Autor Subiect: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?  (Citit de 2965 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #51 : Septembrie 23, 2018, 07:17:10 p.m. »
O sa pun si eu interfata zilele astea sa vad cum mai stau cu DPF-ul...am bagat motorina proasta de Petrom cu ulei de rapita la greu in ea.
Motorul trage prost, face zgomot infernal la rece, ceea ce confirma ce am intuit inca de la inceput: Uleiul de rapita face rau la injectoare si la motoare E6.


L.E. Am facut scanarea si se confirma dezastrul...
Dupa doar 82 km, DPF-ul colmatat aproape 50% !!!
Am mers 250 km cu motorina de Petrom, numai in afara orasului, drumuri scurte e drept, prin sate.
In aceleasi conditii cu motorina de Rompetrol faceam > 200 km ca sa colmatez 50% DPF-ul.
« Ultima Modificare: Septembrie 23, 2018, 07:47:20 p.m. de Sko7001 »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #50 : Aprilie 29, 2018, 11:20:43 p.m. »
M-am jucat putin cu ELM-ul nou, original si made in Romania. Si la mine ELM identifier il considera 2.2 de la mama lui.
Insa fata de prastia 1.4 pe care o aveam dinainte nu are acces la parametri in plus. Singura diferenta pe care am observat-o este doar viteza de comunicare / rata de refresh a informatiilor, citite as zice eu empiric de vreo 2-3 ori mai mare. Foarte util in special cand faci un log de parametri in mers.

La Torque (PRO) am observat ca frecventa logului poate fi marita daca afisezi (afisezi, nu inregistrezi) mai putini parametri.  Daca afisezi 15 parametri chiar daca inregistrezi doar 2 merge greu, insa daca afisezi 2 si inregistrezi tot 2 refreshul e mult mai bun.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #49 : Aprilie 22, 2018, 07:43:23 p.m. »
Mi-am luat și eu elm original din România, mai ales ca scrie pe site "proiectat și fabricat în România"! Si oricum din Europa e cu 12 EUR mai scump :D
Săptămâna viitoare pun mana pe el.


Cu torque (pro) vs motor data eu înclin pentru torque  Are aceeași parametri disponibili și o interfața mai simpatica  Însă mă enervează ca dacă înregistrezi un log e slaba frecventa, și e la fel de slaba dacă înregistrezi 2 parametri sau 20 (cu vechiul elm 1.4). As vrea sa caut o aplicație cu care dacă înregistrez doi parametri s-o facă mai des.


O aplicație drăguță e dash command. Interfața e haioasa și în plus poate deduce niște parametri care nu pot fi citiți din ceilalți (cum ar fi maf-ul la citronel ul meu) . N-am verificat inca cum sta cu logul... Dacă merge mai bine decât torque poate cumpăr versiunea full.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #48 : Aprilie 05, 2018, 11:19:15 a.m. »
Ce știe in plus? Eu am torque pro, însă interfața e mai saracuta, posibil sa fie acolo problema.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #47 : Aprilie 05, 2018, 08:28:35 a.m. »
Ai PM.
Motor Data are chestii mai interesante decat Torque Lite care e o porcarie de aplicatie.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #46 : Aprilie 04, 2018, 06:11:51 p.m. »
De unde? Ca vreau și eu originala.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #45 : Aprilie 04, 2018, 03:35:12 p.m. »
Despre clonele 2.1 am citit ca uneori pot fi chiar mai proaste decat cele 1.4 cinstite, intrucat uneori nu-s implementate corect nici macar toate comenzile "vechi".  Multi vanzatori (e plin amazonul de ei) vand niste chestii numite ELM327 V2.1 (hardware version 1.5) ceea ce nu mi-e clar ce inseamna. Si sunt la niste preturi de mizerie si mie unul nu prea imi inspira incredere. 
Originale am vazut pe la 65€ pe ebay. Mi se pare putin overkill, la banii astia o clona VCDS face oricum mult mai multe chiar daca merge doar la masinile VAG.


Am luat original cu 40 de euro, merita toti banii. Comunicatia impecabila si rapida, fara deconectari, etc.
Acum caut aplicatii de calitate pentru Android. VAG-DPF e una din ele.
Urmeaza sa testez si Motor Data.



 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #44 : Martie 25, 2018, 06:54:07 p.m. »
Marii smecheri ai lumii fac bani din timpul tău (vezi feisbuc)
Ce rost ar avea sa facă cineva mașini cu motoare care sa tina 1 milion de kilometri, când oricum la 200kkm ajung la gunoi pentru ca Maria Sa Consumatorul vrea una cu ecran cu 15% mai mare și cu 15% mai puternica cu care sa stea blocat în trafic cu 15% mai mult?
« Ultima Modificare: Martie 25, 2018, 06:57:26 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 
The following users thanked this post: Andrei1980, Sko7001

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #43 : Martie 25, 2018, 12:12:21 p.m. »
Accesibilitatea a fost aceasi ca si acum pentru tarile civilizate si America, doar pentru noi cei din Romania a fost slaba puterea de cumparare.
Diferenta este ca atunci erau mai onesti toti in general...cu cat avansam de fapt regresam la capitolul civilizatie.


S-a ajuns la democratia jungla peste tot, se merge pe produse de f slaba calitate si unica folosinta pentru ca marii jmecheri ai lumii sa faca bani rapid si din rahat. Este esecul unei stari anormale a natiunilor asa-zis civilizate.


Se va ajunge curand la al 3-lea razboi mondial si din aceasta cauza.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 19 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #42 : Martie 24, 2018, 07:58:22 p.m. »
Si pentru ca nu erau atat de multe masini. Nu erau atat de accesibile ca in zilele noastre. Si nici internet atat de accesibil ca sa iasa la suprafata toate problemele.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #41 : Martie 24, 2018, 07:48:30 p.m. »
AGREE !
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15947
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #40 : Martie 22, 2018, 08:54:29 p.m. »
Pt ca pe-atunci nu prima ideea de a face bani multi, repede si din orice.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #39 : Martie 22, 2018, 05:40:56 p.m. »
Tine si de fabricant, dar mai ales de calitatea din ce in ce mai slaba a componentelor. De ce la motoare TDI Euro 1-3 nu-s problemele pe care le au cei cu EURO 4-6, daca spui ca sunt aceleasi presiuni foarte mari ?


Vorbesc de rampe, injectoare, pompe duza, adica componentele de mare presiune.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #38 : Martie 20, 2018, 06:07:52 p.m. »
100 bari avea presiunea la injectie in anii '20, pe primele motoare diesel :D Deja la sfarsitul anilor '90 era la 2000 bari pe motoarele fara CR (inclusiv PD) si incepand de la 1300 bari pe CR.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ?
« Răspuns #37 : Martie 20, 2018, 05:42:05 p.m. »
Vezi ca ai la noapte -10 grade sigur.


Se vand clone de ELM 2.1 cu sw 1.5, pe la 50 de lei si cred ca merita incercate. Cel putin magazinul de langa Bucuresti ofera suport, garantie, service. La cei care spun ca vand originale...nothing, deci teapa din start.


Corectiile alea mari le ai si cand sunt injectoarele noi, dar atunci sunt silentioase. Dupa ce ai rulat 10.000. km cu ele, deja uzura datorata presiunilor extrem de mari de peste 1500 bari, este prezenta la greu.


Putem sa spunem ca tehnologia de injectie cu presiuni mari la EURO 6, este extrem de daunatoare injectoarelor si este normal sa nu reziste ca vechile injectoare care lucreaza la presiuni intre 5-100 bari...
Dopajul a ajuns la extrem, acum se obtin si 100CP/l la TDI-uri, ceea ce acum 10 ani era numai la motoare de o cursa VTM si aruncai motorul la gunoi apoi.


Tin minte ca era la noi un pilot care scotea 190 CP cu 1,9 TDI si scotea saracul motor fum negru (motorina nearsa) de ziceai ca e pe carbuni...:)
Asta in 2008.