Autor Subiect: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7  (Citit de 750 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 983
  • Thanked: 14 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #22 : Septembrie 13, 2018, 11:17:54 p.m. »
Pot sa ma uit si sa notez turatiile, inteleg prin supraturare un motor care incepe sa sune mult prea tare pentru viteza cu care ruleaza masina


Sincer in modul comfort si cutia in drive nu mi se pare ca ar subtura(in efficent in schimb subtureaza), mai degraba reglezi cu piciorul din pedala cand sa schimbe si cum
« Ultima Modificare: Septembrie 13, 2018, 11:19:28 p.m. de alexxb »
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 19 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #21 : Septembrie 13, 2018, 01:01:42 a.m. »
Votez cu 2950RPM :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2237
  • Thanked: 10 times
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #20 : Septembrie 12, 2018, 03:48:37 p.m. »
Ce intelegi prin supraturare in cazul asta, la cat schimba si la ce motor?
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 983
  • Thanked: 14 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #19 : Septembrie 08, 2018, 10:26:55 p.m. »
In s la audi mi se  pare ca supratureaza
 

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2237
  • Thanked: 10 times
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #18 : Septembrie 08, 2018, 02:45:16 p.m. »
De ce nu ai tinut cutia in S? D-ul e pentru consum mic si atat.
La test drive-ul pe care l-am facut cu Passat-ul acum vreo 2 ani DSG-ul schimba pe la 2000 sau mai jos daca nu apasai acceleratia puternic.
Am tot spus-o, automatele trebuie sa stea in S (daca-l au) dupa ce s-a incalzit. ;)
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 983
  • Thanked: 14 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #17 : Septembrie 07, 2018, 08:17:06 p.m. »
Clar exista si o curba de invatare a soferului, in sensul ca incepi sa anticipezi si apesi usor acceleratia, in asa fel practic pregatesti masina, o treaba similara ini zicea cineva care are un jaguar 2009 , inainte sa iau audi, zicea ca va trebui sa te obisnuiesti sa anticipezi
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 19 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #16 : Septembrie 07, 2018, 06:55:34 p.m. »
[quote author=vizitator link=topic=13554.msg291676#msg291676

La cutia manuala poti controla cum vrei tu turatia, nu esti la mana DSG-ului. De asemenea lagul la acceleratie era mult mai mic la manuala decat la  DSG .
[/quote]

Cu DSG in mod manual, controlezi cum vrei tu turatiile: modul asta mi se pare cel mai fain: folosesti cutia DSG ca una manuala, se comporta ca una manuala doar ca schimbi mult mai rapid treptele.

La manuala pierzi boost cu fiecare schimb de treapta cand ridici de pe acceleratie: la ‘DSG’ pedala e tot timpul apasata.

Mai este modul Sport care rezolva problema lagului dar cum stiu eu pe unii pe aici care nu tureaza mororul mai sus de 2500-3000RPM, nu cred ca ar fi o optiune.

Cred ca pentru cineva care e obisnuit cu manuala, DSG in modul manual e un upgrade.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 887
  • Thanked: 1 times
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #15 : Septembrie 07, 2018, 12:00:18 p.m. »
@Iulian M - si eu am avut Mondeo hybrid in teste si sincer nu m-a convins.

Este la fel ca si Passatul, un animal foarte mare, greu si reactioneaza cam in acelasi fel.
Cutia CVT de pe el duce condusul intr-o zona in care nu mai simti turatiile decat daca treci pe sport, dar principalul aspect pentru care la mine nu a trecut, a fost spatiul care in interior este mult mai mic decat la Passat, iar portbagajul este jumatate plin de baterii...
PS: nu mai pun la socoteala ca experienta de service este una foarte mica si la FORD (ex: se stricase modelul lor de testdrive si efectiv nu stiau ce sa ii faca...dupa zile de stat in service)
@vizitator - nu stiu daca poti compara Passat-ul cu Karoq-ul ...sunt 2 masini diferite, pe platforme diferite, dimesiune/ greutate/ etc
« Ultima Modificare: Septembrie 07, 2018, 12:02:02 p.m. de Givacom »
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #14 : Septembrie 07, 2018, 11:18:04 a.m. »
Sa stiti ca pe Skoda Karoq 2.0 TDI 150 CP 4x4, DSG 7 s-a comportat mult mai OK. Adica nu aveam acel lag monstruos la acceleratie, nu mi s-a parut ca masina m-a incurcat asa mult in trafic. Insa era si mai liber prin Pipera, si asta e adevarat. :039:

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2096
  • Thanked: 52 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #13 : Septembrie 07, 2018, 10:45:55 a.m. »
Eu credeam ca marele alb are cea mai naspeta cutie automata din univers insa daca ma iau dupa voi ar fi chiar acceptabila.
Pe baza experientei cu MMT-ul de la Toyota/PSA pusa pe gandacii vechi pot spune ca exista si un proces de invatare. A soferului, nu a cutiei.
Cutia in sine e destul de naspa, algoritmii tampitei, insa odata ce-i inveti comportamentul o poti practic controla din acceleratie si in 90% din situatii poti evita sa-ti faca surprize stupide fara asa atingi schimbatorul manual.  Poate ca exista ceva similar si cu DSG-ul, si ca unul obisnuit cu ea ar putea avea alta opinie decat dupa un singur drivetest.


Pe de alta parte insa CVT-ul de pe nissan pare Rolls Royce in comparatie cu ce povestiti voi. Aluia chiar nu am gasit ce sa-i reprosez in oras.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4340
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #12 : Septembrie 07, 2018, 10:10:17 a.m. »
C
Legat strict la mine - eu sunt tot mai incantat de alegerea facuta: Passat cu 1.6 TDI, cutie manuala.
E un compromis foarte bun intre conform, siguranta, mers in oras precum si concedii cu bagaje si 4 persoane la bord


Cunosc comportamentul lui Passat 1.6 tdi cutie manuala in oras si in acest moment mi se pare mai potrivit ptr oras decat 2.0 tdi cu DSG. La cutia manuala poti controla cum vrei tu turatia, nu esti la mana DSG-ului. De asemenea lagul la acceleratie era mult mai mic la manuala decat la  DSG . Acelasi lucru l-am observat si la BMW seria 3: BMW 318d cu cutie manuala are lag mult mai mic decat 318d cu cutie automata. (insa chiar si asa, lagul e mult mai mare la 2.0 tdi DSG7).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 207
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #11 : Septembrie 07, 2018, 09:04:18 a.m. »
...deci benzina sa fie !  :)) ninja3
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 19 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #10 : Septembrie 07, 2018, 08:54:07 a.m. »
Poti avea un elefant gratios.

Tocmai ce am inchiriat un Ford Mondeo hibrid pe 7 zile.

O sa ii fac un review dupa aia.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 887
  • Thanked: 1 times
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #9 : Septembrie 07, 2018, 08:27:09 a.m. »
Confirm si eu acest comportament; cutiile DSG nu intotdeauna sunt configurate ok pe toate modele.Pe de alta parte, sa nu uitam ca vorbim de o masina care are cu 300 de kg si 20 cm in plus fata de Octavia 2.
Nu poti cere unui elefant sa fie gratios :))))
Legat strict la mine - eu sunt tot mai incantat de alegerea facuta: Passat cu 1.6 TDI, cutie manuala.
E un compromis foarte bun intre conform, siguranta, mers in oras precum si concedii cu bagaje si 4 persoane la bord
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1879
  • Thanked: 5 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Drive test Volkswagen Passat 2.0 TDI 150 CP DSG7
« Răspuns #8 : Septembrie 07, 2018, 08:16:23 a.m. »
Legat de cutie DSG si motor 2.0TDI ( in acest caz cel de 184CP) . Exact aceste observatii le-am avut pe un Seat Ateca 2.0TDI 184 CP si DSG cand l-am putut testa mai mult anul trecut. Cutia facea exact cum explicau mai inainte colegii @vizitator si @alexxb . Pe drum drum lung era foarte OK, dar in conditii de trafic urban mai ales ca cel al Clujului, efectiv parca lucra impotriva ta. Cand vroiai sa faci o manevra mai din scurt, ba tasnea ca din pusca ca imediat trebuia sa bagi o frana puternica, ba se gandea si se gandea si se gandea si cand sa tasnesti, deja fereastra de langa tine/inaintea ta se inchidea deja... la depasiri pe DN, de multeori, tura prea mult motorul si pierdeam secunde pretioase lasand sa urle motorul fara motiv(in jur la 4500-5000 rpm) in loc sa lase turatia motorului sa scada in marja de cuplu maxima adica intre 2000-3500(4000) rpm...
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

 

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP de bogdanpiatra
[Decembrie 13, 2018, 10:03:00 p.m.]


Pachet drumuri grele de Liviu-tsi
[Decembrie 13, 2018, 07:15:22 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de ccosmin
[Decembrie 13, 2018, 10:00:45 a.m.]


Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Decembrie 13, 2018, 09:24:56 a.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Decembrie 12, 2018, 09:42:45 a.m.]


Noutati Skoda de Cheeta
[Decembrie 11, 2018, 02:53:31 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Decembrie 11, 2018, 08:28:24 a.m.]


Cod motor BXE distrus 1.9 TDI de CyborgSky11
[Decembrie 10, 2018, 08:36:54 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:26:50 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:22:18 a.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:31:28 p.m.]


Bataie la roata de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:12:55 p.m.]


Golf 7 GTI de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:09:52 p.m.]


Nu porneste. de petricus74
[Decembrie 08, 2018, 08:31:57 p.m.]


Senzor EPC aprins pe bord de bogdanpiatra
[Decembrie 08, 2018, 05:07:38 p.m.]


Noua Mazda3 Sedan vs Noua Octavia de mad.hatter
[Decembrie 05, 2018, 08:33:31 p.m.]


Totul despre DECARBONIZAREA motorului de CyborgSky11
[Decembrie 05, 2018, 08:57:07 a.m.]


Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp de Marsulici
[Decembrie 03, 2018, 11:54:01 p.m.]