Autor Subiect: Turcaletul  (Citit de 9728 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4797
  • Thanked: 55 times
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #180 : Iunie 04, 2020, 10:01:15 a.m. »
pe  Clio dci s-au montat casete de directi SMI, mai bune decat cele TRW (care au fost la motorizarile pe benzina). Nici ambreiajul de la dci nu scartaia asa tare ca cel de la mpi...in rest nu cred ca nu ai avut probleme la pivoti, bielete de directie si capete de bara, capete de planetara, parte electrica si senzori arsi in trafic etc etc.
Iar revizia de 4 ani te arde la buzunar, mereu a costat 2300 ron. Din acest motiv cand masina a facut 8 ani am preferat sa o vand decat sa mai fac o data distributia.
Cand am trecut de la Renault la Skoda consider ca am facut un pas inainte. Chiar daca au fost probleme la distributie la 1.2 TSI, pana la urma VAG a venit cu inovatii, a scos alte variante de distributie, a facut ceva sa se remedieze problema. La Renault nici pomeneala de asa ceva, au mers pe aceleasi ambreiaje si casete de directie pe toata durata de productie a masinii, fara sa intreprinda nicio actiune de remediere.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: Turcaletul
« Răspuns #179 : Azi la 07:39:26 p.m. »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2482
  • Thanked: 72 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #179 : Iunie 03, 2020, 07:52:37 p.m. »
Eu cred ca toate motoarele merg mai bine cu elf decât cu castrol :D
Eu am avut symboala in familie, dci-ul*leșinat de 65cp însă n-a fost mașina rea!
Mazda CX-30 Rosie
nu mai am Skoda Superb 1.8 TSI
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 597
  • Thanked: 33 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Turcaletul
« Răspuns #178 : Iunie 03, 2020, 06:51:53 p.m. »
Bine ca-i scapat de ea, si ei intrat în VAG
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4797
  • Thanked: 55 times
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Turcaletul
« Răspuns #177 : Iunie 03, 2020, 12:12:41 p.m. »
Am avut 8 ani Renault Clio pe benzina si pot sa spun ca asta este politica firmei: vand masinile mai ieftin ca apoi sa recupereze la costurile de intetinere. Am prieteni care au dat si 1900 RON la o revizie la Clio 1,5 dci.  Eu am ajuns ca la revizia de 4 ani sa platesc 2300 RON, asta fiind in 2007. :042: :042:
Insa, din ce vad eu ca scrii tu Bogdane, se magaresc in continuare chiar si azi, cand exista atata concurenta pe piata. Au ajuns chiar mai scumpi decat la Honda. Pe mine prima revizie la Civic m-a costat 610 RON, cu 5l de ulei, un filtru de ulei, si manopera (90 RON). Manopera a inclus si o diagnoza computerizata si masurarea parametrilor bateriei. 
Dar aspectul care m-a deranjat cel mai mult la Renault a fost felul sictirist in care erau tratate problemele masinii (cel putin pana in 2010). Le spuneam ca imi scartaie ambreiajul cand se incalzeste, si primeam replica elucubranta ca ,,asa face toate''. Bine inteles ca nu l-au schimbat pe garantie, dupa cum nu au remediat nici alte probleme. Cei de la AutoMarcus erau chiar tragi-comici, spuneau ca ,,masinile e bune, soferii este prosti". Pur si simplu cei de la Renault Franta stiau ca au probleme la masini dar nu vroiau sa le remedize. Masinile veneau cu aceleasi ambreiaje cu defect de proiectare care scartaiau imediat ce se incalzeau in trafic, cu aceleasi casete de directie TRW care aveau joc dupa nici 50 000km, cu acelasi piese slabe care cedau repede, si Renault nu facea nimic sa le remedieze. Dar absolut nimic.
Cel mai bine este sa nu se cumpere piese de la ei ptr ca sunt extrem de scumpe. Si acum imi amintesc ca am dat 75 RON pe un capac de janta de 14 inci, si asta prin 2008. Sunt super scumpe piesele de la ei. Cel mai bine este sa iti cumperi piesele de pe piata libera, dar sa scrie Renault pe ele, si sa iti faci revizia in continuare la ei, ca sa nu pierzi garantia. Dupa trecerea garantiei, eu unul nu as mai da pe la reprezentanta.
Si, ca o parere personala, motoarele lor merg mai bine cu ulei Elf decat cu Castrol. Si eu as pune tot Elf in loc de Castrol.





In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 597
  • Thanked: 33 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Turcaletul
« Răspuns #176 : Mai 25, 2020, 03:23:28 p.m. »
Bogdan, pana la urma vad ca vei incepe sa pui tu mana, e mai sfant si nici mare minune nu e, ce tot mergi la reprezentanta....pana termini garantia, apoi treci la ,,curte,,
« Ultima Modificare: Mai 25, 2020, 04:30:08 p.m. de M i c u t z u »
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: Turcaletul
« Răspuns #175 : Azi la 07:39:26 p.m. »
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1886
  • Thanked: 6 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Turcaletul
« Răspuns #175 : Mai 23, 2020, 06:50:39 p.m. »
5.4 litri de ulei intr-un motor de 1.3 litri? Intr-un fel asta e de bun augur, sincer, cand in 1.4TSI 150CP intra 3.8 litri si 2.0TDI 150CP intra 4.9litri. M-am mirat insa sincer la preturi, costul a fost ca la 2.0TDI-ul meu la reprezentanta.

Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #174 : Mai 23, 2020, 07:45:34 a.m. »
Da, s-au intins foarte mult la ulei.N am factura acum, masina e in garaj la parinti, am luat o pe a lor pentru o saptamana, ca se descarcase bateria si nu mai mersesera, de pe 12 Martie cu ea, din cauza pandemiei, dar uleiul e vreo 500 lei. Filtrul de ulei cca 70, marea saiba de cupru vreo 12 lei. Manopera cca 150 lei.Partea naspa e ca si motorul are nevoie de 5,4 litri si ei iti ofera 6, normal.
 

Offline M i c u t z u

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Ian 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2719
  • Thanked: 24 times
  • Karma: +6/-0
Re: Turcaletul
« Răspuns #173 : Mai 23, 2020, 07:31:20 a.m. »
La Dacia o revizie cu toate incluse cu ulei Elf costa 600,700 ron..depinde de dealer.
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #172 : Mai 23, 2020, 07:23:41 a.m. »
Da, stiam, doar ca acum parca vor sa acopere inca de la prima revizie. =)) Nu i nimic, sunt site uri de piese garla. Nu eram adeptul, dar se pare ca ma silesc sa fac asta
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: Turcaletul
« Răspuns #171 : Azi la 07:39:26 p.m. »
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16081
  • Thanked: 56 times
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Nissan / Suzuki
Re: Turcaletul
« Răspuns #171 : Mai 22, 2020, 11:15:50 p.m. »
Politica Reno se stie demuuuult...ce pierde la vanzarea masinii, recupereaza cu varf si indesat la mentenanta service ulterioara...
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #170 : Mai 22, 2020, 06:07:08 p.m. »
Astazi, dupa o spalare si o sedinta de ceara lichida  Sonax Xtrem Brilliant Shine Detailer.
O ceara buna, dar pentru puturosi. Se da usor, dar efectele la stralucire si atingere sunt foarte departe de Collinite.  E buna pentru a reimprospata ceara veche data manual. Vom reface si operatiunea veche(argila si ceara la manuta) dar azi nu a fost timp, am facut aceleasi operatiuni la la babuta Fiesta.
« Ultima Modificare: Mai 22, 2020, 06:28:55 p.m. de bogdanpiatra »
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #169 : Mai 22, 2020, 06:05:51 p.m. »
La 12420 km si 11 luni am facut prima revizie. La programare, cu o saptamana inainte am precizat ca doresc Elf RN 17. Dupa o discutie cu consilierul, ca masina mea sigur din fabrica a venit cu castrol, i am aratat ca pe spoiler, scrie Ulei Elf, iar pe sistemul info, la recomandari conducere ecologica apare indicatia de a folosi elf. Ok, imi spune ca imi va aduce Elf.
Vine ziua cea mare, se deschide fisa, solicit din nou ulei elf, se face precizarea in fisa, etc.
Se baga masina in hala, intru si eu, se incearca ridicarea masinii pe levator si noroc ca eram langa ca am dat oprirea. Bratul elevatorului atingea in prag si surpriza, pragul avea o urma. Ma fac ca ploua, sper sa fi fost doar o zgarietura, vine mecanicul, face repozitionare brat si pune un inaltator la acel disc pe care se sprijinea masina.
Ok, se da drumul la ulei, si mecanicul se duce sa aduca uleiul si surpriza, castrol. Dau oprirea, vorbesc cu inginerul, imi aduce hartie ca Renault recomanda Castrol, in magazie nu au elf decat 0w20 si doar 3,6 litri(un bidon inceput).
Deci, strans cu usa.....6 litri din marele castrol, 5w30, RN 17, filtru ulei, saiba cupru, o mica verificare, ura si la gara.
Urmarea:
1.costuri 725 lei-ENORM, pentru un schimb de ulei. fie si el de 6 litri. In consecinta, urmatoarele revizii se vor face cu ulei elf, si celelate consumabile cumparate de subsemnatul , cu facturica, etc, in baza legilor din Romania, care permit acest lucru.
2.pragul indoit-din profil nu se vede, chiar daca te apleci, dar daca te uiti de jos in sus, sau pui mana, pragul se simte indoit pe cca 5 cm, deci nu a fost zgarietura. Brava lor, cat am protejat o eu, mi am schimbat cauciucurile singur cu cricul, tocmai sa nu ajung in vulcanizari sa mi strice pragurile.'3.nu tu o interogare pe laptop, nu tu o masurare baterie, nu tu o masurare antigel, etc. Masini bune, nu i trebuinta de asa ceva.
Am ridicat problema scartaitului pedalei de ambreiaj........nu face, sa vin cand face. Intr adevar, face dupa mers mai mult prin oras........dar credeam ca se cunoaste.
Am ridicat problema vajaitului, fosnaitului,  conductei si noile cleme proiectate de renault, a caror poza si cod l am aratat. Nu se cunoaste, masina nu are actiuni, deci pa.
In conditiile in care stai cu masca pe fata nu am avut chef de discutii.Voi suna la vocea clientului, dar sa se mai rezolve cu pandemia asta

In regie proprie, schimbat filtru de aer(original, 55 lei) si filtru de polen (Mann cu polifenol, 82 de lei).
Filtrul de aer se schimba enorm de simplu, dar cel de polen, enorm de greu. Nu stiu ce inginer o fi fost, dar cred ca bause ceva si nu a mai revenit asupra desenului. Acel capac al filtrului de polen e prins cu un surub, care, pentru a fi desfacut, trebuie sa fii cel putin ginecolog. Un torx de 20 cu o cheie cu clichet, mica, Fanta de introducere scoatere a filtrului are 3/4 din inaltimea lui. Trebuie sa l bagi strans, sperand ca in locasul lui se va destinde. Urmeaza din nou fixarea capacului cu surub(altfel capacul nu sta), alta operatiune de ginecolog.  Eu tare sunt curios cum se realizeaza acest lucru in service fara sa zgarii ornamentele de plastic, proaguriel, etc.

Filtrul vechi de polen era foarte murdar. 30000 de km nu stiu cum va tine. Nici cel de aer nu pot sa spun ca era curat, mai ales pe extremitati.

Concluzie finala.......Dupa 8 revizii facute in reteaua Skoda, pot spune ca diferenta e de la cer la pamant, chiar la preturi.  La banii respectivi, la skoda era o revizie completa, cu toate filtrele incluse, drept ca 4 litri de ulei.
« Ultima Modificare: Mai 22, 2020, 06:16:45 p.m. de bogdanpiatra »
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #168 : Aprilie 28, 2020, 10:39:32 p.m. »
Eticheta spune bine, 69 la Michelin, si 72 la Continental. Numai ca aceste masuratori sunt pentru ce se aude in afara, Ma rog, probabil e corelat si cu ce se aude inauntru
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: Turcaletul
« Răspuns #167 : Azi la 07:39:26 p.m. »
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 597
  • Thanked: 33 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Turcaletul
« Răspuns #167 : Aprilie 28, 2020, 06:25:46 p.m. »
Am mai auzit ca unele is silentioase :040:..da eticheta cu ,,zgomotul,, ce zice...ca ce auzim sau nu auzim fiecare e doar asa sa spunem nimic
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3293
  • Thanked: 62 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Turcaletul
« Răspuns #166 : Aprilie 25, 2020, 08:48:10 p.m. »
Azi, la 12205 km am schimbat anvelopele de iarna.Dupa cca 6200, Michelin urile A5 au inca destula "carne", cum ar spune un clasic in viata.Masina mai mult sta acum. Nimic de raportat.
Ca si o concluzie, intre Michelin A5 si Continental Ts 860 pot spune:-michelin mult mai silentioase-continental se comporta mult mai bine pe zapada
Zapada putina, pentru test, doar ceva in pasul Prislop si putin pe la Cavnic. Vedem la anul
 
The following users thanked this post: M i c u t z u

 

* Subiecte recente

Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Iulie 11, 2020, 07:36:08 p.m.]


MOTORIZARE 1.8 TFSI ? de safari hunter
[Iulie 09, 2020, 10:28:08 a.m.]


Ce sa verific la achizitie Skoda Octavia 2 Combi, 1.8T 160 Cai de A V A T A R
[Iulie 08, 2020, 09:58:08 p.m.]


Turcaletul de james kilowatt
[Iulie 08, 2020, 02:52:32 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de mad.hatter
[Iulie 08, 2020, 02:22:17 p.m.]


Bandou protectie usa. de bogdanpiatra
[Iulie 07, 2020, 05:18:18 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Iulie 11, 2020, 07:36:08 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de bogdanpiatra
[Iulie 11, 2020, 04:10:29 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Iulie 11, 2020, 12:46:14 a.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de A V A T A R
[Iulie 10, 2020, 10:26:54 p.m.]


Re: Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Iulie 10, 2020, 10:57:51 a.m.]


Re: MOTORIZARE 1.8 TFSI ? de safari hunter
[Iulie 09, 2020, 10:28:08 a.m.]