Autor Subiect: Martor rosu presiune ulei aprins  (Citit de 547 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mad.hatter

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 299
  • Thanked: 5 times
  • Amat Victoria Curam
  • Auto: Octa 1.8 tsi 4x4
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #9 : Septembrie 24, 2019, 10:55:44 a.m. »
incredibil cati mecanici!!!! :042: multumesc al bundy.
Love.Drive.Eat.Prey
 

Offline al bundy

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 912
  • Thanked: 10 times
  • Auto: O2 FL 2.0 TDI 140 AG
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #8 : Septembrie 23, 2019, 06:17:24 p.m. »
Nu stiu exact daca este aceeasi ''regula'' si la Superb I, dar la O2, la bkd (auzit de la mecanic), problema asta cu martorul rosu aprins la ulei, este de obicei din cauza pompei de ulei
Mai exact din cauza unui ax de la pompa de ulei, un ax care seamana cu un torx; am pus o poza mai jos

Stiu ca am vazut mecanicul meu facand frecvent interventia asta la bkd
M-a intrebat si pe mine daca vreau sa imi schimbe axul asta, profilactic, dar l-am refuzat pt ca atata timp cat nu mi-a facut probleme nu vad de ce as interveni pe acolo
Posibil si sa fi fost schimbat deja, masina fiind cumparata sh

Eu, in locul tau, inainte de a merge la reprezentanta, as cauta un mecanic mai competent, care sa le ia pas cu pas ... eventual sa inceapa cu pompa de ulei

Mi-e tare greu sa cred ca in 2-3 km s-au stricat si doua injectoare si un piston si ... ''mai bine un alt motor''
Zgomotul ala este posibil sa fie doar din cauza pompei de ulei

Oricum, las-o asa, nu mai merge cu ea ... platforma si mecanic




Schimba mecanicul. Eu inca nu am auzit sau vazut motoare de 1.9 si mai ales BKD cu problema axului de ulei, deoarece..... nu exista acel ax pe motoarele de mai sus, BKD are lant.
Interfata de diagnoza ORIGINALA, intotdeauna ultima versiune , upgrade-uri (tempomat, diferiti senzori) si reparatii instalatii electrice.
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 572
  • Thanked: 29 times
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #7 : Septembrie 20, 2019, 12:39:59 p.m. »
Lasa reprezentanta ca-s jnapani, cauta un service multimarca, fa programare, cerele sa puna marca piesei/reperului de inlocuit cu care au mai lucrat si au incredere, in garantia si documentele ce le vor emite ei ulterior reparatiei. Vei scapa cu apx. 60% din oferta reprezentantei.
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”
 

Offline mari calin

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2019
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 3
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda superb II /2008 2.0
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #6 : Septembrie 20, 2019, 11:37:55 a.m. »
La reprezentanta nu au zis nimic de injectoare, dacă aveau probleme ar fi trebuit sa vadă, nu? 
 

Offline mari calin

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2019
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 3
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda superb II /2008 2.0
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #5 : Septembrie 20, 2019, 11:33:33 a.m. »
Mtumesc pt sfaturi. Sunt oricum în punctul mort. Am fost la reprezentanta și problema e pompa de ulei care nu baga presiune. Una la ei e peste 6000 lei plus ca numai sa dea Baia jos ar mai fi fost 500-600 lei, apoi alți bani repunerea ei chiar și fără rezolvarea pro lemei. Acum caut pompa și nu știu cum sa fac :una noua sau sh. Cea sh vine cu toate subansamblele cea noua am văzut de diferiti producători dar  e mai simpla, dacă pot zice asa. Un mecanic,  service bun în Craiova pentru problema asta îmi recomandați? Eventual și ceva dezmembrări dacă este permisa postarea acestora pe aici.
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 572
  • Thanked: 29 times
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #4 : Septembrie 20, 2019, 09:12:53 a.m. »
Probabil, uzură dinți,roți angrenare pompa ulei, debit redus, ungere deficitară-presiune scăzută.
Varianta ieftină si de dorit, senzorul defect, contacte imperfecte la mufe.
Trebuie demontat senzorul si masurata presiunea cu un manometru, in acel loc. Senzorul este langă EGR.
0.7 - 1 bari la ralanti,  temperatura uleiului 80-90grade,
2-4 bari, la 2000 rot/min. 80-90 grade
4-6 bari temperatura uleiului 80-90 grade, turație 4000-5000rpm
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”
 

Offline marius_f

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 517
  • Thanked: 6 times
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #3 : Septembrie 20, 2019, 09:05:24 a.m. »
Nu stiu exact daca este aceeasi ''regula'' si la Superb I, dar la O2, la bkd (auzit de la mecanic), problema asta cu martorul rosu aprins la ulei, este de obicei din cauza pompei de ulei
Mai exact din cauza unui ax de la pompa de ulei, un ax care seamana cu un torx; am pus o poza mai jos

Stiu ca am vazut mecanicul meu facand frecvent interventia asta la bkd
M-a intrebat si pe mine daca vreau sa imi schimbe axul asta, profilactic, dar l-am refuzat pt ca atata timp cat nu mi-a facut probleme nu vad de ce as interveni pe acolo
Posibil si sa fi fost schimbat deja, masina fiind cumparata sh

Eu, in locul tau, inainte de a merge la reprezentanta, as cauta un mecanic mai competent, care sa le ia pas cu pas ... eventual sa inceapa cu pompa de ulei

Mi-e tare greu sa cred ca in 2-3 km s-au stricat si doua injectoare si un piston si ... ''mai bine un alt motor''
Zgomotul ala este posibil sa fie doar din cauza pompei de ulei

Oricum, las-o asa, nu mai merge cu ea ... platforma si mecanic


 

Offline Stef13

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2008
  • Locaţia: NT
  • Mesaje postate: 3360
  • Thanked: 19 times
Re: Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #2 : Septembrie 19, 2019, 12:41:49 p.m. »
Se pare ca ai avut initial o problema cu pompa de ulei, in urma careia motorul a mers o buna perioada fara ungere. Deja, daca spui ca se aud si zgomote ciudate, pare a fi destul de grav.
 

Offline mari calin

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2019
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 3
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda superb II /2008 2.0
Martor rosu presiune ulei aprins
« Răspuns #1 : Septembrie 18, 2019, 09:22:40 p.m. »
Salut tuturor!
Fiind nou pe aici, mai dureaza pana ma acomodez cu site/ul, asa ca daca problema mea trebuia expusa in cadrul vreunui subiect deja existent, poate ma redirectioneaza cineva.
Am si eu o problema la Skoda mea Superb I din anul 2008. Are 240.000 km si o am de vreo 3 ani.
Problema   aparuta este martorul presiune ulei , pe culoare rosu aprins in bord.
La plecare de la serviciu, dupa amiaza, dupa 8 ore de repaus, cand am depasit turatia 1700-2000, s/a aprins martorul ulei si avertizare sonora. Am oprit la primul magazin de piese auto de unde am luat 1 litru de ulei si am completat, desi nu cred ca era nevoie, deoarece dupa nici o jumatate de litru pus, era deja o idee peste nivel. Am mers cu ea cu senzorul aprins pana la un mecanic, vreo 2/3 km care a testat/o si a concluzionat ca ar fi senzorul de ulei si ca presiunea era sub 2 bari, la relanti, nu cu mult dar era.
A doua zi am testat/i la alt service si concluzia> 2 injectoare, pompa de ulei, si poate si altceva , un piston....mai bine cautati un motor la dezmembrari. Am plecat cu ea de acolo,  si iar s/a aprins martorul, dar parca aparuse si un zgomot mai puternic, asa ca am tras pe dreapta si am lasat/o in parcare.
  am luat decizia sa o duc la reprezentanta skoda, m/am gandit ca ei trebuie sa aiba un raspuns corect si concret. Maine am programare. Dar parca nu mai am rabdare....Intrebarea este >sa fie problema chiar asa de grava, ulei nu a mancat, fum de nicio culoare nu avea la evacuare, doar mesajul aparut dintr/o data si deja este motorul dus?
« Ultima Modificare: Septembrie 19, 2019, 10:11:40 a.m. de M i c u t z u »
 

 

* Subiecte recente

Skoda Fabia ca si Sport de LNT
[Octombrie 21, 2019, 05:02:53 p.m.]


Pierdere antigel - rog ajutor / sugestii de Givacom
[Octombrie 21, 2019, 10:53:43 a.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Octombrie 19, 2019, 08:50:15 p.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de A V A T A R
[Octombrie 16, 2019, 07:06:49 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de sunshine
[Octombrie 16, 2019, 11:38:50 a.m.]


Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea ! de Daniel
[Octombrie 15, 2019, 12:19:14 p.m.]


Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala de james kilowatt
[Octombrie 14, 2019, 08:34:46 a.m.]


coduri erori vag de T. Carmen
[Octombrie 10, 2019, 09:44:09 p.m.]


Anvelope Nokian WR D3 Runflat 205/60/R16 de ovidescu
[Octombrie 10, 2019, 04:05:54 p.m.]


Fum negru la accelerari bruste de marius_f
[Octombrie 10, 2019, 10:00:47 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance 1.9 TDI de Schultz
[Octombrie 09, 2019, 10:29:56 a.m.]


MOTORIZARE 1.6 102 CP - OCTAVIA 2 de Dra905
[Octombrie 08, 2019, 11:09:18 p.m.]


Retrofit Volan Octavia 3 FL de ccosmin
[Octombrie 08, 2019, 05:08:30 p.m.]


Skoda Octavia 3 2.0 TSI DSG 4x4 de A V A T A R
[Octombrie 03, 2019, 11:32:07 a.m.]


Noutati Skoda de vizitator
[Octombrie 03, 2019, 11:29:02 a.m.]


BIA -Skoda Fabia Sedan 1.2HTP 12v Elite de Alejinxique
[Octombrie 02, 2019, 09:23:06 p.m.]


Sisteme navigatie de D ORU
[Octombrie 02, 2019, 01:30:40 p.m.]


Interfata VAG COM - VCDS de ekoly
[Octombrie 02, 2019, 10:47:30 a.m.]


Anvelope de iarna de RedLabel
[Septembrie 30, 2019, 11:11:33 p.m.]


Folosire benzina 100 de CyborgSky11
[Septembrie 30, 2019, 05:58:46 p.m.]