Forum discutii Skoda cu pareri, opinii, ajutor si intrebari legate de probleme si erori la masini Skoda


Autor Subiect: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail  (Citit de 27321 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bogosian01

  • Doar inscris
  • Joined: Oct 2020
  • Locaţia: Ploiesti
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
  • Nou venit
  • Auto: Otavia3 1.6tdi CLHA
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #23 : Octombrie 20, 2020, 12:53:54 p.m. »
Buna ziua,sunt nou pe forum si vin cu o problema la care nu i dau de cap,masina devine pututoasa (parca i scade cuplul)dupa ce se incalzeste atunci cand merg cu ea mult prin oras,i am facut si un log turbina si presiune combustibil pe care il postez aici.Banuiesc ca aceasta problema este din injectie ptr ca atunci cand stau pe loc,daca o turez mai tare ,in momentul cand plec de pe loc trage cateva momente bine apoi iar revine la starea puturoasa,cateodata isi revine si daca stau mai mult la relanti dar tot asa ptr cateva secunde apoi revine,nu stiu sa adaug log-ul
« Ultima Modificare: Octombrie 20, 2020, 01:24:34 p.m. de Bogosian01 »

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #22 : August 09, 2017, 01:03:50 p.m. »
nu are legatura cu program cu noxele. Spanul e produs de la apa din motorina, motorina proasta, rezervor lasat iarna pana la aproape de zero care duce la condens, mers subturat, filtru de motorina de calitate proasta, toate pe langa o calitate mai indoilenica a pieselor. Nu ai ce face. Boala Renault(care cica la ei e rezolvata acum) bate si in vw.

Offline gabriel.gp70

  • Doar inscris
  • Joined: Aug 2017
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 1
  • Karma: +0/-0
  • Doar Inscris
  • Auto: Skoda Octavia 1.6 motorina
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #21 : August 09, 2017, 11:28:53 a.m. »
Am exact aceeasi problema, span in instalatia de combustibil. Solutia celor din Constanta este schimbarea intregului sistem de alimentare cu instalatia de inalta presiune, injectoare etc. Acum sunt cu masina in service Avia pentru reparatii. Ma costa 20.000 lei, cu reducere de 30% deja aplicata!
Cum ati rezolvat problema spanului? Eu am pus doar motorina de la OMV din cea mai scumpa, cu aditivi.
De remarcat faptul ca acum 2 saptamani am avut revizia la 150.000 la ei plus ITP. In cadrul acestei revizii s-a facut si resoftarea cu programul acela pirat de diminuare a noxelor.
Sa fie de la asta? Sau ca nu a fost montat filtrul de motorina corect? Cum si cine produce spanul?

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #20 : Februarie 14, 2014, 10:15:54 a.m. »
Vezi ce am scris eu mai jos. Din cate stiu spanul vine din pompa de inalte care e imediat inaintea injectoarelor. Intr-adevar, daca e bine montat din rezervor nu are cum sa ajunga mizerie in pompa sau injectoare, dar spanul (stravechiul span de la dci-uri de exemplu) e din pompa de inalte.
Deci ar fi bine sa fie asa cum spui tu, sa fie de fapt mizerie din rezervor, si nu span din pompa.

Offline bogzy

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 16
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1.6TDI CR
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #19 : Februarie 14, 2014, 10:05:00 a.m. »
E partial corect ce spui tu in legatura cu spanul care ar trebui sa afecteze foarte multe masini daca ar fi de la bezinarii.
La mine spanul era prezent in toata instalatia. DAR din rezervor a trecut fara probleme de filtru pentru ca lipsea o garnitura (am pus o poza in care semnalizez garnitura cu o sageata rosie). Toti mecanicii cu care am vorbit mi-au spus ca spanul nu are cum sa treaca de filtru daca e instalat corect si cu toate accesoriile.

Offline bogdanpiatra

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2010
  • Locaţia: Piatra Neamt, jud Neamt
  • Mesaje postate: 3561
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Megane Sedan 1,33, ex O2FL1.2
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #18 : Februarie 12, 2014, 02:36:15 p.m. »
Toate bune si frumoase, dar spanul de unde??? Treaba cu spanul din benzinarii ar trebui sa afecteze foarte multe masini, indiferent de marca, mai ales ca la CR motorina intra in injectoare direct din pompa, nu trece prin filtru. Prin filtru trece cea din rezervor, apoi in pompa si injectoare. Parca asa e circuitul, din cate tin minte....
Oricum, e de urmarit si tine-ne la curent. In general un sistem de injectie defect isi imbunatateste functionarea la schimbarea unei piese din circuit pana face din nou poc.Multi s-au intepat la Renault schimband doar injectoarele, fara pompa, sau necuratind conductele de motorina etc. masina functiona bine cateva saptamani apoi iarasi aceeasi problema.
Acum tu urmeaza sa ne confirmi in timp adevarul, deci nu fugi de pe forum. :))
« Ultima Modificare: Februarie 12, 2014, 02:41:18 p.m. de bogdanpiatra »

Offline bogzy

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 16
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1.6TDI CR
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #17 : Februarie 12, 2014, 02:26:50 p.m. »
Eu am ajuns la concluzia ca e de la pompele din benzinarie. Nu stiu din ce aliaj a rezultat acel span pentru ca nu se lipeste de magnet.
La mine problema a aparut cand un mecanic a uitat sa puna o garnitura la filtrul de motorina, iar spanul a trecut fara probleme de filtru. Am observat lipsa garniturii cand am demontat filtrul de motorina si l-am comparat cu unul nou.


Nu stiu din ce aliaj a rezultat acel span pentru ca nu se lipeste de magnet.
Oricum, ca idee, masina are 115000 km si a fost alimentata exclusiv de la benzinarii Mol.
Am o sacosa de bonuri de combustibil de la ei, as putea sa merg in instanta cu ele dar nu merita. Duca-se la naiba.
Mai am o masina identica acasa pe care am alimentat-o de peste tot, pe unde apucam si are rezervorul curat. L-am verificat.


Offline kamchatka

  • Junior
  • *
  • Joined: Mai 2012
  • Locaţia: Gutinas
  • Mesaje postate: 65
  • Karma: +0/-0
  • tedeist
  • Auto: Rapid 1.6 TDI CR
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #16 : Februarie 12, 2014, 01:22:13 p.m. »
Prezența șpanului cum se explică în final?

Offline bogzy

  • Doar inscris
  • Joined: Iun 2012
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 16
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Octavia 1.6TDI CR
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #15 : Februarie 12, 2014, 09:49:14 a.m. »
Sorry de intarziere, dar postez acum solutia la problema mea cu spanul din instalatia de alimentare.
Fratilor, sa nu aveti incredere in nimeni pe lumea asta. Habar nu au mecanicii, sunt vai de capul lor.
Am luat problema in propriile maini si am rezolvat-o. Va explic cum.
Aveam cumaparata o interfata VAG COM si am instalat pe laptop un soft VCDS 11.11. Am facut o diagnoza (sau asa cred eu...) si a rezultat un cod de eroare P0089. Apoi, am descarcat Autodata varianta 3.38 ca sa interpretez eroarea asta. Asa am descoperit ca eroarea insemna o defectiune a regulatorului de presiune pe rampa de alimentare a injectoarelor. Astfel, am cumparat acest regulator (a costat vreo 1400 ron), l-am schimbat si masina merge perfect de 3 saptamani. Si e folosita zilnic in medie 100km.
Reprezentanta imi facuse un deviz de 24000 ron, cand de fapt totul se rezuma la 1400 ron.
Service-urile la care am apelat m-au pus sa schimb alte piese decat cea defecta.


Va doresc sa nu aveti parte de evenimente de genul asta. Daca se intampla sa aveti, incercati sa gasiti pe forum pe cineva din orasul vostru care sa va faca o diagnoza corecta si sa interpreteze erorile. Ocupati-va personal de problema ca altfel va jupoaie hotii astia.


Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #14 : Decembrie 21, 2013, 06:37:57 p.m. »
Nu am avut incredere, dupa ce-am citit zile in sir pe multe forumuri de profil impresiile celor care il folosesc.
Metabond Megasel / Megalene Plus insa folosesc de ani buni si sunt incantat de rezultate :)
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline ladislau

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 659
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Dacia Duster Journey 1.33 tCE
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #13 : Decembrie 21, 2013, 04:56:26 p.m. »
Ca beneficii........ce sa zic, scoate mult mai putin fum la demarajele in forta si parca motorul este mai silentios, desi probabil ultima afirmatie e mai mult Placebo.

Sper ca nu mergem pe principiul : nu imbunatateste,dar nici nu dauneaza !   :))


Eu am cochetat candva cu ideea, dar am zis in final NU.



De ce  ?  :-?
« Ultima Modificare: Decembrie 21, 2013, 05:00:47 p.m. de ladislau »
Ex :Skoda Fabia 1.9 SDI
Ex : Dacia Sandero Stepway 0.9 tCE

Offline liv_sibiu

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Dec 2007
  • Locaţia: Sibiu
  • Mesaje postate: 3017
  • Karma: +14/-3
  • Auto: 1,9 TDI PD , 77 kW ,
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #12 : Decembrie 21, 2013, 12:05:24 p.m. »
Asa este, dCI-stii o practica de mult ! Si pe alte forumuri se discuta intens acest "subiect" ; sunt f multi care folosesc ulei 2T in motorina,mai ales cei cu motoare diesel euro 3.As fi curios daca cineva de pe forumul nostru a incercat acest "tratament" .
Dauneaza sau nu ?
Dupa parerile altor forumisti,ar fi ok ...si mai ieftin decat un produs dedicat,gen Metabond.
Il folosesc de cel putin 2,5 ani in urmatoarul amestec: 25 ml Metabond + 160 ml ulei 2T semisintetic sau sintetic  la 40 litri motorina. Foarte multumit de comportarea masinii. Eu il folosesc tot timpul, nu numai iarna si nu uit sa il folosesc la fiecare alimentare.
« Ultima Modificare: Decembrie 21, 2013, 12:08:04 p.m. de liv_sibiu »
Skoda Octavia II Trend , 1,9 TDI / BXE -105 CP/250 Nm , CV manuala , PDG , tempomat , s.a.

Offline roberto

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2007
  • Locaţia: Constanta
  • Mesaje postate: 3635
  • Karma: +4/-1
  • Laugh at your problems, everybody else does
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #11 : Decembrie 21, 2013, 11:32:05 a.m. »
Impartaseste cu noi beneficiile acestui tratament ; proprtia de amestec de ulei / litri de motorina  , imbunatatiri , diferente...si orice alta informatie utila.  ;;)

Proportia pe care o folosesc in amestec este de 150-200ml ulei 2T la 60l motorina. Ca beneficii........ce sa zic, scoate mult mai putin fum la demarajele in forta si parca motorul este mai silentios, desi probabil ultima afirmatie e mai mult Placebo.
Land Rover Discovery 3

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Moderator General
  • ****
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16367
  • Karma: +15/-0
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Duster / MCV (1.6 16v)
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #10 : Decembrie 21, 2013, 09:46:51 a.m. »
Eu am cochetat candva cu ideea, dar am zis in final NU.
Vezi ca Robert are masina Euro4, nu 3 :)
In fața unei minți tăcute, se preda întreg Universul...

Offline ladislau

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Sep 2008
  • Locaţia: Brasov
  • Mesaje postate: 659
  • Karma: +0/-0
  • Auto: Dacia Duster Journey 1.33 tCE
Re: Probleme sistem injectie motoare diesel common-rail
« Răspuns #9 : Decembrie 20, 2013, 11:51:51 p.m. »
Eu o fac de ceva timp, in special iarna, folosind un ulei 2T de la Metabond.

Impartaseste cu noi beneficiile acestui tratament ; proprtia de amestec de ulei / litri de motorina  , imbunatatiri , diferente...si orice alta informatie utila.  ;;)
Ex :Skoda Fabia 1.9 SDI
Ex : Dacia Sandero Stepway 0.9 tCE

 

* Susține forumul

Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

și astfel vei susține forumul.

Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere pentru plata serviciilor care sunt necesare în a ține forumul online.

* Intra in cont / Log in

 
 
Bine ai venit, Vizitator. Te rugăm să te autentifici sau să te înregistrezi.

* Subiecte recente

MOTORIZARE 1.6 MPI de Mdudu
[Mai 13, 2024, 01:59:38 p.m.]


Roata rezerva de Alejinxique
[Mai 08, 2024, 11:51:33 a.m.]


Sfaturi pentru achizitionarea unei masini la mana a doua de deutch
[Aprilie 25, 2024, 09:55:18 a.m.]


Turcaletul de Leonard
[Aprilie 19, 2024, 12:16:20 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Aprilie 18, 2024, 09:17:59 a.m.]


Probleme sistem portbagaj. de al bundy
[Aprilie 17, 2024, 05:56:47 p.m.]

* Mesaje recente

Calendar

Mai 2024
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 [19]
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31