Autor Subiect: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP  (Citit de 333560 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2856 : Decembrie 02, 2017, 10:47:41 p.m. »
Si nu stiu daca e intecoolerul, ei il numesc radiator, racitor de ulei, sau cam asa ceva.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2855 : Decembrie 02, 2017, 10:46:27 p.m. »
Da, avem.
Am scris si eu in topicul meu. Acolo din fabrica nu exista garnitura, e etansare piesa pe piesa.In timp, datorita temperaturii, etansarea nu ma e completa si se mai pierde ulei.
Solutii
Cybernet Piatra NEamt-schimbare piesa, vreo 300 de lei plus manopera cat o fi. Inginerul imi recomanda schimbarea cand picura ulei pe jos.
Skoda Bacau-se da jos capacul de metal si se face etansare cu silicon.
Service oarecare-a gasit in sistem ca ar exista o garnitura care s-ar inlocui, costuri estimative cca 100 lei(intre timp service-ul a falimentat).
Reprezentantele neaga existenta unei garnituri.
Solutia aleasa de mine- silicon pentru etansare baie de ulei(cca 25-30 de lei, culoare gri), aplicat in dreptul suruburilor de jos, si sub ele, dupa stergerea urmelor de ulei cu alcool tehnic. Uleiul reapare dupa cca 6-7 luni, dar mult mai putin.
 

Offline Liviu-tsi

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 314
  • Auto: NOUA OCTAVIA 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2854 : Decembrie 02, 2017, 10:07:20 p.m. »
2012 SKODA YETI 1.2 TSI DIESEL INLET MANIFOLD 03F129711H CBZB
Care aveti aceasta motorizare  va rog sa va uitati in spatele motorului la acest capac care e defapt intercoolerul  daca aveti urme de ulei in special la partea de jos.
 

Offline Liviu-tsi

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 314
  • Auto: NOUA OCTAVIA 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2853 : Decembrie 02, 2017, 11:17:04 a.m. »
Nu scoate fum si nici comportament suspect nu am observat.Acum urme de ulei cred ca e normal ,de asta se si murdareste clapeta .Dar la mine era totusi prea mult. 


Clapeta am adaptat-o cu VCDS .
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2852 : Decembrie 02, 2017, 09:31:37 a.m. »
Teoretic nu prea are ce cauta pe acolo.
Acum daca ar consuma ulei s-ar vedea la nivel.
Poate fi in schimb o coincidenta ca aceasta treaba sa se intample de putin timp si sa nu ai cand sa observi consumul de ulei. Trebuie urmarit.
Sunt ceva modificari in mersul masinii? Fum , ceva?
Cum ai facut pana la urma cu clapeta, ai reinitializat-o cu vcds?
 

Offline Liviu-tsi

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 314
  • Auto: NOUA OCTAVIA 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2851 : Decembrie 02, 2017, 12:29:09 a.m. »
La operatia de curatire a clapetei de acceleratie am constatat urme serioase de ulei pe tubulatura care pleaca de la turbo pana la clapeta ,cat si in galeria de admisie .Mentionez ca motorul nu consuma ulei si nu e nevoie sa completez de la schimb la schimb.Acum sunt  9000km de la revizie si uleiul e la maxim.


E normala prezenta uleiului sau turbo baga ulei pe admisie?
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2850 : Noiembrie 04, 2017, 05:24:51 p.m. »
Cu protecti din acea de plastic nu faci nimic, am incercat si la un drum de 120 de km protectia aproape ca se scurgea pe acolo. Am luat fisa veche(eu am inlocuit doar una) si cu un cutter cu lama noua(ATENTIE la degete) am sectionat longitudinal acea protectie care apoi se jupuieste  :)) de pe fisa veche. Am pus-o pe fisa noua, respectand curbura, si sta acolo de cca un an jumatate.
 

Offline Liviu-tsi

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 314
  • Auto: NOUA OCTAVIA 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2849 : Noiembrie 04, 2017, 03:38:27 p.m. »
Azi am schimbat si cele 3 fise care mai erau si surpriza...sa stins si martorul motor ,de unde ma gandesc ca si celelalte erau cu probleme. Acum am vazut ca cele noi nu mai au protectia aceia care vine in dreptul conductelor  de la turbina. Intrebarea este daca tu Bogdane le-ai lasat asa sau ai pus ceva improvizat gen tub flexibil de instalatie electrica?
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2848 : Noiembrie 03, 2017, 07:11:42 p.m. »
La mine s-au aprins martorii respectivi dar dupa schimbarea fisei au disparut si nu s-au mai reaprins. Dar eu am mers doar 300 de metri pana la prima parcare unde am schimbat fisa.


Poate din cauza ca ai mers mai mult s-au inregistrat mai multe erori care raman active. S-ar putea sa mai ai si o alta modificare in mers si sa nu iti dai seama. Sau pur si simplu trebuie stearsa.
 

Offline Liviu-tsi

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Iul 2009
  • Locaţia: dolj
  • Mesaje postate: 314
  • Auto: NOUA OCTAVIA 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2847 : Noiembrie 03, 2017, 06:29:44 p.m. »
Aseara am venit de la munca si am parcat masina fara nici o problema.Azi de dimineata cand am pornit ca-sa plec ,motorul a inceput sa mearga cu intreruperi si s-au aprins martorul in forma de motor, plus epc plus cel de controlul tractiunii.Fiindca ma grabeam sa ajung la munca am plecat cu ea asa.Pe drum am observat ca masina nu mai trage si la accelarare motorul intrerupe. Am mers cu ea 35 km.Pe drum mi-am amintit de problema semnalata de Bogdan cu fisa nr. 3 si multumita lui achizitionasem un set de fise sa le am de rezerva .Am schimbat fisa si problema a disparut ...Asta seara cand m-am intors motorul a mers normal ,dar martorul simbol motor este incontinuare aprins.


Intrebarea mea este daca la cei care au avut probleme cu fisa si la ei s-au aprins cei trei martori si daca a ramas aprins simbolul motor ,care banuiesc ca trebuie stearsa eroarea cu vag-com.



 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4327
  • Thanked: 13 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2846 : Octombrie 16, 2017, 09:41:13 a.m. »
Salutare... este cineva care a făcut o remapare (((sau resoftarenu știu exact care e denumirea care se folosește) ))la un motor 1.2 tsi 105 cai!?



Da, tuning a afacut colegul Saumakos la Ceky Tuning. A facut direct stage 2 ajungand in 130 CP si 230 Nm. De atunci are 60000km, si nu a intampinat probleme.  ;)
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2631
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2845 : Octombrie 15, 2017, 11:08:35 p.m. »
pe aici pe forumul acesta nu prea cred ca este cineva.
Pe forumul celalalt este un vw polo remapat.
Eu as zice sa lasi asa cum este.
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2844 : Octombrie 15, 2017, 10:30:04 p.m. »
Salutare... este cineva care a făcut o remapare (((sau resoftarenu știu exact care e denumirea care se folosește) ))la un motor 1.2 tsi 105 cai!? Am vorbit cu o firma care face remapare si de la 105 ajunge la 130 cai. Tot ceea ce fac ei e sa schimbe niște parametri din softul inițial al mașinii. Este cineva care a făcut sau care știe mai multe despre asta!? Multumesc !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline MrFox

  • Doar inscris
  • Joined: Oct 2017
  • Locaţia: Earth
  • Mesaje postate: 1
  • Doar Inscris
  • Auto: În curs
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2843 : Octombrie 10, 2017, 07:28:43 p.m. »
Salutare tuturor! Mă interesează să achiziționez o Skoda Rapid/Seat Toledo 1.2 Tsi.


Am citit o parte din ce s-a scris pe topicul ăsta. Întrebările mele:


1. E vreo diferență între motorul de 86 de cai și cel de 105? Distribuția e la ambele pe lanț?


2. Modelele din 2014-2015 încoace suferă de aceleași probleme ca cele din 2009-2013? :|


Mulțumesc.
« Ultima Modificare: Octombrie 10, 2017, 08:11:55 p.m. de MrFox »
 

Offline tvirgil

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Nov 2010
  • Locaţia: iasi
  • Mesaje postate: 118
  • Doar Inscris
  • Auto: O2 FL 1.2 TSI
Re: MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP
« Răspuns #2842 : Octombrie 08, 2017, 06:47:26 p.m. »
Nu Bogdane. Am vrut sa spun ca umbla cu golaneli si ca drept dovada s-a vazut si a iesit cea cu noxele.
Nu la 1.2 tsi.
 

 

* Subiecte recente

Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ? de TLGTLC
[Februarie 19, 2018, 10:24:39 p.m.]


Masinile electrice si hibride sunt o alternativa viabila ? de A V A T A R
[Februarie 19, 2018, 07:48:12 p.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de A V A T A R
[Februarie 19, 2018, 07:15:38 p.m.]


VIN Decoder de A V A T A R
[Februarie 19, 2018, 06:47:03 p.m.]


Anvelope de vara de A V A T A R
[Februarie 19, 2018, 06:44:42 p.m.]


Petrolierul si marele alb de mad.hatter
[Februarie 19, 2018, 02:28:10 p.m.]


Cost revizie anuala Skoda rapid 1.0 TSI de iliemariusghe
[Februarie 19, 2018, 02:22:25 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Februarie 19, 2018, 07:56:13 a.m.]


Banda stop frana spate probleme de Raz74
[Februarie 18, 2018, 10:25:42 p.m.]


SKODA Octavia TOUR 1.9 tdi de Cheeta
[Februarie 18, 2018, 10:06:54 p.m.]


Bricheta O2 de CyborgSky11
[Februarie 18, 2018, 08:08:03 p.m.]


Resetare interval service de pr0of
[Februarie 16, 2018, 11:07:57 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de bogdanpiatra
[Februarie 16, 2018, 05:45:27 p.m.]


Ford Mondeo MK5 2.0 TDCi Powershift de ff_2004_06
[Februarie 16, 2018, 04:14:50 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de mad.hatter
[Februarie 16, 2018, 09:47:28 a.m.]


Productia motoarelor 1.8 tsi si 2.0 tsi (RS230) intrerupta de Sorinn
[Februarie 15, 2018, 10:40:30 a.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de al bundy
[Februarie 15, 2018, 09:30:54 a.m.]


Skoda Karoq 1.5 tsi dsg de mad.hatter
[Februarie 14, 2018, 10:01:36 p.m.]


Incalzire Octavia 1.6 TDI DSG de Sko7001
[Februarie 14, 2018, 04:33:48 p.m.]


schimbare ulei la cuplaj HALDEX de Asbacan
[Februarie 14, 2018, 03:32:59 p.m.]


Ce tip de ulei imi recomandati? de TLGTLC
[Februarie 14, 2018, 02:33:15 p.m.]


Skoda 1,6Mpi 2007 de CyborgSky11
[Februarie 14, 2018, 11:35:35 a.m.]


Reglaj lumini faruri si proiectoare ! de adytzul_ac
[Februarie 13, 2018, 10:10:32 p.m.]


Consum de combustibil (MOTORINA) real - urban si extraurban de cirsteammm
[Februarie 13, 2018, 10:24:09 a.m.]


distributie de CyborgSky11
[Februarie 12, 2018, 03:23:53 p.m.]


Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp de CyborgSky11
[Februarie 10, 2018, 04:11:56 p.m.]