Autor Subiect: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala  (Citit de 629 ori)

vizitator şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #15 : Azi la 08:38:49 a.m. »
Foarte posibil. Pe de o parte nu ma grăbesc, mașinile actuale își fac treaba. Adică stau degeaba. Și în plus în niciun caz n-am de gând sa iau o mașină fără s-o testez. Pana acum am testat confortul și insonorizarea, însă mai trebuie sa testez și grupul motopropulsor ca să zic asa.
Nu-i nicio problema dacă de exemplu dau comanda la anul pe vremea asta.
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2742
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #14 : Iulie 17, 2019, 07:40:29 p.m. »
Bun. Pana ce te decizi tu, rezolva astia si problemele aparute la primele modele.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #13 : Iulie 14, 2019, 11:17:33 a.m. »

Am trecut pe la Mazda și cu consoarta și i-a plăcut și ei. Asa, pe loc. Consiliul (doua voturi ea, unul eu) a votat pentru hatchabck.
A rămas sa mai sunam pe acolo sa vedem când e disponibila pentru test o automata. Probabil ca nu în viitorul apropiat.
Probabil prin septembrie (după vacanta) dau anunț sa vând petrolierul. Iar citronelul il mai păstrez câteva luni și după ce vine aia noua, pana capătă un pic de încredere.
Inca nu ma grăbesc deloc sa dau comanda, as mai aștepta să apară un pic de feedback la skyactiv X.
Timp in care n-ar fi exclus sa ma răzgândesc total :D

Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline alexxb

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Aug 2010
  • Locaţia: Bucuresti
  • Mesaje postate: 995
  • Thanked: 16 times
  • Auto: Octavia TDI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #12 : Iunie 23, 2019, 01:42:20 p.m. »
Vizitator, ai Civic-ul de prea putin timp ca sa iti faci o parere corecta, e normal sa ai asteptari mari de la o masina noua si sa iti sara in ochi aceste detalii care te deranjeaza dar lucrurile trebuie puse in balanta, hondele raman totusi masini corecte.
Personal daca ma refer la japoneze, eu sunt fan mazda ( dar fan de cand au recumparat japonezii actiunile) , mi se pare ca se apropie foarte mult de nemti si imi place ideea de motoare cu cilindree mare
 

Offline A V A T A R

  • "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back."
  • Administrator
  • ***
  • Joined: Feb 2007
  • Locaţia: Oradea
  • Mesaje postate: 15984
  • Thanked: 44 times
  • Orice iubesti...devii
  • Auto: Daihatsu / Toyota
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #11 : Iunie 20, 2019, 04:46:14 p.m. »
Hai sa devenim toti nesimtiti, nu?... :)

Neah, eu zic PAS.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere" - Galileo Galilei

Eliberati-va de conditionari si ne vom intalni !
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #10 : Iunie 20, 2019, 11:39:01 a.m. »
Honda au fost pe langa subiect in Europa vreo 15 ani, de ajunsesera sa vanda mai putine masini decat o marca retrasa de pe piata (aka Chevrolet...). Din ce spuneti voi inca nu si-au revenit total.
Nu, VAG nu fac deloc masini proaste! doar se lacomesc la unele componente critice (gen segmenti.... sau intinzatoare de distributie) si au o politica discutabila de garantie si recalls. De exemplu pe aici se spune ca intinzatoare nu au facut recall niciodata. Insa la unii le-au schimbat pe sest.
Bine, si fura la testele de emisi (ca toata lumea :D). Si fac experimente pe maimute  sau intelegeri cu concurentii dubioase dpdv etic... dar vorba aia, ce mai conteaza etica in ziua de azi :D
« Ultima Modificare: Iunie 20, 2019, 11:42:06 a.m. de james kilowatt »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Online vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4580
  • Thanked: 38 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #9 : Iunie 20, 2019, 10:51:46 a.m. »
Bravo Andrei, ai punctat 100% corect. Masinile VAG nu degeaba sunt numite masinile poporului...
Si eu am inceput  sa ma satur de scaunele de la Honda, nu sunt deloc ergonomice la drum lung. In plus de asta, sotia se vaieta ca ameteste in curbe (ea stand in spate), lucru care la Skoda nici gand sa i se intample. Intr-o masina VAG stai mai bine decat intr-o asiatica, ajungi foarte usor la toate comenzile . La Honda trebuie sa ma intind ba dupa una, ba dupa alta....plus ca trenul de rulare se simte mai solid la Skoda.
Dupa ce imi voi vinde Honda tare imi e teama ca ma intorc la VAG, lecuit de asiatici.


In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Andrei1980

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mai 2010
  • Locaţia: Cluj-Napoca
  • Mesaje postate: 1882
  • Thanked: 5 times
  • Auto: Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #8 : Iunie 20, 2019, 10:27:07 a.m. »
Mazda traditional nu a avut geamuri atermice. Nici Mazda 6 facelift I nu avea asa ceva.
Un alt minus dupa parerea mea este lipsa grilelor de aerisire catre locurile din spate.
Ca si comparatie,  Honda Civic nu are geamuri atermice si nici grile de aerisire in spate. Consoarta sta in spate si, cu aerul conditionat dat pe maxim (adica pe low la temperatura si ventilatie maxima), urla ca moare de cald si nu are pic de aer.


Si uite asa ne dam seama ca totusi masinile din grupul VAG nu sunt asa de proaste ( cel putin ergonomic vorbind) cum este mai nou la moda sa fie numite. Astea sunt probleme de ergonomie, la masini destul de scumpe, care toate erau si sunt mai OK la o marca secundara cum ar fi un Skoda sau Seat... Ergonomia si logica intotdeauna a fost sub semnul intrebarii la japonezi... dar au ei alte atuuri( dar le mai au? ) sau si ei au trecut la Cost Saving prostesc pe spatele propriilor clienti!!!
Seat Leon ST - 2.0TDI-150CP, FR MY2016
EX:Skoda Octavia 2FL 1.4 TSI - Business, MY2011
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2742
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #7 : Iunie 18, 2019, 04:56:13 p.m. »
Da, Mazdele vandute in SUA vin cu roata de rezerva.
Ceva guri de ventilatie sunt sub scaunele fata care dau aer pe la picioare pentru pasageri. Mazda 3 vanduta in Australia are si guri de ventilatie in consola centrala; ma gandesc ca un retroft ar fi posibil.
« Ultima Modificare: Iunie 18, 2019, 04:59:15 p.m. de Iulian M »
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #6 : Iunie 18, 2019, 10:51:52 a.m. »
Ce se vede in portbagaj e o roata de rezerva mica?
Sincer pe mine ma cam depaseste problema grilei de ventilare din spate. Pana si Nubira CDX din 1997 avea (sub banchete, utila mai mult la incalzire decat la climatizare, insa era).
Cu geamurile mai trebuie investigat.  La mine problema e mai putin acuta, ca vreme calduroasa am cateva zile pe an, cand sansele sunt mari sa nu le petrec in masina.  Problema e ca nici nu stiu pe cine sa intreb, daca asta nu prea stie mare lucru despre cutia de viteze am dubii ca stie despre geamuri.
« Ultima Modificare: Iunie 18, 2019, 04:10:01 p.m. de M i c u t z u »
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Online vizitator

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Apr 2011
  • Locaţia: Bucharest
  • Mesaje postate: 4580
  • Thanked: 38 times
  • am avut cea mai ,,extraordinara'' masina: 1.2 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #5 : Iunie 18, 2019, 10:09:48 a.m. »
Mazda traditional nu a avut geamuri atermice. Nici Mazda 6 facelift I nu avea asa ceva.
Un alt minus dupa parerea mea este lipsa grilelor de aerisire catre locurile din spate.
Ca si comparatie,  Honda Civic nu are geamuri atermice si nici grile de aerisire in spate. Consoarta sta in spate si, cu aerul conditionat dat pe maxim (adica pe low la temperatura si ventilatie maxima), urla ca moare de cald si nu are pic de aer.

In frane si in femei sa nu ai incredere niciodata.
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2742
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #4 : Iunie 17, 2019, 08:50:41 p.m. »
Nu am gasit nicio informatie despre geamuri atermice; daca gasesti tu, posteaza aici.
Scunul soferului si oglinzile sunt cu memorie; poti sa le programezi pe acele doua butoane sau pe cheie: o cheie o folosesti tu si pe cealalta sotia iar in functie de cheia cu care descui masina, scaunul soferului si oglinzile se regleaza automat. Trebuie sa mai reglezi manual volanul si oglinda retrovizoare.
 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #3 : Iunie 17, 2019, 08:17:01 p.m. »
Ce zici de faruri si cutie pare incurajator :D Pentru mine sunt doua criterii importante.
Cum adica se pot programa scaunele pe cheie?
Lipsa grilei de aerisire in spate e un minus..... dar asta e, se poate trai si fara.
Cu geamurile atermice ar trebui investigat.  De obicei fac parte din pachetul de insonorizare.... as fi suprins sa nu aiba. Acum la cat soare am io pe aici nici nu m-ar deranja prea tare...


Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

Offline Iulian M

  • Gold member
  • ***
  • Joined: Mar 2011
  • Locaţia: Seattle
  • Mesaje postate: 2742
  • Thanked: 20 times
  • Auto: VW Golf 7 GTI
Re: Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #2 : Iunie 17, 2019, 06:31:06 p.m. »
Compensez eu cu pozele :)


Parerea mea despre Mazda 3 2.5l AT AWD (comparativ cu GTI-ul in special ca e proaspat in memorie):

  • Masina este mult mai bine antifonata (NVH superior)
  • Motorul este mai silentios si cu mai putine vibratii
  • Cutia de viteze in modul 'D' este net superioara DSG-ului pentru mersul normal; pare sa schimbe destul de repede dar n-am testat prea mult modul manual ca sa pot compara mere cu mere
  • Directia mi se ca e mai precisa, e putin mai grea si masina pare sa reactioneze pe viraje cel putin la fel de bine
  • Raportul directiei mai mare este sesizabil in viraje mai stranse (GTI avea directie cu raport variabil intre 9:1-14:1)
  • Scaunele sunt mai moi si mai confortabile
  • Sistemul de sunet Bose este superior celui standard de pe GTI
  • Mi se pare ca pe viraje se inclina cam la fel de mult ca GTI-ul (poate putin mai mult) iar scaunele ma tin in loc destul de bine
  • Frana pare mai progresiva si se apasa mai greu (la GTI era mai greu sa modulezi cat de incet vrei sa franezi)
  • Pedala de acceleratie se simte mai liniara; iarasi, la GTI parea ca apesi 20% din pedala si primesti cam 40% din motor
  • Parcarea si mersul bara la bara e cu mult mai putine smucituri
  • Calitatea interiorului este superioara
  • Sistemul infotainment este superior
  • Spatiul in spate este mai slab decat in Golf iar eu cam ating cu capul in tavan la 1.85m dar incap in spatele meu
  • Portbagajul e mai mic si nu prea are chestii gen inele de agatat sacose
  • AWD-ul nu l-am simtit deloc ca n-am fortat masina si e uscat pe jos
  • N-are guri de ventilatie in spate si nici piston hidraulic pentru capota motorului care e destul de grea
  • Efectiv nu simt puntea aia de pe spate; daca n-as fi stiut ca e punte, n-as fi zis
  • Consumul pe un traseu pe care l-am facut de mai multe ori e la fel cu GTI (33MPG ~= 7.2l/100km)
  • nu are card de navigatie si fara ala nu merge sistemul de recunoaste a limitelor de viteza
  • Apple CarPlay merge prin ambele porturi USB (atat cel din cotiera cat si cel din bord)
  • Mi se pare grozav cum a integrat Mazda Apple CarPlay in controllerul lor; singurul repros e ca butonul de navigatie porneste Apple Maps si nu Google Maps; n-am testat sa vad ce se intampla daca dezinstalez Apple Maps
  • Farurile sunt bestiale. Pe GTI am avut Xenon adaptiv dar astea de pe Mazda bat mult mai bine; am zis ca nu poate fi placebo asa ca am cautat pe iihs.org si masuratorile sunt mai bune.
  • Imi place functia de mirror-down si chiar ajuta la parcarea laterala sa nu ating rotile de bordura
  • Mi-am gasit pozitia la volan foarte rapid; oglinzile par totusi prea aproape de sofer (cum ziceau si unii prin review-uri) dar te obisnuiesti; oglinzile si scaunul soferului sunt cu memorie si le poti programa pe cheie daca e sa imparti masina cu partenerul.
  • Sunt curios sa vad cum se manifesta sistemul AWD, pe ud, cand stau la o intersectie sa fac dreapta si accelerez mai tare de pe loc cu volanul spre dreapta; fix in cazul ala rupeam aderenta la GTI pentru ca DSG-ul credea ca vreau sa plec mai repede decat incercam si probabil cupla ambreiajul mai brusc iar apoi intra controlul tractiunii si taia din cuplu.
  • Nu cred ca are geamuri atermice (nu au o tenta cum avea GTI-ul) si in masina se simte ca soarele arde putin mai tare; pielea iarasi nu ajuta dar asta e;
Poze cu exteriorul:









Poze cu interiorul:







Poze cu motorul si roata roata de rezerva:



Problema cu sistemul de sunet 'premium' e ca te obisnuiesti cu binele :)


M-am jucat cu toate setarile si pot sa zic ca sistemul suna bine comparativ cu ce am mai condus eu; nu distorsioneaza nici la volum mai mare si portierele nu vibreaza ca au scos wooferele de acolo. Cu NVH-ul bun pe care il are masina, e o placere acum sa asculti muzica.


 

Offline james kilowatt

  • Expert
  • ***
  • Joined: Ian 2010
  • Locaţia: Europa
  • Mesaje postate: 2268
  • Thanked: 64 times
  • Auto: Skoda Superb 1.8 TSI
Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala
« Răspuns #1 : Iunie 17, 2019, 04:42:34 p.m. »
Campania a continuat cu un drivest cu noua mazda 3, versiunea hatch, echipare de varf, cu motorul Skyactiv G (aka un motor traditional, insa cu dezactivarea cilindrilor si microhibrid pe 24V) si cutie manuala.

Testul a fost destul de scurt - cam 25 minute, insa pe mine unul masina m-a convins.  In primul rand, insonorizarea e la inaltime. Materialele de calitate. Feelingul de premium e foarte prezent. In al doilea rand, nu am simtit probleme datorate suspensiei spate. Tinuta de drum e foarte buna, placuta si confortabila insa foarte precisa.

Taraboanta vine cu 3 ani garantie standard si se poate extinde la 5 pentru o suma decenta (~550€), mult mai decenta decat la hotii de la Seat (vag in general) de exemplu.

In showroom era disponibila si versiunea berlina, care are in spate alte geamuri, mai mari, pentru care eu unul as prefera-o. Insa nu vine cu awd. Si are deschiderea la portbagaj mai mica. Si mi-ar placea hatchul mai scurt pentru ca imi lasa mai mult loc pentru bicle in garaj.... prin urmare inca nu m-am decis daca imi place mai mult hatch sau berlina. Eu fiind in fata, putin imi pasa de geamurile din spate.... asa ca probabil o sa fac un raid cu sotia pe la showroom sa vad ce zice si ea.

+ Calitatea interiorului. Premium, nu premium alike.
+ Designul la berlina
++ Insonorizarea. Cred ca e prima din seria recenta de teste care e peste petrolierul meu. Si fara zgomote parazite, fara trancaneli si scartaieli prin hartoapele locale. 
+  Cutie de viteze manuala super precisa.
+ Tinuta foarte buna de drum in ciuda suspensiei punte spate. Nu pare sa aiba ruliu mai mare decat Leon Cupra de exemplu in viraje. Si cu toate astea ramane foarte confortabila. Dintre toate cele incercate singura care mi se pare mai faina la tinuta de drum e Giulia.
+ Frane foarte pe gustul meu, cu pedala scurta insa totusi dozabila. Din pacate nu am avut unde sa le testez anduranta.
+ Gadgetaraia la zi. Inca un + pentru HUD.  Si pentru camera 360grade, un + pentru consoarta si compenseaza si geamurile cam mici.

0 - motorul de 2L 122 CP e doar decent. Un pic cam anemic. Nu te rogi de el, daca mergi normal merge normal, insa  daca tragi de el... merge tot normal :D  Insa oricum nu cred ca-l mai comanda nimeni, ca se poate comanda deja Skyactive X care are 56CP in plus. Un + pentru start-stopul bine facut (o fi si ala pe 24V ? ), si pentru faptul ca la relenti chiar si cand merge motorul nu se aude decat in primele 2 min dupa pornire.
0 - pozitia la scaune mie mi-a placut, chiar mult. Singurul dubiu pe care il am e cu dumneaei.... reglajele merg foarte jos, jos si normal. Sus n-are :D . Valabi si pentru volan. Si nici niste pernute sau ceva pentru cei mai mici de statura nu am vazut in catalog :D

- daca e sa critic ceva, tot ferestrele cam mici pentru gustul meu si in fata si in spate. Noroc de camera 360grade....
- la berlina deschiderea portbagajului e microscopica. Ca la toate berlinele. Sau m-oi fi invatat eu rasfatat  cu twin door-ul de la Superb (ma asteptam ca in 10 ani sa devina standard pe toate berlinele, dar nu....).
- n-are roata de rezerva (si cred ca nici pneuri runflat) insa s-ar putea sa aduca. Catalogul de accesorii e inca provizoriu.

Trebuie  musai sa vad si varianta cu cutie automata, si motorizarea skyactiv X. Daca vreuna din astea 2 nu au un defect fundamental (gen sa schimbe ca la Citronel vitezele iar motorul sa fie o fumigenta zgomotoasa si anemica) cred ca m-am cam hotarat....


PS
Am si poze insa am pozat berlina, nu hatchul pe care l-am testat :D Credeam ca doar berlina ma intereseaza insa s-ar putea sa ma razgandesc...
Skoda Superb 1.8 TSI
Citroen C1 998cc sensodrive
 

 

* Subiecte recente

Drivetest: Mazda 3 2019 2.0 122CP Manuala de james kilowatt
[Azi la 08:38:49 a.m.]


Sisteme navigatie de Damean Radu
[Azi la 07:23:30 a.m.]


Noutati Skoda de james kilowatt
[Iulie 17, 2019, 05:51:24 p.m.]


Jurnal bord Honda Civic 1.6idtec 120 CP de vizitator
[Iulie 17, 2019, 02:27:36 p.m.]


Ford Kuga Titanium 2.0 tdci 163 cp 4X4 de M i c u t z u
[Iulie 17, 2019, 01:26:29 p.m.]


Problema inchidere / deschidere portiera octavia 2 de al bundy
[Iulie 16, 2019, 09:24:39 p.m.]


Lichid racire de al bundy
[Iulie 16, 2019, 09:23:25 p.m.]


Probleme motor Skoda Fabia 1.2 12v HTP 47kw de andrei.murgu
[Iulie 16, 2019, 01:55:31 p.m.]


Skoda Octavia 2 Elegance, 1.8 TFSI, 160 CP de james kilowatt
[Iulie 16, 2019, 10:41:37 a.m.]


Turcaletul de bogdanpiatra
[Iulie 15, 2019, 09:23:08 p.m.]


Ventilator radiator de LNT
[Iulie 15, 2019, 12:50:23 p.m.]


tremurat schimbator viteze cand e pe liber 1.0Tsi de bogdanpiatra
[Iulie 14, 2019, 10:14:24 p.m.]


coduri erori vag de james kilowatt
[Iulie 14, 2019, 01:42:50 p.m.]


La cat se schimba cureaua de distributie?!? de marius_f
[Iulie 14, 2019, 10:43:28 a.m.]


Petrolierul si marele alb de james kilowatt
[Iulie 10, 2019, 10:57:22 p.m.]


Faruri Full LED aburite de vizitator
[Iulie 08, 2019, 09:56:26 a.m.]


Octavia 3 FL Style, 1.4 TSI DSG7 de mad.hatter
[Iulie 05, 2019, 08:37:15 a.m.]


MOTORIZARE 1.8 TFSI ? de james kilowatt
[Iulie 04, 2019, 04:07:55 p.m.]


Vand skoda Octavia 1 din 2001 - 1.6 SR benzina de M i c u t z u
[Iulie 03, 2019, 04:09:42 p.m.]


Manuale Skoda pe site-ul oficial ! de sustinromania
[Iulie 03, 2019, 01:24:07 p.m.]


Vand Skoda Octavia 2 Tour 1.4MPI 80CP de sustinromania
[Iulie 03, 2019, 01:09:32 p.m.]


Mazda 3 sport Takumi 2018/G120 MT de simidan
[Iulie 03, 2019, 10:25:59 a.m.]


Bare transversale (de pavilion) Skoda Octavia 3 (2019) de CyborgSky11
[Iulie 02, 2019, 06:09:04 p.m.]


siguranta bricheta Octavia 3 FL (fabricata 2017) de bogdanpiatra
[Iulie 02, 2019, 11:42:09 a.m.]


Fum Albastrui la pornire ALH de CyborgSky11
[Iulie 01, 2019, 02:58:07 p.m.]