Autor Subiect: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp  (Citit de 36792 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline CyborgSky11

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Suceava
  • Mesaje postate: 174
  • Thanked: 7 times
  • EXPERT-Master
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #259 : Februarie 10, 2018, 04:11:56 p.m. »
Idem și la service-urile non reprezentanțe dar care au certificate/ autorizații specifice mărcilor! Nu toate repară/consiliază  diagnostichează Subaru de exemplu. ;) legal vorbesc, că așa am fost cu BMW și la Renaul și n-au sughițat :))
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”  „Prostia şi îngâmfarea sunt două surori care foarte rar se despart.”
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2633
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #258 : Februarie 09, 2018, 11:15:01 p.m. »
Partea buna la reprezentanta e ca mai ai cu cine sa te certi.
Iar in cazuri in care iti inlocuiesc o piesa care nu rezolva problema nu te pun sa o platesti. Iti pun piesa veche la loc si continua investigatia.
 

Offline CyborgSky11

  • Membru de baza
  • **
  • Joined: Ian 2018
  • Locaţia: Suceava
  • Mesaje postate: 174
  • Thanked: 7 times
  • EXPERT-Master
  • Auto: Audi, Skoda, VW, BMW
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #257 : Februarie 09, 2018, 10:02:24 p.m. »
Aștia cu reprezentanța îs mai ,,novici,, , la figurat, banii sa curgă. Doar înlocuiesc nu repară (doar nu-s proști) și cînd găsesc și habarniști și snobi, bucuria lor! Eu îmi fac treaba cu ei cumpărând informația și ,,forța de muncă, dacă e cazul musai. În general îi evit.
„Fă ce vrei, dar înainte pune-te în rândul celor care ştiu ce vreau.”  „Prostia şi îngâmfarea sunt două surori care foarte rar se despart.”
 

Offline T. Carmen

  • Expert
  • ***
  • Joined: Mai 2013
  • Mesaje postate: 564
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Touareg V10 TDI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #256 : Februarie 09, 2018, 08:48:52 p.m. »

As avea nevoie de niste sfaturi:

Masina ori o repar la reprezentanta sau incerc sa gasesc pe cineva care sa-mi poata inlocui ECU.
Aveti vreo recomandare de service/electronist care sa stie sa-mi schimbe ECU fara sa am grija ca imi strica masina de tot ?

Pompa originala de pe masina intuiesc ca inca este functionala.
Unde as putea sa ma duc sa o testez ca sa pot sa o vand eventual ?

Sa inlocuiesti ECU, poti si tu. Problema e ca ECU va trebui ,,imperecheat" cu masina.
Sunt persoane care vand ECU, dar ofera contra cost si ce am mentionat.
La o firma care repara pompe. Ei pot proba daca pompa ta este functionala. Regulatorul de presiune de pe pompa ta, probabil este pe pompa noua.
Nu stii codurile de eroare?
« Ultima Modificare: Februarie 09, 2018, 08:53:50 p.m. de T. Carmen »
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2633
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #255 : Februarie 09, 2018, 03:23:55 p.m. »
ai dreptate james, nu mai citisem in urma, o parte din investigatii le-a facut acolo.


pai ar cam trebui sa mearga acolo, sa scrie si la Renault Franta, , sa incerce rezolvarea tot la reprezentanta. Mai au si ceva gesturi comerciale, care ar duce la preturi mai mici.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1845
  • Thanked: 29 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #254 : Februarie 09, 2018, 03:06:29 p.m. »
Eu din cate am inteles reprezentanta i-a spus ca e problema cu pompa initial, acum un an. Ca acum sa-i zica ca de fapt problema e la ECU dupa ce si-a batut capul cu mai multe pompe.
Si daca problema e de la prototiptilul nuclear, isi primeste inapoi banii pe ECU daca il schimba degeaba?
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2633
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #253 : Februarie 09, 2018, 02:49:12 p.m. »
Testarea pompei o poti face tot pe masina ta, evident.


Eu as face cam asa
1.-mers la service-ul respectiv, probare pompa originala a masinii, prin legare pe direct, daca e ok, pretinzi service banii pe pompa. Daca nu du-te OPC si Dumnezeu cu mila, daca nu rezolvi, paguba ta.
2.Ce se intampla daca lasi pompa pe direct?????
3.Incercarea vanzarii masinii la reprezentanta Renault, poate vei obtine pret mai bun decat 4000 de lei inainte de a incerca sa o vinzi pe piata libera.
4.4000 de lei la reprezentanta. Daca ii dadeai deodata, nu mai cheltuiai pe pompa, vindeai masina  cu cateva luni mai inainte, devalorizare mai mica, etc.
5.cautat un electrician bun de reprezentanta care lucreaza si acasa.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2633
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #252 : Februarie 09, 2018, 02:42:19 p.m. »
Incredibil cat pot fi de dorei meseriasii aia.
Eu unul as scrie la Renault Franta.


Pai doreii aceia care nu i-au rezolvat treaba nu erau de reprezentanta.
Iar faptul ca nu au mai legat pompa pe direct este ca ei nu fac asa ceva, daca nu au procedura in acest sens.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4327
  • Thanked: 13 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #251 : Februarie 09, 2018, 02:27:08 p.m. »
eu as merge pe mana reprezentantei....electronisti ca lumea care sa se bage la schimbat ECU nu prea stiu. Sunt tot felul de tuneri, care dezlipesc ECU si apoi il lipesc la loc, dar nu ai nicio garantie ca, dupa ce pornesti motorul, nu ti se prajeste pe loc noul ECU>
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 1845
  • Thanked: 29 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #250 : Februarie 09, 2018, 02:26:51 p.m. »
Incredibil cat pot fi de dorei meseriasii aia.
Eu unul as scrie la Renault Franta.
Dupa pererea mea berbecii aia s-au apucat sa dea cu tarnacopul prin masina fara sa fi citit vreun manual de reparatie si care e procedura de schimbare (sau de diagnosticare) a unei pompe, asa dupa ureche cum stiau ei de la U650.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Marsulici

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Iul 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 236
  • Thanked: 4 times
  • diesel !!!
  • Auto: Fluence 1.5 dci 110
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #249 : Februarie 09, 2018, 01:29:40 p.m. »
A trecut 1 an de cand am probleme cu masina si singurul lucru care s-a imbunatatit este ca masina este momentan la mine in garaj.
Partea proasta este ca inca nu este functionala in parametri normali.

Pe scurt ce s-a mai intamplat :

Dupa ce mi-au zis ca si a 2-a pompa este defecta, am trimis-o la garantie. Cei de la garantie mi-au cerut sa le fac dovada ca pompa a fost montata corect si ca s-a schimbat nush ce cod in calculatorul masinii. Cei de la service au zis ca nu se schimba nici un cod.
Au trecut vreo 2 sapt de ping-pong intre mine-service-garantie pana cand cei de la service au zis ca o duc la Renault la reprezentanta sa monteze aia pompa. Pana la urma nu au mai dus-o dar mi-au zis ca au mai aflat de ceva si vor sa incerce sa vada daca merge.

Au reusit sa-si dea seama ca de fapt pompa e ok si functioneaza.
Practic au pus pompa pe direct si masina merge perfect.
Mi-au explicat ca exista 2 piese anexe pompei care controleaza debitul si presiunea si ca parca cel de debit nu functiona corect.

Au ajuns la concluzia ca ECU este de vina si au incercat sa-l rescrie. Rezultat 0.

Dus masina in reprezentanta renaut pana la urma unde verdictul a fost ca trebuie schimbat ECU dar asta se face doar la pachet cu toata colectia de calculatoare de pornire ( 4 ). Cost estimativ ~4.000 Ron
I-am refuzat politicos si le-am zis sa cableze totul la loc si sa-mi dea masina.
Cand au cablat, nu au mai pus pompa pe direct deci m-am trezit iar cu masina nefunctionala.
Asa ca am dus-o inapoi la cei de la service-ul initial sa o cableze la loc si cu asta am termiant cu ei.

Mers dupa asta la un electornist recomandat care mi-a zis ca este ECU de vina si ca ori il repara, ori iau altul din dezmembrari si il rescrie.
A zis ca comanda piesa sa-l repare, au trecut 2 luni, a zis ca a primit alta piesa si dupa aia nu a mai raspuns.

Avand in vedere ca venise deja iarna, nu m-am mai agitat sa presez omul ca oricum nu o vindeam atunci.

Acum se apropie primavara si incerc sa rezolv totul pana in martie.

As avea nevoie de niste sfaturi:

Masina ori o repar la reprezentanta sau incerc sa gasesc pe cineva care sa-mi poata inlocui ECU.
Aveti vreo recomandare de service/electronist care sa stie sa-mi schimbe ECU fara sa am grija ca imi strica masina de tot ?

Pompa originala de pe masina intuiesc ca inca este functionala.
Unde as putea sa ma duc sa o testez ca sa pot sa o vand eventual ?

 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4327
  • Thanked: 13 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #248 : Iunie 30, 2017, 09:32:27 a.m. »
e o idee si reconditionatul pompei vechi, dar numai daca intentionezi sa vinzi masina in viitorul apropiat. O piesa reconditionata nu este ca una noua, tine mai putin , asa ca, daca vrei sa pastrezi masina pentru tine mai multi ani, ia o pompa noua. ;)
Eu am reconditionat caseta de directie la fostul Renaul Clio si m-a mai tinut 2 ani, dupa care iar a aparut un mic joc.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Marsulici

  • Moderator
  • ***
  • Joined: Iul 2011
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 236
  • Thanked: 4 times
  • diesel !!!
  • Auto: Fluence 1.5 dci 110
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #247 : Iunie 27, 2017, 06:42:15 p.m. »
Din pacate pompa lor este OEM si costa cam 1.000 Eur pe cand pompa luata de mine aftermarket ( Siemens VDO ) a fost cam 500 Eur.
Daca stiam ca o sa ma problemele astea faceam de la inceput asa ... dar acum m-ar costa destul de mult in plus :(

Sper ca a 3-a pompa sa fie cu noroc :))

Ca altfel nu stiu ce sa mai fac ... eventual o reconditionez pe cea originala de pe masina
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2633
  • Thanked: 21 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #246 : Iunie 27, 2017, 06:09:19 p.m. »

Ca daca ai skoda esti ferit de belele?
..
Marsulici, de ce nu lasi service-ul sa isi bata capul cu pompa lor? Diferentele nu sunt foarte mari, un adoos de 2-300 lei, dar nu mai platesti montat demontat....
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4327
  • Thanked: 13 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Renault Fluence 1.5 DCI 110 cp
« Răspuns #245 : Iunie 27, 2017, 01:03:15 p.m. »
Nu vreau sa torn gaz peste foc, dar din pacate asa se intampla cand ai Renault...bine ca nu ai inceput sa ai probleme la ambreiaj sau caseta de directie, astea 2 costa mult mai mult decat o pompa de apa.
Bafta in continuare, eu ma gandesc ca nu cumva sa ai alta problema si nu pompa de apa.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

Ce tip de ulei imi recomandati? de Mariustudor
[Azi la 12:06:38 a.m.]


Anvelope de vara de ff_2004_06
[Februarie 21, 2018, 09:40:15 p.m.]


Mica si incapatoare! Skoda Roomster 1.6 tdi de TLGTLC
[Februarie 21, 2018, 08:43:16 p.m.]


Reglaj automat al injectiei la 1,6 TDI - EURO 6 ? de TLGTLC
[Februarie 21, 2018, 08:10:41 p.m.]


NEW Octavia 3 FL 1.8 TSI, 4x4 DSG6 de Sorinn
[Februarie 21, 2018, 07:38:52 p.m.]


distributie de Marius S
[Februarie 21, 2018, 12:02:05 a.m.]


Ulei amestec 2T in motorina / benzina ? de CyborgSky11
[Februarie 20, 2018, 01:33:41 p.m.]


Bricheta O2 de marius_f
[Februarie 20, 2018, 10:04:41 a.m.]


VIN Decoder de vizitator
[Februarie 20, 2018, 09:21:58 a.m.]


Petrolierul si marele alb de mad.hatter
[Februarie 19, 2018, 02:28:10 p.m.]


Cost revizie anuala Skoda rapid 1.0 TSI de iliemariusghe
[Februarie 19, 2018, 02:22:25 p.m.]


Golf 7 GTI de Iulian M
[Februarie 19, 2018, 07:56:13 a.m.]


Banda stop frana spate probleme de Raz74
[Februarie 18, 2018, 10:25:42 p.m.]


SKODA Octavia TOUR 1.9 tdi de Cheeta
[Februarie 18, 2018, 10:06:54 p.m.]


Resetare interval service de pr0of
[Februarie 16, 2018, 11:07:57 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de bogdanpiatra
[Februarie 16, 2018, 05:45:27 p.m.]


Ford Mondeo MK5 2.0 TDCi Powershift de ff_2004_06
[Februarie 16, 2018, 04:14:50 p.m.]


Productia motoarelor 1.8 tsi si 2.0 tsi (RS230) intrerupta de Sorinn
[Februarie 15, 2018, 10:40:30 a.m.]


Diverse probleme clima,AC,ventilatie.. de al bundy
[Februarie 15, 2018, 09:30:54 a.m.]


Skoda Karoq 1.5 tsi dsg de mad.hatter
[Februarie 14, 2018, 10:01:36 p.m.]


Incalzire Octavia 1.6 TDI DSG de Sko7001
[Februarie 14, 2018, 04:33:48 p.m.]


schimbare ulei la cuplaj HALDEX de Asbacan
[Februarie 14, 2018, 03:32:59 p.m.]


Skoda 1,6Mpi 2007 de CyborgSky11
[Februarie 14, 2018, 11:35:35 a.m.]


Reglaj lumini faruri si proiectoare ! de adytzul_ac
[Februarie 13, 2018, 10:10:32 p.m.]