Autor Subiect: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2  (Citit de 403 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 959
  • Auto: Superb 2.0 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #13 : Octombrie 15, 2018, 10:02:42 a.m. »
Nu, nici CLA si nici GLA 2018 nu au bordul de A care mi se pare absolut demential.


Daca ai brake assist inseamna ca iti franeaza singura - sau nu ai ajuns in situatia asta? Nu iti piuie cand nu franezi si i se pare ei ca intri in ala din fata?


Am avut asta si pe A, si pe CLA si chiar e o treaba desteapta. Doar in niste situatii extreme te-ar putea incurca, dar altfel evita accidente si poate salveaza si vieti.


La A am avut si PRE-SAFE (la CLA nu, dar vreau sa il pun iar pe GLA) - nu doar ca franeaza singura, dar trage si centurile si te tranteste in scaun. Genial!


Zilele astea astept ok-ul pe configuratia GLA-ului - daca nu te deranjeaza o pot posta aici dupa ce se confirma.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 167
  • Thanked: 4 times
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #12 : Octombrie 06, 2018, 12:24:46 a.m. »
am centura in 3 puncte si brake assist, attention assist si inca o chestie, care nu stiu ce este. as fi mers pe un c 4matic, tot benzina. modelul 2018 are bordul cockpitul de pe noul A ,nu? poate faci un video cu fetele :D
Eat, pray, love, drive.
 

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 959
  • Auto: Superb 2.0 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #11 : Octombrie 04, 2018, 11:51:49 a.m. »
@Iulian M: multumesc. cand vine troaca noua (ar trebuie sa fie ianuarie), incerc sa fac un review pe A (fosta, alba), CLA (actuala, neagra) si GLA (viitoare). Toate sunt la fel, iar un singur review ar trebui sa dea o parere corecta cuiva care e interesat. Scriu si mai jos putin de motor si cutie.


@ff_2004_06: la VAG aveam siguranta faptului ca daca apas acceleratia, masina nu da 2 bani pe faptul ca nu e in sport, si ca schimba toti parametrii (cutie + motor) ca sa ma scoata din rahat. La MB nu prea e asa. Daca nu e in sport, masina e cam lesinata. La VAG retrogradeaza 4 trepte fara sa clipeasca - aici nu am senzatia asta, dar nici nu am putut fi deranjat sa testez.


Ideea este ca mi-am schimbat si eu stilul de condus, acum nu mai sunt interesat sa merg tare pe sosea. Nu mai ai unde, si e cam periculos. Ma duc pe circuit si rup cazanul acolo. Deci nici nu le-am fortat pe astea 2 de pana acum (A si CLA), dar sincer nu am simtit in vreun fel ca pot.


Sa mergi tot timpul in sport e ciudat - schimba prea din scurt, iar in traficul de Bucuresti din ultimii ani ar fi chiar neplacut.


@mad.hatter: A-ul era cu un motor aproape decent - A220. Asta inseamna insa motor pe benzina de 2.000. Si astia fac ca distrusii de la BMW si schimba designatia in functie de putere, nu de capacitate, si in plus le variaza de la model la model. De exemplu, A220 egal cu C200. Te doare mintea, dar asta e.


Lasand la o parte ca atunci cand mi-a venit (ianuarie 2017) am fost uimit sa aflu ca MB reuseste sa scoata dintr-un motor de 2.0 doar 184 cai, ceea ce e ridicol (VAG scoate fara efort de la 200 in sus si ajung si la 270, daca nu ma insel), masina nu se comporta nici macar de 184 de cai. Era mult mai lesinata.


N-a durat mult pana sa ma dumiresc ca de vina e mai mult cutia (nu ca ar straluci motorul, dar cutia e horror).


Eh, de acolo am luat-o in jos. CLA-ul este CLA200d. Din nou (pentru ca MB), motorul nu este diesel de 2.000, ci de 2.200. Iar din el au reusit performanta absoluta de a scoate 136 de cai.


Si aici se intampla paradoxul. Cutia e mai fina pe diesel (nu smuceste asa cum smucea pe A), dar datorita modului in care schimba e aproape periculoasa (asta am vrut sa spun cu borderline, scuze). Dupa ce motorul ala imens abia se misca, vine cutia si ii da sfarsitul. Daca vrei sa pleci mai tare de pe loc, e relativ decenta, dar nu de acolo vin pericolele - daca esti in deplasare - 50-60 kmh si trebuie sa decolezi ca vine vreun boland si da sa intre in tine, esti victima. Degeaba apesi acceleratia, masina sta calma acolo, da telefon in Germania si intreaba daca e ok sa retrogradeze, sta on-hold, fumeaza o tigara si apoi se hotaraste sa te miste puuuuuuuutin mai repede.


Nu e o senzatie placuta.


INSA, e si o chestie interesanta in toata treaba asta. E motorul lesinat, dar consuma pe masura. In trafic de Bucuresti, consumul e 7, 7 si ceva, ceea ce e ireal. Eu cred in continuare ca cine isi ia diesel e cu capul (mai ales in prezent), dar pot intelege de ce cineva ar fi interesat si de consum. Deci MB a jucat inteligent aici, si spre deosebire de ceilalti a mers pe motare sub-tunate, ceea ce foarte probabil le face si foarte fiabile.


Scuze pentru highjack si sa o stapanesti sanatos. Ai pachetele de siguranta pe ea? Franeaza singura? Te sugruma cu centura?

 

Offline AlexTM

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 2657
  • Thanked: 1 times
  • Auto: Pieton
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #10 : Octombrie 04, 2018, 10:58:43 a.m. »
Cu cat e mai mic motorul (in sensul ca are putere mai mica), cu atat mai binevenite sunt treptele de viteze multe. Sa nu se opinteasca saracul.
Ford, dar cu motor de Skoda
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2089
  • Thanked: 46 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #9 : Octombrie 04, 2018, 10:55:35 a.m. »
Eu am avut inchiriat un motor mic, de 1.2 cu o infinitate de viteze si n-am avut probleme cu el :D
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 167
  • Thanked: 4 times
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #8 : Octombrie 04, 2018, 09:04:49 a.m. »
@judge ma bucur ca si alti possori imi impartasesc parerea. alba mi-ar fi placut si mie, sa fie 2 tente diferite in curte  :))  n-am inteles ce-ai vrut sa spui cu borderline, dar e cam tulburata cutia :))
@vizitator aceeasi cutie se comporta diferit pe diesel si benzina; ar trebui sa stii, cunoscator fin fiind, ca un motor mic nu are nevoie de 7 viteze din multiple motive, din care nu expun nici macar unul. cand iti iei un alt motor mic, cu 7 viteze, sa-mi spui si mie cum te simti la volan.


Eat, pray, love, drive.
 

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2236
  • Thanked: 10 times
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #7 : Octombrie 03, 2018, 09:04:15 p.m. »
Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.
De ce?  :039:
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2665
  • Thanked: 16 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #6 : Octombrie 03, 2018, 06:03:11 p.m. »
Bine ai revenit @judge : un topic nou de la tine pe https://www.skoda-club.ro/index.php?board=80.0 ar fi perfect.
 

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 959
  • Auto: Superb 2.0 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #5 : Octombrie 03, 2018, 04:58:35 p.m. »
Omu' are dreptate cu cutia de viteze. E un gunoi grav. Se potriveste mai bine pe motoarele diesel, pe benzinare cam smuceste.

Insa pe diesel cutia e borderline periculoasa, risti sa ramai fara putere. Si mi se pare o prostie sa o tii in sport tot timpul.

Grupul VAG e vreo 5-10 ani inainte la cutii automate.

Nu prea inteleg treaba cu plasticele - sunt spectaculoase. Depinde si ce naiba de optiuni are cazanul, dar in mod normal ar trebui sa fie mult peste medie.

Iar la siguranta, Steluta e mult peste altele. Franele sunt ireale - stresul e sa nu te ia cineva din spate.


Ah, si are dreptate si cu vopseaua - a mea arata ca un dalmatian. Prima fost alba si a fost super ok, a doua neagra si am facut un scurt calcul - bag in ea mai mult in spalat decat in combustibil.


Asta noua va fi iar alba, nu mai stau la discutii.
« Ultima Modificare: Octombrie 03, 2018, 05:00:37 p.m. de judge »
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4517
  • Thanked: 22 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #4 : Septembrie 11, 2018, 05:04:21 p.m. »
Nu am inteles de ce nu ti-a placut cutia automata cu 7 viteze de la Mercedes. Mie mi-a placut f mult, mototul 2.2 cdi nu are lag la acceleratie iar masina accelereaza liniar, fara smucituri si fara scuturaturi.
In comparatie cu DSG7 de pe Passat, cea de pe Mercedes mi s-a parut parfum. E mult mai buna pentru mersul in oras.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 167
  • Thanked: 4 times
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #3 : Septembrie 11, 2018, 02:15:36 p.m. »
stiu ca este fix aceeasi platforma cu a, cu garda la sol modificata. imi place masinuta si e frumoasa, dar plasticele alea de cacao si tablaraia (inclusiv vopseaua) ar trebui sa-i scada mult din valoare. si cand ma gandesc ca fix cu aceeasi suma era un c 4matic, tot benzinar, parca regret alegerea. . . tata e multumit de ea. eu o ingrijesc  :))
Eat, pray, love, drive.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2089
  • Thanked: 46 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #2 : Septembrie 11, 2018, 12:47:29 p.m. »
Eu m-am urcat in ea la salon, fara s-o conduc, insa mi se pare mai inghesuita in interior decat A-Klasse, si calitatea materialelor cel putin in zona portierelor mai naspa decat la A-uri.  Nici de porcbagaj nu-s sigur ca e mai mare decat la A. Da senzatia ca nu e utilizat eficient spatiul.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 167
  • Thanked: 4 times
Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2
« Răspuns #1 : Septembrie 11, 2018, 12:41:34 p.m. »
masinuta asta am inceput s-o conduc in aprilie; cumparata din germania cand avea 2500 km, fabricatie noiembrie 2017; recomand junge sterne oricui cauta o masina premium.
are cam toate optionalele, mai putin oglinzi rabatile si piele. scaunele sunt sport si sunt un deliciu, pentru cocoasa mea; au nu stiu ce spuma activa, care functioneaza pe principiul dormeo ninja3
ce-mi place la masinuta asta:
-scaunele
-detaliile - praguri luminate, bordul clasic cu butoane
-pozitionarea si marimea infotainment
-bordul analogic, pe cale de disparitie
-volanul imbracat in piele, cu padele (folosite o singura data), cu marimea excelenta (nici prea prea, nici foarte foarte) cu comenzi intuitive si foarte responsive
-habitaclul, care da senzatia de masina placuta si prietenoasa
-conectivitatea
-meniul masinii
-modul sport si padelele, foarte responsiv, per total motorizarea
-consumul: mixt, pentru 3000 Km 7.5%; urban cam mare 10%
-jantele de 18''
-sistemul start stop, fluid si deloc violent
-grafica calculatorului de bord, full color
-rotita de navigare prin meniu, care-mi aduce aminte de primul bmw xd condus vreodata
-culoarea un maron nu stiu
-performance led-urile si stopurile cu praf de stele  :))
ce nu-mi place:
-rotita de navigare, ramasa la nivelul anilor 2004-2005
-calitatea vopselei - cam aceleasi probleme ca la o3 fl; de la mizeriile pasarilor si o perioada in acre a stat prafuita, am gasit o portiune de aproximativ 1cm2 in care vopseaua este corodata. da, intra unghia, da e concentrica.
-calitatea plasticelor - cam de logan, cel putin la usi
-cutie dct 7 viteze si ambreiajul uscat - este posibil sa ma insel si va rog sa ma lamuriti.
-mizeria de frana electronica !!!
-abia m-am obisnuit cu schimbatorul de trabant  :))
aviz cunoscatorilor care zic domne, de ce nu e 4x4: in primul NU este suv, in al doilea rand, cu jantele de 18'', garda la sol iti permite sa mergi cam pe orice teren, fara probleme.
nu am facut testdrive, este a mea.
astept sa vina zapada pentru ca sunt tare curios cum se descurca.

Eat, pray, love, drive.
 

 

* Subiecte recente

coduri erori vag de costyn@serban
[Azi la 01:13:00 p.m.]


Skoda Fabia ca si Sport de Daniel
[Azi la 12:42:04 p.m.]


MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP de bogdanpiatra
[Azi la 10:06:08 a.m.]


Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific de A V A T A R
[Octombrie 15, 2018, 03:49:04 p.m.]


Modificare schimbator dsg de Pavel37
[Octombrie 15, 2018, 03:18:35 p.m.]


Trepidatii motor, mers neregulat, suierat etc de Andrei Gabriel
[Octombrie 15, 2018, 02:43:00 p.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de judge
[Octombrie 15, 2018, 10:02:42 a.m.]


Prea fericit.....:) de alexdaniell
[Octombrie 15, 2018, 08:17:22 a.m.]


Eleron Fabia MK1 Combi de HitmaN1
[Octombrie 14, 2018, 04:45:40 p.m.]


schimbare placute frane si disc frana de CyborgSky11
[Octombrie 11, 2018, 03:23:51 p.m.]


Motorizari ale membrilor Skoda-club de averescuradu
[Octombrie 09, 2018, 11:23:03 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de _R_A_D_U
[Octombrie 09, 2018, 06:58:22 p.m.]


Skoda Octavia II Tour 1.4MPI 80cp de DragosM
[Octombrie 09, 2018, 03:32:03 p.m.]


Cele mai bune motoare skoda octavia 2 de Iulian M
[Octombrie 06, 2018, 08:21:55 p.m.]


Probleme Noul Superb? de james kilowatt
[Octombrie 05, 2018, 05:36:56 p.m.]


camera marsarier + senzori parcare fata OEM pe octavia 3 de CyborgSky11
[Octombrie 05, 2018, 08:32:29 a.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Octombrie 03, 2018, 08:29:56 p.m.]