Autor Subiect: motor 1.0 tsi 115 cp  (Citit de 712 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #16 : Septembrie 16, 2020, 03:37:53 p.m. »
Buna explicatia, James! Dupa cum bine spui, economie și noxe în oraș, + prelungirea perioadelor de motor oprit la stop. Vara cu AC pornit si orasul full de masini, sunt sigur ca se cunoaste. In plus, iti prelungeste considerabil durata de viata a bateriei de start motor, altfel sistemul Start/Stop (obligatoriu) ti-o face praf chiar inainte de expirarea perioadei de garantie a bateriei.Sunt de acord ca motoarele termice si-au cam atins limitele tehnologice, dar cata vreme politicile de pret le vor baga in continuare in fata versus electrice cu baterii sau electrice cu rezervor de H2, ele vor ramane "la putere" destul de mult de-aici incolo, datorita pietei.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #15 : Azi la 02:31:15 a.m. »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2524
  • Thanked: 74 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #15 : Septembrie 15, 2020, 09:47:55 p.m. »
Eu zic sa nu va ambalați prea tare nici cu mild hybrid, nici cu dezactivarea cilindrilor.
La hyundai de exemplu mild hibridul nu prea aduce spor de performante. Tucson 1.6 benzina 177cp  e mai rapid decât 2.0crdi 184co + mild hybrid deși pe hârtie crdi--ul ar trebui să-l spulbere chiar și fără hybrid. Asta e făcut pentru ceva economie și noxe în oraș, și sa prelungească perioadele de motor oprit la stop, nu pentru performante.  Nici la mazda nu-i cine știe ce (e drept ca e pe 24v și mai anemic decât la hyundai).

Peste garla s-au jucat unii cu mazda 2.5 cu și fără dezactivarea cilindrilor, pe aceeași mașina (motorul e disponibil și cu și fără cd pe aceeași mașina) și au obținut fantastica economie de 3.6%. Te ajuta când ai 103g/co2 pe km și vrei sa scazi sub 100 pentru pomeni fiscale însă cam asta e, în viata reala e fix pix. Suna bine "dezactivezi doi cilindri", mulți își închipuie ca asta înseamnă consum la jumate însă nu-i chiar asa.

Motoarele termice și-au cam atins limitele cel puțin în arhitectura actuala, nu mai prea exista minuni indiferent cat se investește în tehnologie sau cât c...t mănâncă aia de la marketing.
« Ultima Modificare: Septembrie 15, 2020, 09:51:38 p.m. de james kilowatt »
Mazda CX-30 Rosie
nu mai am Skoda Superb 1.8 TSI
 

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #14 : Septembrie 15, 2020, 07:46:23 p.m. »
Bine spus, Avenger! Marele avantaj al mild hibrid este ca poate transforma destul de usor un motor pe benzina intr-unul Diesel, cel putin in privinta cuplului la turatii mici si forta la depasiri pe autostrada si DN-uri. Si mai face si ceva economie de combustibil. Am vazut spre exemplu noua tehnologie e-POWER de la Nissan, e un monument de eficienta energetica, pe un hibrid serie (in care motorul pe benzina nu face decat sa incarce bateria cand e cazul, nu e cuplat la roti). Din pacate, japonezii nu au facut-o disponibila in Europa, posibil mai incolo.
Bafta la alegerea motorului VAG iti doresc, eu cel mai probabil voi merge la anu' pe 1.5 TSI (care intrerupe doi cilindri in oras pentru economie, si-asta imi place!) si, cel mai probabil, pe Scala. Ne place si are in plus note bune EURO NCAP, exact ce trebuie.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 290
  • Thanked: 8 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia I 1.6 BFQ
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #13 : Septembrie 15, 2020, 07:17:29 p.m. »
Total de acord cu prima afirmatie a ta, dar din pacate, cel putin a mea isi arata varsta cu tot felul de mici defectiuni, ce incet incet ma imping catre ceva mai nou, dar inca am si acum mari retineri la motoarele tsi, si tdi cr la fel, si nu prea ma uit la alte modele decat octavia si poate superb. O am din 2012.. Poate tsi-urile mai noi, cum e si acela de 1.0 e ok dupa atatea revizii, mai  ales pe masini mici, dar pe octavia... Si ce sa zic, mor dupa masinile "sleeper" sa zicem asa, ce pt mine sunt RS-urile, mai ales alea care sunt "putin" modificate :))  .
 

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #12 : Septembrie 15, 2020, 04:27:38 p.m. »
Multumesc, Avenger! Ca posesor de Octavia O1 de aproape 15 ani, sunt incantat de model pana peste poate; dar in ultima vreme pretul s-a dus binisor spre zona premium, probabil si "manat" de raportul pozitiv cerere/oferta. Si nu mai intra in calculele noastre bugetare, din pacate. Altfel, imi place foarte mult noua Octavia si 1.4 TSI mild hibrid va fi de un real succes! Poate second hand peste vreo 3-4 ani dupa lansarea noului model.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #11 : Azi la 02:31:15 a.m. »
 

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 290
  • Thanked: 8 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia I 1.6 BFQ
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #11 : Septembrie 15, 2020, 04:05:40 p.m. »
https://www.skoda-auto.com/news/news-detail/octavia-rs-iv
cred ca numai pe octavia o sa fie motorizarile 1.5 tsi+mild hibrid. pe scala e 1.0 si 1.5 tsi fara electrice.
« Ultima Modificare: Septembrie 15, 2020, 04:14:50 p.m. de Avenger »
 
The following users thanked this post: Cheeta

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #10 : Septembrie 15, 2020, 03:56:52 p.m. »
Daca au in plan 1.4 TSI + mild-hibrid la 48V si il scot si la un pret corect, au dat lovitura! E singura varianta pe benzina cu cuplu similar cu Diesel, cu intretinere cu costuri moderate si (sper!) civilizata la pret. Bine-ar fi sa il puna si pe Scala/Fabia, asa cum face Suzuki pentru piticania aceea la care foloseste mild-hibrid mai putin sofisticat si la 12V, nu mai retin numele, parca Swift, dar nu sunt sigur.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Offline Avenger

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Mar 2013
  • Locaţia: Bistrita
  • Mesaje postate: 290
  • Thanked: 8 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia I 1.6 BFQ
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #9 : Septembrie 14, 2020, 06:56:41 p.m. »
Skoda asa zice, ca o sa apara motoarele cu mild-hibrid odata cu RS-ul iV, care e 1.4tsi+motor electric de 85kw, sau cel putin eu asa am inteles.
« Ultima Modificare: Septembrie 14, 2020, 07:04:07 p.m. de Avenger »
 
The following users thanked this post: Cheeta

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #8 : Septembrie 14, 2020, 06:33:17 p.m. »
.....scuze, am uitat sa zic inca ceva: Daca oamenii astia de la VAG s-ar gandi totusi sa puna un Mild Hybrid la 48V in completarea lui 1.4/1.5TSI si l-ar face disponibil si in Romania, ei bine, atunci chair cred ca va reusi sa egaleze si char sa depaseasca senzatia placuta de cuplu generos a minunatulului 1.9 TDI. 
Deocamdata din ce vad, Skoda doar pomeneste in treacat de Mild Hybrid la 48V, desi Ford si Suzuky au venit deja cu variante pe piata din RO.Ar merge "uns" si pe Octavia, dar si pe Scala regandita. Parerea mea.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #7 : Azi la 02:31:15 a.m. »
 

Offline Cheeta

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Feb 2008
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 639
  • Karma: +0/-1
  • Auto: 1,9 TDI ALH 90CP 2006
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #7 : Septembrie 14, 2020, 06:25:45 p.m. »
In vitezele I si II conteaza cuplul, si de la ce turatie in sus il ai maxim. Eu sincer, daca ar fi sa trec in viitor de pe acest minunat 1.9 TDI ALH 90CP pe un motor VAG pe benzina, cred ca as alege totusi 1.5 TSI care banuiesc ca are cuplul similar cu motorul meu actual.
Pai stiti si voi cei care aveti acest motor, masina merge singura (adica nu apesi deloc pe acceleratie) in Vit. a IIa, numai din cuplu! Deci daca as trece la un 1.0 TSI si l-as lua pe Scala sau Fabia, sa zicem, cred ca as simti o mare diferenta in minus fata de minunatul 1.9 TDI.
Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH 66KW/90CP MY 2006
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4812
  • Thanked: 58 times
  • Karma: +0/-0
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #6 : August 11, 2020, 12:16:08 p.m. »
Ce parere aveti de motorul 1.0 tsi 115 cp la Skoda Kamiq? Este suficient de puternic?


Motorul este bun, dupa parerea mea, dar pus pe caroserii usoare. Il recomand ptr Polo, Fabia, Scala. In niciun caz nu l-as pune pe Octavia, care are o caroserie prea grea ptr acest motor.
Nu stiu Kamiq-ul ce greutate are, de aceea iti recomand sa mergi la un test drive sa vezi cum se comporta. Mie mi s-a parut extrem de lenes in vit I si II, pus pe Octavia III.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3322
  • Thanked: 66 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #5 : August 07, 2020, 09:58:25 a.m. »
E ok daca te multumesti cu putin.
La masina incarcata cu 2-3 persoane si bagaje de concediu, ac pornit, daca mergi responsabil e ok.
Daca vrei sa ai rezerva de putere in orice moment, cauta altceva.
Cand am facut drive test cu octavia, cu acest motor, cand isei din curte la dealer si o iei in dreapta ai o curba si un deal. Singur in masina, cu ac pornit, la 60 in deal cu a 4, nu puteam depasi, trage de ea, etc. Altii spun ca se descurca onorabil. Mergi pe 1,5, da , cred ca e ceva diferenta de bani, s-au l au scos din oferta?
In schimb, se pare ca acest motor de 1.0 e destul de fiabil
 
The following users thanked this post: Mihai12

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 620
  • Thanked: 35 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #4 : August 07, 2020, 07:02:09 a.m. »
Vorbeam de principiu.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !
 

Forum Skoda Club Romania dedicat pasionatilor si posesorilor de Skoda

  • Vizitator
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #3 : Azi la 02:31:15 a.m. »
 

Offline Mihai12

  • Doar inscris
  • Joined: Aug 2020
  • Locaţia: Braila
  • Mesaje postate: 2
  • Karma: +0/-0
  • Nou venit
  • Auto: Skoda Kamiq 1.0 tsi 115 cp
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #3 : August 06, 2020, 03:50:29 p.m. »
Kamiq are sub 1400 kg.
 

Offline CyborgSky11

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 620
  • Thanked: 35 times
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: motor 1.0 tsi 115 cp
« Răspuns #2 : August 06, 2020, 02:35:34 p.m. »
E puternic ca si CP, tras din turbină. Da, depinde ce-ti doresti. Eu zic pas la motoarele aste de 1L (cat o punga de zahar !!) pe sasiuri de masini de peste 1400 kg.
Avantajul omului inteligent este că poate face pe prostul ori de câte ori are chef. Invers nu !
 
The following users thanked this post: Mihai12

 

* Subiecte recente

Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de vizitator
[Septembrie 29, 2020, 03:30:14 p.m.]


Stergator luneta Superb combi de vizitator
[Septembrie 27, 2020, 06:07:25 p.m.]


Trepidatii in mers cu o viteza constanta de CyborgSky11
[Septembrie 26, 2020, 01:55:02 p.m.]


Mazda CX-30, frumoasa si rosie de james kilowatt
[Septembrie 20, 2020, 09:45:45 a.m.]


Problema puntea fata/frane de care nu reusesc sa scap de Camcretin
[Septembrie 19, 2020, 04:32:20 a.m.]


Faruri Fabia 2 de Avenger
[Septembrie 17, 2020, 04:21:41 p.m.]

* Mesaje recente

Re: Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de vizitator
[Septembrie 29, 2020, 03:30:14 p.m.]


Re: Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de cirsteammm
[Septembrie 29, 2020, 08:09:21 a.m.]


Re: Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de ff_2004_06
[Septembrie 28, 2020, 05:28:43 p.m.]


Re: Stergator luneta Superb combi de vizitator
[Septembrie 27, 2020, 06:07:25 p.m.]


Re: Trepidatii in mers cu o viteza constanta de CyborgSky11
[Septembrie 26, 2020, 01:55:02 p.m.]


Re: Stergator luneta Superb combi de mariush82
[Septembrie 25, 2020, 05:06:36 p.m.]