Autor Subiect: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?  (Citit de 19524 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2048
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #288 : Aprilie 18, 2018, 10:03:24 p.m. »
Duralube merge în continuare pentru ca naivii sunt pe toate gardurile. La fel merg și magneții pentru consum,, cristalele, sau sectele. Ghicitul in palma e mult mai vechi decât duralube  la fel și dans ul paparudei, însă asta nu le face mai valabile.
Si în multe tari nu-i nicio problema reclama mincinoasă, poți pretinde orice fără sa dovedești nimic și asta e perfect legal 
De "potenți" ce sunt în 30 ani n-au reușit niciodată sa facă un test care sa probeze virtuțile pe care le are.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 10:06:59 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #287 : Aprilie 18, 2018, 09:03:43 p.m. »
Poveștile aditivilor se cam aseamănă. Cineva descoperă o formulă, dacă are putere financiară încearcă să îl producă și să îl comercializeze, dacă nu, încearcă să găsească pe cineva care are putere financiară să facă asta.
În timpul ăsta giganții din lumea petrolului așteaptă, eventual, dacă li se pare interesant îl bagă la testare și încearcă să îl descompună. Nu de puține ori au fost regăsiți în producția de masă.
De exemplu aditivii pe bază de tungsten sunt descoperiți de ceva vreme dar abia acum au început să se răspândească, Ravenol, Liqui Moly, Eurol promovându-l intens.
Dura Lube a nimerit investitori potenți care l-au promovat foarte deștept. Numai că trebuie să fii legat la ochi să nu vezi că scandalul a fost o făcătură. Cineva a râvnit la el dar nu a reușit. Dura Lube își vede de treabă și rezistă în continuare, probabil au apărut chestii mai interesante pe piață și cine și-l dorea și-a pierdut interesul.
Nu toți aditivii sunt buni și trebuie mare grijă la administrare, implicit dozare dar și un studiu temeinic.
Aditivii de carburanți sunt foarte interesanți dintr-un punct de vedere. Sunt câțiva mari producători de aditivi pe piață care aprovizionează producătorii de carburanți. Lor li-l livrează în concentrații mari și se administrează la nivel de mililitri pe tonă. Pentru că nu se complică cu piața en detail și micii consumatori ei vând unor producători de aditivi pentru publicul larg. Aceștia îi diluează în kerosen și îi livrează la doză sau americanii mai deștepți la canistră. Unui client obișnuit este greu să îi dai o fiolă pe care să o dozeze într-o cantitate de sute de litri de carburant. Și unii toarnă și uită să se oprească, trebuie protejați și aceia.
Sunt o groază de aditivi pe piață și o groază de materiale pe internet dar trebuie să îți placă pentru a aprofunda subiectul.
Un lucru este sigur, nici un inventator de aditivi nu s-a îmbogățit din asta. Cred că rata de succes într-o afacere de producție și comercializare de aditivi este cam aceeași cu câștigul la loterie.


Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-830F folosind Tapatalk

 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2048
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #286 : Aprilie 18, 2018, 07:35:28 p.m. »
Duralube au fost investigați și au avut de ales între a dovedi efectele pretinse sau a retrage reclama și o amenda de doua milioane. Au ales a doua varianta. Și nu sunt primii, și foarte probabil nici ultimii.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2828
  • Thanked: 34 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #285 : Aprilie 18, 2018, 06:26:12 p.m. »
Vizavi de duralube. Placebo sau nu, am pus duralube intr-un motor de supernova(1,4 mpi 75 cp pentru cine nu cunoaste) impreuna cu un ulei de motor Castrol 10w60 racing caca maca fugea de dracu o lua. Drept ca motorul avea 20000 si am dat-o la 36000 dar masina mai avida de acceleratii dupa acest tratament nu am vazut. Ca era de la ulei, ca era de la duralube, ca era placebo, ca era rodajul la motor, masina usoara, cutie etajata corespunzator, facea masini mai dotate fara proibleme. Intr-o benzinarie la Giurgeni unul cu Bmw ma intreba ce motor are si cu cine l-am tunat. Nu il depasisem, doar ma tinusem de el.
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 06:37:38 p.m. de bogdanpiatra »
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #284 : Aprilie 18, 2018, 04:52:22 p.m. »
Eu trebuie să îți mărturisesc ceva! Cât am fost în căutarea rețetei pentru a îmi rezolva problemele am citit enorm, scriam pe forumuri, căutam și dădeam explicații, ce mai, era o nebunie! Acum când am rețeta m-am plictisit, am schimbat domeniul de interes. Rezultatele postate nu de mult arată că mi-am îndeplinit obiectivul. Nu mă mai scoate nimeni din 2t-ul și Adizolul meu.
La fel și când cautam uleiul de motor, când am zis că ăsta îmi place, i-am făcut o analiză, am văzut că e ok, gata, căutarea a luat sfârșit! Doamne, câte postări am mai făcut pe forumuri și câte chestii am putut să citesc!
Nu mă mai simt în stare să dau răspunsuri la întrebări. Culmea e că atunci când încă nu aveam garanția că funcționează mă aruncam în discuții și polemici cu multă ușurință. Bani de motorină și timp să fie, am rezerve de aditivare pentru multe mii de kilometri!
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2048
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #283 : Aprilie 18, 2018, 02:54:14 p.m. »
O alta problema cu aditivii  - una care se pune de exemplu si la medicamente, pesticide sau E-uri - e "efectul cocktail". Chiar si daca unele dintre ele sunt testate in mod riguros, testele se fac in conditii standard. Si chiar daca in conditiile alea standard sunt benefice sau macar nu fac rau, nimeni nu poate garanta ce se intampla cand aditivii (medicamentele, pesticidele, e-urile) deja existenti sunt amestecati cu altii mai mult mai mai putin artizanali care nu-s in mod normal prezenti in conditiile "standard".   Asta e o situatie care n-a fost testata de fabricantul uleiului sau a carburantului, si practic esti fortat sa ai incredere in pseudo-testele (daca exista si alea) facute de un fabricant obscur de aditiv.

Revenind la 2T, ce zic aia spuneam si noi (adica eu :D ) la inceputul discutiei: un motor facut din start sa mearga cu o motorina foarte fluida trebuie lasat in plata lui. Citeam pe undeva ca pe langa tolerantele extrem de reduse, ca sa compenseze lipsa de lubricitate a motorinei cica la pompele de injectie moderne se folosesc si tot felul de coatinguri cu materiale fistichii (gen teflon insa nu numai). Pe care ar fi mai bine sa nu le scoti din "zona de confort". Daca o pompa e facuta pentru apa, las-o sa pompeze apa, n-o forta sa pompeze marmelada ca s-o ajuti. Mai ales daca impinge 2000 bari.  N-am idee ce are in cap inginerul ala care proiecteaza o pompa de 2000 bari. Insa am proiectat si eu piese de inalta tehnlogie si nu merge pe principiul "fa-o mai groasa ca sa tina mai mult".  Cand vorbim de chestii ultra specializate bunul simt si intuitia nu mai sunt suficiente, trebuie expertiza reala.  O pompa de 2000 bari nu e doar o pompa de 2 bari de 1000 ori mai puternica.

Eu personal ramane sceptic cu efectul de lubrifiere a pompei, cel putin in dozele "uzuale". LA motor diesel modern nu cred ca e necesar, si nici la benzinare (care nu merg nici pe departe cu aceleasi presiuni). Poate sa fie util la un diesel mai vechi, nu zic nu.

Interesant pentru mine ar fi efectul "detergent". Insa ma intreb, pentru a fi mai eficient, care ar fi cea mai buna metoda de administrare? Doze homeopatice tot timpul, sau o doza "soc" gen 1-2% (ca la un motor 2T) pentru 50km, sa zicem inainte de realimentare,  o data la 6 luni?

Si ar fi interesant ar fi si efectul de protectie la rece a motorului, in scurta perioada cat merge "uscat" dupa pornire. Oare o doza homeopata poate ajuta?  Asta e o chestie greu de cuantificat si de testat artizanal (fara sa distrugi motorul :D ).  Intrebarea ma duce cu gandul la o reclama la dura lube care pretindeau ca tratamentul lor permite motorului sa mearga si fara ulei nu stiu cati km. Unii au testat si motorul a mers fara ulei.... fix 17s, motiv pentru care dura lube si-a luat-o in freza. Daca cu 0.15%  (sau 0.3, 0.5%, whatever) ulei 2T in benzina in loc de 17s ar fi capabil sa mearga 5 minute fara ulei, eu unul as deveni cel mai infocat fan. Cine pune la di
spozitie un motor sa testam? :D
« Ultima Modificare: Aprilie 18, 2018, 02:56:10 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #282 : Aprilie 18, 2018, 12:25:12 p.m. »
Am vorbit aseară cu băieții de la service care au analizat Vw Golful euro 6 cobai pentru 2t și rezultatul este următorul : creșterea vascositatii motorinei în urma adaosului de ulei 2t nu este banefica sistemului de injecție al motorului respectiv. Deoarece toleranțele sunt infime, pompa de înaltă presiune trebuie să depună un efort suplimentar și injectoarele suferă. În prima fază a părut că este ok dar ulterior au început să se manifeste prin corecții mărite și țăcănit ca de injectoare uzate la doza standard de 5 ml la litrul de motorină, simptome care au fost diminuate la doza de 3 ml dar în continuare prezente. Scăderea și mai mult a dozei de ulei 2t nu mai are sens deoarece nu se mai realizează efecte.
Pe partea de filtru de particule s-au constatat beneficii dar nu atât de evidente ca la un euro 5 de exemplu și zic ei că ar fi din cauza softului mai puțin permisiv.
În concluzie 2t-ul nu afectează în mod negativ filtrul de particule euro 6 însă trebuie să fie tolerat de sistemul de injecție. Trebuie folosite alte soluții pentru lubrifiere suplimentară.
Pentru euro 5 doza optima de ulei 2t este de 3 ml la 10 litri de motorină. Posibil să fie mașini euro 6 care să agreeze acest dozaj dar trebuie descoperite. 1.6 tdi de la grupul VAG în nici un caz.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2048
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #281 : Aprilie 18, 2018, 11:52:25 a.m. »
Eu am testat al doilea benzinar : 110cc, monocilindru, 2 supape :D. Rezultatul e mult mai inconcludent decât la citronel. În materie de performante, pe circuitul meu de test sunt identice. Și foarte repetabile, factorul uman fiind irelevant, nu rupe aderenta oricum, etc.
Parametrii motor nu-i pot citi.
Nu e nicio diferența la zgomot (asta chiar ar fi observabil ținând cont ca e decapotat :D  )
Din fericire, ca și la citronel nu exista nici efecte negative.
Cantitatea a fost 5ml/4l benzina. As putea eventual sa măresc concentratia.

Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline marius_f

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2015
  • Locaţia: craiova
  • Mesaje postate: 390
  • Thanked: 5 times
  • Doar Inscris
  • Auto: Octavia 2, 2.0 tdi, bkd, dsg
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #280 : Aprilie 18, 2018, 09:38:05 a.m. »
Salut
Revin cu pareri si impresii dupa aprox 6-700 km parcursi cu amestec de ulei 2T Mobil in motorina
Am optat pt acest amestec de ulei in motorina doar pt protectia injectoarelor, pompei si ce acareturi or mai fi pe acolo ...
Aveam ceva corectii la injectoare, dar nimic de ingrijorat, dupa spusele mecanicilor
Nu aveam zgomot de bataie la injectoare, ''rontaieli'' sau alte zgomote ciudate

Nu am foarte multe sa va spun fiindca nu am apucat sa o pun pe VCDS, cel mai probabil in we

Insa de cand am inceput sa folosesc acest amestec
- Zgomotul motorului s-a redus destul de bine
- Motorul toarce mai frumos si ''rotund''
- Consumul de motorina, observ ca s-a redus si el, cel putin in exterior
Spun asta deoarece am reusit sa scot un consum de 4,5% cu clima pornita, pe un drum pe care nu am reusit niciodata sa scot sub 5%
Nu am retinut viteza medie, dar stiu ca am mers cu 60-80 si 120 km/h pe distante relativ lungi
- Au disparut unele mici trepidatii/intreruperi aleatorii si neregulate ale motorului la relanti
- In ceea ce priveste puterea nu am cosntatat vreo diferenta semnificativa, adica nu a devenit supersonica dar nici nu s-a ''puturosit''
Oricum eu sunt genul de om care merge calm, fara smuceli,fortari ale masinii, dar imi place sa stiu ca am acolo ceva caluti atunci cand intru in depasiri

In ceea ce priveste cantitatea de ulei folosita pt amestec
Initial am folosit 50ml ulei / 10L motorina - motorina folosita este Standard de la Lukoil, am renuntat la Ecto fiindca vad ca ii place mai mult Standard cu amestec ulei 2T
Masina se comporta ok, insa uneori dimineata la prima cheie aveam o pornire mai zdruncinata, mai brutala, a motorului
Asa ca am inceput sa reduc doza la 40ml - 30 ml - si aici am si ramas la 30ml ulei / 10L motorina si prima pornire a revenit la normal

Fiind totusi sceptic in ceea ce priveste calitatea simturilor mele, la una dintre alimentari am renuntat sa mai adaug si ulei 2T
Masina si-a revenit imediat la vechiurile obiceiuri si anume acele trepidatii / mici intreruperi ale motorului
Asa ca i-am facut o intravenoasa cu 30 ml ulei si totul a revenit la normal, au disparut acele intreruperi neregulate ale motorului

In concluzie, parerea mea este ca acest ulei chiar are efecte benefice, cel putin asupra masinii mele

Cam asta ar fi ceea ce pot spune pana acum
Am sa revin cu detalii dupa ce voi depasi 1000 km cu acest amestec, insa mai dureaza ceva timp fiindca momentan masina se afla in service pt o lucrare mai demult planificata si anume reconditionare turbina

Multumesc mult colegilor si in special lui CyborgSky11 si lui TLGTLC pt amabilitatea si rabdarea avuta pt a-mi furniza detaliile necesare
 

Offline CyborgSky11

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Mures
  • Mesaje postate: 299
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #279 : Aprilie 15, 2018, 09:14:33 a.m. »
Sko zine si noua diferentele constructive  ale motorului E4 versus E5 sau 6. Si ce ,,ataca,, 2T la ele ! poti cauta pe goagle :039:
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”  „Prostia şi îngâmfarea sunt două surori care foarte rar se despart.”
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #278 : Aprilie 14, 2018, 03:19:17 p.m. »
@Sko7001 mulțumesc pentru părerile tale, posibil ca mașina mea sa fie specială! Mare noroc am avut cu ea! Până acum schimbam injectoare de mult, stăteam cu dpf-ul în 8-9 hPa la relanti și probabil îi făceam vânt.
Lasă că ne auzim la 70000 de kilometri, și eu eram mândru de mașina mea și spuneam că uite ce treabă bună au făcut ăștia de au construit-o! Nu mai ai mult și te așteptăm la rubrica tehnică să îți plângi amarul! Nu mai e mult!
 

Offline Sko7001

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Sep 2016
  • Locaţia: Romania
  • Mesaje postate: 133
  • Thanked: 4 times
  • Pasionat
  • Auto: 03-1.6 TDI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #277 : Aprilie 14, 2018, 08:14:03 a.m. »
Este util, in special la motorizarile clasice fara multa ultra-tehnologie si cu norma Euro cel mult 4. Cu cat motorul e mai simplu si norma mai redusa, cu atat uleiul 2T aduce satisfactii mai mari cu batai de cap ce tind spre minim.


Ai spus esenta, bravo !
Si eu sunt de aceasi parere si am scris asta, pana la E4 este ok sa pui 2T, aduce beneficii, la E5 nu se mai simte aproape niciun beneficiu, iar de la E6 in sus aduce mari dezavantaje pe parte de componente auxiliare afectate de efectele adverse ale uleiului si nu aduce niciun beneficiu.


Cat despre temperaturi, e adevarat ca am condus numai diesel de la E3 in sus, deci ma refeream la experienta proprie cand am spus ca la 30-40 grade celsius trag extraordinar de bine. Practic este liniara puterea acestora functie de temperatura in crestere, exact cum este invers proportional la benzinare aspirate orice cu norma euro.


Cum tragea motorul lesinat la 35 de grade pe dacia mea non-euro in anii 90 si skoda 120, asa trage si acum orice benzinar aspirat euro 6.
La TSI nu stiu cum e caci nu am condus pana acum, dar tind sa cred ca e acelasi rezultat, dar mai putin simtibil.
Principiul este acelasi, adica o cantitate mai mica de oxigen in aer cald, genereaza la benzina o putere mult scazuta prin bucla inchisa cu lambda 1, care limiteaza timpii de injectie/avansul si implicit puterea motorului.
Pot spune ca de la motoare E2 in sus cu functionare in bucla inchisa reala, benzinarele sunt mult mai afectate de temperaturile mari vs benzinarele fara sonda lambda.





 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #276 : Aprilie 13, 2018, 01:44:43 p.m. »
În așteptarea rezultatelor de la Golf VII vi le arăt pe ale mele.
https://drive.google.com/file/d/1M8sengrFEhJxT5DmowX37srftrM2aZzx/view?usp=drivesdk
Ulei Liqui Moly 1052 în rație de 30 ml la 10 litri de motorină și Adizol T4 în rație de 1,7 ml la 10 litri de motorină.
După ce mi-am însușit lecțiile primite despre care am vorbit în jurnalul meu de bord am obținut pe Tulcea - Murighiol un consum de 4 litri/100 km cu o viteza medie de 75 km/h și un consum de 4,4 litri/100 km cu o viteza medie de 80 km/h. Motorina utilizată a fost cea Standard de la Lukoil. Nu am folosit aerul condiționat pentru că încă nu este nevoie de el deoarece temperatura este în zona de 14-16 grade.
Rămăsesem dator cu o poză a țevii de eșapament. Este curată dar am stat în genunchi ca să o fac și lumina nu a fost prea grozavă. Când voi urca mașina pe un elevator voi încerca să fac una mai clară.

Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-830F folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: Aprilie 13, 2018, 01:47:08 p.m. de TLGTLC »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2048
  • Thanked: 43 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #275 : Aprilie 11, 2018, 10:27:45 a.m. »
Corecția la injectoare nu este după mine un efect care sa descrie funcționarea motorului și nu descriu nici durabilitatea lui.
Și nici n-am fost ironic in postul precedent, chiar cred ca observația cu efectele extraordinare și pacostea e corecta.
« Ultima Modificare: Aprilie 11, 2018, 10:29:37 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline TLGTLC

  • Expert
  • ***
  • Joined: Nov 2016
  • Locaţia: Tulcea
  • Mesaje postate: 208
  • Thanked: 27 times
  • Niciodata nu am zis NU pâna nu m-am dumirit.
  • Auto: Skoda Roomster 1.6 tdi
Re: Ulei amestec 2T in motorina / benzina ?
« Răspuns #274 : Aprilie 11, 2018, 09:53:27 a.m. »
Nu ma înțelege greșit, și eu cred ca uleiul 2t ar putea fi util. Nu despre asta e vorba.
Deși am tot scris că la injectoare piezzo, uleiul trebuie administrat cu grijă pentru că toleranțele injectoarelor sunt mici și asta se traduce în corecții mărite și chiar bătăi la rece, nu cred că citește nimeni topicurile cap coadă. Se încearcă cu o rație mică gen 2,5-3 ml pe litrul de motorină, se circulă o perioadă, se monitorizează valorile. Dacă totul e ok se încearcă creșterea dozei, dacă nu, se diluează cu motorină pana la dozajul optim. Numai că se toarnă direct dozajul menționat pe toate forumurile, cel de 5 ml pe litru și începe distracția. Cineva a sesizat că are ronțăit de injectoare după adăugarea 2t și în loc să dilueze cu motorină a mai turnat ulei crezând că are injectoarele duse. A ieșit ceva urât din treaba asta, mașina a fost ok dar pe mine m-a umplut de respect.
Apoi se mută discuția în zona ailaltă. Că nu se simte nici un efect la doze mici. Acum ce se vrea? Să devină dieselul benzinar? Se monitorizează cu diagnoza dacă se produce efecte. Dacă diagnoza spune că da, mergi cu doza aia mică chiar dacă nu ai obținut liniștea dorită! Dacă diagnoza spune că nu sunt efecte pozitive nici cu doza diminuată atunci asta a fost, găsește altă rezolvare! Pentru că majoritatea celor care încearcă nu o fac pentru prevenție ci pentru a repara.
Și tot timpul există tendința asta de a pune mai mult pentru un plus de efect. De exemplu Diesel Schmier, am întâlnit persoană care punea un flacon la 20 litri de motorină motivând că mașina lui se aude foarte frumos. Ori doza este creată pentru a fi utilizată în 80 litri de motorină, noroc că este inofensiv.
Vorbeam cu niște posturi în urmă că am băgat motorina Ecto, am făcut-o pentru a redemonstra că motorina scumpă crește corecțiile. Merge fin dar la relanti îți vine să o oprești.
« Ultima Modificare: Aprilie 11, 2018, 10:01:56 a.m. de TLGTLC »
 

 

* Subiecte recente

Lumina ambientala de Victor22
[Azi la 07:20:10 p.m.]


indicator motorina / sonda litrometrica - o ia razna de marius_f
[August 17, 2018, 07:50:21 p.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[August 17, 2018, 09:57:43 a.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de A V A T A R
[August 16, 2018, 07:50:51 p.m.]


Zgomot la pornire dimineata 2.0 tdi dsg 4x4 de Bogdanstoica
[August 16, 2018, 07:00:30 a.m.]


Consum ulei de HitmaN1
[August 15, 2018, 10:07:51 p.m.]


Led portbagaj de sebi1791
[August 15, 2018, 04:01:28 p.m.]


Octavia 3 Fl Combi 1.4 TSI de Andrei1980
[August 14, 2018, 09:27:59 a.m.]


Totul despre cutia DSG de rvn
[August 13, 2018, 05:07:12 p.m.]


Golf 7 GTI de james kilowatt
[August 13, 2018, 04:36:50 p.m.]


Lipsa senzori uzura placute frana Octavia 3 de Sorinn
[August 13, 2018, 11:21:47 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de cirsteammm
[August 13, 2018, 09:59:36 a.m.]


Martor presiune ulei aprins de CyborgSky11
[August 13, 2018, 09:05:48 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[August 10, 2018, 08:15:54 p.m.]


Skoda Fabia 1.0 MPI 75CP Smart de A V A T A R
[August 10, 2018, 07:08:52 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de CyborgSky11
[August 10, 2018, 08:47:44 a.m.]


Ulei motor Valvoline 10w40 MaxLife - sigilat ! de A V A T A R
[August 09, 2018, 07:27:36 p.m.]


Impresii despre service de sorinenciu
[August 09, 2018, 06:43:36 p.m.]


Alta Octavia 3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG de Sorinn
[August 09, 2018, 11:36:47 a.m.]


Motorizari ale membrilor Skoda-club de Bogdanstoica
[August 09, 2018, 07:51:49 a.m.]


placute de frana de sunshine
[August 09, 2018, 01:08:55 a.m.]


Pornire grea la rece Skoda Octavia 3 1.6 TDI de B y t e m a n
[August 08, 2018, 06:24:23 p.m.]


MOTORIZARE 1.6 102 CP - OCTAVIA 2 de sunshine
[August 08, 2018, 05:57:02 p.m.]


coduri erori vag de alexxutzu
[August 08, 2018, 03:34:44 p.m.]


Motorizare 1.4 TSI 122/140/150 cp de argesel
[August 08, 2018, 01:36:38 p.m.]


Stiri, teste, recenzii, opinii de james kilowatt
[August 07, 2018, 03:22:30 p.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de bogdanpiatra
[August 07, 2018, 08:28:28 a.m.]


Drivetest: Nissan Pulsar 2016 1.2t benzina 115CP CVT de james kilowatt
[August 06, 2018, 07:31:35 p.m.]


OCTAVIA 4x4 WHM de M i c u t z u
[August 04, 2018, 05:52:25 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de M i c u t z u
[August 02, 2018, 05:05:28 p.m.]