Autor Subiect: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala  (Citit de 2727 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4671
  • Thanked: 40 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #20 : Iulie 18, 2019, 01:35:21 p.m. »
Sincer, daca masina nu vine direct cu norma euro 6d, mai bine mai asteapta.
Nu se stie ce restrictii se impun peste un numar de ani, iar tu esti genul care tine mult masina...daca se restictioneaza intrarea in orase ptr euro 6 si euro 6d temp (sau mai mic), iar euro 6d sunt lasati in continuare sa intre? Nu-i asa ca ai regreta amarnic?
Mai bine stai pana in sept 2019, sa apara noua norma.
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #19 : Iulie 18, 2019, 12:36:02 p.m. »
Conform brosurii alea din piele care vin pe skydrive luxury si skycruise (ultimile doua nivele de echipare) au 8 reglage + lombar. Iar alelalte au doar 8 reglaje.  La pasager doar 6 reglaje indiferent de nivelul de echipare.
Probabil ca voi merge pe skycruise, care vine si cu schimbator la volan pentru cutia automata deci cel putin la sofer o sa fie reglajul lombar.


Uitandu-ma in brosura am vazut ca motoarele skyactiv D sunt omologate Euro6D Temp. Sper ca skyactive X vine 6D "curat"... sau poate mai astept pana n-o sa aiba incotro.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4671
  • Thanked: 40 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #18 : Iulie 18, 2019, 11:30:51 a.m. »
Depinde de scaune, James.
La Clio nici eu nu ma vaietam asa tare de dureri de spate, desi nici acolo nu aveam suport lombar (dar si aveam cu 15 ani mai putin).
sunt scaune si scaune, unele confortabile si fara suport lombar (ex scaunele de la Passat mi se par OK si fara suport lombar).
Insa trebuie sa intelegem ca cele de la Civic, varianta Comfort, sunt criminal de neconfortabile. Pe oricine as pune pe ele, dupa 90 minute se vaieta de dureri de spate. Ultima data am dus un prieten de 29 ani, foarte in forma si fara nicio problema cu spatele. Dupa fix 90 min a inceput sa se vaiete de dureri, am tras masina pe dreapta, si i-am montat husa cu suport lombar (pe care o tineam in portbagaj). Dupa montarea husei a zis ca e mult mai bine.
Pentru confortul tau, incearca totusi sa iti iei o masina cu scaune cu suport lombar, e mai bine decat la cele fara. (chiar daca nu  iti dai seama pe moment).
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #17 : Iulie 18, 2019, 10:28:59 a.m. »
N-am verificat suportul lombar la pasager.
Pentru mine nu e cine stie ce criteriu, din fericire n-am problema asta cu spatele.... cel putin deocamdata.  De ex la Citronel n-am suport lombar si la un drum de 270km (cel mai lung de pana acum dintr-o bucata) nu am avut probleme.   Nici in prima generatie de Kia Ceed - versiunea de baza - nu am avut vreodata probleme, desi am facut si drumuri mai lungi (gen Predeal-Busteni pe DN1 :D).
In fata mi-a placut suportul lateral si feelingul pe care il ai cand pozitia de condus e una mai degraba centrala, si nu in botul masinii. Acelasi feeling misto l-am avut si la Alfa Giulia si mi-a lipsit de exemplu la Leon Cupra, in ciuda de suspensiei spate semirigide de exemplu.


Pe scaunele din spate am stat putin, e greu de spus cum ar fi sa stau cateva ore acolo. Am fost atent doar sa vad daca cu scaunul din fata reglat pentru mine incape cineva confortabil si in spate, si e OK.  Insa nu e Superb, deocamdata nu am gasit o masina mai spatioasa in spate decat Superbul.   Insa la drum lung acolo in mod normal sta doar un copchil. Pe Adriana Karembeu (dupa cracii careia a fost dimensionat Superbul, scrie asta pe topicul de stiri) n-o s-o am foarte des pe scaunul din spate, si in orice caz nu picior peste picior :D .   
Iar drum lung in cazul meu inseamna maxim 7-8h. Altfel solutia e avion + masina inchiriata.
In spate problema principala mi se pare geamul mic  si stalpul mare de la versiunea hatchback, insa consiliul inteleptilor a decis ca asta nu e un deal breaker.


PS
M-am uitat in configurator si au si carlig de remorcare amovibil, suport pentru biciclete pe carlig si roata de rezerva. La carlig si suport preturi decente (mai ieftin decat la Skoda de ex.... sau decat la garajul din colt care monteaza carlige) insa roata de rezerva din aia mica mi se pare umflat pretul.  Probabil pe principiul ca cine da 30k€ n-o sa se mai uite acolo la cateva sute...
Ce ma enerveaza este faptul ca daca iei o versiune mai bine echipata iti baga pe gat jantele de 18", pe care eu nu sunt sigur ca mi le doresc.  Ciudat e si faptul ca (conform brosurii) de exemplu jantele alea strica consumul mai tare decat sistemul awd....
« Ultima Modificare: Iulie 18, 2019, 10:38:25 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4671
  • Thanked: 40 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #16 : Iulie 18, 2019, 09:54:41 a.m. »
De cand mi-am luat Civic-ul, confortul scaunelor a ajuns un criteriu foarte important pentru mine.
James, am inteles ca scaunul soferului era confortabil si foarte jos, dar cum era al pasagerului fata?? Avea suport lombar?
In spate stai bine pe scaune?
In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #15 : Iulie 18, 2019, 08:38:49 a.m. »
Foarte posibil. Pe de o parte nu ma grăbesc, mașinile actuale își fac treaba. Adică stau degeaba. Și în plus în niciun caz n-am de gând sa iau o mașină fără s-o testez. Pana acum am testat confortul și insonorizarea, însă mai trebuie sa testez și grupul motopropulsor ca să zic asa.
Nu-i nicio problema dacă de exemplu dau comanda la anul pe vremea asta.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2755
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #14 : Iulie 17, 2019, 07:40:29 p.m. »
Bun. Pana ce te decizi tu, rezolva astia si problemele aparute la primele modele.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #13 : Iulie 14, 2019, 11:17:33 a.m. »

Am trecut pe la Mazda și cu consoarta și i-a plăcut și ei. Asa, pe loc. Consiliul (doua voturi ea, unul eu) a votat pentru hatchabck.
A rămas sa mai sunam pe acolo sa vedem când e disponibila pentru test o automata. Probabil ca nu în viitorul apropiat.
Probabil prin septembrie (după vacanta) dau anunț sa vând petrolierul. Iar citronelul il mai păstrez câteva luni și după ce vine aia noua, pana capătă un pic de încredere.
Inca nu ma grăbesc deloc sa dau comanda, as mai aștepta să apară un pic de feedback la skyactiv X.
Timp in care n-ar fi exclus sa ma răzgândesc total :D

Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 1001
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #12 : Iunie 23, 2019, 01:42:20 p.m. »
Vizitator, ai Civic-ul de prea putin timp ca sa iti faci o parere corecta, e normal sa ai asteptari mari de la o masina noua si sa iti sara in ochi aceste detalii care te deranjeaza dar lucrurile trebuie puse in balanta, hondele raman totusi masini corecte.
Personal daca ma refer la japoneze, eu sunt fan mazda ( dar fan de cand au recumparat japonezii actiunile) , mi se pare ca se apropie foarte mult de nemti si imi place ideea de motoare cu cilindree mare
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 16016
  • Thanked: 46 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Nissan / Suzuki
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #11 : Iunie 20, 2019, 04:46:14 p.m. »
Hai sa devenim toti nesimtiti, nu?... :)

Neah, eu zic PAS.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #10 : Iunie 20, 2019, 11:39:01 a.m. »
Honda au fost pe langa subiect in Europa vreo 15 ani, de ajunsesera sa vanda mai putine masini decat o marca retrasa de pe piata (aka Chevrolet...). Din ce spuneti voi inca nu si-au revenit total.
Nu, VAG nu fac deloc masini proaste! doar se lacomesc la unele componente critice (gen segmenti.... sau intinzatoare de distributie) si au o politica discutabila de garantie si recalls. De exemplu pe aici se spune ca intinzatoare nu au facut recall niciodata. Insa la unii le-au schimbat pe sest.
Bine, si fura la testele de emisi (ca toata lumea :D). Si fac experimente pe maimute  sau intelegeri cu concurentii dubioase dpdv etic... dar vorba aia, ce mai conteaza etica in ziua de azi :D
« Ultima Modificare: Iunie 20, 2019, 11:42:06 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4671
  • Thanked: 40 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #9 : Iunie 20, 2019, 10:51:46 a.m. »
Bravo Andrei, ai punctat 100% corect. Masinile VAG nu degeaba sunt numite masinile poporului...
Si eu am inceput  sa ma satur de scaunele de la Honda, nu sunt deloc ergonomice la drum lung. In plus de asta, sotia se vaieta ca ameteste in curbe (ea stand in spate), lucru care la Skoda nici gand sa i se intample. Intr-o masina VAG stai mai bine decat intr-o asiatica, ajungi foarte usor la toate comenzile . La Honda trebuie sa ma intind ba dupa una, ba dupa alta....plus ca trenul de rulare se simte mai solid la Skoda.
Dupa ce imi voi vinde Honda tare imi e teama ca ma intorc la VAG, lecuit de asiatici.


In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1883
  • Thanked: 5 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #8 : Iunie 20, 2019, 10:27:07 a.m. »
Mazda traditional nu a avut geamuri atermice. Nici Mazda 6 facelift I nu avea asa ceva.
Un alt minus dupa parerea mea este lipsa grilelor de aerisire catre locurile din spate.
Ca si comparatie,  Honda Civic nu are geamuri atermice si nici grile de aerisire in spate. Consoarta sta in spate si, cu aerul conditionat dat pe maxim (adica pe low la temperatura si ventilatie maxima), urla ca moare de cald si nu are pic de aer.


Si uite asa ne dam seama ca totusi masinile din grupul VAG nu sunt asa de proaste ( cel putin ergonomic vorbind) cum este mai nou la moda sa fie numite. Astea sunt probleme de ergonomie, la masini destul de scumpe, care toate erau si sunt mai OK la o marca secundara cum ar fi un Skoda sau Seat... Ergonomia si logica intotdeauna a fost sub semnul intrebarii la japonezi... dar au ei alte atuuri( dar le mai au? ) sau si ei au trecut la Cost Saving prostesc pe spatele propriilor clienti!!!
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2755
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #7 : Iunie 18, 2019, 04:56:13 p.m. »
Da, Mazdele vandute in SUA vin cu roata de rezerva.
Ceva guri de ventilatie sunt sub scaunele fata care dau aer pe la picioare pentru pasageri. Mazda 3 vanduta in Australia are si guri de ventilatie in consola centrala; ma gandesc ca un retroft ar fi posibil.
« Ultima Modificare: Iunie 18, 2019, 04:59:15 p.m. de Iulian M »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2320
  • Thanked: 65 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #6 : Iunie 18, 2019, 10:51:52 a.m. »
Ce se vede in portbagaj e o roata de rezerva mica?
Sincer pe mine ma cam depaseste problema grilei de ventilare din spate. Pana si Nubira CDX din 1997 avea (sub banchete, utila mai mult la incalzire decat la climatizare, insa era).
Cu geamurile mai trebuie investigat.  La mine problema e mai putin acuta, ca vreme calduroasa am cateva zile pe an, cand sansele sunt mari sa nu le petrec in masina.  Problema e ca nici nu stiu pe cine sa intreb, daca asta nu prea stie mare lucru despre cutia de viteze am dubii ca stie despre geamuri.
« Ultima Modificare: Iunie 18, 2019, 04:10:01 p.m. de M i c u t z u »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

 

* Subiecte recente

Pierdere antigel - rog ajutor / sugestii de A V A T A R
[Octombrie 20, 2019, 05:23:46 p.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Octombrie 19, 2019, 08:50:15 p.m.]


Skoda Fabia ca si Sport de A V A T A R
[Octombrie 18, 2019, 06:50:29 p.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de A V A T A R
[Octombrie 16, 2019, 07:06:49 p.m.]


Ce ulei de motor folosim? de sunshine
[Octombrie 16, 2019, 11:38:50 a.m.]


Ati fost client Brady ? Spuneti-va parerea ! de Daniel
[Octombrie 15, 2019, 12:19:14 p.m.]


Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala de james kilowatt
[Octombrie 14, 2019, 08:34:46 a.m.]


coduri erori vag de T. Carmen
[Octombrie 10, 2019, 09:44:09 p.m.]


Anvelope Nokian WR D3 Runflat 205/60/R16 de ovidescu
[Octombrie 10, 2019, 04:05:54 p.m.]


Fum negru la accelerari bruste de marius_f
[Octombrie 10, 2019, 10:00:47 a.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance 1.9 TDI de Schultz
[Octombrie 09, 2019, 10:29:56 a.m.]


MOTORIZARE 1.6 102 CP - OCTAVIA 2 de Dra905
[Octombrie 08, 2019, 11:09:18 p.m.]


Retrofit Volan Octavia 3 FL de ccosmin
[Octombrie 08, 2019, 05:08:30 p.m.]


Skoda Octavia 3 2.0 TSI DSG 4x4 de A V A T A R
[Octombrie 03, 2019, 11:32:07 a.m.]


Noutati Skoda de vizitator
[Octombrie 03, 2019, 11:29:02 a.m.]


BIA -Skoda Fabia Sedan 1.2HTP 12v Elite de Alejinxique
[Octombrie 02, 2019, 09:23:06 p.m.]


Sisteme navigatie de D ORU
[Octombrie 02, 2019, 01:30:40 p.m.]


Interfata VAG COM - VCDS de ekoly
[Octombrie 02, 2019, 10:47:30 a.m.]


Anvelope de iarna de RedLabel
[Septembrie 30, 2019, 11:11:33 p.m.]


Folosire benzina 100 de CyborgSky11
[Septembrie 30, 2019, 05:58:46 p.m.]