Autor Subiect: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?  (Citit de 17316 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #293 : Azi la 11:14:35 a.m. »
Reviewurile sunt ca aditivii.  Apa de ploaie, cel putin 99% dintre cei care fac reviewuri nu fac absolut niciun test serios si au parerea formanta inainte sa cumpere amuleta. Iar cei care sunt dezamagiti de rezultate sunt mai degraba tentati sa nu povesteasca.


Aditivii metalici sunt in general utili tot pentru "presiuni extreme", care nu sunt insa utile pentru uleiul de motor. Sunt mai degraba uleiuri de angrenaje. Pentru uleiurile de cutii de viteze se foloseste zinc (care a fost folosit si la 2T insa cu rol de detergent, nu pentur lubrifiere, molibden, etc). Din motivul asta spuneam mai sus ca samponul poate bate un ulei de motor la un "test" gen gauri cu bormasina cum am facut eu, unele sampoane au zinc, chiar vorbeam serios. Insa totusi nu vrei sa bagi sampon in motor.
NASA a testat aditivi de ulei de motor pe baza de molibden si a ajuns la concluzia ca nu sunt utili, ba chiar daunatori pentru ca se depun pe conducte, pe injectoare si buji (ce ziceau si sudafricanii cu zincul din uleiul 2T), infunda fintrele si trece mai mult ulei nefiltrat prin bypass antrenand "span".  Acum ca wolframul o fi mai bun nu stiu.  In motor vrei film de fluid, nu contact intre metale, fie ele si "nano".


Alt aditivi care face furori e teflonul (PTFE). Insa chiar inventatorul is cel mai mare producator de teflon - DuPont Chemicals spune sa NU fie folosit ca aditiv pentru ulei de motor! Are fix aceleasi defecte ca aditivi metalici iar efectele de lubrifiere sunt la temperaturi la care nu ajung in uleiul de motor.


O chestie de care am mai vorbit sunt aditivii care maresc vascozitatea. Pe termen scurt par buni - scade cantitatea arsa, creste compresia.  Insa maresc uzura. Sunt ca steroizii, azi te umplu de muschi, maine mori.
« Ultima Modificare: Azi la 11:50:52 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 164
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #292 : Azi la 12:44:35 a.m. »
Exact asta îl făcea să dea randament la motoarele de atunci. Văd că se vinde pe emag și are destule review-uri pozitive semn că încă mai este cumpărat.
Un alt aditiv cu tradiție, MOS2 de la Liqui Moly, îmi povestea un amic care l-a folosit ani de zile, în combinație cu uleiul de acum și în motoarele actuale îl folosești cam degeaba.
În schimb în mare vogă este Eurol Motor Treat, se vorbește foarte mult despre el pe forumurile din vest. Are tungsten și este compatibil cu uleiurile Acea C3 și C4 implicit cu dpf-ul. Am citit și eu despre el, chiar mi se pare o chestie deșteaptă. Bine, rușii au de multi ani aditivi pe bază de tungsten, de fapt multe chestii pe care ei le au de ani de zile sunt descoperite acum de europeni.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #291 : Aprilie 18, 2018, 11:46:11 p.m. »
Motorul 1.4 de la renault e unul foarte fiabil. Inca mai exista unele pe strazi.


Amsoil spune ca Duralube e (sau era) pe baza de clor si ca la temperaturi inalte da acid hydrochloric, care e coroziv.
Prin '95 sau '96 am facut si eu un test foarte naiv cu duralube care mi s-a parut convingator atunci. Am dat gauri cu o bormasina intr-o bucata de tabla, si apoi am pus putin duralube cu degetul si am incercat sa dau gauri din nou si a fost mult mai complicat. Pe de alta parte e un test prost.... trebuia sa incerc cu ulei vs duralube, nu uscat vs duralube. Ulterior insa am aflat ca ceea ce am facut eu cu bormasina e un test de "presiune extrema", si poate ca zincul sau molibdenul sau ce-o fi n dura lube chiar ajuta. Insa presiunea extrema nu are legatura cu uleiul de motor, iar testul meu e oricum irelevant. Tot aia de la Amsoil spun ca samponul bate uleiul de motor la un test de presiune extrema.

Insa am incercat sa reproduc testul din reclama de la duralube cu caldura (ala cand pui duralube e pe o tabla, o incalzestis dedesubt si substanta minune e "atrasa" de caldura caldura) si n-am reusit.  O fi fost contrafacuta fie minunea, fie tabla. Ca doar n-o fi fost contrafacuta reclama....


PS
Vorbesc de aditivul de motor, nu cel de cutie de viteze. Unii spun ca cel de cutie de viteze e mai bun cel putin decat uleiul de cutie cu care venea Dacia. De ala nu comentez ca nu stiu.
« Ultima Modificare: Azi la 12:08:44 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 164
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorinaDur / benzina ?
« Răspuns #290 : Aprilie 18, 2018, 11:24:45 p.m. »
Dura Lube nu este un aditiv rău, dar nu știu compoziția lui și prin urmare nu îl mai folosesc. Am avut Dacia 1310 pe GPL și mi-a ținut motorul în perfectă stare mai mult de 100000 de kilometri după care am vândut-o cu motorul original ; trebuie ținut cont că provenea din epoca în care Dacia făcea mașini super nașpa. Probabil pentru motoare vechi fără norme este super ok și ar fi și pentru cele moderne dacă am ști măcar ingredientele.
Și pentru ca să înțelegeți că a fost făcătură, un motor nu avea cum să meargă doar 17 secunde până la gripare. Pe YouTube sunt destule filmulețe în care merg motoarele fără ulei, netratate cu nimic minute bune și hopa, cel tratat cu Dura Lube merge doar 17 secunde!
Referitor la Castrol 10w60 Racing îi spunea  pe vremea Super Nova, provenea din perioada în care Castrol făcea uleiuri. Exact asta a folosit și socrul meu la Super Nova lui. Într-adevăr îi dădea o notă de sportivitate, și puteai să tragi de motor fără riscuri. Era o diferență uriașă față de Elf și Dacia Oil.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 11:34:52 p.m. de TLGTLC »
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2722
  • Thanked: 30 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #289 : Aprilie 18, 2018, 10:34:12 p.m. »
Nu neg efectul placebo al duralube. Poate era efectul uleiului castrol 10w60. Dar 16000 de km pana la vanzare masina s-a comportat mai bine, urmatorul schimb fiind tot cu ulei 10w60 castrol.
Pana mea, placebo o fi fost, placebo povestesc.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #288 : Aprilie 18, 2018, 10:03:24 p.m. »
Duralube merge în continuare pentru ca naivii sunt pe toate gardurile. La fel merg și magneții pentru consum,, cristalele, sau sectele. Ghicitul in palma e mult mai vechi decât duralube  la fel și dans ul paparudei, însă asta nu le face mai valabile.
Si în multe tari nu-i nicio problema reclama mincinoasă, poți pretinde orice fără sa dovedești nimic și asta e perfect legal 
De "potenți" ce sunt în 30 ani n-au reușit niciodată sa facă un test care sa probeze virtuțile pe care le are.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 10:06:59 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 164
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #287 : Aprilie 18, 2018, 09:03:43 p.m. »
Poveștile aditivilor se cam aseamănă. Cineva descoperă o formulă, dacă are putere financiară încearcă să îl producă și să îl comercializeze, dacă nu, încearcă să găsească pe cineva care are putere financiară să facă asta.
În timpul ăsta giganții din lumea petrolului așteaptă, eventual, dacă li se pare interesant îl bagă la testare și încearcă să îl descompună. Nu de puține ori au fost regăsiți în producția de masă.
De exemplu aditivii pe bază de tungsten sunt descoperiți de ceva vreme dar abia acum au început să se răspândească, Ravenol, Liqui Moly, Eurol promovându-l intens.
Dura Lube a nimerit investitori potenți care l-au promovat foarte deștept. Numai că trebuie să fii legat la ochi să nu vezi că scandalul a fost o făcătură. Cineva a râvnit la el dar nu a reușit. Dura Lube își vede de treabă și rezistă în continuare, probabil au apărut chestii mai interesante pe piață și cine și-l dorea și-a pierdut interesul.
Nu toți aditivii sunt buni și trebuie mare grijă la administrare, implicit dozare dar și un studiu temeinic.
Aditivii de carburanți sunt foarte interesanți dintr-un punct de vedere. Sunt câțiva mari producători de aditivi pe piață care aprovizionează producătorii de carburanți. Lor li-l livrează în concentrații mari și se administrează la nivel de mililitri pe tonă. Pentru că nu se complică cu piața en detail și micii consumatori ei vând unor producători de aditivi pentru publicul larg. Aceștia îi diluează în kerosen și îi livrează la doză sau americanii mai deștepți la canistră. Unui client obișnuit este greu să îi dai o fiolă pe care să o dozeze într-o cantitate de sute de litri de carburant. Și unii toarnă și uită să se oprească, trebuie protejați și aceia.
Sunt o groază de aditivi pe piață și o groază de materiale pe internet dar trebuie să îți placă pentru a aprofunda subiectul.
Un lucru este sigur, nici un inventator de aditivi nu s-a îmbogățit din asta. Cred că rata de succes într-o afacere de producție și comercializare de aditivi este cam aceeași cu câștigul la loterie.


Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-830F folosind Tapatalk

 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #286 : Aprilie 18, 2018, 07:35:28 p.m. »
Duralube au fost investigați și au avut de ales între a dovedi efectele pretinse sau a retrage reclama și o amenda de doua milioane. Au ales a doua varianta. Și nu sunt primii, și foarte probabil nici ultimii.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2722
  • Thanked: 30 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #285 : Aprilie 18, 2018, 06:26:12 p.m. »
Vizavi de duralube. Placebo sau nu, am pus duralube intr-un motor de supernova(1,4 mpi 75 cp pentru cine nu cunoaste) impreuna cu un ulei de motor Castrol 10w60 racing caca maca fugea de dracu o lua. Drept ca motorul avea 20000 si am dat-o la 36000 dar masina mai avida de acceleratii dupa acest tratament nu am vazut. Ca era de la ulei, ca era de la duralube, ca era placebo, ca era rodajul la motor, masina usoara, cutie etajata corespunzator, facea masini mai dotate fara proibleme. Intr-o benzinarie la Giurgeni unul cu Bmw ma intreba ce motor are si cu cine l-am tunat. Nu il depasisem, doar ma tinusem de el.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 06:37:38 p.m. de bogdanpiatra »
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 164
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #284 : Aprilie 18, 2018, 04:52:22 p.m. »
Eu trebuie să îți mărturisesc ceva! Cât am fost în căutarea rețetei pentru a îmi rezolva problemele am citit enorm, scriam pe forumuri, căutam și dădeam explicații, ce mai, era o nebunie! Acum când am rețeta m-am plictisit, am schimbat domeniul de interes. Rezultatele postate nu de mult arată că mi-am îndeplinit obiectivul. Nu mă mai scoate nimeni din 2t-ul și Adizolul meu.
La fel și când cautam uleiul de motor, când am zis că ăsta îmi place, i-am făcut o analiză, am văzut că e ok, gata, căutarea a luat sfârșit! Doamne, câte postări am mai făcut pe forumuri și câte chestii am putut să citesc!
Nu mă mai simt în stare să dau răspunsuri la întrebări. Culmea e că atunci când încă nu aveam garanția că funcționează mă aruncam în discuții și polemici cu multă ușurință. Bani de motorină și timp să fie, am rezerve de aditivare pentru multe mii de kilometri!
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #283 : Aprilie 18, 2018, 02:54:14 p.m. »
O alta problema cu aditivii  - una care se pune de exemplu si la medicamente, pesticide sau E-uri - e "efectul cocktail". Chiar si daca unele dintre ele sunt testate in mod riguros, testele se fac in conditii standard. Si chiar daca in conditiile alea standard sunt benefice sau macar nu fac rau, nimeni nu poate garanta ce se intampla cand aditivii (medicamentele, pesticidele, e-urile) deja existenti sunt amestecati cu altii mai mult mai mai putin artizanali care nu-s in mod normal prezenti in conditiile "standard".   Asta e o situatie care n-a fost testata de fabricantul uleiului sau a carburantului, si practic esti fortat sa ai incredere in pseudo-testele (daca exista si alea) facute de un fabricant obscur de aditiv.

Revenind la 2T, ce zic aia spuneam si noi (adica eu :D ) la inceputul discutiei: un motor facut din start sa mearga cu o motorina foarte fluida trebuie lasat in plata lui. Citeam pe undeva ca pe langa tolerantele extrem de reduse, ca sa compenseze lipsa de lubricitate a motorinei cica la pompele de injectie moderne se folosesc si tot felul de coatinguri cu materiale fistichii (gen teflon insa nu numai). Pe care ar fi mai bine sa nu le scoti din "zona de confort". Daca o pompa e facuta pentru apa, las-o sa pompeze apa, n-o forta sa pompeze marmelada ca s-o ajuti. Mai ales daca impinge 2000 bari.  N-am idee ce are in cap inginerul ala care proiecteaza o pompa de 2000 bari. Insa am proiectat si eu piese de inalta tehnlogie si nu merge pe principiul "fa-o mai groasa ca sa tina mai mult".  Cand vorbim de chestii ultra specializate bunul simt si intuitia nu mai sunt suficiente, trebuie expertiza reala.  O pompa de 2000 bari nu e doar o pompa de 2 bari de 1000 ori mai puternica.

Eu personal ramane sceptic cu efectul de lubrifiere a pompei, cel putin in dozele "uzuale". LA motor diesel modern nu cred ca e necesar, si nici la benzinare (care nu merg nici pe departe cu aceleasi presiuni). Poate sa fie util la un diesel mai vechi, nu zic nu.

Interesant pentru mine ar fi efectul "detergent". Insa ma intreb, pentru a fi mai eficient, care ar fi cea mai buna metoda de administrare? Doze homeopatice tot timpul, sau o doza "soc" gen 1-2% (ca la un motor 2T) pentru 50km, sa zicem inainte de realimentare,  o data la 6 luni?

Si ar fi interesant ar fi si efectul de protectie la rece a motorului, in scurta perioada cat merge "uscat" dupa pornire. Oare o doza homeopata poate ajuta?  Asta e o chestie greu de cuantificat si de testat artizanal (fara sa distrugi motorul :D ).  Intrebarea ma duce cu gandul la o reclama la dura lube care pretindeau ca tratamentul lor permite motorului sa mearga si fara ulei nu stiu cati km. Unii au testat si motorul a mers fara ulei.... fix 17s, motiv pentru care dura lube si-a luat-o in freza. Daca cu 0.15%  (sau 0.3, 0.5%, whatever) ulei 2T in benzina in loc de 17s ar fi capabil sa mearga 5 minute fara ulei, eu unul as deveni cel mai infocat fan. Cine pune la di
spozitie un motor sa testam? :D
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 02:56:10 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 164
  • Thanked: 23 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #282 : Aprilie 18, 2018, 12:25:12 p.m. »
Am vorbit aseară cu băieții de la service care au analizat Vw Golful euro 6 cobai pentru 2t și rezultatul este următorul : creșterea vascositatii motorinei în urma adaosului de ulei 2t nu este banefica sistemului de injecție al motorului respectiv. Deoarece toleranțele sunt infime, pompa de înaltă presiune trebuie să depună un efort suplimentar și injectoarele suferă. În prima fază a părut că este ok dar ulterior au început să se manifeste prin corecții mărite și țăcănit ca de injectoare uzate la doza standard de 5 ml la litrul de motorină, simptome care au fost diminuate la doza de 3 ml dar în continuare prezente. Scăderea și mai mult a dozei de ulei 2t nu mai are sens deoarece nu se mai realizează efecte.
Pe partea de filtru de particule s-au constatat beneficii dar nu atât de evidente ca la un euro 5 de exemplu și zic ei că ar fi din cauza softului mai puțin permisiv.
În concluzie 2t-ul nu afectează în mod negativ filtrul de particule euro 6 însă trebuie să fie tolerat de sistemul de injecție. Trebuie folosite alte soluții pentru lubrifiere suplimentară.
Pentru euro 5 doza optima de ulei 2t este de 3 ml la 10 litri de motorină. Posibil să fie mașini euro 6 care să agreeze acest dozaj dar trebuie descoperite. 1.6 tdi de la grupul VAG în nici un caz.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #281 : Aprilie 18, 2018, 11:52:25 a.m. »
Eu am testat al doilea benzinar : 110cc, monocilindru, 2 supape :D. Rezultatul e mult mai inconcludent decât la citronel. În materie de performante, pe circuitul meu de test sunt identice. Și foarte repetabile, factorul uman fiind irelevant, nu rupe aderenta oricum, etc.
Parametrii motor nu-i pot citi.
Nu e nicio diferența la zgomot (asta chiar ar fi observabil ținând cont ca e decapotat :D  )
Din fericire, ca și la citronel nu exista nici efecte negative.
Cantitatea a fost 5ml/4l benzina. As putea eventual sa măresc concentratia.

Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline marius_f

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 296
  • Thanked: 3 times
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda octavia 2, 2.0 tdi dsg
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #280 : Aprilie 18, 2018, 09:38:05 a.m. »
Salut
Revin cu pareri si impresii dupa aprox 6-700 km parcursi cu amestec de ulei 2T Mobil in motorina
Am optat pt acest amestec de ulei in motorina doar pt protectia injectoarelor, pompei si ce acareturi or mai fi pe acolo ...
Aveam ceva corectii la injectoare, dar nimic de ingrijorat, dupa spusele mecanicilor
Nu aveam zgomot de bataie la injectoare, ''rontaieli'' sau alte zgomote ciudate

Nu am foarte multe sa va spun fiindca nu am apucat sa o pun pe VCDS, cel mai probabil in we

Insa de cand am inceput sa folosesc acest amestec
- Zgomotul motorului s-a redus destul de bine
- Motorul toarce mai frumos si ''rotund''
- Consumul de motorina, observ ca s-a redus si el, cel putin in exterior
Spun asta deoarece am reusit sa scot un consum de 4,5% cu clima pornita, pe un drum pe care nu am reusit niciodata sa scot sub 5%
Nu am retinut viteza medie, dar stiu ca am mers cu 60-80 si 120 km/h pe distante relativ lungi
- Au disparut unele mici trepidatii/intreruperi aleatorii si neregulate ale motorului la relanti
- In ceea ce priveste puterea nu am cosntatat vreo diferenta semnificativa, adica nu a devenit supersonica dar nici nu s-a ''puturosit''
Oricum eu sunt genul de om care merge calm, fara smuceli,fortari ale masinii, dar imi place sa stiu ca am acolo ceva caluti atunci cand intru in depasiri

In ceea ce priveste cantitatea de ulei folosita pt amestec
Initial am folosit 50ml ulei / 10L motorina - motorina folosita este Standard de la Lukoil, am renuntat la Ecto fiindca vad ca ii place mai mult Standard cu amestec ulei 2T
Masina se comporta ok, insa uneori dimineata la prima cheie aveam o pornire mai zdruncinata, mai brutala, a motorului
Asa ca am inceput sa reduc doza la 40ml - 30 ml - si aici am si ramas la 30ml ulei / 10L motorina si prima pornire a revenit la normal

Fiind totusi sceptic in ceea ce priveste calitatea simturilor mele, la una dintre alimentari am renuntat sa mai adaug si ulei 2T
Masina si-a revenit imediat la vechiurile obiceiuri si anume acele trepidatii / mici intreruperi ale motorului
Asa ca i-am facut o intravenoasa cu 30 ml ulei si totul a revenit la normal, au disparut acele intreruperi neregulate ale motorului

In concluzie, parerea mea este ca acest ulei chiar are efecte benefice, cel putin asupra masinii mele

Cam asta ar fi ceea ce pot spune pana acum
Am sa revin cu detalii dupa ce voi depasi 1000 km cu acest amestec, insa mai dureaza ceva timp fiindca momentan masina se afla in service pt o lucrare mai demult planificata si anume reconditionare turbina

Multumesc mult colegilor si in special lui CyborgSky11 si lui TLGTLC pt amabilitatea si rabdarea avuta pt a-mi furniza detaliile necesare
 

Offline CyborgSky11

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 246
  • Thanked: 11 times
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #279 : Aprilie 15, 2018, 09:14:33 a.m. »
Sko zine si noua diferentele constructive  ale motorului E4 versus E5 sau 6. Si ce ,,ataca,, 2T la ele ! poti cauta pe goagle :039:
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”  „Prostia şi îngâmfarea sunt două surori care foarte rar se despart.”
 

 

* Subiecte recente

Probleme clima/ac de Alunakis
[Azi la 06:38:34 p.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de james kilowatt
[Azi la 11:14:35 a.m.]


Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break de vizitator
[Azi la 10:32:27 a.m.]


Probleme tehnice 1.4 16v de A V A T A R
[Azi la 09:50:17 a.m.]


schimbare placute frane si disc frana de Avenger
[Aprilie 17, 2018, 08:26:57 p.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Aprilie 17, 2018, 06:10:21 p.m.]


Schimbare parbriz Skoda de M i c u t z u
[Aprilie 17, 2018, 04:08:37 a.m.]


instalare camera foto spate de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 08:58:59 p.m.]


Mica si incapatoare! Skoda Roomster 1.6 tdi de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 06:27:40 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Aprilie 16, 2018, 02:42:48 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Aprilie 16, 2018, 02:06:36 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de vizitator
[Aprilie 16, 2018, 11:15:21 a.m.]


Anvelope de iarna de aurelceferistul
[Aprilie 16, 2018, 09:43:20 a.m.]


Problema Keyless de SkSp99
[Aprilie 16, 2018, 09:32:16 a.m.]


MOTORIZARE 1,4 MPi 80 CP de nicudica
[Aprilie 16, 2018, 12:58:53 a.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Aprilie 15, 2018, 05:33:43 p.m.]


Handsfree Octavia 3 A7?!? de Jeanne
[Aprilie 15, 2018, 11:30:47 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Aprilie 15, 2018, 09:08:19 a.m.]


coduri erori vag de bombuka
[Aprilie 13, 2018, 10:43:02 p.m.]


Upgrade de la lumini de zi bec normal la lumini de zi cu led de CristianH
[Aprilie 13, 2018, 03:45:24 p.m.]


Vand navigatie Android Skoda/VW de asterix
[Aprilie 13, 2018, 03:15:54 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de james kilowatt
[Aprilie 13, 2018, 03:12:24 p.m.]


Octavia II Facelift 1.6 TDI CR Black Magic de LNT
[Aprilie 12, 2018, 04:14:30 p.m.]


Front Assist - Octavia 3 2014 de razvansocolov
[Aprilie 11, 2018, 10:14:34 a.m.]


Stiri, teste, recenzii, opinii de Sorinn
[Aprilie 10, 2018, 07:57:32 p.m.]


New Skoda OCTAVIA - 1.6 CR TDI FL de Givacom
[Aprilie 10, 2018, 05:57:44 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Aprilie 10, 2018, 03:28:18 p.m.]


Petrolierul si marele alb de bogdanpiatra
[Aprilie 09, 2018, 10:18:13 p.m.]


Durata livrare Karoq 1.5 tsi de Cheeta
[Aprilie 08, 2018, 11:36:49 p.m.]