Autor Subiect: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)  (Citit de 19884 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2723
  • Thanked: 30 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #177 : Ianuarie 16, 2018, 04:29:50 p.m. »
Cine mai vorbeste acum de mecanica buna la grupul vag?
Vad ca au pus o groaza de tpi-uri: vaselina la bucse, vaselina la burduf planetare, etc, cred ca l-au angajat pe Vaselina.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #176 : Ianuarie 16, 2018, 03:57:53 p.m. »
Nu-mi place finisarea interioara. Uite in poza cum se "imbina" scaunele.  Mocheta pare pusa cu furca, iar plasticele portierelor din spate scartaie deja. O avea mecanica buna, insa atentia la detalii e jalnica chiar si pentru cineva care nu are pretentii de Audi.
Parerea presei auto conteaza foarte putin pentru mine, nu e obligatoriu ca gusturile mele si ale unui jurnalist oarecare sa coincida.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4397
  • Thanked: 19 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #175 : Ianuarie 16, 2018, 03:37:33 p.m. »
Cum?? Nu iti place Karoq? E f laudata in review-uri pe internet, ca fiind ,,the best SUV''. Inca nu am vazut-o, nu pot sa ma pronunt, insa ma asteptam sa ai o parere mai buna despre ea.  ninja3
Altceva nu inteleg: de ce nu iti plac Kodiaq si Superb? Mi se par f reusite amandoua, mai ales Superb . Sunt atent asamblate, usi silentioase, materiale moi, spatiu cat cuprinde...doua modele reusite, dupa parerea mea.
Cat despre scumpit, cam ai dreptate: Superbul este doar cu cateva sute de euro mai ieftin decat Passaat-ul si (din pacate) are si dotari mai putinele.
« Ultima Modificare: Ianuarie 16, 2018, 03:39:25 p.m. de vizitator »
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #174 : Ianuarie 16, 2018, 11:04:10 a.m. »
Ieri am fost la salonul auto, si sincer din ce-am vazut pe acolo nu m-a dat nimic pe spate. Cred ca daca ar fi sa-mi cumpar maine o masina as ezita intre Golf/I30/Peugeot308, eventual una din versiunile pe steroizi (GTI/N/GTI).  I30 are chiar materiale bune in interior.

Am vazut Skoda Karoq, insa m-a dezamagit rau. Pare facuta din saracie, la f.tu-i masa. Plastice de cacao, cele de pe portierele din spate scartaiau deja cand apasai pe ele, iar din portbagaj putea sa treaca o pisica in cabina printre scaune.  Si nu exagerez (decat putin :D ), am si poza.  Nici pe superb n-as mai da banii, s-au scumpit serios si n-au castigat mare lucru, ba chiar unele au fost pierdute (gen grilele de ventilare in spate).

Subtire rau progresul. Nici macar hibridele nu par sa fie evoluat prea tare.  In rest toata lumea copie pe toata lumea, toti parca au gamele trase la indigo, o explozie de SUV-uri "clasa B" inghesuite care triseaza care mai de care la emisiile de chestii, leji, tablete android cu roti si fie materiale ieftinache fie niste scoruri de parca ar fi facute din aur.

Au adus si nou Duster, insa un m-am putut urca in el.... era cea mai mare coada din tot salonul, comparabila doar cu Tesla...
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #173 : Ianuarie 14, 2018, 12:18:05 p.m. »
Prin zona mea preturile la închiriat mașini au scăzut foarte mult. Pentru we închiriezi "traditional", car sharing e bun pentru trasee scurte în oraș.
À apărut și un soi de airbnb auto, se cheamă drivy și închiriezi mașini de la particulari. Nu-s neapărat noi însă sunt ieftine ca braga. Și totul se face prin aplicație, primire, predare, poze, asigurarea etc.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2597
  • Thanked: 13 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #172 : Ianuarie 14, 2018, 05:27:32 a.m. »
Cum e Audi-ul cu tractiune fata competitor pentru Stinger RWD? :)

Audi S5 pentru Stinger AWD :)

Nu stiu mai nimic de Stinger decat ca toti jurnalistii o lauda (cum au facut cu Alfa Giulia) si o compara cu Audi S5 sau BMW 340i.


Servicii de car sharing am folosit si eu prin Seattle un timp pana ce am ajuns sa platesc mai mult pe luna decat masina + asigurare. Ca sa te duci in oras cum a zis James, sunt ideale doar ca eu am un alt stil de mers si anume weekend cu plecat dimineata si intors dupa-amiaza/seara. Si cand zic munti, ma refer la 30min-1h-1.5h de condus in functie de unde ma duc. Am facut treaba asta 4 weekenduri si am ajuns la 600$. (in weekend masinile de la car-sharing sunt mult mai scumpe).


Cert e ca masina mea 5 zile cam nu face nimic. Poate pe la anul cand o sa ma mut :D
« Ultima Modificare: Ianuarie 14, 2018, 05:38:45 a.m. de Iulian M »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #171 : Ianuarie 14, 2018, 01:10:24 a.m. »
Tocmai asta e motivul pentru care din ce în ce mai mulți renunță la mașini pur și simplu și apelează la car sharing. Scoți telefonul, îți zice unde-i cea mai apropiata mașina, o descui cu telefonul, o birjaresti, o abandonezi si plătești la minut. Și nu-ți bați capul s-o cumperi, s-o asiguri, să-i faci revizii, să-i dai kilometrajul înapoi (sau înainte, în cazul unora :D ), s-o vinzi, etc.
La mine sistemul nu e încă perfect (trebuie s-o abandonezi doar în anumite zone, n-o poți abandonate la aeroport...) însa chiar și asa convinge din ce în ce mai mulți clienți. Și au și mașini simpatice (drive now are BMW și mini)


Si asta după ce părerea mea ar fi putea fi detaliul cate sa compenseze defectul principal al masonilor electrice - autonomia / timpul de încărcare . S-ar putea sa nu-mi mai  trebuiască o mașină sa ajung la la Berlin sau la Roma, situație  în care o mașină electrica e varza.  Îmi trebuie de fapt o mașină cu care ajung de acasă la gara (sau aeroport) , o abandonez acolo apoi ma urc într-un tren de mare viteza, citesc liniștit internetul și de acolo iau alta pana la hotel.Eventual asta plătind  doar un bilet unic printr-o aplicație care se ocupa de tot.
Ca o asemenea mașina are doar 200km autonomie reala și are nevoie de de o ora sa se încarce devine irelevant.
Iar mașina abandonata de mine la gara nu zace nefolosita 95% din timp, ocupand spațiul din oraș  degeaba  asa cum o face cvasototalitatea mașinilor, , ci o ia 10 secunde mai târziu un scoțian care tocmai s-a dat jos din eurostar ca să ajungă la hotel. In felul în 75% din parcări am putea planta panseluțe.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Stef13

Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #170 : Ianuarie 14, 2018, 12:08:05 a.m. »
După mine întreaga industrie trebuie să-și regăsească sensul. Altfel suferă grav de sindromul tehnologiilor învechite : depun eforturi din ce în ce mai mari ca să obțină rezultate din ce în ce mai reduse. Fac o sofisticaraie tehnologica halucinanta ca să mai câștige 2% la eficienta sub capota (de care putini clienți sunt la curent)   și apoi taie costurile la plasticul cu care intri în contact permanent.
Sau poate viitorul e sa nu mai cumpărăm mașini ci transport ("conectat" și intermodal) , însa in cazul asta industria auto va deveni una minora, pentru ca numărul de mașini ar putea scădea foarte mult (unii zic chiar la o zecime din ce avem acum).  Avantajul fiind ca în loc de parcări o sa avem parcuri in orașe.
Sensul e dat de schimbarea stilului de viata. Masinile au devenit ca telefoanele mobile.

In timp ce multi continua sa dea atentie plasticului din torpedou sau, mai stiu eu, rotitei ce fixeaza roata de rezerva, la mine un factor important in alegerea masinii a devenit reteaua de service-uri pentru intretinere si reparatie. De exemplu, pentru Mazda exista un singur service in regiunea Moldovei, si ala destul de indoielnic. In schimb, serviceuri VAG intalnesti la tot pasul. Eu unul efectiv nu mai rabdare si timp pentru a fi sclavul masinii si s-o duc in garantie la sute de kilometri pentru un schimb de ulei. De aceea, asta e prima si ultima Mazda. Pentru drumuri lungi exista avioane si masini de inchiriat la preturi accesibile. Pentru a ma misca pe langa casa prefer o masina ca Dacia, ieftina si usor de intretinut, cu valoare de revanzare foarte buna.

La ce hartoape avem, la cati ani din viata ii petrecem stand in cozi, ma amuz cand va aud vorbind de plasticuri si cai putere.
 

Offline ff_2004_06

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Iasi
  • Mesaje postate: 2223
  • Thanked: 9 times
  • ...
  • Auto: Fosta: O2 DSG 1.9 TDI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #169 : Ianuarie 13, 2018, 09:49:43 p.m. »
Ce competitor are Skoda, VW si Seat pentru Kia Stinger RWD? N-are. Trebuie sa urci la un Audi care e cu 15.000$ mai mult.
Cum e Audi-ul cu tractiune fata competitor pentru Stinger RWD? :)
Ex: 2008 O2 1.9 TDI DSG6
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4397
  • Thanked: 19 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #168 : Ianuarie 12, 2018, 10:15:04 p.m. »
Ca soliditate, siguranta, comportament pe sosea si sistem infotainement,  Golf este mult peste I30. Am mers ceva cu I30 si, fata de Golf,  mi se pare o masina de jucarie careia i s-a pus motor. Plus ca sistemul audio e de cacao, se aude prost si infundat. Plus ca se exfoliaza pielea de pe volan, plus ca in 5-6 ani de mers in oras incepe sa te lase ambreiajul.
Hyundai I20 este mult sub Polo...de fapt alta jucarie cu motor.
Hyundai I40 are un singur motor, e un diesel f puturos, nu se compara cu Passat-ul.
Singurul model de la Hyundai care imi place e Santa Fe, dar trece de 40 000 euro.

Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1957
  • Thanked: 39 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #167 : Ianuarie 12, 2018, 09:55:45 p.m. »
După mine întreaga industrie trebuie să-și regăsească sensul. Altfel suferă grav de sindromul tehnologiilor învechite : depun eforturi din ce în ce mai mari ca să obțină rezultate din ce în ce mai reduse. Fac o sofisticaraie tehnologica halucinanta ca să mai câștige 2% la eficienta sub capota (de care putini clienți sunt la curent)   și apoi taie costurile la plasticul cu care intri în contact permanent.
Sau poate viitorul e sa nu mai cumpărăm mașini ci transport ("conectat" și intermodal) , însa in cazul asta industria auto va deveni una minora, pentru ca numărul de mașini ar putea scădea foarte mult (unii zic chiar la o zecime din ce avem acum).  Avantajul fiind ca în loc de parcări o sa avem parcuri in orașe.
« Ultima Modificare: Ianuarie 12, 2018, 09:58:57 p.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2597
  • Thanked: 13 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #166 : Ianuarie 12, 2018, 08:33:58 p.m. »
masinile Vag sunt clar peste Kia si Hyundai.


La pret, da.

Ce competitor are Skoda, VW si Seat pentru Kia Stinger RWD? N-are. Trebuie sa urci la un Audi care e cu 15.000$ mai mult.

VW T-Roc cu plastic tare peste tot in interior? No thanks.

Mie mis e pare ca VAG se duce in jos pe cand Hyundai/Kia si alte japoneze urca.

Golf 7 FL asta din US, nu mai are torpedo racit si cu material textil pe interior. Golf-ul meu non-FL, are. Pai asta era toata ideea la VW: detaliile. Daca renunta la detalii, nu mai au nimic vs alte branduri.


Mie nu-mi place noul trend VW si cred ca Golf-ul care il am va fi ultimul meu VW daca nu-si revin. Avantajul acestei marci mi se pare practicabilitatea (layout bord, butoane fizice si nu prostii pe touch screen), calitatea interiorului si atentia la detalii.


Deja de la Golf 7 a scazut calitatea fata de Golf 6. Portierele din spate sunt din plastic tare. Pai cum mai poti vorbi de calitatea interiorului fata de un Hyundai i30 cu 5000E mai ieftin?


Golf 7 FL are evacuari false in bara spate. Serios?! Asta e ce ii trebuie unui Golf? evacuari false in bara spate? Dintre toate modelele din clasa compacta, ma asteptam ca evacuarile unui Golf sa fie cele reale.

La ora actuala, dupa parerea mea, cel mai bun Golf e Seat Leon 1.8 TSI cu suspensie independenta spate si pret competitiv.

« Ultima Modificare: Ianuarie 12, 2018, 08:43:38 p.m. de Iulian M »
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4397
  • Thanked: 19 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #165 : Ianuarie 12, 2018, 02:29:29 p.m. »

Hyundai/Kia pierd teren chiar daca au lansat masini noi. Inca au o imagine de marca ieftina si masinile lor nu mai sunt tocmai cele mai ieftine.

asa gandesc si eu: Kia si Hyundai isi au sensul la achizitionare cat timp sunt masini ieftine...dar, daca se scumpesc si ajung la pret de Vag, mai bine iti iei Vag (sau altceva) decat Hyundai. Lasand la o parte fiabilitatea, masinile Vag sunt clar peste Kia si Hyundai.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4397
  • Thanked: 19 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #164 : Decembrie 11, 2017, 01:12:27 p.m. »
E noua Mazda6...personal mie interiorul mi se pare un regres fata de modelul precedent (cel face-lift). Cel nou e mai simplist si mai minimalist. Dar asteptam sa vedem masina live.
Se pune motorizarea 2,5 turbo si pe Mazda 6? Asta e un lucru bun, eu credeam ca o vor lasa doar pe SUV-uri.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2597
  • Thanked: 13 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice)
« Răspuns #163 : Noiembrie 29, 2017, 10:41:58 p.m. »
Vrea cineva un interior de A4 combinat cu design exterior japonez? Acum e momentul!


Vine si cu 2.5l turbo :D







 

 

* Subiecte recente

NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de bogdanpiatra
[Aprilie 19, 2018, 10:36:40 p.m.]


Probleme clima/ac de Alunakis
[Aprilie 19, 2018, 06:38:34 p.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de james kilowatt
[Aprilie 19, 2018, 11:14:35 a.m.]


Drivestest: VW Golf7 2016 1.6TDI 81KW 5M break de vizitator
[Aprilie 19, 2018, 10:32:27 a.m.]


Probleme tehnice 1.4 16v de A V A T A R
[Aprilie 19, 2018, 09:50:17 a.m.]


schimbare placute frane si disc frana de Avenger
[Aprilie 17, 2018, 08:26:57 p.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Aprilie 17, 2018, 06:10:21 p.m.]


Schimbare parbriz Skoda de M i c u t z u
[Aprilie 17, 2018, 04:08:37 a.m.]


instalare camera foto spate de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 08:58:59 p.m.]


Mica si incapatoare! Skoda Roomster 1.6 tdi de james kilowatt
[Aprilie 16, 2018, 06:27:40 p.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Aprilie 16, 2018, 02:42:48 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de Daniel
[Aprilie 16, 2018, 02:06:36 p.m.]


Anvelope de iarna de aurelceferistul
[Aprilie 16, 2018, 09:43:20 a.m.]


Problema Keyless de SkSp99
[Aprilie 16, 2018, 09:32:16 a.m.]


MOTORIZARE 1,4 MPi 80 CP de nicudica
[Aprilie 16, 2018, 12:58:53 a.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Aprilie 15, 2018, 05:33:43 p.m.]


Handsfree Octavia 3 A7?!? de Jeanne
[Aprilie 15, 2018, 11:30:47 a.m.]


Octavia 2 FL, 1.2 tsi Drive de CyborgSky11
[Aprilie 15, 2018, 09:08:19 a.m.]


coduri erori vag de bombuka
[Aprilie 13, 2018, 10:43:02 p.m.]


Upgrade de la lumini de zi bec normal la lumini de zi cu led de CristianH
[Aprilie 13, 2018, 03:45:24 p.m.]


Vand navigatie Android Skoda/VW de asterix
[Aprilie 13, 2018, 03:15:54 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de james kilowatt
[Aprilie 13, 2018, 03:12:24 p.m.]


Octavia II Facelift 1.6 TDI CR Black Magic de LNT
[Aprilie 12, 2018, 04:14:30 p.m.]


Front Assist - Octavia 3 2014 de razvansocolov
[Aprilie 11, 2018, 10:14:34 a.m.]


Stiri, teste, recenzii, opinii de Sorinn
[Aprilie 10, 2018, 07:57:32 p.m.]


New Skoda OCTAVIA - 1.6 CR TDI FL de Givacom
[Aprilie 10, 2018, 05:57:44 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de cirsteammm
[Aprilie 10, 2018, 03:28:18 p.m.]


Petrolierul si marele alb de bogdanpiatra
[Aprilie 09, 2018, 10:18:13 p.m.]


Durata livrare Karoq 1.5 tsi de Cheeta
[Aprilie 08, 2018, 11:36:49 p.m.]