Autor Subiect: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !  (Citit de 103240 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2647
  • Thanked: 4 times
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #588 : Octombrie 15, 2019, 12:19:14 p.m. »
Un raspuns asemanator am primit si eu de la Allianz, adica nu primesc pentru asigurarea Casco masini mai vechi de 12 ani, dar eu fiind deja client, merge, avand continuitate.
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4691
  • Thanked: 42 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #587 : Octombrie 15, 2019, 11:40:21 a.m. »

3. Alta problema: dl Corobea mi-a spus, in una din lungile convorbiri cu dansul, ca Brady imi face o favoare ca imi primeste in service masina mai veche de 12 ani, pentru ca sunt „client vechi”. Altfel, nu ar mai primi-o.
 
Acum vin si va intreb direct: este o decizie a Brady Trade, sau este o politica generala a Porsche? Pentru ca, dupa explicatia d-lui Corobea, daca ma mut in Cluj sau Brasov, eu nu mai pot sa imi fac revizia si alte operatiuni intr-un service de marca pentru ca am implinit 12 ani? Va rog sa imi raspundeti clar, ca sa stiu daca il mai intreb si pe dl Brent Valmar, ca e mai vechi.




Eu zic ca este o decizie strict a lor...sunt unele firme de asigurari care nu asigura masini mai vechi de 8 ani, insa la service le primesc pe toate. La Avia am vazut si masini mai vechi, chiar si Tuareg sau masini mai de staif. Cat despre reprezentantele din provincie, ele au mai putini clienti decat in Buc, asa ca te primesc cu o masina oricat de veche, numai sa mergi la ei.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Daniel

  • Moderator General
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 2647
  • Thanked: 4 times
  • Garfield I'm not always right but I'm never wrong
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #586 : Octombrie 15, 2019, 10:39:19 a.m. »
De la Brady adunate:


Catre Brady Auto Center,  B-dul Iuliu Maniu nr. 291, sector 6, Bucuresti, Romania
 
D-lui Bradut Raducanu - Director General
D-lui Mihai Ilie - Director Service
D-lui George Babes - Coordonator Atelier Tinichigerie Vopsitorie
D-lui Catalin Coman - Coordonator Service Economic
 
Domnilor,
 
Am schimbat la Brady Auto Center bieletele antiruliu stanga/dreapta si pivot stanga fata, la mecanica si am mai facut un retus de vopsea la prag dreapta fata, pentru Skoda mea Octavia nr. B 68 DSM.
 
Problema, insa, este ca la Brady nu se sincronizeaza departamentele/atelierele intre ele si trebuie, tu client, sa le armonizezi interesele.
 
Concret: sun la telefon, in 26 iunie 2019 si vorbesc cu receptia clienti, si cer o programare la mecanica si una la vopsitorie. Propun saptamana care incepe pe 8 iulie. Domnisoara de la receptie imi confirma pentru mecanica, dar nu si pentru vopsitorie. Propun saptamana care incepe cu 22 iulie. Dupa consultari, imi confirma ca amandoua sunt libere.
 
Ma prezint cu masina luni 22 iulie la mecanica, dar, fiind putin dupa ora 17, consosilierul de la vopsitorie nu mai era. A doua zi, marti, vorbim la telefon si imi spune ca ma poate primi la vopsit abia lunea viitoare, pe 29 iulie! Pai, atunci de ce am mai vorbit la telefon? Ma duc iar la Brady si-i explic consilierului ca am vorbit de o luna special pentru a le face pe amandoua in saptamana 22-26 iulie. Dupa o serie de consultari interne, accepta sa mi-o faca in saptamana in care masina era in service si in final am luat-o pe 26 iulie.
 
Dar consilierul de la mecanica nu vede programarile de la vopsitorie si invers. Ei nu stiu ca masina este deja in service sau nu. Oricum, am platit pe doua facturi separate, parca ar fi doua ateleiere separate.
 
In esenta, departamentele din cadrul Brady actioneaza total rupte unele fata de altele, iar, daca vrei sa legi doua actiuni, trebuie tu sa alergi intre ele si sa le aduci la un loc.
 
Am patit-o cand vroiam sa fac, tot la Brady, revizia anuala si apoi ITP-ul in aceeasi zi. A trebuit sa fac eu pe centralista si sa sun de cateva ori, cand la unul, cand la altul si sa port vorba intre mecanica si ITP: puteti in ziua X, la ora...? Raspuns nu, putem in ziua Y, la ora... Dau iar telefon (ca nu se facea transferul) Dar in ziua Y, la ora... puteti? Raspuns, nu. Veniti in ziua Z, la ora... Dau fuga telefon la ceilalti: Ziua Z, la ora puteti...? Si tot asa am tricotat intre mecanica si ITP de la distanta pana am nimerit o zi comuna. Nu se poate asa ceva!
 
Am senzatia ca la Brady in interior departamentele au o miscare browniana (adica se misca haotic), iar clientrul trebuie sa alerge dupa ele, ca la un joc video de vanat rate. Daca ai noroc sa impusti doua in aceeasi zi, e sarbatoare si o treci cu rosu in calendar.
 
Alt compartiment care lucreaza total separat de Brady este Service-ul Economic din Valea Oltului, nr. 199-201, Bucuresti si, desi este un frate mai mic, Brady nu ii recunoaste lucrarile in garantie si te trimite tot la ei, chiar daca poarta acelasi nume de firma.
 
 Anul trecut, prin august, am schimbat la Direct Express Brady, din Valea Oltului, radiatorul de racire freon pentru un dop de plastic, care rasufla. Si m-am grabit sa ma duc la o verificare pana nu expira garantia de un an. Cei de la Brady Auto Center si-au declinat raspunderea si m-au trimis "la cine mi-a facut lucrarea." Asa ca m-am dus pe 5 iulie la Direct Express Brady, din Valea Oltului, nr 199-201, Bucuresti, la care am schimbat si radiatorul anul trecut.
 
Surpriza a venit la final: totul pare in regula, dar am adaugat 200g freon. Poftiiiiim?! La o capacitate de aproximativ 500 si ceva de grame pe total, eu pierd mai mult de o treime intr-un an si e in regula?, cand inainte am stat peste 10 ani fara sa adaug freon!
 
Mi s-a spus ca masuratorile nu sunt chiar exacte, (dar in schimb eu am platit tot freonul in plus la gram) si sa revin peste 2-3 saptamani la un control (mi-au pus si o substanta de contrast).
 
Am revenit pe 12 iulie si totul pare OK. Adica nu pierde (vizibil) pe nicaieri. Nu mai stiu ce sa cred!...
 
Pe factura scrie ca: "Brady Auto Center iti ofera servicii performante si CALITATE DE 5 STELE!" Iar pe site-ul Brady scrie: "compania noastra și-a construit un sistem de valori durabile care are la bază preocuparea pentru client, prin filosofia human-touch atribuită produselor, angajaților și serviciilor oferite."
 
Abia astept sa ma sune cineva de la "Satisfactia clientului"!
 
30.07.2019
 
Am primit un mail in 8 august 2019 si am vorbit si la telefon cu dl Corobea, Manager pentru calitate la Brady. Foarte politicos, dl Corobea mi-a explicat care este situatia timp de trei sferturi de ora. Pe scurt, va spun eu:
 
1. Structura autonom-faramitata de functionare (se pare impusa de la centru pentru tot grupul) ramane asa cum este acum, pentru a putea fiecare coordonator sa aiba un control mai bun pe felia lui. Mie mi s-a oferit o solutie particulara, si anuma sa il caut pe dl Corobea de fiecare data cand cer o interventie multi tasks. Lucru care nu rezolva, insa, problema tuturor clientilor cu mai multe nevoi de interventie.
 
2. Garantia este recunoscuta international in cadrul grupului, adica service-uri acreditate de marca. Dar, daca solicit o verificare care nu dovedeste un defect, platesc eu interventia.
 
 
14.10.2019
Catre Brady Auto Center,  B-dul Iuliu Maniu nr. 291, sector 6, Bucuresti, Romania
 
D-lui Bradut Raducanu - Director General Vanzari
D-lui Adrian Tomescu – Director General Service
D-lui Cristian Preoteasa – Director Vanzari
D-lui Mihai Ilie - Director Service
D-lui Razvan Corobea – Manager Calitate
 
Domnilor,
 
In continuare lucrurile nu merg bine:
 
Am venit la Brady Auto Center din Militari vineri, 11 octombrie 2019, cu cealalta masina a mea, Skoda Fabia, pentru revizia anuala, programata la ora 14 si ITP, programat la ora 17, programari facute telefonic prin Consiliera de programari Cristina Stefan, dupa ce, in prealabil, il sunasem pe dl Corobea ca sa ii cer sprijinul in coordonarea programarii celor doua actiuni in aceeasi zi.
 
Ideea era sa fac intai revizia si apoi ITP-ul, pentru ca la revizie urma sa schimb si lichidul de frana si apoi trebuia facut un test pentru frane, pe care il vedeam facut in cadrul ITP ca sa nu il fac de doua ori in decurs de o ora.
 
M-am prezentat mai devreme la Consilierul de service, dl Radu Ivascu (pentru care am toata stima) si i-am spus ca solicit o revizie si un ITP. Evident ca (in lumina discutiilor noastre cu autonomia fiecarui departament) mi-a prezentat in mod foarte profesionist oferta (numai) pentru revizie.
 
La intrebarea mea daca mai fac testul de frane la revizie, avand in vedere ca urma si ITP, raspunsul  a fost la fel de profesionist ca „DA” si asta pentru ca asa a fost instruit sa spuna si sa faca in cadrul reviziei.
 
La remarca mea ca am stabilit la telefon cu dna Cristina Stefan sa nu fac de doua ori acelasi test, dl Ivascu a sunat pe cineva din interior si a fost uimit cand i-a confirmat ca, intr-adevar, asa a fost facuta oferta. Deci, daca nu intrebam, plateam de doua ori acelasi test de frane.
 
Cand lucrurile pareau lamurite, apar alte surprize:
 
La ora 13 vad masina in standul de ITP. Pai, acum incep sa ii dau dreptate d-lui Ivascu, cu testul de frane: cine il face dupa schimbarea lichidului de frana?!
 
Mai mult, ma duc sa vorbesc cu mecanicul de la ITP (nu era atunci dl Tavi) si imi spune ca nici nu eram programat la ITP. Stupoare!
 
Ma duc si il caut pe dl Corobea ca sa ma lamureasca. Imi explica avantajul pe care mi l-a facut dl Ivascu ca m-a bagat mai repede la ITP, ca sa nu mai astept ora 17. OK, dar cum ramane cu testul de frana? „Il facem la revizie, dar cu zero lei” Zau? Acum era randul meu sa fiu uimit. Nu sunt sigur ca binele facut imi era in totalitate destinat mie si nu a rezultat din alte considerente de conjunctura. Dar, e bine si asa.
 
Dar ce e cu programarea la ITP lipsa? Incepe o serie lunga si cam incalcita de explicatii, cum se inregistreaza ba in calculator, ba intr-un caiet la ITP. „Dar nu aveti SMS de la Cristina?” NU, raspund eu, dovedind cu telefonul meu pe masa. Urmeaza alte discutii pe telefon cu Cristina si cu o alta domnisoara de la Receptie clienti.
 
Dar cand eram in toiul lamuririlor, ma trece un fior si-l intreb pe dl Corobea: Dar eu mai am o programare pt un ITP pentru Octavia, pe 26 octombrie, la ora 10. O aveti in calculator? Raspuns: NU! Implozie! Cupola Skoda se naruise peste tot ce discutasem pana atunci.
 
In clipa aceea am simtit ca se stinge lumina in jur si vad numai negru in fata, uitandu-ma la fundul negru de la monitor ca sa nu il mai vad pe dl Corobea.
 
Am spus STOP! Nu ma mai intereseaza nimic din ce a fost pana aici, ca se inregistreaza pe calculator, pe caiet, pe pereti samd. Acum si aici va rog sa imi faceti o programare in calculator pentru ITP. O sa va sune Cristina, zice dansul. Nu mai vreau sa aud de nimeni!, am spus. Eu am vorbit cu Dv. aici si acum, 11 octombrie, si va tin responsabil pe Dv, dle Corobea, de programarea la ITP pentru sambata, 26 octombrie, la ora 10, pentru Skoda Octavia, nr. B-68-DSM! Punct.
 
Pe cuvantul meu, ca o sa incep sa inregistrez si eu convorbirile telefonice, nu numai Brady.
 
 
Deci, Domnilor, unele probleme razbat din interior pana in fata, la client:
 
1. Una din ele ar fi lipsa unei coordonari mai bune intre departamente si pe total firma.
 
Nu vreau sa fiu carcotas, dar, de exemplu, daca v-ar suna acum dl Brent Valmar de la Porsche, sau dl Elmar Geisler, ca e mai nou, si vrea sa stie cate masini aveti in curte, nu cred ca veti putea sa ii dati un rspuns exact, pe loc.
 
Trebuie sa va apucati sa le numarati ca boabele de linte din ciorba: cate sunt in parcare, cate sunt la mecannica, cate sunt la tinichigerie, parca mai e una dupa colt, la ITP...
 
Pe cand, daca montati o camera ca in parcarile de la mall, care identifica masinile dupa numar la intrare si le scade la iesire, veti sti exact cum stati cu stocul. Apoi, ele trebuie sa se regaseasca in una din urmatoarele stari: in asteptare ca sa intre in service, intr-un departament din service, sau in asteptare ca sa plece. Nu vorbesc acum si de masinile pentru vanzare, de la dl Preoteasa (cu care ma inteleg foarte bine). Astfel, un consilier de la ITP stie ca masina pe care o asteapta este la vecini, la revizie, sau nu a sosit inca.
 
2. O alta problema este insuficienta (ca sa nu zic chiar lipsa de) comunicare.
 
Eu, client, mi-as dori sa vorbesc cu o singura persoana la receptie, sau la telefon (one stop shop), care sa imi preia toate doleantele si ea sa tina legatura cu toti ceilalti consilieri specialisti pe bucata lor. (Ca dovada ca nu este asa sta toata corespondenta purtata pana acum.)
 
Receptia baga toate cerintele unui client intr-un calculator centraI pe care il vede fiecare consilier vizat si care confirma disponibilitatea, operatiunile, costul estimativ pentru client si in care se incarca de catre consilier fiecare operatiune facuta la o masina la un moment dat, recomandarile facute, pana este emisa factura si iese masina pe poarta. Sistemul acesta este ideal pentru un client multi tasks. Dar nu este exclusa nici comunicarea directa cu un consilier pe o operatiune punctuala.
 
3. Alta problema: dl Corobea mi-a spus, in una din lungile convorbiri cu dansul, ca Brady imi face o favoare ca imi primeste in service masina mai veche de 12 ani, pentru ca sunt „client vechi”. Altfel, nu ar mai primi-o.
 
Acum vin si va intreb direct: este o decizie a Brady Trade, sau este o politica generala a Porsche? Pentru ca, dupa explicatia d-lui Corobea, daca ma mut in Cluj sau Brasov, eu nu mai pot sa imi fac revizia si alte operatiuni intr-un service de marca pentru ca am implinit 12 ani? Va rog sa imi raspundeti clar, ca sa stiu daca il mai intreb si pe dl Brent Valmar, ca e mai vechi.
 
 
Sa auzim si de bine!
Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP
Skoda Fabia Sedan Elite, 1.4 MPI, 16 V, 101 CP
 

Offline cirsteammm

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Ian 2015
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 754
  • Thanked: 5 times
  • Ford Kuga Titanium 2.0tdci 4x4/Skoda Fabia 1.9 SDI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #585 : Iulie 01, 2016, 09:01:50 a.m. »
Ti-am trimis PM cu numarul de telefon solicitat. Al Bundy este un foarte bun profesionist. Iti spun acest lucru din experienta personala.
„Prea mulți oameni cheltuie bani pe care nu i-au câștigat pe lucruri pe care nu le vor pentru a impresiona oameni pe care nu-i plac”
 

Offline Entzy

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2012
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 76
  • Junior
  • Auto: Octavia 2 FL 1.6 MPI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #584 : Iunie 30, 2016, 10:15:07 p.m. »
Cand mi-am cumparat masina, cea mai mare reducere am avut-o de la Brady. Era un baiat acolo, Radu Kilimen se numea, si mi-a facut o reducere mai mare decat Avia si Porsche. Au fost f amabili. Si consilierii de service mi s-au parut amabili..problemele sunt pe partea de mecanica acolo...cand mecanicii mai dau gres.

Perfect de acord cu tine.

Incepand de astazi, m-am spalat pe cap de BRADY TRADE. Mi-a ajuns. Sper sa nu ma sune sa-mi ceara parerea ultimei vizite, ca le dau scorurile peste cap (asta daca publica undeva).

PS: Cine imi poate da numarul de telefon al lui AL BUNDY? Cred ca o sa-i fiu client fidel, mai ales ca acum mi-a expirat garantia. :)
Octavia 2 FL 1.6 MPI Drive Plus
Opel Astra Clasic 2 1.4 benzina (retired)
 

Offline The Dude

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 2
  • Doar Inscris
  • Auto: SKODA OCTAVIA II 4x4
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #583 : Iunie 30, 2016, 08:52:18 a.m. »
Citat
pai, ai sau nu scurgeri de ulei?




 :042:


Exact...  :">
Sunt doua unitati specializate care sustin ca nu...eu insumi, privind cu ochi de neinitiat nu am identificat nimic in locul incriminat, care este doar putin prafuit. Precizez ca de la “depistarea defectului” si pana in ziua in care am apelat la a doua opinie, au mai trecut cateva sute bune de kilometrii rulati.
Asadar eu ar trebui sa cred varianta specialistilor Brady care au vazut, in cateva zeci de minute de mers in gol, ceva ce altii nu au putut sa identifice dupa ore lungi de trafic ???

Citat
Dar nu ti-a explicat care sunt pasii/procedura in acest caz?



Nope mafrend. Mi-au spus telefonic ca din pacate corpul filtrului e fisurat si ca trebuie inlocuit.
Ar fi trebuit ca eu sa fiu de acord cu asta, insa m-am revoltat. Masina era deja la ei de trei zile, perioada in care reusisera marea victorie a schimbului de garnituri. @-)

Am anticipat ca in aceasta situatie, si in acest ritm, ar fi trebuit probabil sa astept pana la Craciun...




Citat
Care este nemultumirea ta - ca nu a pus degetul direct pe problema scurgerii de ulei?

 :-B  Nemultumirea mea...."e" mai multe:
-cand am fost la revizie si s-a constatat pierderea masiva de ulei: de ce nu s-a lasat atunci masina sa meraga in gol, pentru a identifica exact cauza pierderilor ?...de ce apoi s-a presupus direct ca sunt garniturile ? fiind imediat  reprogramat pentru inlocuirea lor? care este scopul readuderii mele repetate in service si de cat mai multe ori ? Unde e respectul fata de client ??
- de ce a trebuit sa astept trei zile in service (neanuntat in prealabil de aceasta perioada) pentru schimbarea unor garnituri ?? ...care in mod logic ar fi trebuit sa existe pe stoc, intrucat schimbatul filtrului de ulei este una dintre cele mai frecvente operatiuni. Chiar si asa...sa astepti 5 zile ???...cred ca glumesti. Piesele astea nu vin din Tanganica. 90% sosesc din depozite centralizate aflate in tara, iar din Germania, ma rog, Europa, prin curierat se ajunge in durate de ore. Dealeri autorizati au rute zilnice constante...ma rog, cei seriosi..Spre exemplu capacul comandat de ei vineri, a ajuns luni la pranz. Iti dai seama ? un corp de ansamblu de vreo 200 de euro, pe care, probabil nimeni nu il cere, a putut ajunge...Niste garnituri comune insa...

Citat
La fel am patit si eu cu Golful: am observat scurgeri de ulei sub masina. Am incercat la un service care nu avea experienta foarte mare ....



De asta ii acuz si eu...de amatorism, veleitarism si excrocherie pe fata.
Daca este sa ajungeti totusi la ei proceed at your own risk :039:
« Ultima Modificare: Iunie 30, 2016, 09:04:55 a.m. de The Dude »
 

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 901
  • Thanked: 1 times
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #582 : Iunie 29, 2016, 02:19:16 p.m. »
Dar nu ti-a explicat care sunt pasii/procedura in acest caz?
Care este nemultumirea ta - ca nu a pus degetul direct pe problema scurgerii de ulei?

Just FYI
La fel am patit si eu cu Golful: am observat scurgeri de ulei sub masina. Am incercat la un service care nu avea experienta foarte mare ....si la fel am fost tratat: curatat si apoi reverificat dupa o anumite perioada.
Intre timp am ajuns la un mecanic VAG si fara sa clipeasca mi-a diagnosticat cele 2 garnituri de la epuratorul de gaze => comandat - asteptat 5 zile lucratoare - ptr ca exista doar pe original, schimbat si rezolvata problema.

Dar la tine sa inteleg ca problema a fost mai complicata - ceea ce explica si pasii adoptati.
« Ultima Modificare: Iunie 29, 2016, 02:20:53 p.m. de Givacom »
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3179
  • Thanked: 50 times
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #581 : Iunie 29, 2016, 01:49:00 p.m. »
pai, ai sau nu scurgeri de ulei?
 

Offline The Dude

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2016
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 2
  • Doar Inscris
  • Auto: SKODA OCTAVIA II 4x4
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #580 : Iunie 29, 2016, 01:28:19 p.m. »
Feriti-va !!!


Am crezut ca sunt doar infami si lacomi, acum aflu mai nou ca sunt si mafioti.


Am fost la revizie si mi-au spus ca am o pierdere masiva de ulei. Ei o sa curete motorul, eu o sa ma mai plimb vreo mie de km, dupa care sa revin pentru ca ei au sa depisteze precis scurgerea "masiva" (???) Nu-i chip altfel cum...


Am fost reprogramat si au gasit vinovate  garniturile filtrului...pe care, bine inteles, nu le aveau pe stoc....inlocuirea lor a durat trei zile...si nu aici e totul....Dupa ce le-au schimbat, au lasat masina sa merga in gol, si au depistat ca nu asta era cauza, ci corpul filtrului de ulei, o piesa suficient de scumpa (de ce nu mi-or fi dat sa mai fac o alta mie nu stiu....poate ca li s-a facut mila).


La prima revizie raportul vine insotit cu o serie de recomandari de specialitate....ar trebui avut in vedere, in viitorul apropiat inlocuirea: (urmeaza un sir de subansamble)...La a doua, dupa numai trei saptamani sunt alte recomandari ceva mai imperative...Daca ajungeam si la a treia, probabil ca primeam restul listei pana la inlocuirea completa....




Dar nu m-am mai intors la ei. Am facut o reclamatie formala, sa nu ma ia de prost (mai mult decat am meritat) si am plecat, cu corpul fitrului achizitionat totusi de la Brady...


Am ajuns la un alt service, fara fastul si regia/actoria celor de mai sus, dar foarte profi....Oameni mi-au facut repede dovada ca cel putin in locul indicat nu exista pierderi...de altfel, judecand dupa cum arata motorul si din informatiile jojei...ele nu ar fi deloc...




N-as vrea sa las asta asa....De dragul vostru, al celor care pot pati la fel....vreun sfat ceva ??

« Ultima Modificare: Iunie 29, 2016, 01:37:38 p.m. de The Dude »
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16027
  • Thanked: 51 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Nissan / Suzuki
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #579 : Mai 24, 2016, 01:34:56 p.m. »
Vreo legatura cu numele care a lucrat mai multi ani chiar la..Brady ? :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline noftag

  • Doar inscris
  • Joined: Iul 2010
  • Locaţia: bucuresti
  • Mesaje postate: 3
  • Auto: skoda octavia rs 170
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #578 : Mai 24, 2016, 01:21:39 p.m. »
Astazi si ieri am fost la Brady Trade si nu in plimbare.Sunt multumit de atitudinea consilierilor. Un plus pentru Nicolae Paun.
Gafton
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4691
  • Thanked: 42 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #577 : Mai 06, 2016, 11:48:22 a.m. »
daca ai dovezi, ii poti da in judecata. Acum se face puscarie pentru asta.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline massino55

  • Doar inscris
  • Joined: Mar 2016
  • Locaţia: targoiste
  • Mesaje postate: 2
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda octaia
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #576 : Mai 06, 2016, 10:09:58 a.m. »
Eu inca nu am ajuns la Brady,dar masina care am cumparato a tot fost pe acolo si se pare ca acolo au fost dati km inapoi!!!

Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4691
  • Thanked: 42 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #575 : Octombrie 20, 2015, 03:35:25 p.m. »
Cand mi-am cumparat masina, cea mai mare reducere am avut-o de la Brady. Era un baiat acolo, Radu Kilimen se numea, si mi-a facut o reducere mai mare decat Avia si Porsche. Au fost f amabili. Si consilierii de service mi s-au parut amabili..problemele sunt pe partea de mecanica acolo...cand mecanicii mai dau gres.
« Ultima Modificare: Octombrie 20, 2015, 06:12:56 p.m. de Stef13 »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Soifon

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Nov 2012
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 265
  • Enfant terrible
  • Auto: O2 1.6 MPI DRIVE +
Re: Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea !
« Răspuns #574 : Octombrie 20, 2015, 02:38:30 p.m. »
Pe dl Manescu il cunosc personal, el a fost consilierul care m-a ajutat sa imi iau titiul. Cu mine s-a comprtat profi, chiar acum cateva zile am avut nevoie de ceva urgent si raspunsul lui a fost unul prompt dupa o scurta convorbire telefonica.


Eu cu Brady am ce am vis-a-vis de mecanici, i-am vazut cum bruscau masinile si se credeau pe circuit in mica parcare din Militari.

Vei smulge dinţii balaurului şi vei călca în picioare leii, zise Domnul.
 

 

* Subiecte recente

Probleme display central - electrica de razvansocolov
[Azi la 02:17:59 p.m.]


kit ambreaj+volanta de CyborgSky11
[Noiembrie 20, 2019, 02:47:31 p.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[Noiembrie 20, 2019, 11:40:00 a.m.]


Pierdere ulei / Ulei in compartimentul motor de marius_f
[Noiembrie 19, 2019, 07:19:47 p.m.]


Conectare telefon la Unitate Bolero de egoslick
[Noiembrie 19, 2019, 05:52:55 p.m.]


problema injectoare de bogdanpiatra
[Noiembrie 19, 2019, 03:15:23 p.m.]


Noutati Skoda de Daniel
[Noiembrie 18, 2019, 04:33:12 p.m.]


C200 4MATIC T-Modell de judge
[Noiembrie 18, 2019, 12:24:31 p.m.]


Masina nu trage de T. Carmen
[Noiembrie 16, 2019, 11:46:50 a.m.]


Zornait habitaclu Octavia 3 - 2014 de mad.hatter
[Noiembrie 15, 2019, 04:31:40 p.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Noiembrie 13, 2019, 08:51:05 p.m.]


Zgomot la pornire dimineata 2.0 tdi dsg 4x4 de Nicolae0000
[Noiembrie 13, 2019, 04:59:29 p.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Noiembrie 10, 2019, 06:33:38 a.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de cirsteammm
[Noiembrie 09, 2019, 10:38:21 p.m.]


Problema kilometraj skoda octavia 2 FL de M i c u t z u
[Noiembrie 09, 2019, 08:21:41 p.m.]


FIAT TIPO 1.4 multijet 95CP de vizitator
[Noiembrie 08, 2019, 11:17:05 a.m.]


Activari diverse functii! de DanAlexandru
[Noiembrie 06, 2019, 08:24:40 p.m.]


coduri erori vag de A V A T A R
[Noiembrie 06, 2019, 06:17:26 p.m.]


Fum alb in spatele motorului de CatalinStaicu
[Noiembrie 05, 2019, 02:03:35 p.m.]