Autor Subiect: Totul despre filtrul de particule DPF  (Citit de 62040 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 627
  • Thanked: 27 times
  • Auto: Touareg V10 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #143 : Decembrie 01, 2018, 07:15:14 p.m. »
Daca motorul are DPF, la punerea contactului se va aprinde pentru cateva secunde martorul din cluster.
 

Offline CyborgSky11

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 435
  • Thanked: 20 times
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #142 : Decembrie 01, 2018, 05:04:06 p.m. »
Ori aici cu VIN sau la orice mag. De piese auto rasarit sau service
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”  „Prostia şi îngâmfarea sunt două surori care foarte rar se despart.”
 

Offline M i c u t z u

Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #141 : Decembrie 01, 2018, 07:04:21 a.m. »
Lasa si seria VIN.
Esti IDIOT?Atunci citeaza ultimul mesaj postat!
 

Offline Paul H

  • Doar inscris
  • Joined: Dec 2018
  • Locaţia: Timisoara
  • Mesaje postate: 5
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 2
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #140 : Decembrie 01, 2018, 06:54:24 a.m. »
salut, sunt nou pe forum, am incercat sa citesc in aceasta noapte parerile din mai multe sectiuni, iar pentru aceasta sectiune nelamurirea mea ar fi : de curand am achizitionat un model Octavia 2 1.9 TDI, 77kw,105CP, 2007 - DSG si nu stiu daca este cu sau fara filtru de particule (am citit postari cum ca unele modele au, altele nu) . Din cartea masinii nu prea am inteles nimic, fiind in finlandeza  :039:  Multumesc
« Ultima Modificare: Decembrie 01, 2018, 07:02:27 a.m. de M i c u t z u »
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 136
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #139 : Ianuarie 02, 2017, 06:43:01 p.m. »
Citeste aici pt o informare detaliata :
http://www.sinspeed.co.uk/volkswagen-vw-golf-1-6tdi-cr-bluemotion-dpf-removal-session/

Se poate anula prin rescriere de soft dar e necesara si eliminarea lui fizica. Daca gresesc, altcineva ma poate corecta...cu argumente.

Totusi, mergi la o diagnoza si in VCDS pe modulul Engine, la MVB, cauta subgrupurile 070 / 073 / 075 pt a afla starea actuala a DPF-ului de pe masina ta.


La multi ani in primul rand !


Rog o informatie despre motoarele 1,6 TDI CXXB 110 CP:
Daca rapoartele pentru regenerari se afla in subgrupurile de mai sus.


Observat in aceasta iarna de cateva ori un comportament ciudat: relanti marit la >1000 rpm, lipsa oprire motor la stop (cu start/stop activat) chiar si cu motor cald, un consum f mare pt Bucuresti (medie de 9,5%) si putere mica la rece.


Am dat vina pe:
- aer rece care face orice diesel sa traga greu
- lipsa incarcare baterie
- aglomeratia de oras...


Dar acum am observat problema cu DPF-ul si imi da de gandit. Totusi motorul are 9000 km !
Vreau sa pun VCDS-ul sa vad adevarul.
« Ultima Modificare: Ianuarie 02, 2017, 06:52:53 p.m. de Sko7001 »
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 983
  • Thanked: 14 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #138 : Decembrie 31, 2016, 12:14:37 a.m. »
Cum ,deci vrei sa zici ca nu e de la regenerare filtru particule? Eu am trait pana acuma cu impresia asta......ba mai mult cand sta la relanti ,cu motorul cald turata cum zici tu , parca merge mai prost masina, trebuie sa calc mai tare pedala de acceleratie ca sa mearga rotund motorul
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 222
  • Thanked: 31 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #137 : Decembrie 21, 2016, 03:45:10 p.m. »
Am descoperit! Creșterea turației la 1000 rotații este dată de un modul care optimizează încărcarea bateriei. Cum alternatorul încarcă corect, bateria este în parametri va fi lăsat în pace.
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15947
  • Thanked: 42 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #136 : Decembrie 20, 2016, 10:21:51 p.m. »
Am o interfață VCDS 12.2 , nu mai stiu pe unde am pus-o, dacă o găsesc poate văd mai multe. Nici nu stiu, o fi compatibilă? Nu am mai folosit-o de multă vreme.

Este compatibila.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 887
  • Thanked: 1 times
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #135 : Decembrie 20, 2016, 03:33:45 p.m. »
La fel si eu - la scanare nici o eroare. Merge ca in prima zi masina.
Si am am trecut de 90.000 km cu ea.
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 222
  • Thanked: 31 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #134 : Decembrie 20, 2016, 03:26:52 p.m. »
Si eu am observat acelasi comportament de cand temperatura a scazut sub 4 grade.
Sta turata la 1000 rpm in primele 10-15 min de functionare motor (un fel de shoc activat), si apoi la fel mai are momente de turare motor pe parcurs.
Mie mi se întâmplă la cald. La rece este normal un relanti mărit.
 Pe toți care îi întreb tot o dau cu regenerarea DPF. Trebuia să-i crească consumul instant și să își schimbe sunetul. Înclin să cred că este vreo comandă de la vreun senzor. Pentru ce? Încă mai investighez.
Am pus un tester și erori nu am. Am o interfață VCDS 12.2 , nu mai stiu pe unde am pus-o, dacă o găsesc poate văd mai multe. Nici nu stiu, o fi compatibilă? Nu am mai folosit-o de multă vreme.
 

Offline Givacom

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 887
  • Thanked: 1 times
  • VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
  • Auto: Passat B8 1.6 TDI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #133 : Decembrie 20, 2016, 12:07:37 p.m. »
Si eu am observat acelasi comportament de cand temperatura a scazut sub 4 grade.
Sta turata la 1000 rpm in primele 10-15 min de functionare motor (un fel de shoc activat), si apoi la fel mai are momente de turare motor pe parcurs.

Se observa doar daca mergi in oras - daca pleci la drum lung nu observi acest comportament.

Motorul este tot 1.6 TDI CR
VW Passat - 1.6 TDI 120 CP (2018)
ex - SKODA Octavia2 FL 1.6 TDI CR (2011)
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4346
  • Thanked: 24 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #132 : Decembrie 20, 2016, 09:27:43 a.m. »
Raspunzator de reglarea turatiei la relanti este motorasul pas cu pas. La vechea masina, cand imi fluctua turatia la relanti, de aici era. Motorasul pas cu pas se curata sau se schimba cu totul.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 222
  • Thanked: 31 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #131 : Decembrie 20, 2016, 08:39:47 a.m. »
Am cumpărat de curând o Skoda Roomster 1.6 tdi din 2014. Mașina veche, un Peugeot 206 benzina, nu mi-a dat bătăi de cap de nici un fel în cei aproape 150000 km făcuți cu ea.
Am sesizat de 4 ori până acum, de fiecare data la relanti,  că îmi crește turatia la 1000 rotații minut. Consumul pe instant rămâne la fel 0,6. Nu apare nici un zgomot, mârâit, miros de la eșapament. Ultima oara am coborât din mașină și nimic nu mirosea ciudat în spate. Doar se tureaza și atât. Nu am oprit niciodată motorul, m-am mai plimbat un pic cu ea și turatia a revenit la 750.
Conduc 80% în afara orașului, schimb peste 2500-3000, în mers nu o las sub 2000. După părerea mea nu prea pare regenerare dpf.
Ieri veneam de la un drum de 50 km, făcut ,,voiniceste" am avut treaba undeva un minut, am lăsat-o cu motorul pornit. Când m-am întors am găsit-o turata, am plecat acasă și turatia era din nou la 750 când am oprit-o. Ce credeți că ar putea fi?
 

Offline andrei.nath

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2016
  • Mesaje postate: 5
  • Doar Inscris
  • Auto: 1.6 TDI BM
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #130 : Noiembrie 12, 2016, 07:05:07 p.m. »
Rezolvat problemele prin schimbare de injectoare. Consumul s-a redus la aproape jumate. Daca aveam in oras intre 9 si 10 la drumurile scurte, acum sunt pe 5 si 6. La drum intins eram la 6 sau 7 acum ma astept la un 5 poate chiar mai jos. Sunt curios cat de repede se va mai infunda filtrul la acelasi stil de condus. Ce sa zic.... noasoala treaba cu injectoarele astea, masina are 170000km.. Cost total 3800ron
 

Offline andrei.nath

  • Doar inscris
  • Joined: Sep 2016
  • Mesaje postate: 5
  • Doar Inscris
  • Auto: 1.6 TDI BM
Re: Totul despre filtrul de particule DPF
« Răspuns #129 : Octombrie 18, 2016, 08:46:51 p.m. »
La urmatoarea interventie o sa le postez. Ce retin de la ultimul service e ca 2 erau cu probleme si valoarea la unul dintre injectoare era dubla. 2,56 vs 1 si ceva standard. Asta daca mai retin bine.... acuma cat influenteaza chiar nu stiu. Ca si referinta am luat masina unui coleg care consuma aprox 1l mai putin la aceleasi regimuri de functionare.... stil de condus asemanator. Nu pot lua 1 la 1 dar e ceva... totusi 1l mi se pare mult. Posibil asa diferente doar din injectoare?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

* Subiecte recente

Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de Daniel
[Azi la 02:03:38 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Azi la 01:40:20 p.m.]


Procar Timisoara de vizitator
[Azi la 01:38:34 p.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de CyborgSky11
[Decembrie 17, 2018, 01:20:59 p.m.]


MOTORIZARE 1.2 TSI 105 CP de vizitator
[Decembrie 17, 2018, 01:03:26 p.m.]


Mercedes GLA 1.6 122 cp 4x2 de mad.hatter
[Decembrie 14, 2018, 04:20:47 p.m.]


Pachet drumuri grele de CyborgSky11
[Decembrie 14, 2018, 02:59:56 p.m.]


Noutati Skoda de bogdanpiatra
[Decembrie 14, 2018, 01:54:52 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de ccosmin
[Decembrie 13, 2018, 10:00:45 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Decembrie 11, 2018, 08:28:24 a.m.]


Cod motor BXE distrus 1.9 TDI de CyborgSky11
[Decembrie 10, 2018, 08:36:54 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de vizitator
[Decembrie 10, 2018, 09:26:50 a.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:31:28 p.m.]


Bataie la roata de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:12:55 p.m.]


Golf 7 GTI de CyborgSky11
[Decembrie 09, 2018, 08:09:52 p.m.]


Nu porneste. de petricus74
[Decembrie 08, 2018, 08:31:57 p.m.]