Autor Subiect: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG  (Citit de 1953 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #72 : Noiembrie 16, 2018, 01:13:30 p.m. »
Am scris un lucru inexact cu cateva postari in "urma" !!! La 1.8 TSI EA888-Gen3 "intra" 5.7 litri de ulei ... nu 4.6 cat am scris eu. 4.6 era la generatia anterioara (Gen2 de 160 CP pus pe O2FL).

@mad.hatter ... eu am acum aproape 6000 km (vreo 58xx .. ceva de genul asta) si abia astept ceva zapada ..  >:)  sa vad si io ce stie haldexu' lu' peshte  :D
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 192
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octa 3 FL 1.8 tsi 4.4
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #71 : Noiembrie 15, 2018, 08:17:16 p.m. »
eu am aproape 6k  :)) abia astept sa plec in concediu :046:
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #70 : Noiembrie 09, 2018, 11:40:22 a.m. »
@stefanB ... ai dreptate (am mai primit sfatul asta si de la altii) .... dar m-am gandit ca e o chestie "marunta" de doi lei care dureaza 2-3 minute ..... si ca nici asa .. sa stau la curu' lor pentru asta. Se pare ca n-am gandit bine ....  :D
Azi ma duc sa-mi iau G13 si maine dimineata cand motorul e rece si masina "pe drept" imi fac completarea si gata ... am terminat balciul.


.... in alta ordine de idei ieri am verificat uleiul .... este un pic sub max. pe joja. Masina are 54xx km ... !!!
 

Offline stefanB

Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #69 : Noiembrie 08, 2018, 11:47:33 p.m. »
Sorin, pe viitor când mai mergi in service ar fi bine sa stai langa masina...
 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #68 : Noiembrie 08, 2018, 02:53:05 p.m. »
Pentru cine vrea sa mai citeasca de motoarele VW cu bune si rele .. aici:
h t t p : / / www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118
 
The following users thanked this post: mad.hatter

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #67 : Noiembrie 08, 2018, 12:20:41 p.m. »
@iulianm ... mare dreptate ai !!! La toate marcile/modelele sunt probleme !!!
@mad.hatter ... nu-mi fac probleme (cel putin nu deocamdata ...  :D ). Ideea este ca la ce chixuri au dat astia de VW ... (vezi prima generatie de 1.2 TSI ... vezi generatia anterioara de 1.8 TSI (cel de 160 CP pus pe O2FL) .... si exemple ar mai fi ..... si nu ma refer la Dieselgate ... ca toti au manarit emisiile .. sa fim seriosi) ... ajungem paranoici ... "aoileouu ... a facut pac ... aoileuiuu a facut tzac ... ce-o fi .. ca inainte nu facea asa" !!! Pai cauta un pic pe net despre 1.8 TSI generatia anterioara si mancat ulei (si pe forumul asta este era cineva ... parca ... dar am gasit si multi din afara Ro care au patit-o) sa vezi schimbat pistoane si refacut tot motorul pe dinauntru ... si apoi deviz de 10000-12000 RON.
Pai sa stii ca le exploatam incorect ... ca motorul asta cere pedala si modul S ....  >:)  Am scris mai inainte ... masina o conducem amandoi .. sotia mea si cu mine .... si dupa ce a vazut cam ce poate masina ... sa vezi ce tupeu/curaj a prins la volan ... uliuuuuu .... n-o mai recunosc ....  :D :D  !!! Chiar a trebuit sa o mai temperez uneori ... a innebunit lupu' ... pe bune !!!  >:)
 
The following users thanked this post: Andrei1980

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 192
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octa 3 FL 1.8 tsi 4.4
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #66 : Noiembrie 08, 2018, 09:56:15 a.m. »
@iulian adevar graiesti.
@sorinn zic sa nu ne afcem probleme imaginare, avand in vedere ca am luat capatul de serie si printre ultimele motoare tsi 4x4. daca ma gandesc bine si noi le exploatam incorect, pentru ca nu alergam cum trebuie  :)) sa fim sanatosi.
« Ultima Modificare: Noiembrie 08, 2018, 11:21:57 a.m. de M i c u t z u »
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2664
  • Thanked: 17 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #65 : Noiembrie 08, 2018, 06:47:34 a.m. »
Cut cat cauti mai multe informatii, cu atat gasesti mai multe probleme, indiferent de marca.



 

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #64 : Noiembrie 07, 2018, 08:16:59 p.m. »
.... stiam eu ca citisem pe alt forum de cineva cu O3 (e drept ca non-FL si fara 4x4 .... desi nu cred ca asta are vreo relevanta in cazul de fata) cu 1.8 tsi cu "mancat" lichid de racire. De fapt doua persoane am gasit.

Primul posesor:

"La mine (1.8tsi) a inceput cu 100ml / 1000km si ajunsese sa consume 500ml / 1000km dupa 3 ani de pierderi. Dupa nenumarate teste la Avia si Brady in care nu au gasit nimic, am fost la PBN unde mi-au gasit ca fiind fisurat corpul termostatului. A fost schimbat pe garantie. De atunci nu am mai pierdut nici macar un gram in 15.000km. NU e normal sa piarda antigel, orice ar spune ei."


Si al doilea posesor de O3 1.8 tsi:
"Pentru toti cei ce va plangeti despre pierderile de lichid de racire - am reclamat in reprezentanta de 3 ori acest lucru iar raspunsul la primele 2 vizite era "nu se observa nicio pierdere".
Au facut teste de presiune pentru ore intregi - nimic nu se vedea
La a 3a vizita, au scos masina in test de drum, au incalzit motorul bine, si apoi se putea vedea pe la termostat un pic de umezeala. Demontand-ul, se vedea clar ca pe acolo se pierde lichidul de racire."
si tot de la acelasi posesor:
"initial, la inspectia vizuala dupa un test cu motorul incins, au zis ca vad niste mici urme pe la termostat si pe langa pompa de apa. Mi-au zis ca nu au niciuna dintre piese pe stoc, si ca ar dori sa demonteze tot ce e suspect pentru a putea identifica ce piesa cauzeaza problema si in consecinta, sa plaseze o singura comanda pentru respectivul reper. Asta a insemnat sa stau cu masina la ei imobilizata o saptamana.
La final, mi-au spus ca doar ansamblul termostat a fost problematic, si se vedea clar acest lucru dupa ce l-au demontat. Nu se vedeau urme de pierdere cu el montat, singurul indiciu era ca scadea nivelul din vasul de expansiune. De cand am luat masina, nu a scazut nivelul, dar au trecut doar 3 saptamani."


..... sper sa nu se supere niciunul din ei ca i-am citat aici ....
Deasemeni .... se pare ca la toata generatia de motoare EA 288 exista un consum de antigel - sau completare - in primii ani, de circa 100-200 de ml intre revizii, despre care reprezentanta zice ca e normal. Ma rog .... astea sunt motoare Diesel de fapt ... dar e destul de posibil/probabil ca si "fratele" lor pe benzina EA888-Gen3 (adica 1.8 tsi) sa aiba aceeasi meteahna .... !!!!


In legatura cu "papat" ulei .... vedeti aici:
h t t p s : / / piataauto.md/Stiri/2017/02/La-discutie-inginerii-cum-exploatezi-corect-motoarele-TSI-si-alte-benzinare-turboaspirate-moderne/
... este un interviu cu un inginer de la VW. Mi s-au parut interesante fragmentele astea:
"Să încep prin a vă spune de ce motoarele TSI, la fel ca multe ale motoare moderne, sunt proiectate din start să consume un pic de ulei, sau, ca să spunem mai corect, un pic mai mult ulei decât eram obişnuiţi cu maşinile anilor 1990-2005."
"Dar înţelegeţi-mă corect, consumul de ulei la 10,000 km ar trebui să fie, în funcţie de cilindree şi model, de vreo 500 de grame, poate un litru, poate un pic mai mult.”, conchide inginerul nostru interlocuitor. În calitatea mea de inginer vă spun – dacă aveţi 0.5-1.5 litri la sută consum de ulei la 10 mii de kilometri, e ceva normal, însă dacă ajungeţi la un consum de peste vreo 2 litri în acelaşi interval de 10 mii de kilometri, atunci e un semn că motorul Dvs. n-a fost exploatat corect, a ajuns să aibă o problemă, şi e cazul să mergeţi neîntârziat la un service specializat.”


... ma rog ... el o da cu "exploatarea incorecta" .... bla-bla (nu zic ca n-o fi un motiv ... dar nici scuza universala la orice legat de motor). Ideea este ca el considera normal un consum de 1.5 litri de ulei la 10000 km .... La 1.8 tsi intra 4.6 litri de ulei (sper sa nu ma insel) iar ce zice neamtul inseamna ca e normal ca un motor in 10000 km sa consume o treime (mai exact 32.6%) din cantitatea de ulei .... no comments. Si chestia asta am mai citit-o cand ma documentam inainte sa comand masina si prin alte articole/interviuri cu diversi de la vw/skoda/audi ... ma rog ... erau site-uri englezesti si nemtesti .... n-am salvat link-urile !!!


... gata cu romanul de 1 km lungime .... :">
« Ultima Modificare: Noiembrie 07, 2018, 08:59:15 p.m. de Sorinn »
 
The following users thanked this post: Andrei1980

Offline Sorinn

  • Junior
  • *
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 98
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: O3FL 1.8 TSI 4x4 DSG6
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #63 : Noiembrie 07, 2018, 04:00:52 p.m. »
@all .... multumesc pentru info si sfaturi !!!

@Stef13 ... ai dreptate .... nu merita sa-mi fac nervi aiurea !!!
@vizitator .... vineri ma duc sa imi iau un bidon de G13 (atunci am drum prin zona aia ... pana atunci nu prea am cum sa ajung) voi completa sambata si o sa monitorizez nivelul. Inainte sa imi comand masina .. dar zilele trecute am tot cautat pe net/forumuri (din Ro dar si de afara) referitor la probleme cu pompa de apa la 1.8 TSI si nu prea am gasit pe nimeni sa se planga de asta. Parca pe celalalt forum era cineva cu 1.8 tsi care zicea ceva de problema cu pompa de apa .... dar in rest nu am gasit pe nimeni. La vechea generatie de 1.8 tsi (cel pus pe O2FL) ... da .. pe langa alte probleme pe care le avea ..... era si asta cu pompa de apa. Oricum ... dupa toata tevatura asta a ramas consemnat la "ei" (adica la reprezentanta) chestia cu lichidul de racire ... ca e bine sa fie scris !!!
@bogdanpiatra ... bineinteles ca voi urmari. Dupa ce fac sambata completarea ... o sa stau cu ochii pe nivel.
@mad.hatter .... e OK SS .... dar nu in orice situatie. Da ... in coloana cand stai-mai mergi 2 metri-iar stai ... si tot asa (cum ar fi de ex. traficul pe Prelungirea Ghencea catre Domnesti ... pentru cine stie cam cum se circula p'acolo) e OK SS si se vede ceva diferenta la consum (nu am stat sa vad exact cat e ... dar se "vede" ceva). In schimb ... la ceva gen .. iesi de pe o straduta ..... sau dintr-o incinta de institutie sau ceva de genul ... si na .. cand prinzi momentul (sau te lasa cineva sa iesi) trebuie sa te "bagi" ..... nu prea e OK .. ca pana porneste SS motorul .. ai pierdut fix clipa "favorabila". Tot sambata o sa verific si uleiul .. of course ... nu stiu ce-o fi fost in mintea mea de n-am facut-o si pana acum !!! De fapt stiu ... cel putin in ultimul timp am plecat dimineata si am ajuns acasa seara pe intuneric .... in week-end numai la asta nu mi-a stat gandul. Nu e o scuza ... dar cam asa au stat lucrurile !!!
@Andrei1980 ... am citit ceea ce spui .... pe un alt forum unde suntem amandoi membri !!! Multumesc pentru info !!!!
De fapt pe mine m-a scos din sarite faptul ca tipul ala de la service m-a mintit in fatza ca pe ultimul prost !!! Oi fi prost .. nu zic ca nu .. dar chiar asa de prost imi place sa cred ca nu-s !!! Nici nu m-as fi dus la ei pentru asta ... imi luam G13 si imi completam singur ... dar stiind ca-s programat la ei cu rotile peste 2 zile ( ma rog atunci erau 2 zile) am zis sa intreb ... uite dom'ne care e treaba .. fac io sau daca tot vin la voi .. faceti voi ??? Raspunsul a fost ceva de genul "bineinteles ca facem noi ... stati linistit". Apoi cand am ajuns acolo i-am si atras atentia aluia .... dom'ne vezi ca asa si asa .. da dom'ne stiu ca figureaza in sistem .... facem-dregem. L-am mai intrebat inca o data cand m-a chemat sa iau masina ... dom'ne ati facut ??? Da dom'ne .. bineinteles ca am facut !!! Cat ma costa ??? Nimic .. e gratis !!! Cam la modul asta a fost povestea !!
Cred ca ai prins ideea ..... cam ce m-a enervat ... prosteala asta pe fatza si de doi lei  ... !!! Ok .. minti ... macar zi frate o minciuna asa .. mai elaborata .... mai greu verificabila ... nu d'astea de kko !!! In fine !!!
 
The following users thanked this post: Andrei1980

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1889
  • Thanked: 5 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #62 : Noiembrie 07, 2018, 02:02:08 p.m. »
Exact cum spune si colegul @bogdanpiatra. Dar hai sa iti spun si cazul meu...la motorizarea mea 2.0TDi (da stiu, total diferit si totusi acelasi motorizare se pune si pe O3 si O3 FL)... Masina mea are acum 3 ani si 73 000 km. Pana cam pe la 45-50 000 k a tot trebuit sa completez cu lichid de racire cam la fiecare 2-3 luni. Ba chiar am avut 2 sesizari la reprezentanta pe problema asta, mi-au facut test de pierdere, nimic. Dar imi ziceau ca se tot aeriseste etc... sincer de circa un an insa, a disparut complet problema. De un an sta lipita nivelul pe mijloc... stiu, fiindca am capatat  deja o obsesie pana atunci si ma uitam tot timpul la nivel. Imi tot explicau la reprezentanta ca motorul meu are cica 2 sau 3 circuite de racire, circuite scurte, lungi etc. si alea se aerisesc foarte greu...la vremea respectiva nu-i credeam si radeam de ei, dar sincer parca parca au avut dreptate. De o vreme a disparut fara urmari pierderea de lichid de racire. Asa ca, iti zic sa mai astepti un pic si nu te agita pe gratis ca nu merita.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 192
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octa 3 FL 1.8 tsi 4.4
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #61 : Noiembrie 06, 2018, 11:16:39 a.m. »
@sorinn si eu zic sa nu-ti bati capul cu asta; pierderi pe la pompa de apa nu ai si ceva-mi spune ca le-ai da cu masina-n cap daca s-ar intampla asa ceva. fix asta as face si eu, mare tiganeala. comepleteaza-l si stai linistit. si eu o sa tin un mic jurnal, in special pentru operatiunile mici. arunca din cand in cand un ochi si la nivelul uleiului, in sepcial acum, cand vine sezonul rece.
cum te impaci cu start stop? in trafic il opresti? cu el pornit, diferenta de consum, pe aceeasi distanta si aproximativ aceleasi trase, in functie de aglomeratie, este de 3l.
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2838
  • Thanked: 36 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #60 : Noiembrie 06, 2018, 10:12:10 a.m. »
In 8 ani si 114000 de km, atata timp cat nu au fost probleme cu pompa de apa , am completat pana in 75000 de km cca 600 ml de lichid, dupa ce am schimbat pompa de apa si si-a facut aerisirea cred ca am mai pus cca 300 ml pana in 114000 km. Imi notez de fiecare data cand aduc la nivel, Pierderi mici sunt admise
1. Nivel de lichid completat la mediu de fabrica si instalatie neaerisita complet(de exemplu dupa schimbarea pompei de apa aerisirea s-a facut in cca 200 km mers in afara localitatii.
2. Sunt piese care isi modifica forma(gen furtune care se mai largesc, etc)
3. exista o evaporare normala a lichidului, macar a apei din el, mai ales vara, cand temperaturile sunt mari, presiune mare in instalatie, mai scapa pe la acea supapa de la vas, ca asta e si scopul.


Sfat-adu la nivel cu motorul rece, noteaza data si km, si urmareste.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4357
  • Thanked: 23 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #59 : Noiembrie 06, 2018, 09:50:28 a.m. »
Nu sunt chiar fleacuri...daca antigelul e sub minim, inseamna ca pe undeva se pierde. Daca se pierde, inseamna ca piesa respectiva are o problema si, daca are o problema,  la un moment dat va trebui inlocuita. Eu am pierdut angtigel inca din primele luni; am ascultat sfatul ,,pretios'' al mecanicilor, si am cumparat un bidonas de G13, cu care completam la fiecare revizie si chiar intre revizii. Am reclamat problema cat masina era in garantie, si, desi se stia problema cu pompa de apa, au zis ca nu are nimic. Imediat ce a iesit din garantie si-au dat seama ca de fapt pierdeam antigel pe la pompa de apa, si ca ea va trebui inlocuita pe banii mei. Asa ca nu am avut alta solutie decat sa dau 960 ron si sa schimb pompa de apa. Ciudat este ca cei de la Ploiesti mi-au spus telefonic ca probabil pierd antigel pe la pompa de apa, dar cei de la Avia o tineau ca nu, ca mai tine... :042:
Eu zic sa nu lasi problema asa, si ori de cate ori mergi la reprezentant sa le spui problema si ca soliciti remediere. Eu, dupa ce am schimbat pompa, nu am mai pierdut o picatura de antigel.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Stef13

Re: Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG
« Răspuns #58 : Noiembrie 05, 2018, 05:08:39 p.m. »
#parereamea e ca iti consumi timpul si energia cu fleacuri. Pune antigel și vezi-ti de treburi, lasă-i în lumea lor pe consilierii lu' pește.
Imi amintesc ca si la al meu Polo TSI a trebuit să completez cu antigel după primii 5000 km, după care n-a mai scazut nivelul.
@aureliandan, între minim si maxim pe joja ai circa un litru de ulei.
 

 

* Subiecte recente

Becuri luminozitate sporita de Avenger
[Azi la 08:21:19 p.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de mntrzvn
[Azi la 07:47:10 p.m.]


Activari diverse functii! de CyborgSky11
[Azi la 07:31:24 p.m.]


Anvelope de iarna de CyborgSky11
[Azi la 07:27:12 p.m.]


sistem start stop de scarlatescu
[Azi la 04:08:47 p.m.]


Fabia I hatchback, 1,9TDI, 2000 de bogdanpiatra
[Azi la 01:10:50 p.m.]


Inlocuire Sigle Logo de CyborgSky11
[Azi la 12:14:36 p.m.]


Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de CyborgSky11
[Azi la 08:32:43 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Azi la 08:30:20 a.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Noiembrie 19, 2018, 02:33:16 p.m.]


octavia 2 1.6 bse consum ulei de CyborgSky11
[Noiembrie 19, 2018, 08:42:28 a.m.]


coduri erori vag de T. Carmen
[Noiembrie 18, 2018, 09:59:57 p.m.]


bloc lumini -compatibilitate de al bundy
[Noiembrie 18, 2018, 06:57:00 p.m.]


Masina nu trage - identificare probleme turbina, debitmetru, etc de IonOa
[Noiembrie 17, 2018, 08:43:30 p.m.]


Fluctuatii iluminat bord de T. Carmen
[Noiembrie 17, 2018, 07:26:52 p.m.]


Prea fericit.....:) de VFA 2007
[Noiembrie 16, 2018, 10:22:12 p.m.]


Noul proprietar Skoda Octava 3 Fl 1.5 TSI de Iulian M
[Noiembrie 16, 2018, 08:42:05 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de Sorinn
[Noiembrie 16, 2018, 01:13:30 p.m.]


Inlocuire scaune octavia 2 de CyborgSky11
[Noiembrie 15, 2018, 11:43:21 a.m.]


Jurnal De Bord : (Ekaterina) Skoda Octavia L&K 2.0 TDI, BKD, 140CP de FerraryTm
[Noiembrie 14, 2018, 10:58:38 p.m.]


skoda favorit de STELU55
[Noiembrie 11, 2018, 01:33:28 p.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Noiembrie 10, 2018, 04:35:17 p.m.]


VOLANTA de marius_f
[Noiembrie 09, 2018, 06:16:14 p.m.]