Autor Subiect: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific  (Citit de 32477 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #291 : Iulie 24, 2017, 10:42:19 a.m. »
intre timp a venit si la mine ziua sa completez cu ulei  :042:  Eram in concediu pe varful muntelui si m-am trezit ca imi apare in bord martorul Lipsa Ulei. Verific nivelul uleiului cu joja si ce vad?? Nivelul acestuia  era cu 5 mm mai jos decat minimul. Ce ma fac, ce ma fac? Imi amintesc ca imi ramasese ceva ulei de anul trecut, iar eu dadusem indicatii precise mecanicului sa il puna in portbagaj. Deschid portbagajul, nexam sticla de ulei. Ma uit peste tot, nexam sticla de ulei. Imi vine o idee sa ma uit la roata de rezerva, si uraa,,,,gasesc acolo o sticla de 1litru, inghesuita pe langa roata. Scot sticla, o pup, ma uit in ea, cam 150 ml mai erau. Bun si aia, ii pun in motor, se stinge martorul din bord.  Victorie (macar nu raman aici, gandesc eu). Verific iar uleiul cu joja, eram chiar la minim. este bine, dar nu suficient.
A doua zi ma duc in Sibiu direct la Unix Auto si cumpar 1 litru de ulei Mobil ESP Formula 5w30. Completez inca 200 ml de ulei si observ pe joja ca acum este cam pe la jumatate. In sfarsit, m-am linistit.
Din pacate, cand am ajuns la Buc si m-am uitat in portbagaj am constatat ca mi se mai varsase din ulei in portbagaj. :( :( :(( Sticla cumparata de la Unix auto nu mai era etansa, oricat am incercat sa  inchid ca lumea, nu se mai inchidea.
Daca stie cineva o solutie sa scot uleiul din portbagaj, este rugat sa imi spuna. pana acum a patat bine pe acolo.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #290 : Iulie 15, 2017, 11:24:07 a.m. »
Salutare din nou.... un update la traseul de 2500 km.... masina sa comportat impecabil având un consum  mediu de 7,1 %  mergând cu 160 km /ora .totodata am văzut si limita maxima de viteza 201 km /ora. Sa speram ca se va comporta la fel la întoarcere . :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #289 : Iunie 22, 2017, 11:10:00 a.m. »
Greu de spus ce durata de viata are....in general, un motor cu cat este mai mare are o durata de viata mai mare. Dar nu te astepta la un milion de kilometri. Motorul diesel 2,2 cdi de la Mercedes tine cam la 500 000km (asta e si motivul pentru care companiile de taxi din Germania isi vand masinile cand ajung la 450 000km), dar nu ma astept la 1,2 tsi sa fie la fel de longeviv. Stiu o persoana care avea 120 000km cu acest motor (cu lant schimbat de 2 ori) dar nu pot sa spun ce durata de viata are motorul per-ansamblu. Asa cum ai spus, depinde si de uleiul folosit, de intretinere, de filtre, daca l-ai folosit pe autostrada sau in oras.
Oricum, ca sa stai tu linistit, un coleg de la birou tocmai a facut o excursie de 4500km prin Europa cu 1.2 TSI si nu a avut vreo problema la motor.
Deci pleaca linistit in vacanta, se poate. :082:


In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #288 : Iunie 22, 2017, 10:45:39 a.m. »
Acum  curiozitatea mea care e durata de viața la acest motor!? Are câteva o idee!? Ma refer atunci când e întreținută bine... service la 15000 km , schimbat tot ce se strica la timp... Sunt curios deoarece am aceasta Skoda de vreo 3 luni, iar pana acum am avut un 1.9 TDI 2004, pe care am luat-o la 250 000km si i-am mai făcut încă 100 000 fără probleme majore, doar service-urile la timp .. am auzit ca aceste motoare clasice duc 1 milion de km , dar acesta 1.2 tsi e de lunga durata sau !?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2487
  • Thanked: 13 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #287 : Iunie 20, 2017, 04:31:02 p.m. »
mersul pe autostrada nu inseamna conditii extreme.
Si Badea manca rahat. nici o masina moderna nu se supraincalzeste pe Transfagarasan incat sa fii nevoit sa opresti.
Pe ce pante am urcat eu in Serbia, Muntenegru, Bosnia, Croatia, Transfagarasanul e mic copil(ma refer la pante, nu altceva) Si nici urma de supraincalzire.
O masina normala pe strazi normale nu are probleme. A, daca o bagi pe drumuri forestiere, patineaza, etc, e posibil sa ai o problema. dar si atunci, porneste ventilatorul si ar cam trebui sa revina temperatura la normal.
La 43 grade in Budapesata, cu AC pornit nici o problema la mers bara la bara, etc.
In rest, cred ca vorbim discutii.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #286 : Iunie 20, 2017, 01:54:17 p.m. »
depinde.
Exista situatii in care motoarele se si supraincalzesc din cauza solicitarii+conditiile de mediu, si atunci trebuie oprite sa se raceasca. Nu mi s-a intamplat cu 1.2 TSI dar mi s-a intamplat cu alte masini. Pur si simplu motorul era asa de cald ca ECU imi taia alimentarea cu combustibil (bine, nu la viteze de autostrada, ci in momentul in care viteza de deplasare scadea sub 50km/h). In aceasta situatie masina se oprea, mai mergeam cativa metri pana unde o puteam parca, si stateam acolo pana se racea motorul (cam 30 minute).
Imi amintesc ce circ a facut Mircea Badea cand i s-a supraincalzit motorul pe Transfagarasan, si a trebuit sa stea cu masina oprita in rampa sa se raceasca motorul. A venit politia, l-a amendat ca stationeaza acolo, Mircea Badea a incercat sa ii explice ca e din vina motorului care trebuie sa se raceasca, agentul a chemat jandarmii sa il salte pe Badea ....a fost circ mare. Totul prezentat de Mircea Badea la emisiunea ,,In gura presei''.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2487
  • Thanked: 13 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #285 : Iunie 20, 2017, 12:55:13 p.m. »
Scuze de off dar nu ma pot abtine.
Voi acum discutati cat timp poate sa meraga un motor? merge continuu, 1000 de ani atata timp cat are benzina, ulei si apa+antigel  care sa il raceasca.
Orice oprire , defectare a lui nu e din cauza ca a atins 1000 de ani de functionare, ci pentru ca piesa x a cedat datorita vechimii, proastei calitati, etc, ca piesa y a cedat, etc.Piese care pot ceda si mergand 2500 de km in 10 zile.
Dupa cca 30 de minute de functionare temperatura motorului este aceeasi si dupa 30 de ore de mers continuu, toate piesele sunt la aceeasi temperatura si facute sa meraga pana crapa.
Daca un coleg nu crede asta sa mearga 2500 de km in 5-6 zile sa nu uzam piesele.
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #284 : Iunie 20, 2017, 11:13:10 a.m. »
daca cumva apar  probleme (desi nu cred), natura lor va fi afisata pe maxidotul din bord. spre exemplu mie acum imi apare un mesaj ca mi s-a ars un bec de la placuta de inmatriculare.
apropos, stie cineva ce fel de becuri se monteaza la placuta de inmatriculare?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline andreeasil

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2017
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #283 : Iunie 20, 2017, 10:24:21 a.m. »
Eu am fost pe o distanta de 2500km, cu opriri pentru odihna si nu am avut probleme. In cazul apar probleme, cel mai bine, discuta la service-ul unde mergi in mod curent cu masina.

Spor.
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #282 : Iunie 19, 2017, 01:48:23 p.m. »
Ok.. am înțeles ... am sa va țin la curent dupa aceasta călătorie


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #281 : Iunie 19, 2017, 09:35:43 a.m. »
cred ca e folclor. Daca chiar se intampla ca motorul sa aiba vreo problema (ex supraincalzirea motorului), atunci ECU va taia alimentarea cu combustibil cand viteza masinii scade la 50km/h. in aceasta situatie masina se va opri natural, tu o tragi pe dreapta si astepti sa scada temperatura motorului, dupa care pornesti la drum.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #280 : Iunie 18, 2017, 02:10:37 p.m. »
Nu fără oprire... normal ca fac opriri pentru odihna si pentru mâncare... cam in 30 de ore sa zicem așa... 2 zile si ceva... am întrebat deoarece ma gândeam ca ii trebuie oarecum pauze mai lungi motorului pentru anumite chestii... așa auzisem .... mulțam de informații :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 2487
  • Thanked: 13 times
  • Auto: Octavia 2 FL 1.2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #279 : Iunie 17, 2017, 07:56:50 p.m. »
2500 de km fara oprire?
Pai faci pauze pentru sofer.
Cel mai mult am facut dintr-o bucata cca 1200 de km Piatra Neamt Ljubliana, dar oricum au fost mai multe opriri necesare pentru odihna.
Opririle nu sunt necesare pentru motor, el fiind racit in permanenta, apa si ulei sa aiba si benzina de calitate. Daca opresti o ora crezi ca-l resucitezi, sau cum?
 

Offline Sumanariu Laurentiu

  • Doar inscris
  • Joined: Mai 2017
  • Locaţia: danemarca
  • Mesaje postate: 9
  • Doar Inscris
  • Auto: skoda 1.2 tsi family 2011
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #278 : Iunie 17, 2017, 07:52:31 p.m. »
Salutare.... a făcut cineva recent un drum mai lung cam de 2500 km cu acest motor 1,2 TSI !? Ceva probleme!? Cam la câți km se face pauza!? Câteva sfaturi utile!? Multumesc


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4284
  • Thanked: 9 times
  • cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
  • Auto: Octavia 1,2 TSI
Re: Jurnal de Bord: 1,2 TSI Albastru Pacific
« Răspuns #277 : Iunie 13, 2017, 12:31:35 p.m. »
am 1000km cu noile placute (marca ATE), per ansamblu sunt multumit: sunt silentioase, nu scartaie, franeaza bine, insa, in situatii limita, parca franau mai bine cele originale.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

 

* Subiecte recente

Drivetest: Skoda Fabia 1.2TSI DSG 2016 de james kilowatt
[Noiembrie 20, 2017, 11:28:50 p.m.]


Masinile germane (europene) vs Masinile japoneze (asiatice) de ff_2004_06
[Noiembrie 20, 2017, 11:04:59 p.m.]


Golf 7 GTI de james kilowatt
[Noiembrie 20, 2017, 06:23:58 p.m.]


Anvelope de iarna de marius_f
[Noiembrie 20, 2017, 06:16:35 p.m.]


Drivest: Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT de james kilowatt
[Noiembrie 20, 2017, 06:14:38 p.m.]


Unde sa ne facem asigurarile CASCO & RCA ! de bogdanpiatra
[Noiembrie 20, 2017, 05:57:14 p.m.]


Skoda fabia 1 1.9 SDI de ladislau
[Noiembrie 20, 2017, 11:51:47 a.m.]


Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI de DKU
[Noiembrie 20, 2017, 01:44:49 a.m.]


Octavia II Facelift 1.6 TDI CR Black Magic de LNT
[Noiembrie 18, 2017, 09:47:35 p.m.]


Vand Skoda Octavia II 1.9 TDI MY 2008 de madalinp
[Noiembrie 18, 2017, 05:49:37 a.m.]


Probleme Noul Superb? de Sorica Adrian
[Noiembrie 17, 2017, 10:19:01 p.m.]


schimbare ulei la cuplaj HALDEX de A V A T A R
[Noiembrie 17, 2017, 10:47:00 a.m.]


Leaving home/coming home de sebi1791
[Noiembrie 16, 2017, 08:11:14 p.m.]


Usa dreapta spate blocata de T. Carmen
[Noiembrie 16, 2017, 06:01:40 p.m.]


Aici adresati intrebarile voastre in domeniul asigurarilor de vizitator
[Noiembrie 16, 2017, 09:50:51 a.m.]


Consum de combustibil (BENZINA)-real urban extraurban de vizitator
[Noiembrie 16, 2017, 09:43:49 a.m.]


Fum albastrui la pornire de A V A T A R
[Noiembrie 15, 2017, 10:28:38 a.m.]


Octavia II FL 1.6 TDI de Givacom
[Noiembrie 15, 2017, 09:58:09 a.m.]


Noutati Skoda de Cuvantul
[Noiembrie 14, 2017, 04:41:50 p.m.]


Jante Mak Stadt W GUN MET-MIRROR FACE de pr0of
[Noiembrie 14, 2017, 10:44:29 a.m.]


cablu adaptor usb de iuliancro
[Noiembrie 13, 2017, 10:17:48 p.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.8 TSI DSG7, negru magic de vizitator
[Noiembrie 13, 2017, 09:24:54 a.m.]


MUTAT: Probleme motorizare FSI de M i c u t z u
[Noiembrie 13, 2017, 09:08:34 a.m.]


Probleme motorizare FSI de augustin
[Noiembrie 13, 2017, 07:43:44 a.m.]


Pornire la rece defectuoasa de miti28
[Noiembrie 12, 2017, 09:54:04 p.m.]


Vand SKODA Octavia TOUR. de CristianH
[Noiembrie 12, 2017, 04:24:43 p.m.]


Totul despre suspensie de marius_f
[Noiembrie 12, 2017, 12:55:18 p.m.]


Octavia 2 - 1.6 TDI de iliev20
[Noiembrie 11, 2017, 06:45:03 p.m.]


Curatare EGR! de Andrei1980
[Noiembrie 11, 2017, 11:46:37 a.m.]


comutator inchidere de M i c u t z u
[Noiembrie 11, 2017, 06:54:28 a.m.]