Autor Subiect: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala  (Citit de 3326 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2327
  • Thanked: 66 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #65 : Octombrie 14, 2019, 08:34:46 a.m. »
30km mie mi se pare chiar un traseu lung pentru oraș. Aka vreo 2h...
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3363
  • Thanked: 21 times
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #64 : Octombrie 14, 2019, 01:01:36 a.m. »
Nu vad ce e serios la testul asta. In 30 km, un motor Diesel abia apuca sa se încălzească. Păi intr-un trafic ca cel din Bxl sau Paris poti compara orice în 30 km,  cum ar fi o trotineta electrica cu  o mașină de 300 cp de exemplu.
Eu stiu de un 5.7% consum la pompa Mazda 6 2.2 diesel 180 cp în 2560 km, mers constant cu140 pe autostrada. Imi pare rau că tre s-o dau in 2 saptamani , la 55.000 km facuti în 9 ani. Am găsit pe cineva care s-o aprecieze cum trebuie si s-o foloseasca mai bine decât mine. Bineinteles, nu in Romania.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2327
  • Thanked: 66 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #63 : Octombrie 11, 2019, 10:30:14 a.m. »

In sfarsit un au facut unii un test serios al motorului skyactiv X, cu masini testate una langa alta si distante ceva mai lungi. Skyactiv X vs dizal, pe acelais traseu.
https://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-mazda-3-essence-skyactiv-x-vraiment-mieux-que-le-diesel-10044395_p_2.html

Pentru cine nu parleste limba lui Alain Delon si Mbappe, testul a fost facut pe doua mazde 3, cutii manuale, roti de 18" cu un singur pasager si fara clima.
In oras (30km zona parisului)
SkyX 6.9l/100km
Pacura 5.7l/100km

Drum (160km, viteze pana in 110km/h)
Skyactiv X 5.6l/100km
Boasca 5.1l/100km

Autostrada (110km, pana in 130km/h pe GPS)
Ambrozie 6.6l/100km
smoala 6.1l/100km

Tinand cont de diferenta de putere si rafinament, nu e rau deloc! Pacat ca nu au bagat in test si un skyactiv G.... 
Interesant ca rezultatele sunt apropiate de ce spune WLTP, factorul furaciune e rezonabil.

Pe de alta parte probabil ca daca merg pe un CX-30 cu awd si cutie automata probabil consumul pe autostrada (unde e cel mai relevant pentru mine) s-ar putea sa iasa comparabil cu petrolierul meu (care in plus e mult mai spatios si mult mai rapid). 
« Ultima Modificare: Octombrie 11, 2019, 10:32:12 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 
The following users thanked this post: Alunakis

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2327
  • Thanked: 66 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #62 : Octombrie 04, 2019, 10:56:15 p.m. »
Mild hibrizii nu au demaror clasic pentru start stop, ci "isg" - ul. Integrated starter generator legat in diferite moduri de motor, cel mai comun fiind curea (ca și la mazda).
Plus ca ăștia de la mazda de mulți ani lucrează la un sistem de repornire a motorului fără demaror. Aka să-l oprească într-o poziție precisa și să-l repornească doar cu scânteie. Încă n-au reușit, însă cert e ca repornirea e super rapida.
Nu știu exact ce alte descântece i-au făcut, însă cert e ca repornirea e mult mai rapida decât la leon tsi de exemplu. E cam aceeași diferența ca între un tsi și un motor Carpați :D
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Remi

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mar 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 317
  • Thanked: 2 times
  • Auto: Octavia II, 1,6 MPI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #61 : Octombrie 04, 2019, 10:01:10 p.m. »
In acest caz chiar "nu are nici o treaba" ss cu plimbatul frecvent prin Bucuresti, Cluj etc.Cred ca se va renunta pana la urma la acest brutal/primitiv ss ...
Skoda Octavia II Elegance 1.6 MPI, 2008
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16027
  • Thanked: 51 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Nissan / Suzuki
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #60 : Octombrie 04, 2019, 09:42:40 p.m. »
Multu, Remi.
Din informatiile mele, nu sunt cu nimic mai speciale decat in absenta Start & Stop.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline Remi

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mar 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 317
  • Thanked: 2 times
  • Auto: Octavia II, 1,6 MPI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #59 : Octombrie 04, 2019, 09:21:27 p.m. »
2. este electromagnetul pentru cuplare/decuplare.1. este motorul electric de antrenare.Prpbabil ca au o constructie speciala in variantele ss dar chiar si asa, efortul lor este pe masura ...
Skoda Octavia II Elegance 1.6 MPI, 2008
 

Offline Liviu-tsi

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 516
  • Thanked: 15 times
  • Auto: OCTAVIA II FL,1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #58 : Octombrie 04, 2019, 08:34:32 p.m. »
Care e diferenta intre 1 si 2? Daca intrebi fabricantul cica sunt din alte materiale....pentru cine il crede.
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16027
  • Thanked: 51 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Nissan / Suzuki
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #57 : Octombrie 04, 2019, 07:10:00 p.m. »
1. electromotor mult mai stresat
2. demaror mult mai stresat
etc

Start & Stop = BLEAH !
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2327
  • Thanked: 66 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #56 : Octombrie 04, 2019, 06:24:40 p.m. »
Sistemul lor start / stop mi s-a părut cel mai bine pus la punct din cate am încercat pana acum (exceptând hibrizii full). E aproape imperceptibil in funcționare.
E drept ca n-am încercat un alt mild - hibrid gen 48v de la hyundai / kia.


Sistemele mild hibrid și pornirea sunt legate, însă nu-s complet suprapuse. De exemplu mașina doua baterii, cea tradițională pe 12v și cea pentru sistemul hibrid pe 24. Iar asta e valabil și pentru full - hibrizi, de ex de la Toyota. Și mai ciudat, la Toyota exemplu dacă vreuna dintre cele doua baterii e descărcată nu poți porni mașina nicicum, chemi platforma. Nu merge împinsă, probabil datorita "cutiei de viteze".
« Ultima Modificare: Octombrie 04, 2019, 06:29:03 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4689
  • Thanked: 42 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #55 : Octombrie 04, 2019, 04:24:40 p.m. »
M-am interesat de acest sistem mild-hibrid si se pare ca este legat de sistemul start-stop. Practic l-au adus la nivelul anilor 2019, si asa motorul polueaza mai putin si se incadreaza la rabla. Sigur nu se incadreaza si la vignieta pentru parcari gratis in parcarile primariei.  :(
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2327
  • Thanked: 66 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #54 : Septembrie 25, 2019, 11:33:37 a.m. »
Cica la anul parca vor scoate un CX-30 hibrid "full", plug-in.


Eu nu asta astept, pentru mine hibrizii plug-in nu-s interesanti. Ar fi interesanti daca as face zilnic drumuri scurte.  Eu trag de timp ca sa rezolve din problemele copilariei, bug-uri de soft, etc.
Plus ca epava asta de Skoda inca merge impecabil..... zilele trecute a vazut 50km pe autobahn facuti intre 160 si 200km/h fara nicio senzatie de discomfort....
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2753
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #53 : Septembrie 25, 2019, 10:11:17 a.m. »
Cel mai bine mergi la dealer Mazda, intrebi incadrarea si eventual le zici sa iti dea o hartie cu ceva informatii cu care te duci la primarie si intrebi.

Le zici ca tu cumperi masina doar conditionat de parcarea asta si probil vor face ceva efort sa iti dea un raspuns clar. Eventual sa puna pe site-ul oficial ca ar putea fi instrument de marketing.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4689
  • Thanked: 42 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #52 : Septembrie 25, 2019, 09:25:19 a.m. »
Sa stii ca aceasta hotarare se respecta. Am o colega cu masina hibrida, si parcheaza gratis in parcarile primariei (parcari care, de cand s-a facut 20 RON/ora de parcare, sunt goale).
Are vignieta lipita in parbriz, emisa de Administratia strazilor, si parcheaza ca boieroiaca.
Ma rog, ar fi bine daca si acest motor 2.0 G122 mild-hybrid s-ar incadra aici...Pretul in Romania pleaca cam de la 19890 euro (din care se scad rabla si discountul dealerului), si, daca ai si parcare gratis, s-ar putea sa merite din plin.
La fel si CX30, care pleaca de la 22890 euro.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 315
  • Thanked: 7 times
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octavia 3 FL 1.8 tsi 4x4
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #51 : Septembrie 24, 2019, 08:26:06 p.m. »
@james ma gandesc cat ar consuma a mea, sau un s3,daca ar avea un sistem ss avansat.
altfel, in bucuresti sunt o gramada de legi,hotarari sau acte normative nerespectate. da' asta e alta treaba. una ar fi ridicarea si colectarea gunoiului. nu?
Love.Drive.Eat.Prey
 

 

* Subiecte recente

C200 4MATIC T-Modell de james kilowatt
[Noiembrie 17, 2019, 11:25:07 p.m.]


Noutati Skoda de judge
[Noiembrie 17, 2019, 09:19:17 p.m.]


Masina nu trage de T. Carmen
[Noiembrie 16, 2019, 11:46:50 a.m.]


Zornait habitaclu Octavia 3 - 2014 de mad.hatter
[Noiembrie 15, 2019, 04:31:40 p.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Noiembrie 13, 2019, 08:51:05 p.m.]


Zgomot la pornire dimineata 2.0 tdi dsg 4x4 de Nicolae0000
[Noiembrie 13, 2019, 04:59:29 p.m.]


Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor de marius_f
[Noiembrie 12, 2019, 10:00:29 a.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Noiembrie 10, 2019, 06:33:38 a.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de cirsteammm
[Noiembrie 09, 2019, 10:38:21 p.m.]


Problema kilometraj skoda octavia 2 FL de M i c u t z u
[Noiembrie 09, 2019, 08:21:41 p.m.]


FIAT TIPO 1.4 multijet 95CP de vizitator
[Noiembrie 08, 2019, 11:17:05 a.m.]


Activari diverse functii! de DanAlexandru
[Noiembrie 06, 2019, 08:24:40 p.m.]


coduri erori vag de A V A T A R
[Noiembrie 06, 2019, 06:17:26 p.m.]


Fum alb in spatele motorului de CatalinStaicu
[Noiembrie 05, 2019, 02:03:35 p.m.]


Skoda Fabia ca si Sport de Daniel
[Noiembrie 04, 2019, 01:36:29 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Noiembrie 04, 2019, 01:34:31 p.m.]


Martor ASR-se aprinde cand si cand. de ekoly
[Octombrie 31, 2019, 06:34:51 p.m.]