai sa-mi vina numerele definitive ...  :D
@Tibaldi .... consumul este bineinteles un factor important dar nu a fost un factor primordial in alegerea masinii. Povesteam la un moment dat pe topicul lui @mad.hatter "ca caietul" de sarcini a fost cam asa: sa fie Skoda (am avut o experienta satisfacatoare catre Ok cu vechea O2FL), sedan, benzina, 4x4, dsg 6, suspensie independenta pe spate. Si ca-n bancul ala cu "bicicleta" fabricata la Cugir care asamblata "iesea" numai mitraliera ... asa mi-a iesit si mie singura configuratie posibila asta "care este". Si apropos .... vechea masina este 1.6 MPI ... chiar crezi ca ma mai poate speria vreun consum ??? :D  Chiar glumeam cu tipul de la vanzari (de la el am luat si vechea masina) ... si-i ziceam ca asta noua va consuma in cel mai rau caz ca .... aia veche ... daca nu chiar ceva mai putin. Ca sa-ti faci o idee ... vineri dupa-amiaza aveam 1203 km .... viteza medie 34 km/h si cu un consum de 9.5 l/100km. Din cei 1203 km ... cam 600 autostrada .... vreo 200 dn-uri si restul de vreo 400 si un pic in Bucuresti. Cand am venit de la mare ... 4 adulti+1 copil, full de bagaje, climatronic all the time pe 22 de grade (nu mai stiu viteza medie .... dar am mers destul de tare) ... consum 8.1.
@mad.hatter ... e frumoasa ... mersic. Inca nu i-am dat nume .... da' e in "chinurile facerii" ...  :D
 

 

* Subiecte recente

Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de A V A T A R
[August 16, 2018, 07:50:51 p.m.]


Zgomot la pornire dimineata 2.0 tdi dsg 4x4 de Bogdanstoica
[August 16, 2018, 07:00:30 a.m.]


Consum ulei de HitmaN1
[August 15, 2018, 10:07:51 p.m.]


Led portbagaj de sebi1791
[August 15, 2018, 04:01:28 p.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[August 15, 2018, 12:08:51 a.m.]


Octavia 3 Fl Combi 1.4 TSI de Andrei1980
[August 14, 2018, 09:27:59 a.m.]


Totul despre cutia DSG de rvn
[August 13, 2018, 05:07:12 p.m.]


Golf 7 GTI de james kilowatt
[August 13, 2018, 04:36:50 p.m.]


Lipsa senzori uzura placute frana Octavia 3 de Sorinn
[August 13, 2018, 11:21:47 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de cirsteammm
[August 13, 2018, 09:59:36 a.m.]


Martor presiune ulei aprins de CyborgSky11
[August 13, 2018, 09:05:48 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[August 10, 2018, 08:15:54 p.m.]


Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart de A V A T A R
[August 10, 2018, 07:08:52 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de CyborgSky11
[August 10, 2018, 08:47:44 a.m.]


Ulei motor Valvoline 10w40 MaxLife - sigilat ! de A V A T A R
[August 09, 2018, 07:27:36 p.m.]


Impresii despre service de sorinenciu
[August 09, 2018, 06:43:36 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de Sorinn
[August 09, 2018, 11:36:47 a.m.]


Motorizari ale membrilor Skoda-club de Bogdanstoica
[August 09, 2018, 07:51:49 a.m.]


placute de frana de sunshine
[August 09, 2018, 01:08:55 a.m.]


Pornire grea la rece Skoda Octavia 3 1.6 TDI de B y t e m a n
[August 08, 2018, 06:24:23 p.m.]


MOTORIZARE 1.6 102 CP - OCTAVIA 2 de sunshine
[August 08, 2018, 05:57:02 p.m.]


coduri erori vag de alexxutzu
[August 08, 2018, 03:34:44 p.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de argesel
[August 08, 2018, 01:36:38 p.m.]


Stiri, teste, recenzii, opinii de james kilowatt
[August 07, 2018, 03:22:30 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de bogdanpiatra
[August 07, 2018, 08:28:28 a.m.]


Drivetest: Nissan Pulsar 2016 1.2t benzina 115CP CVT de james kilowatt
[August 06, 2018, 07:31:35 p.m.]


OCTAVIA 4x4 WHM de M i c u t z u
[August 04, 2018, 05:52:25 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de M i c u t z u
[August 02, 2018, 05:05:28 p.m.]


Probleme cu AC de cryogent
[August 02, 2018, 10:35:31 a.m.]


Montare mufa USB Fabia de HitmaN1
[August 01, 2018, 08:23:03 p.m.]