Autor Subiect: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic  (Citit de 446 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #11 : Septembrie 04, 2018, 12:29:32 p.m. »
la franare se pot compara orice masini. Pentru asta exista un indicator numit distanta de franare (ex de la 100km/h la 0).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 207
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #10 : Septembrie 03, 2018, 06:12:06 p.m. »
@james ar trebui sa predai fizica  ;;) ninja3
@vizitator tu compari 02 cu x5 2014 si sedan cu suv in toata regula?
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #9 : Septembrie 03, 2018, 11:40:32 a.m. »
Poate e si senzatia amplifiacata de transferul de mase naspa (masina inalta) :D . De exemplu senzatia asta de ridicat de c.r am avut-o la franare cand am facut drivest acum 100 ani cu Citigo.
De la Einstein citire, senzatia e aceeasi daca masina franeaza sau se inclina inainte sau o combinatie intre cele doua. Cu alte cuvinte, daca o doua masini franeaza sa zicem cu juma' de g insa una se inclina 2 grade si alilalta 20 senzatia subiectiva e ca fi ca a doua franeaza mai tare. Mult mai tare, cu vreo 60% mai tare.  Doar ca amicu' Albert n-a zis-o chiar asa, cu masini, ci a indugrat ceva acolo cu lifturi si rachete :D
« Ultima Modificare: Septembrie 03, 2018, 11:43:07 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #8 : Septembrie 03, 2018, 10:53:57 a.m. »
atunci hai sa reformulez:  BMW X5 are frane mult mai agresive decat la Octavia 2 facelift; cum apasam putin pedala, cum simteam ca ma ridica de pe scaun sa ma dea cu nasul in parbriz (senzatie pe care la Octavia nu am avut-o; dimpotriva, trebuie sa apas cu putere daca vreau sa opresc masina pe  o distanta scurta). 
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #7 : Septembrie 03, 2018, 10:37:46 a.m. »
Probabil ca nici nu e cu mult mai rapida decat Civic. Daca aia e asa de usoara si de aerodinamica pe cat se spune atunci s-ar putea ca in mers de fapt sa aiba reprize mai bune decat utilajul agricol.


Cu franarea insa discutia insa e mai complicata. Unele masini au o setare a franelor mai agresiva (gen Renault de exemplu, ai atins pedala pac in parbriz) insa asta nu inseamna neaparat ca franeaza mai bine. La urma urmei orice masina cand franezi la fund ajunge la limita ABS-ului. Diferenta reala la franare (pe langa pneuri care sunt o alta discutie) dintre o masina cat de cat sportiva si una pentru blonde e la andurata, si nu la agresivitatea primei frane.  Cand o alergi intr-o zona virajata, pe serpentine, pe circuit etc. Aici conteaza capacitatea sa disipe caldura, si comportamentul la temperaturi inalte. 
In concluzie, dupa parerea mea daca vrei sa evaluezi franele un drivetest obisnuit nu e suficient, asa evaluezi doar "agresivitatea" si nu neaparat performanta.


PS
In situatii extreme de multe ori de limitele franei iti dai saeama abia cand ai pneuri serioase. Cu prastii de pneuri franarea pare OK la orice masina.  Acum cativa ani, la o iesire pe circuit a venit un amic cu un mercedes dizal de 225CP si 1.8t. LA prima repriza de 20 minute facut cateva 12-13 tururi, timpi relativ slabi, nimic special. Apoi a pus niste pneuri slick cu care venise in portbagaj, si a reincercat. La primul tur din a doua repriza a coborat timpul cu 10s. La al doilea, a dat foc la frane....
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #6 : Septembrie 03, 2018, 10:09:15 a.m. »
Prietenul care mi-a dat masina sa o testez aduce relativ frcvent masini din Germania, le tine cateva luni, apoi le vinde. Vad ca aduce cu precadere BMW si Mercedes. Pe asta spune ca o va tine mai mult, ca e de suflet...sincer nu prea il cred; sunt convins ca, imediat ce va aparea prima problema, o va vinde.
Legat de insonorizare, parca nici la Mercedes GLK nu am simtit o insonorizare asa buna. Franele sunt foarte bune, mult mai bune decat la Octavia 2 facelift (aicie  e paradoxul care m-a uimti si pe mine: o hadurghie de 3 tone franeaza mai bine decat o compacta de 1.25 tone).
Acceleratia nu spun ca m-a dezamagit, dar la 258 CP parca ma asteptam la mai mult...la pedala nu am simtit-o mai rapida decat Honda Civic 1.5l 182 CP, spre exemplu..(cu diferenta ca X5 nu are lag, Civic are ditamai lagul).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 19 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #5 : Septembrie 01, 2018, 11:07:41 p.m. »
Eu cu a4 acesta care l-am luat la 50000 de km am aflat ca daca pica cutia e 7000 de euro reparatie

Pai tu ai S-Tronic care e defapt DSG rebrand-uit pus si pe Octavia, Golf, Leon sub o forma sau alta. E un cost mare dar poti practic sa iei o Skoda Octavia de 5000E DSG si sa te coste la fel de mult sa schimbi cutia.
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1879
  • Thanked: 5 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #4 : Septembrie 01, 2018, 06:08:54 p.m. »
Acest tip de om nu se gandeste la asta, si pe deasupra le schimba des spre foarte des.. stau maxim 2 ani cu masinile acestea, iar la prima adiere de problema la vand imediat. Am eu cunostinta care desi nu este bisnitar, in ultimii 3 ani a avut peste 8 masini, tot din gama High End, BMW seria 5-7 seria 5 GT, si tot asa... unele le-a tinut mai mult, altele cateva luni, efectiv se folosea de ele cat timp s-a plictisit si le si dadea avant. Nu cred ca trebuie sa iti mai spun ca niciodata nu baga un leu in ele, in afara de consumabile si combustibil... Si pana acum a avut un noroc chior, nu a avut nici o problema serioasa cu niciuna...un fel de ruleta ruseasca cu masini scumpe trecute peste prima tinerete.
Cei din categoria a doua efectiv sunt furati simplu de aspectele pozitive ale unei masini de genul si nici prin cap nu le trece de probleme, plus ca au si bani pusi deoparte la o adica. Sincer eu din astfel de considerente nu ma pot baga in masini de genul, fiindca consider ca un om trebuie sa isi aleaga masini, conform posibilitatilor sale materiale si sa la intretina normal ca la carte.
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 983
  • Thanked: 14 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #3 : August 31, 2018, 10:45:08 p.m. »
Eu nu inteleg un lucru , poate ma lamureste cineva , cum isi fac acesti oameni bugetul , adica ok iti iei x5 cu 170000 de km (ma gandesc ca daca iti iei cu 170000 de km nu esti chiar cel mai bogat om din romania) si totusi costurile reparatiei unei astfel de masini sunt imense . Deci care e calculul economic. Eu cu a4 acesta care l-am luat la 50000 de km am aflat ca daca pica cutia e 7000 de euro reparatie  8-} (voi prezenta in curand masina vs octavia) .... sorry pt offtopic
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #2 : August 31, 2018, 04:28:54 p.m. »
La mine i-as putea reprosa taxa de inmatriculare de 4900€, si taxele anuale si asigurarile exorbitante :D  La voi e inca boierie.
O masina awd care prinde suta in 6.8s are reprizele "reale" ale uneia fwd care o prinde in 7.8s. Secunda aia de avantaj vine de la invarteala rotilor in gol, adica pe 0-~50. Adica OK, decenta,  dar nu de masina super sportiva. Cam ca o Octavia 1.8 TSI....


Am vazut si eu niste cifre, se pare ca insonorizarea intr-adevar e la inaltime, e una dintre cele mai bine insonorizate masini. Din testul ala parea chiar mai silentioasa in interior si decat seria 5 berlina.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Test Drive BMW X5 3.0d 258 CP xdrive steptronic
« Răspuns #1 : August 31, 2018, 03:38:33 p.m. »
De curand un prieten si-a cumparat acest model de masina (el a adus-o la mana a doua din Germania) si mi-a imprumutat-o si mie ptr un test drive. Este modelul diesel de 3 litri si 258 CP.
Ce pot sa spun?? Despre masina am numai impresii pozitive. Masina este din 2014 si are aprox 170 000km la bord. Insa arata f bine: piele de culoare crem, curata, transmisie automata steptronic, scaune cu suport lombar electric (si chiar era suport lombar, il simteam la spate), navigatie si portbagaj mare cat cuprinde (650litri). Instalatia de clima racea impecabil, totusi nu la fel de bine ca cea de pe Mercedes GLK (care e cea mai buna, dupa parerea mea).
Pozitie inalta la condus (cam prea inalta avand in vedere gusturile mele), directie precisa si un motor care te indeamna sa ii dai forja. Totusi, desi are 258 CP si, pe hartie o acceleratie de 6.8sec pana la 100km/h, mie nu mi s-a parut ca se infige chiar asa de bine (de vina o fi si masa de 2 tone a masinii). Acceleratia e liniara si nu am simtit nicio trepidatie specifica diesel in volan, frana sau schimbator. Interiorul e bine antifonat, nu iti dai seama ca esti in diesel iar cutia schimba lin si fara smucituri.
Per ansamblu este o masina deosebita, f confortabila, care accelereza lin si fara sa simti viteza, per ansamblu nu am ce sa ii reprosez (in afara de impozitul de 2800 RON anual). Fata de Kodiaq 2.0 TDI este muult in fata.
AA...ar fi pozitia prea inalta la condus, dar asta e o chestie de gusturi.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP de bogdanpiatra
[Decembrie 13, 2018, 10:03:00 p.m.]


Pachet drumuri grele de Liviu-tsi
[Decembrie 13, 2018, 07:15:22 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de ccosmin
[Decembrie 13, 2018, 10:00:45 a.m.]


Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Decembrie 13, 2018, 09:24:56 a.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Decembrie 12, 2018, 09:42:45 a.m.]


Noutati Skoda de Cheeta
[Decembrie 11, 2018, 02:53:31 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Decembrie 11, 2018, 08:28:24 a.m.]


Cod motor BXE distrus 1.9 TDI de CyborgSky11
[Decembrie 10, 2018, 08:36:54 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:26:50 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:22:18 a.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:31:28 p.m.]


Bataie la roata de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:12:55 p.m.]


Golf 7 GTI de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:09:52 p.m.]


Nu porneste. de petricus74
[Decembrie 08, 2018, 08:31:57 p.m.]


Senzor EPC aprins pe bord de bogdanpiatra
[Decembrie 08, 2018, 05:07:38 p.m.]


Noua Mazda3 Sedan vs Noua Octavia de mad.hatter
[Decembrie 05, 2018, 08:33:31 p.m.]


Totul despre DECARBONIZAREA motorului de CyborgSky11
[Decembrie 05, 2018, 08:57:07 a.m.]


Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp de Marsulici
[Decembrie 03, 2018, 11:54:01 p.m.]