Autor Subiect: Probleme ECU / Skoda octavia 2 / 1,6 mpi  (Citit de 325 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline adytzul_ac

  • Expert
  • ***
  • Joined: Feb 2010
  • Locaţia: IASI
  • Mesaje postate: 460
  • Thanked: 3 times
  • Auto: Octavia 1, 1.6i, BFQ
Re: Probleme ECU / Skoda octavia 2 / 1,6 mpi
« Răspuns #4 : Septembrie 07, 2018, 10:06:49 a.m. »
Conexiunile de masa mai pot cauza aberatii din astea...
Do The Right Thing Right The First Time.
 

Offline adi.borhan

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 149
  • Auto: octavia II 1.6 MPI
Re: Probleme ECU / Skoda octavia 2 / 1,6 mpi
« Răspuns #3 : Septembrie 05, 2018, 12:40:44 p.m. »
Inainte de a cumpara ECU, ca subsemnatul >8) , verifica tot manunchiul de cabluri de la ECU la motor si ai sa vezi ca cel putin unul din ele e ciupit. Cica la modelul asta se mai freaca de caroserie si apare buba.
Eu am ECU original pe care l-am schimbat de prost si ti-l pot da sa faci o proba daca se potriveste, ca vad ca esti din Iasi. Oricum in privat iti pot da detalii unde gasesti un meserias bun si ce sa nu cumperi dupa parerea unuia care se preface ca stie mecanica.
PS. Am si clapeta de acceleratie, daca data viitoare iti spun ca trebuie schimbata si asta.  :))
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • *****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15947
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Probleme ECU / Skoda octavia 2 / 1,6 mpi
« Răspuns #2 : Septembrie 04, 2018, 07:48:48 p.m. »
Cu eroarea ”engine control module” se poate trai, asta e sigur.
Problema ar fi ca la tine sa fi decedat ECU de-a binelea.
S-or verificat mufele si firele? Se pot da cu spray de contacte. Cand e tensiune mica, aceasta eroare apare mereu. Uneori, ramane si cand se incearca stergerea. In cazul meu, totul mergea perfect, in ciuda insa, eroarea aparea la diagnoza. Am dat-o in ma-sa, iti dai seama, din moment ce masina mergea ani de zile f bine.

Inainte sa cauti ECU de schimb, verificati cablajele si mufele dinspre / de la ECU si baterie.
Apoi, exista varianta rescrierii Engine Cluster la un tuner, daca aceasta e mai ieftina decat alt ECU, care alt ECU trebuie sa fie acelasi cod cu cel de-acum (dotari, an si model). La tuner Dimsport cu care colaborez prieteneste ar fi 250 euro ”reparatia” insa e bine sa iti confirme un electrician bun ca nu e bai de la fire, mufe sau cabluri mai intai.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline thebear

  • Doar inscris
  • Joined: Ian 2014
  • Locaţia: iasi
  • Mesaje postate: 7
  • Simply Clever
  • Auto: OCTAVIA2, 1.6 mpi
Probleme ECU / Skoda octavia 2 / 1,6 mpi
« Răspuns #1 : Septembrie 03, 2018, 08:33:14 a.m. »
Salutare!
Nu stiu daca esta e locul pentru postat, insa am nevoie de un sfat de la voi.
 Am o SOT 2, 1,6 mpi, 2005, cod motor BGU si de vreo 3 saptamani au inceput problemele cu chk engine in bord(aveam bateria cam slaba, iar la o cheie a aparut senzorul chk in bord, concomitent cu esp).
I am schimbat bateria apoi consumabilele -filtre, ulei si bujii. La diagnoza mi a aparut G-28 - senzor arbore cotit si 013 -engine control module; am luat un senzor bosch, l au schimbat mecanicii si eroarea persista.
Pana la momentul asta, masina mergea bine, pornea la prima, nu tragea ca de obicei, in sensul ca era cam lenesa.
Dupa ce au mai verificat mecanicii toate cablurile si au spus ca sunt ok, a inceput sa dea erori maxime cu epc si toate mamele in bord; masina nu mai sta la ralanti, nu se accelereaza, se opreste in mers.
La urmatoarea diagnoza, lucrurile s-au inrautatit, diagnoza s-a populat grav, erori de ecu (p-1388 control module faulty), procesor (ecm/pcm processor-implausible signal) si clapeta de acceleratie (attach).
Parerea electricianului e ca ar trebui alt ECU, avand in vedere gravitatea erorilor.
Ce ma sfatuiti? Se poate luat alt ecu si reinitializa pe masina? E viabila optiunea asta?
Multumesc mult!

 

 

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP de bogdanpiatra
[Decembrie 13, 2018, 10:03:00 p.m.]


Pachet drumuri grele de Liviu-tsi
[Decembrie 13, 2018, 07:15:22 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de ccosmin
[Decembrie 13, 2018, 10:00:45 a.m.]


Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Decembrie 13, 2018, 09:24:56 a.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Decembrie 12, 2018, 09:42:45 a.m.]


Noutati Skoda de Cheeta
[Decembrie 11, 2018, 02:53:31 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Decembrie 11, 2018, 08:28:24 a.m.]


Cod motor BXE distrus 1.9 TDI de CyborgSky11
[Decembrie 10, 2018, 08:36:54 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:26:50 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:22:18 a.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:31:28 p.m.]


Bataie la roata de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:12:55 p.m.]


Golf 7 GTI de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:09:52 p.m.]


Nu porneste. de petricus74
[Decembrie 08, 2018, 08:31:57 p.m.]


Senzor EPC aprins pe bord de bogdanpiatra
[Decembrie 08, 2018, 05:07:38 p.m.]


Noua Mazda3 Sedan vs Noua Octavia de mad.hatter
[Decembrie 05, 2018, 08:33:31 p.m.]


Totul despre DECARBONIZAREA motorului de CyborgSky11
[Decembrie 05, 2018, 08:57:07 a.m.]


Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp de Marsulici
[Decembrie 03, 2018, 11:54:01 p.m.]