Autor Subiect: Drive Test Mercedes Benz C200 182 CP mild hybrid 9G-tronic  (Citit de 333 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline judge

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1039
  • Thanked: 7 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Superb 2.0 TSI
Re: Drive Test Mercedes Benz C200 182 CP mild hybrid 9G-tronic
« Răspuns #2 : Septembrie 15, 2020, 06:08:26 p.m. »
Intre timp am mers la un test drive si am testat Mercedes Benz clasa C, motor benzina  de 1.5litri si 182 CP + mild hybrid, cutie automata 9G-Tronic.

184 PS + 14 PS electric

Odata pornit la drum, am simit imediat sistemul mild-hybrid care te ajuta la plecarea de pe loc; adica iti da un plus de putere, te impinge inainte, iti da un sut in fund sa mergi mai repede.

Să moară Jan dacă simt io ceva

sut care nu dureaza decat cativa metri (dupa care masina revine la propulsia exclusiva a motorului pe benzina). Oricum, tot e ceva, ce nu imi placea mie la motoarele Mercedes cu cutie automata este ca plecau prea lent de pe loc. Acum problema s-a rezolvat, desi , zvacul nu tine decat cativa metri.

Sistemul MHEV de la MB are două scopuri (i) să îți dea puțină putere până când își face turbina boost și (ii) să facă mașina mai economică. Nu e făcut să meargă mai mult pentru că nu e hibrid. Acel boost vine dintr-un ISG (integrated starter-generator) sau BSG (belt starter-generator), cum vrei să-i spui, situat între motor și cutie, care practic înlocuiește electromotorul și alternatorul.

Odata plecat la drum, cutia automata cu 9 trepte incepe sa schimbe vitezele ca nici nu le simti. Am ajuns rapid la 50km/h si eram in viteza aIV-a, iar la 70 km/h eram in viteza a V-a (paradoxal, asa erau si la Supernova 1.4 mpi  =))  ).

Dacă te-ai fi dat la ea, ai fi remarcat că la 200 kmh poate fi în 6-a sau în a 9-a, totul în funcție de cum o conduci. M-a surprins plăcut că a ținut-o în a 6-a la viteza aia.

Ce mi s-a parut mie paradoxal este ca motorul se comporta foarte asemanator cu cel de 1.3l si 160 CP de la Renault...ma intreb daca nu cumva si acest motor de 1.5l si 182 CP nu e facut in colaborare cu Renault.

Întrucât MB nu își bate capul să producă ceva sub 2l, motorul este produs în mod cert de Renault, dar nu este un motor Renault. Design-ul este MB, de la sistemul MHEV până la cilindri care înțeleg că sunt conici.

Sistemul audio e foarte bun, dar am vazut si mai bune...cel de pe Seria 3 mi-a placut mai mult, spre exemplu.

Sunt 3 niveluri de echipare de sunet pe C-Klasse. Depinde ce avea cazanul respectiv în mod particular.

AC-ul functiona impecabil, dar racea cam tare. Desi nu am nicio problema cu capul, la final imi inghetasera urechile de parca fusesem pe Ceahlau iarna. Ce sa zic, pentru cei cu sinuzita, otita sau alte probleme ale capului asta e o mare pacoste la drum lung. (spre exemplu AC-ul de la Civic nu raceste la fel de tare, dar nu simti deloc curentii, decat daca dai pe manual).

Sigur era pe auto? La mine merge perfect, iar sinusurile mele sunt praf. Poate era foarte cald când ai făcut testul, iar cazanul stătuse în soare anterior.

Intre timp am mers la un test drive si am testat Mercedes Benz clasa C, motor benzina  de 1.5litri si 182 CP + mild hybrid, cutie Aaa..si inca un inconvenient: masina avea sistem autohold, ramanea imobilizata pe loc la stopuri, insa trebuia sa apesi frana neasteptat de tare ca sa se activeze auto-hold. F ciudat, aproape ca e mai confortabil sa stai cu piciorul putin apasat la stop, decat sa apesi o data si bine ca sa o opresti de tot.

You're doing it wrong. Te oprești pe loc, iar apoi apeși încă o dată pedala puțin mai tare astfel încât să se activeze sistemul. Ca să pleci, apeli încă o dată pedala sau accelerezi. E chiar ok sistemul. Cel de la VAG pare mai interesant, până când îl ai activat atunci când vrei să te parchezi și devine ușor enervant. Plusuri și minusuri pe orice abordare, ca la orice altceva în viață.


Frânele cum ți s-au părut? Dar consumul? Volanul? Faruri presupun că nu ai putut testa că doar nu ai făcut testul noaptea. Avea ceva sisteme de siguranță avansate? Scaunele?
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: Drive Test Mercedes Benz C200 182 CP mild hybrid 9G-tronic
« Răspuns #1 : Azi la 06:47:50 a.m. »
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4829
  • Thanked: 60 times
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Drive Test Mercedes Benz C200 182 CP mild hybrid 9G-tronic
« Răspuns #1 : August 19, 2020, 02:35:21 p.m. »
Intre timp am mers la un test drive si am testat Mercedes Benz clasa C, motor benzina  de 1.5litri si 182 CP + mild hybrid, cutie automata 9G-Tronic.
Nu am condus pana acum un mild hybrid de la Mercedes, am vrut sa vad ce aduce  in plus..
Ca spatiu interior, masina este acceptabila. Mai putin spatiu decat in BMW seria 3, iar in fata e  mai putin spatiu decat in AudiA4..insa spatiul e bine partajat, eu zic ca ptr o familie cu un copil ar fi OK. Portbagaj de 480litri, gura de incarcare mica, asta ar fi o problema ptr cine vrea sa transporte bagaje voluminoase. In fata stateam bine, cam tot ca in Civic, insa in spate dau cu capul de plafon (la varianta T-model nu se intampla acest lucru).
Odata pornit la drum, am simit imediat sistemul mild-hybrid care te ajuta la plecarea de pe loc; adica iti da un plus de putere, te impinge inainte, iti da un sut in fund sa mergi mai repede...sut care nu dureaza decat cativa metri (dupa care masina revine la propulsia exclusiva a motorului pe benzina). Oricum, tot e ceva, ce nu imi placea mie la motoarele Mercedes cu cutie automata este ca plecau prea lent de pe loc. Acum problema s-a rezolvat, desi , zvacul nu tine decat cativa metri. :042:
Odata plecat la drum, cutia automata cu 9 trepte incepe sa schimbe vitezele ca nici nu le simti. Am ajuns rapid la 50km/h si eram in viteza aIV-a, iar la 70 km/h eram in viteza a V-a (paradoxal, asa erau si la Supernova 1.4 mpi  =)) ). Daca nu se apasa acceleratia cu putere, cutia schimba la 2300-2400 rotatii. Daca in schimb se apasa mai vartos pedala de acceleratie, computerul se prinde ca vrei viteza, si ajungi rapid la 3900 turatii (asta in modul comfort, pe cel sport nu l-am testat). Prin oras mi s-a parut ca hardughia se misca cam greu pentru o masina de 182 CP, insa imediat ce apasam acceleratia mai tare, masina fugea de sub mine si crestea in viteza neasteptat de usor (cred ca sistemul mild-hybrid o ajuta si aici). Ma rog, chiar si asa, cei 182 CP nu se simt,  pare ca motorul are mai putin in viata reala.
Ce mi s-a parut mie paradoxal este ca motorul se comporta foarte asemanator cu cel de 1.3l si 160 CP de la Renault...ma intreb daca nu cumva si acest motor de 1.5l si 182 CP nu e facut in colaborare cu Renault.
In rest directie precisa (mai buna decat la Civic), insa trebuia sa rotesc mai mult de volan sa iau o curba. Suspensiile sunt de exceptie, o groapa nu am simtit, iar antifonarea e la superlativ. Imiediat ce se inchid geamurile se face liniste in masina, nu am auzit motorul in nicio situatie...cand m-am dat jos si m-am suit in a mea, zgomotul de masina de cusut a fost auzit imediat (la urmatoarea masina ma voi uita mai mult la silentiozitate, asta e clar).
Sistemul audio e foarte bun, dar am vazut si mai bune...cel de pe Seria 3 mi-a placut mai mult, spre exemplu.
AC-ul functiona impecabil, dar racea cam tare. Desi nu am nicio problema cu capul, la final imi inghetasera urechile de parca fusesem pe Ceahlau iarna. Ce sa zic, pentru cei cu sinuzita, otita sau alte probleme ale capului asta e o mare pacoste la drum lung. (spre exemplu AC-ul de la Civic nu raceste la fel de tare, dar nu simti deloc curentii, decat daca dai pe manual).
Aaa..si inca un inconvenient: masina avea sistem autohold, ramanea imobilizata pe loc la stopuri, insa trebuia sa apesi frana neasteptat de tare ca sa se activeze auto-hold. F ciudat, aproape ca e mai confortabil sa stai cu piciorul putin apasat la stop, decat sa apesi o data si bine ca sa o opresti de tot.
In final pot sa spun ca masina mi-a placut, desi eu zic ca nu isi merita pretul de catalog de aproape 50 000 euro. Mi-a placut mai mult decat fosta generatie de BMW seria 3 (generatia F) in special datorita confortului si senzatiei de soliditate si siguranta.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

Noutati Skoda de james kilowatt
[Octombrie 23, 2020, 07:31:42 p.m.]


Se tureaza singura - la spalatorie de marius_f
[Octombrie 23, 2020, 07:13:36 p.m.]


Capac motor lipsa de Tibaldi
[Octombrie 22, 2020, 11:40:23 a.m.]


Skoda Kamiq vs Suzuki Vitara de eugen2005
[Octombrie 21, 2020, 06:30:43 p.m.]


Porsche 911 Carrera 4S (993) - 1996 de ff_2004_06
[Octombrie 21, 2020, 01:46:44 p.m.]


GPL pe Skoda de james kilowatt
[Octombrie 21, 2020, 12:19:24 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Noutati Skoda de james kilowatt
[Octombrie 23, 2020, 07:31:42 p.m.]


Se tureaza singura - la spalatorie de marius_f
[Octombrie 23, 2020, 07:13:36 p.m.]


Re: Noutati Skoda de vizitator
[Octombrie 23, 2020, 05:44:42 p.m.]


Re: Noutati Skoda de james kilowatt
[Octombrie 23, 2020, 03:58:46 p.m.]


Re: Noutati Skoda de vizitator
[Octombrie 23, 2020, 02:47:56 p.m.]


Re: Noutati Skoda de Daniel
[Octombrie 23, 2020, 01:31:38 p.m.]